Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

21 hours ago, daemi said:

Jeg er Erimidt. Vi blir best friends neste gang en av oss åpner en gave. Skal vi avtale tid for å bruke lucky egg? Du har vel en uåpnet fra meg.

Det kan vi.  Når passer det deg? 

Anonymkode: 6b3f2...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan vi.  Når passer det deg? 

Anonymkode: 6b3f2...aec

Hva med i morgen kl. 18? Da er det jo spotlight hour så da kan kan man få dobbel xp for å fange noen i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/25/2022 at 3:43 PM, daemi said:

Hva med i morgen kl. 18? Da er det jo spotlight hour så da kan kan man få dobbel xp for å fange noen i samme slengen.

Så ikke denne før nå. Kan nå om du vil? 

Anonymkode: 6b3f2...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/26/2022 at 6:23 PM, AnonymBruker said:

Så ikke denne før nå. Kan nå om du vil? 

Anonymkode: 6b3f2...aec

Og jeg så ikke denne før nå :) Bare foreslå en tid du. Jeg kan på ettermiddagen de fleste dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to forsøk på Mega Latios raid nå, ene gangen med 5 deltakere og den andre med 7. Denne var skikkelig vanskelig å ta, for begge gangene gikk vi tom for tid. Om noen kommer over et raid med mange deltagere inviter meg gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mustapippuri skrev (18 timer siden):

Har hatt to forsøk på Mega Latios raid nå, ene gangen med 5 deltakere og den andre med 7. Denne var skikkelig vanskelig å ta, for begge gangene gikk vi tom for tid. Om noen kommer over et raid med mange deltagere inviter meg gjerne.

8 var ikke nok her en gang... Jeg bruker appen pokeraid for å invitere og bli med på raid, og det ble dårlig stemning da vi ikke klarte det med de fem jeg inviterte derfra + meg og to venner. Jeg tror vi akkurat hadde klart det hvis ikke pokemon go frøs for han ene. Og så timet det ut selvfølgelig.

Gangen etterpå var vi 10 stk og da gikk det greit.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supera skrev (1 time siden):

8 var ikke nok her en gang... Jeg bruker appen pokeraid for å invitere og bli med på raid, og det ble dårlig stemning da vi ikke klarte det med de fem jeg inviterte derfra + meg og to venner. Jeg tror vi akkurat hadde klart det hvis ikke pokemon go frøs for han ene. Og så timet det ut selvfølgelig.

Gangen etterpå var vi 10 stk og da gikk det greit.

Oi, såpass ja. Da tror jeg det kan holde hardt å få tatt den. De andre mega-raidene har jo vært relativt enkle. Kangahksan (?) tok vi i helgen med fire stykker liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mustapippuri skrev (5 minutter siden):

Oi, såpass ja. Da tror jeg det kan holde hardt å få tatt den. De andre mega-raidene har jo vært relativt enkle. Kangahksan (?) tok vi i helgen med fire stykker liksom...

Mega Latios er på over 80000 CP og er 6'er raid... Kangaskhan er bare 4'er raid. Hvis jeg skal invitere igjen med pokeraid så må jeg kanskje invitere 10 stk (gå ut når noen har kommet inn og gå inn igjen og invitere 5 nye). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dele at jeg var med på et Mega Latios raid, og vi var 9 stk. Klarte det på halve tiden. Følte ikke det var noe problem. Jeg heiv meg med på et raid, der 8 stk var i lobbyen, så aner ikke level på de som var med. Men følte det gikk veldig greit.

Men vet ei på YT så vidt klarte det med 5 stk lv 50 folk. Brukte nesten hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En er nesten avhengig av at folk er forberedt og setter opp et team med gode countere (drager!) og bytter trekk til de beste trekkene (dragetrekk!). 

Ellers er det dritvanskelig, og bortimot umulig med tilfeldige fra nett.

