Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nei...

Entei dukket ikke opp (har hatt på incens i hele dag), mens Suicune kom hele tiden.

Fant heller ingen gym trainer før den siste timen. Kl. 20 dukket det opp tre stykker med et par minutters mellomrom på samme gym. Har gått rundt i hele området tidligere i dag uten å finne noen.

Anonymkode: 67258...6ee

Jeg fikk alle de på kartet mitt i dag. Fikk første gym trainer rundt kl 12 men man måtte utvide området, altså nye pokestops. Community day er ikke akkurat laget for å kun gå i eget nærområdet

Endret av ATLAS6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teatrica skrev (1 time siden):

Klarte dere alt?

Jeg feilberegna med å forsøke å makse ut alle oppgavene på begge kontoene mine, og det endte opp med at jeg ikke rakk alt på noen av dem. Søren altså - enda jeg kunne ha startet på nytt, så hadde jeg brukt bare den ene!

Nei, jeg hadde ingen å trade med. Pleier å gjøre det med min andre konto fra samboers mobil, men han er bortreist på jobb. Fikk gjort det andre. Trodde ikke jeg skulle få til å ta bilde av entei fordi han aldri dukket opp, men fikk tatt bilde av han etter raid og det telte heldigvis. 

Anonymkode: f7fd4...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heller ikke fullført trade, men alt annet. Fikk 16 shiny i dag, hvor 12 av dem var helt nye. Blir nok flere raids i kveld så håper på flere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk heller ikke fullført trade, men alt annet. Fikk 16 shiny i dag, hvor 12 av dem var helt nye. Blir nok flere raids i kveld så håper på flere. 

Jeg var ikke så heldig med shiny. Fikk 4 hvor to av de var totodile 🤦🏼‍♀️. Heldigvis var den ene larvitar og det var mitt mål selv om den ikke var så veldig bra. 

Anonymkode: f7fd4...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg var ikke så heldig med shiny. Fikk 4 hvor to av de var totodile 🤦🏼‍♀️. Heldigvis var den ene larvitar og det var mitt mål selv om den ikke var så veldig bra. 

Anonymkode: f7fd4...271

Letet lenge etter den men fant ikke 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk å bli ferdig med alt. Møtte Suicune, Raikou og Entei in the wild, men fikk ikke fanget noen av dem når jeg møtte på dem. Jeg kjøpte billett på konto nr. 2 også, men det angrer jeg på. Brukte den lite og gevinsten for den trade-oppgaven var ikke noe særlig. 

Fikk 3 nye shiny jeg ikke hadde fra før, Larvitar, Ledyba og Houndoor. Fikk en del andre shiny som jeg hadde fra før. Men når jeg var ferdig med oppgavene etter 6-7 timer så orket jeg ikke å gå rundt ute mer i minusgrader og vind for å ta raids så ingen shiny legendaries.

Men jeg fikk Gligar selv om den skulle være eksklusiv til Gold og jeg hadde Silver så det var litt rart.

Og jeg fikk til den "Win a three-star raid using only Pokémon with 1,500 CP or less" oppgaven min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke billett. Men, fikk tatt bilde av alle tre (vi uten billett hadde også den oppgaven) - jeg fant ut at det gikk an å ta bilde etter Raid!! Så har tatt Raid på alle tre, og tok bilde. 

Klarte også den oppgaven med å ta trainer battles. Måtte dra til sentrum her, plass med mange pokestops for å ta den. Men ja, uten billett var ikke premier veldig spennende. 🤷 Fikk 50 candy da, for hver av Entei, raikou og suicine, også fikk alle tre lav nok nivå til greit league. 

Fangst etter dagen, er shiny Entei, shiny chansey (min første) og shiny turtwig (ikke første)

Anonymkode: b4434...f02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (14 timer siden):

 

Og jeg fikk til den "Win a three-star raid using only Pokémon with 1,500 CP or less" oppgaven min.

Måtte du ta den alene eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde alle oppgavene i går, bortsett fra trading. Hadde ingen å trade med. Min pokemon go buddy (nabo på 8 år) hadde omgangssyke, stakkars.

Jeg trodde en stund at jeg ikke skulle bli ferdig med trainer battle fordi det var flere timer på slutten der det ikke kom en eneste trainer battle. Så siste timen kom de endelig igjen, akkurat i det jeg skulle til å pakke sakene og dra hjem! Ble ferdig med alt ca kl 20:30... 😅

Nå holder jeg på med de apex-oppdragene. Fikk apex shadow ho-oh da jeg hadde fanget 100 forskjellige typer pokemons. 😁 Nå må jeg fullføre 100 field research tasks. Det vil ta en noen dager...

