Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

padawan skrev (På 19.8.2022 den 23.02):

Jeg har prøvd meg på denne men får ikke økt telleren lenger enn 2. Fanger flere pokiser når den er aktiv.

Screenshot_20220819-225410~2.png


Er du helt sikker på at du fanger den som kommer fra incense, og ikke pokemon med weather boost?

IKKE lett å se forskjell! Bare helt svakt  lyseblå de som kommer fra daily incense.

Begynte å gå på et rett strekke uten noen særlige andre spawns, så ble det lettere. Mest effektive er å gå rett fram, nokså rask gange, uten å stoppe når du fanger.

 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):


Er du helt sikker på at du fanger den som kommer fra incense, og ikke pokemon med weather boost?

IKKE lett å se forskjell! Bare helt svakt  lyseblå de som kommer fra daily incense.

Begynte å gå på et rett strekke uten noen særlige andre spawns, så ble det lettere. Mest effektive er å gå rett fram, nokså rask gange, uten å stoppe når du fanger.

 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Det er bilde av den blå incensen når du har trykket på pokemonen da, så det skal ikke være så innmari vanskelig å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (2 timer siden):

Det er bilde av den blå incensen når du har trykket på pokemonen da, så det skal ikke være så innmari vanskelig å se...

Brukeren tenker nok på kartet. Jeg går ikke inn å sjekker hver pokemon, ser kun etter blå sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (2 timer siden):

Brukeren tenker nok på kartet. Jeg går ikke inn å sjekker hver pokemon, ser kun etter blå sirkel

Ja, men så forklarte jeg en annen måte å se det på - siden vedkommende ikke skjønte hvorfor telleren ikke flyttet på seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tid til å spille hele dagen på lørdag, men spilte noen timer. Det var skuffende lite shiny. Fikk bare 3 stk! :( 

  • Shinx (og den hadde jeg jo ørten av fra før siden community day med Shinx hadde sinnsykt høy rate av shiny - tror jeg fikk 55 shiny Shinx den dagen)
  • Klink (utviklet til Klinklang)
  • Anorith (utviklet til Armaldo)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk man noe bra fra collection challenges på lørdag? Jeg fikk ikke spilt noe.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fikk man noe bra fra collection challenges på lørdag? Jeg fikk ikke spilt noe.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Meh. Candy til de pokemonene som var på raid den dagen. Pheromosa, Buzzwole, Xurkitree og Nihilego.

 

Ultra Incursion: Pheromosa – 10am to 12pm local time

Reward for completing: 22 Pheromosa Candy, Foongus encounter, and one Incense

 

Ultra Incursion: Buzzwole – 12pm to 2pm local time

Reward for completing: 22 Buzzwole Candy, Combee encounter, and one Incense

 

Ultra Incursion: Xurkitree – 2pm to 4pm local time

Reward for completing: 22 Xurkitree Candy, Swirlix encounter, and one Incense

 

Ultra Incursion: Nihilego – 4pm to 6pm local time

Reward for completing: 22 Nihilego Candy, Munna encounter, and one Incense

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Flere som syns legendarys fra 5 stjerner raid har blitt verre å fange? De tre siste jeg har tatt har stikki av. Har hatt 17-20 baller og brukt golden razz berry og fått great throw på nesten alle kast.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Flere som syns legendarys fra 5 stjerner raid har blitt verre å fange? De tre siste jeg har tatt har stikki av. Har hatt 17-20 baller og brukt golden razz berry og fått great throw på nesten alle kast.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Legendary er jo alltid litt vanskeligere å fange. Yveltal har vært på de siste ballene hver gang. Men har fanget 4 av 4. Forrige gang det var legendary på 5'er raid så var det Zamazenta og før det var det Zacian. Fanget 5 av 7 Zamazenta 6 av 9 Zacian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Supera said:

Legendary er jo alltid litt vanskeligere å fange. Yveltal har vært på de siste ballene hver gang. Men har fanget 4 av 4. Forrige gang det var legendary på 5'er raid så var det Zamazenta og før det var det Zacian. Fanget 5 av 7 Zamazenta 6 av 9 Zacian.

Jeg får som regel fanget dem, bare være ekstra vanskelig i det siste. To Kartana og en Yveltal stakk av. Fanget en Yveltal i dag, men det var på den siste av 18 baller. Noen ganger går det bare ikke, men tre på rad som stakk av og en fjerde som akkurat gikk har jeg ikke opplevd før.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg får som regel fanget dem, bare være ekstra vanskelig i det siste. To Kartana og en Yveltal stakk av. Fanget en Yveltal i dag, men det var på den siste av 18 baller. Noen ganger går det bare ikke, men tre på rad som stakk av og en fjerde som akkurat gikk har jeg ikke opplevd før.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Kartana er ikke legendary. Men jeg husker at jeg sleit med å fange Registeel, Regice, og Regirock. Det var flere som stakk av da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips - i morgen, lørdag, er det Go battle day.

Kommer oppgaver på today, som har med battling å gjøre, og en kan få en gratis ‘sånn dings for å bytte trekk med’. 

4 dobbelt stjernestøv.

Må ikke vinne for å klare oppgavene, så bare å forbered team med de dårligste pokemon en har, så går det fort unna :)

 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tips - i morgen, lørdag, er det Go battle day.

Kommer oppgaver på today, som har med battling å gjøre, og en kan få en gratis ‘sånn dings for å bytte trekk med’. 

4 dobbelt stjernestøv.

Må ikke vinne for å klare oppgavene, så bare å forbered team med de dårligste pokemon en har, så går det fort unna :)

 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Vil jo vinne da, siden det er annen today-oppgave som krever at man vinner 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teatrica skrev (2 timer siden):

Vil jo vinne da, siden det er annen today-oppgave som krever at man vinner 🙂 


Ja, men den er frivillig å aktivere. :)

Ikke alle som er så gira på battle league, så greit å vite at det ikke kreves at en vinner for å få deltatt og få de belønningene som er akkurat i morgen tenkte jeg

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er vel Ultra League slutt? Eneste hvor jeg har gode nok pokemon til å vinne de fleste kampene.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I morgen er vel Ultra League slutt? Eneste hvor jeg har gode nok pokemon til å vinne de fleste kampene.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Jeg gikk over til Master League i går jeg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Teatrica said:

Jeg gikk over til Master League i går jeg... 

Åja har visst blitt Master League her og. Trodde det var Great League ut september.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/5/2022 at 3:38 PM, frk.fersken said:

Trenger venner! Add meg gjerne 2836 4584 3581

Jeg får "ugyldig kode" på den. Er du sikker på at du la ut riktig?

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå er det bare en dag igjen, men hvilke har dere funnet som har vært Zorua? Jeg har sett den en gang som seg selv og ellers som Altaria, Gothita og Yungoos. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...