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supera skrev (4 timer siden):

Mega Latios er på over 80000 CP og er 6'er raid... Kangaskhan er bare 4'er raid. Hvis jeg skal invitere igjen med pokeraid så må jeg kanskje invitere 10 stk (gå ut når noen har kommet inn og gå inn igjen og invitere 5 nye). 

Jeg har bare tenkt at megaraid er megaraid 😆 Men fikk tatt to i dag, ett hvor vi var 14 og ett hvor vi var 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/4/2022 at 3:49 PM, AnonymBruker said:

En er nesten avhengig av at folk er forberedt og setter opp et team med gode countere (drager!) og bytter trekk til de beste trekkene (dragetrekk!). 

Ellers er det dritvanskelig, og bortimot umulig med tilfeldige fra nett.

Anonymkode: d1dd2...f2a

Jeg har ikke fått prøvd enda, men Ice og Dark burde vel også fungere bra?

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mega Latias / Latios counters:

1.6 ×

Mega Latios is 1.6 × weak to Bug attacks`}
Bug
Mega Latios is 1.6 × weak to Ghost attacks`}
Ghost
Mega Latios is 1.6 × weak to Ice attacks`}
Ice
Mega Latios is 1.6 × weak to Dragon attacks`}
Dragon
Mega Latios is 1.6 × weak to Dark attacks`}
Dark

Anonymkode: 0ed30...6d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 baller på tapu fini i dag. Alle var great eller excellent kast med golden razz berry. Den brøyt seg ut av alt og stakk av😡

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

17 baller på tapu fini i dag. Alle var great eller excellent kast med golden razz berry. Den brøyt seg ut av alt og stakk av😡

Anonymkode: 0ed30...6d4

Fikk den på første forsøk (ikke første kast altså 🤣) på begge kontoene mine 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

17 baller på tapu fini i dag. Alle var great eller excellent kast med golden razz berry. Den brøyt seg ut av alt og stakk av😡

Anonymkode: 0ed30...6d4

Tror jeg brukte 12 av 14 på den jeg fikk i dag. En hard nøtt den der altså.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vinterrosen: når passer det å åpne gave? Har du et forslag? :) Og ta det gjerne på PM så vi ikke spammer tråden mer enn nødvendig.

Endret av daemi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tror kanskje jeg har spurt før, men husker ikke svaret jeg fikk.

Når er det Research Breakthrough endrer seg? Jeg har gjort feilen med å stå opp den første i mnd. åpnet pakken, og endt opp med «feil» pokemon. Jeg trenger virkelig all Klink candy jeg kan få (mangler 34 candy for å kunne få siste evolusjon), og ønsker ikke å gjøre feil denne gangen 😅

I verste fall venter jeg helt til den 2. juni før jeg åpner for å være sikker på at det blir riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (På 30.5.2022 den 10.08):

Tror kanskje jeg har spurt før, men husker ikke svaret jeg fikk.

Når er det Research Breakthrough endrer seg? Jeg har gjort feilen med å stå opp den første i mnd. åpnet pakken, og endt opp med «feil» pokemon. Jeg trenger virkelig all Klink candy jeg kan få (mangler 34 candy for å kunne få siste evolusjon), og ønsker ikke å gjøre feil denne gangen 😅

I verste fall venter jeg helt til den 2. juni før jeg åpner for å være sikker på at det blir riktig.

Det ser ut som den endres hver måned.

https://www.dexerto.com/pokemon/pokemon-go-research-breakthrough-tasks-1545588/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supera skrev (46 minutter siden):

Ja det endres hver mnd, men lurte på om noen kunne si hvilket klokkeslett det er i norge, på hvilken dato.

Slik jeg har klart å finne ut av endres det klokke. 08.00 pm UTC, som vil være klokken 22.00 norsk tid. Altså må jeg for all del ikke hente ut pakken før jeg står opp torsdag 2. juni, da jeg er langt inn i drømmeland når skiftet skjer i morgen.

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...