Fikk mange nye shinyer jeg ikke hadde fra før da:

Gloom

Slugma

Swinub

Houndour

Sudowoodo

Sneasel

Gyarados

Snubbull

Wooper

Cyndaquil

Elekid (egg)

Magby (egg)

 

ATLAS6 skrev (2 timer siden):

Fikk ikke spilt så mye i dag, men endte opp med 3 shiny exeggutor 🤩

Damn, noen har mer flaks enn andre. Jeg har lyst på den. Jeg spilte non-stop i over to timer og fant INGEN!!! Jeg får prøve igjen i morgen...

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/27/2022 at 12:39 PM, Teatrica said:

Måtte du ta den alene eller?

Nei det var flere andre med i raidet men nå så ble det registrert av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (37 minutter siden):

Nei det var flere andre med i raidet men nå så ble det registrert av en eller annen grunn.

Enda godt, jeg begynte å grue meg skikkelig til den oppgaven 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må spørre: jeg har fulgt godt med på gymmene rundt meg, siden Alola eventen begynte, og jeg har enda ikke sett et eneste raid med Rockruff. Har sett alle de andre raid bossene, men ikke den jeg har mest lyst på.

Jeg lurer på om noen har sett et raid med den? Om den faktisk finnes i spillet i Norge? 😅 Om den kanskje kun finnes i byene eller noe?

Jeg må kanskje ta bilen fatt og reise rundt å lete etter den 😅

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ariana807 skrev (12 minutter siden):

Må spørre: jeg har fulgt godt med på gymmene rundt meg, siden Alola eventen begynte, og jeg har enda ikke sett et eneste raid med Rockruff. Har sett alle de andre raid bossene, men ikke den jeg har mest lyst på.

Jeg lurer på om noen har sett et raid med den? Om den faktisk finnes i spillet i Norge? 😅 Om den kanskje kun finnes i byene eller noe?

Jeg må kanskje ta bilen fatt og reise rundt å lete etter den 😅

Jeg raida en Rockruff i går eller dagen før. Veldig liten norsk by. Det er den eneste nye jeg har sett i raid, men jeg visste ikke at det var noen og har ikke lett heller. Den sto bare i en gym utenfor her da jeg logga inn. 

Anonymkode: cd9be...c6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den i raid på onsdag. Eneste gang jeg har sett den så den er nok ikke så vanlig. Med min flaks var det 10/11/10 stats men da har jeg den i Pokedex i hvert fall.

Anonymkode: 0ed30...6d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken Pokémon bruker du mest til kamper? Min shadow Machamp har snart vunnet 4.000. Er jo ikke den som er førstevalget hvis jeg skal ta en fire eller water-type, men jeg har den alltid i bakhånd. Den gjør så latterlig mye skade.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk min shadow Ho-oh med sacred fire+ på mandag. Selvfølgelig har den nesten så dårlige stats som er mulig. Jeg er overbevist om at det større sjanse for å få 2* enn 3*. Alle de spesielle jeg får fra special research er 2*. Er så irriterende. Ugh det får være dagens sutring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (4 timer siden):

Fikk min shadow Ho-oh med sacred fire+ på mandag. Selvfølgelig har den nesten så dårlige stats som er mulig. Jeg er overbevist om at det større sjanse for å få 2* enn 3*. Alle de spesielle jeg får fra special research er 2*. Er så irriterende. Ugh det får være dagens sutring.

Gratulerer med apex shadow ho-oh! Men synd at den ikke var så god IV. Min var ikke supergod, men 15/10/13, altså 3*. :) Har allerede brukt en haug med rare candy på den og fått den opp i 3626 CP. :) 

Du har i alle fall mye mer flaks når det gjelder shiny enn meg. Jeg har elendig flaks med shiny. Særlig på raid. Har kun fått 2 shiny på raid!! Og jeg kjøper raid pass over en lav sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (6 timer siden):

Må spørre: jeg har fulgt godt med på gymmene rundt meg, siden Alola eventen begynte, og jeg har enda ikke sett et eneste raid med Rockruff. Har sett alle de andre raid bossene, men ikke den jeg har mest lyst på.

Jeg lurer på om noen har sett et raid med den? Om den faktisk finnes i spillet i Norge? 😅 Om den kanskje kun finnes i byene eller noe?

Jeg må kanskje ta bilen fatt og reise rundt å lete etter den 😅

Har du prøvd appen PokeRaid? Bruker den ofte. :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Supera said:

Gratulerer med apex shadow ho-oh! Men synd at den ikke var så god IV. Min var ikke supergod, men 15/10/13, altså 3*. :) Har allerede brukt en haug med rare candy på den og fått den opp i 3626 CP. :) 

Du har i alle fall mye mer flaks når det gjelder shiny enn meg. Jeg har elendig flaks med shiny. Særlig på raid. Har kun fått 2 shiny på raid!! Og jeg kjøper raid pass over en lav sko.

Hehe hvor har du det fra? Jeg har hatt flaks et par ganger, men jeg får nesten aldri nye shiny og nesten aldri i raids.

15/10/13 er innafor da, jeg hadde vært fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...