Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Under community day i går så jeg ei voksen dame som spilte alene. Hun hadde pokemon caps på seg og hang rundt steder hvor Axew spawna så jeg er ganske sikker på at hun var ute og spilte. Anyways, hun var rundt min alder, kanskje litt yngre, men hadde det virka dust hvis jeg, en mann, hadde gått bort til henne for å snakke om Pokemon GO og community day? Skal ikke nekte for at jeg vil bli bedre kjent med ei jente som er ute og spiller, men jeg har ingen gode Pokemon-relaterte sjekkereplikker på lager og det hadde bare vært kult å bli kjent med en annen person som er ute på community day.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Jeg har blitt kjent med flere folk mens jeg har vært rundt og virret med pokemon go. Hvis hun i tillegg hadde pokemon caps på seg, så vil jeg si at det var et signal om at hun ville at folk skulle snakke til henne. Det er lite sannsynlig at det er eneste capsen hun har liksom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 6/11/2023 at 10:06 AM, Supera said:

Jeg har blitt kjent med flere folk mens jeg har vært rundt og virret med pokemon go. Hvis hun i tillegg hadde pokemon caps på seg, så vil jeg si at det var et signal om at hun ville at folk skulle snakke til henne. Det er lite sannsynlig at det er eneste capsen hun har liksom. 

Jeg var redd for at hun kunne oppfatte det feil hvis jeg hadde gått bort og snakka til henne. At hun ville tro at jeg kom bort for andre grunner enn Pokemon. Jeg er dårlig på å ta kontakt med nye mennesker og hun hadde ørepropper i så jeg ville ikke forstyrre henne. Ser også for meg at damer som er ute og spiller er ganske populære blant mannlige spillere og sikkert får mye oppmerksomhet. Så jeg kom ikke på noe å spørre om som ikke hørtes dust ut når jeg tenkte over det. Jeg vurderte å spørre "spiller du, har du fått mange shiny i dag?" men det virka feil når jeg tenkte over det. Jeg er sjenert.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/18/2023 at 12:16 PM, Mezzosoprena said:

Ok, så når blir det night når man bor her i Norge????

To timer etter solnedgang og frem til to timer etter soloppgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (På 18.6.2023 den 12.16):

Ok, så når blir det night når man bor her i Norge????


For oss som bor i Nord-Norge - uti juli en gang…..

Idiotisk event.

 

Anonymkode: d1dd2...f2a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (På 18.6.2023 den 12.16):

Ok, så når blir det night når man bor her i Norge????

Ca klokken 2 så jeg noen skrev på Facebook……

Anonymkode: a889b...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/18/2023 at 12:16 PM, Mezzosoprena said:

Ok, så når blir det night når man bor her i Norge????

jeg var så heldig at jeg gikk hjem fra fest kl halv 3 på lørdag, for da fikk ejg fange de alle 🤣

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):


For oss som bor i Nord-Norge - uti juli en gang…..

Idiotisk event.

 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Enig. "Heldivis" sliter jeg periodevis med søvnen og var våken i natt. Klarte alle minus EN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, jeg tror niantic fikset noe nå. En del av disse nattpokemon spåner nå her på Østlandet, kl halv syv.

Anonymkode: b4434...f02

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dere, jeg tror niantic fikset noe nå. En del av disse nattpokemon spåner nå her på Østlandet, kl halv syv.

Anonymkode: b4434...f02

TAKK for info, der fikk jeg min siste natt-pokemon i samlingen ❤️ 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så... hvordan får man egentlig Kantos platina-medalje når man bor i Norge. Jeg mangler to, men det ser ut som om den ene kun er regional, og da ikke i Europa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (9 minutter siden):

Så... hvordan får man egentlig Kantos platina-medalje når man bor i Norge. Jeg mangler to, men det ser ut som om den ene kun er regional, og da ikke i Europa...

Kanto var en av de første jeg fikk platinum på, er jo bare å trade med noen som har de eller til neste event med disse pokemonene kommer her igjen eller du blir invitert med på raid. Taurus og Kangaskhan du mangler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (12 minutter siden):

Kanto var en av de første jeg fikk platinum på, er jo bare å trade med noen som har de eller til neste event med disse pokemonene kommer her igjen eller du blir invitert med på raid. Taurus og Kangaskhan du mangler?

