Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker said:

ja, absolutt, jeg har maxet (så høyt jeg klarer, xl candy begrenser) to Metagross med MM, og de brukes masse i raid. En som er shadow vil også være veldig bra for PVE. Ja, mindre defence men høyre attakk jo. 

ah, du tenkte på IV. Shadow med 0-0-0 vil ha bedre attakk enn vanlig 15-15-15. Så IV-en er bra nok. Du kan alltids satse på å få enda bedre en, men, hvor lenge skal man vente liksom. Jeg ville maxet denne foreløpig. 

Anonymkode: b4434...f02

Den har litt dårlig defence ja, kun 10, så jeg lurer litt på hvor lenge den holder ut i et raid. Noe bedre tviler jeg på at jeg får, begynner å bli lenge siden man fikk shadow Beldum. Candy og stardust har jeg nok av, men gidder ikke bruke det hvis dårlig IV betyr at den ikke er noe bra. Men hvis den kan knuse fairy types med den statsen så kjører jeg på.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er deres beste Pokemon? Siden det er spørsmål om Metagross så viser jeg frem denne:

 

Screenshot_20220331-233745_Pokmon GO.jpg

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Den har litt dårlig defence ja, kun 10, så jeg lurer litt på hvor lenge den holder ut i et raid. Noe bedre tviler jeg på at jeg får, begynner å bli lenge siden man fikk shadow Beldum. Candy og stardust har jeg nok av, men gidder ikke bruke det hvis dårlig IV betyr at den ikke er noe bra. Men hvis den kan knuse fairy types med den statsen så kjører jeg på.

Anonymkode: 0ed30...6d4

For raid vil du uansett ha høyst Attack, ikke like viktig med defense. For å få mer ut av pokemon i Raid, du kan jo lære å dodge? 

 

min absolutt beste pokemon er shadow mewtwo med two attacks. Det er den beste pokemon ALLE har. 😛 

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/1/2022 at 8:48 AM, AnonymBruker said:

24C97110-EC85-472D-AB60-EA3F39A60EE5.png

Anonymkode: 7d0d6...afa

Ååå, nå ble jeg misunnelig😃

Anonymkode: 0ed30...6d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny GO Rocket take-over jo! Håper man møter Giovanni og får en kul shadow legendary.

Husk å fjerne frustration fra shadow pokemon hvis dere har noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se hva jeg har fått, bare ekstremt fornøyd 😂

Screenshot_20220403-140450_Pokmon GO.jpg

Anonymkode: b4434...f02

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/6/2022 at 8:44 PM, Teatrica said:

Fy søren, nå var Giovanni tøff altså!!

Hvilken brukte han som nr. 2 hos deg? 

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyarados hos meg. Fungerte bra siden jeg hadde en Melmetal med electric angrep. Hadde ingen til å kontre Latias men det gikk akkurat på første forsøk siden jeg hadde bygd opp et par charged attacks og Giovanni hadde ikke flere skjold.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvilken brukte han som nr. 2 hos deg? 

Anonymkode: 0ed30...6d4

Jeg måtte gi opp første gangen, så har møtt alle seks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nominere et nytt pokestop i dag men jeg ble videresendt til en side med info og regler om nominasjoner. Måtte gå igjennom noen sider med info og tenkte at de hadde lagt inn noe som alle måtte lese for at det ikke skulle komme inn nominasjoner for alle mulige steder. Når jeg trodde jeg var ferdig så starta en prøve med spørsmål. Hadde helt glemt at jeg kunne bli en av de som går igjennom nominasjoner og at jeg ikke besto første gang. Nå var den starta for andre gang og siste mulighet for å bestå så jeg måtte bare gå videre og jeg besto. Så nå kan jeg se over pokestop nominasjoner og legge inn min mening om de bør godkjennes eller ikke. 

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turid-laila er du her? Skal vi samkjøre i morgen med lucky egg? Hilsen ElectroLux 😆 Og om du er her, sorry for at jeg har vært treig med gaver! 

Anonymkode: 4b6a8...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vinterrosen er du her? Det er to dager til vi blir best friends hvis du bare gidder å sende eller åpne gave😂 

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Vinterrosen er du her? Det er to dager til vi blir best friends hvis du bare gidder å sende eller åpne gave😂 

Anonymkode: 0ed30...6d4

Jeg er her  har bare ikke hatt plass til å åpne gaver og lite tid til å spille. Hvem er du så skal jeg sende i dag :)

Anonymkode: 6b3f2...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/8/2022 at 10:30 PM, AnonymBruker said:

Skulle nominere et nytt pokestop i dag men jeg ble videresendt til en side med info og regler om nominasjoner. Måtte gå igjennom noen sider med info og tenkte at de hadde lagt inn noe som alle måtte lese for at det ikke skulle komme inn nominasjoner for alle mulige steder. Når jeg trodde jeg var ferdig så starta en prøve med spørsmål. Hadde helt glemt at jeg kunne bli en av de som går igjennom nominasjoner og at jeg ikke besto første gang. Nå var den starta for andre gang og siste mulighet for å bestå så jeg måtte bare gå videre og jeg besto. Så nå kan jeg se over pokestop nominasjoner og legge inn min mening om de bør godkjennes eller ikke. 

Anonymkode: 0ed30...6d4

Har man bare 2 sjanser ?

Anonymkode: 6b3f2...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/22/2022 at 2:27 PM, AnonymBruker said:

Jeg er her  har bare ikke hatt plass til å åpne gaver og lite tid til å spille. Hvem er du så skal jeg sende i dag :)

Anonymkode: 6b3f2...aec

Jeg er Erimidt. Vi blir best friends neste gang en av oss åpner en gave. Skal vi avtale tid for å bruke lucky egg? Du har vel en uåpnet fra meg.

Endret av daemi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/22/2022 at 2:28 PM, AnonymBruker said:

Har man bare 2 sjanser ?

Anonymkode: 6b3f2...aec

Ja det står at du bare får to forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...