Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

9 hours ago, padawan said:

Noen av dere som har funnet den nye GO rocket bossen?

Er det ny GO rocket boss nå? Det kommer vel, men jeg har ikke fått noen oppgave om å finne Giovanni.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest padawan
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det ny GO rocket boss nå? Det kommer vel, men jeg har ikke fått noen oppgave om å finne Giovanni.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Jeg har ny oppgave iallefall.

Screenshot_20220128-235751.thumb.png.76b80cde1ec9bb9eaaa020ef8bc8d646.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er gammel ja, jeg fullførte den for et års tid siden. Du får google og se om man kan finne Giovanni nå. 

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
Hannah80 skrev (10 minutter siden):

Det er jo en gammel oppgave:)

 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den er gammel ja, jeg fullførte den for et års tid siden. Du får google og se om man kan finne Giovanni nå. 

Anonymkode: 0ed30...6d4

Godt mulig. Jeg er tydeligvis treg som har gjort ferdig oppgaven før nå. 

Edit: det opgaven som har hengt hos meg er hvor man skal ta en av hver av raid bossene. Hater de oppgavene og har slitt mitt med en av de så ikke fått tatt den før nå. 

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Traff på Giovanni i dag. trodde det skulle ta gange lang ti da det er ganske lenge siden det eventet kom. Prøvde gange mange ganger men klarte ikke ta han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah80 skrev (16 timer siden):

Tra la:) Fikk Litleo i shiny i dag😎

Å, han driver jeg å venter på også, men fikk endelig shiny Magikarp da 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått meg ny telefon, og da jeg skulle logge inn på nytt på PoGo, ble jeg sendt rett tilbake til start. Alle pokemonene mine var borte og jeg starter på null. 

Vel, greit nok det. Men nå vil jeg gjøre det rett. Jeg visste ikke tidligere at man måtte appraise for å se hvem som var gode og dårlige, jeg tok bare vare på de med høy CP. Men blir det nå rett hvis jeg evolver de som har tre stjerner på appraisal?

Og hva med disse som man skal purify, er det bedre å ikke purifye dem, eller hva? Det er noe jeg ikke helt har skjønt. 

Kom også gjerne med flere gode tips for å bli best mulig. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
Luka_S skrev (1 minutt siden):

Nå har jeg fått meg ny telefon, og da jeg skulle logge inn på nytt på PoGo, ble jeg sendt rett tilbake til start. Alle pokemonene mine var borte og jeg starter på null

Så lenge du logger på med samme Google-konto som på den forrige telefonen er det rart du starter på null.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

padawan skrev (8 minutter siden):

Så lenge du logger på med samme Google-konto som på den forrige telefonen er det rart du starter på null.

Jeg logget meg på med Pokemon Trainer-konto, tror jeg det var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Luka_S said:

Jeg logget meg på med Pokemon Trainer-konto, tror jeg det var. 

Hvis du logger på med samme konto skulle "alt ha vært der". Opprettet du en ny konto?

Shadow pokemon (ikke purified) har 20% høyere attack, men tilsvarende dårligere defence. De gjør mer skade, men tåler mindre. Så det kommer an på bruken og hva de er gode til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

daemi skrev (2 minutter siden):

I dag har jeg fått 3 shiny: Seedot, Torchic og Ditto😀

Grattis:) Fikk du Ditto'en i den oppgaven? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hannah80 said:

Grattis:) Fikk du Ditto'en i den oppgaven? 

Fanga en Numel som viste seg å være Ditto og den var shiny.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (Akkurat nå):

Fanga en Numel som viste seg å være Ditto og den var shiny.

Dæven. Visste ikke at de kunne bli shiny slik. Trodde det kun var via den oppgaven vi fikk for lenge siden. Din heldiggris😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Hannah80 said:

Dæven. Visste ikke at de kunne bli shiny slik. Trodde det kun var via den oppgaven vi fikk for lenge siden. Din heldiggris😁

Den oppgaven etter GO fest i fjor var det vel? Jeg fikk en da også, og jeg trodde den var eksklusiv til det, så det var ganske kult å finne en "in the wild" :)

Ditto.PNG

Endret av daemi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (15 timer siden):

Hvis du logger på med samme konto skulle "alt ha vært der". Opprettet du en ny konto?

Shadow pokemon (ikke purified) har 20% høyere attack, men tilsvarende dårligere defence. De gjør mer skade, men tåler mindre. Så det kommer an på bruken og hva de er gode til.

Opprettet ikke ny konto, nei, så jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/6/2022 at 2:04 AM, daemi said:

Den oppgaven etter GO fest i fjor var det vel? Jeg fikk en da også, og jeg trodde den var eksklusiv til det, så det var ganske kult å finne en "in the wild" :)

 

what. daemi, to shiny ditto?! :alice:det sykeste. Urettferdig. 😭😅

nei vent, fikk du ene i Kanto-event i fjor (og du kjøpte da billett)? De som kjøpte billett, fikk garantert shiny ditto. Men ikke oss alle andre. Jeg har ingen.  

Anonymkode: b4434...f02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

what. daemi, to shiny ditto?! :alice:det sykeste. Urettferdig. 😭😅

nei vent, fikk du ene i Kanto-event i fjor (og du kjøpte da billett)? De som kjøpte billett, fikk garantert shiny ditto. Men ikke oss alle andre. Jeg har ingen.  

Anonymkode: b4434...f02

Måtte jo betale for den første da😂 Men den andre var en overraskelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...