Nei, Taurus og Articuno - ser at Articuno kommer i raids nå, så den regner jeg med at jeg får snart. 

Men trade, da må jeg jo kjenne noen som jeg kan være i nærheten av da? Jeg er jo slik spapspiller jeg, så jeg kjenner ingen 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mezzosoprena skrev (2 minutter siden):

Nei, Taurus og Articuno - ser at Articuno kommer i raids nå, så den regner jeg med at jeg får snart. 

Men trade, da må jeg jo kjenne noen som jeg kan være i nærheten av da? Jeg er jo slik spapspiller jeg, så jeg kjenner ingen 🤣 

Kanskje du kan treffe på noen på raid hour som du kan trade med? Her jeg bor så går det en hel gjeng med pokemon nerder, de har luer og er lett gjenkjennelige og er alltid hjelpsomme om du spør de om noe. Vi traff på de mye når vi gikk rundt før, når går jeg helst for meg selv siden guttungen har vokst fra det og jeg liker å gjøre noe når jeg går på tur... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (5 timer siden):

Kanskje du kan treffe på noen på raid hour som du kan trade med? Her jeg bor så går det en hel gjeng med pokemon nerder, de har luer og er lett gjenkjennelige og er alltid hjelpsomme om du spør de om noe. Vi traff på de mye når vi gikk rundt før, når går jeg helst for meg selv siden guttungen har vokst fra det og jeg liker å gjøre noe når jeg går på tur... :P 

Godt tips, men anbefaler å være best friends før man bytter. Det er dyrt (stardust) for begge hvis ikke. Så bli kjent med noen, og så bytte om noen måneder når dere er best friends. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supera skrev (3 timer siden):

Godt tips, men anbefaler å være best friends før man bytter. Det er dyrt (stardust) for begge hvis ikke. Så bli kjent med noen, og så bytte om noen måneder når dere er best friends. 😅

Jaja, men det vet jo de fleste, ingen som vil kaste bort stardust. :D Men veldig greit med de som alltid går rundt på raid hour for da treffer man de og kan bytte og ta på egg når man blir best friends. Planlegging er alt i pogo:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 hours ago, Mezzosoprena said:

Nei, Taurus og Articuno - ser at Articuno kommer i raids nå, så den regner jeg med at jeg får snart. 

Men trade, da må jeg jo kjenne noen som jeg kan være i nærheten av da? Jeg er jo slik spapspiller jeg, så jeg kjenner ingen 🤣 

Hvor i landet bor du? Jeg har en Tauros jeg kan bytte fra meg hvis du bor i nærheten av Oslo. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.6.2023 den 23.01):

Jeg var redd for at hun kunne oppfatte det feil hvis jeg hadde gått bort og snakka til henne. At hun ville tro at jeg kom bort for andre grunner enn Pokemon. Jeg er dårlig på å ta kontakt med nye mennesker og hun hadde ørepropper i så jeg ville ikke forstyrre henne. Ser også for meg at damer som er ute og spiller er ganske populære blant mannlige spillere og sikkert får mye oppmerksomhet. Så jeg kom ikke på noe å spørre om som ikke hørtes dust ut når jeg tenkte over det. Jeg vurderte å spørre "spiller du, har du fått mange shiny i dag?" men det virka feil når jeg tenkte over det. Jeg er sjenert.

Anonymkode: 0ed30...6d4

"Vil du være med hjem og se på surskiten min?"

Anonymkode: 6e79d...c95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

"Vil du være med hjem og se på surskiten min?"

Anonymkode: 6e79d...c95

"Vil du bli med hjem og føle min Lickitung?"

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (10 timer siden):

Hvor i landet bor du? Jeg har en Tauros jeg kan bytte fra meg hvis du bor i nærheten av Oslo. 

Å det var virkelig fristende - jeg skal til Oslo en gang senere denne måneden - kan vi ikke snakkes da og se om det kunne passe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...