Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Mezzosoprena skrev (På 6.7.2023 den 12.56):

Så... hvordan får man egentlig Kantos platina-medalje når man bor i Norge. Jeg mangler to, men det ser ut som om den ene kun er regional, og da ikke i Europa...


Ikke stress med det, de blir tilgjengelige igjen, før eller siden :)

Har hverken reist eller byttet til meg, men har klart å få alle fra kanto likevel.

Så de må ha vær i egg eller raid, eller kanskje på go fest. 

Anonymkode: d1dd2...f2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mehh, har bedre ting å gjøre på 

Anonymkode: 77114...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er trist eller hva, men jeg tok 56 (!!!) Field research på søndagen, for å skaffe meg en shiny blastoise med briller 😭🤣 Samboeren min fikk sin første i tredje field research tror jeg, og han fikk totalt 3. Jeg har bare den ene. 😬 Why, Niantic god, why... 

Blastoise.jpg

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan evoiler man pokemon som trenger steiner for å evolie?

Anonymkode: b370f...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan evoiler man pokemon som trenger steiner for å evolie?

Anonymkode: b370f...e66

Da må du få disse steinene fra oppdrag eller kjøpe dem. Hvis du bare er litt tålmodig, så får du nok av dem etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvordan evoiler man pokemon som trenger steiner for å evolie?

Anonymkode: b370f...e66

Venter til man får steinene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supera skrev (På 16.7.2023 den 22.46):

Da må du få disse steinene fra oppdrag eller kjøpe dem. Hvis du bare er litt tålmodig, så får du nok av dem etterhvert. 

 

Mezzosoprena skrev (På 17.7.2023 den 13.17):

Venter til man får steinene...

Hvordan får jeg disse steinene? 

Anonymkode: b370f...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

 

Hvordan får jeg disse steinene? 

Anonymkode: b370f...e66

Du får de f.eks. som premier i Field Research Breakthrough (altså den som er en gang i uka, hvis du tar minst en field research hver dag). Eller f.eks ved å ta battles, training battles og i battlefield.

Anonymkode: b4434...f02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleierinnen skrev (1 time siden):

Noen som har funnet routes i nærheten av seg enda? 

Ingen routes her i byen som jeg har fått med meg men det er vel fortsatt ganske nytt så det tar nok tid før folk får mulighet til å lage routes. Mener jeg leste et sted at det vil ta tid før alle får mulighet til å lage routes og så må Niantic godkjenne det som blir laget først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg glemte å utvikle disse pokkers dyrene. Kom på det to minutter etter at eventen sluttet. 🤬🤯

Vær så snill og si at poliwag sannsynligvis kommer igjen i desember?

Anonymkode: 85784...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

jeg glemte å utvikle disse pokkers dyrene. Kom på det to minutter etter at eventen sluttet. 🤬🤯

Vær så snill og si at poliwag sannsynligvis kommer igjen i desember?

Anonymkode: 85784...1c0

Det tror jeg nok, det er jo sånn hvert år at vi får en dag eller to der de rullerer de som har vært før. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenMånestråle skrev (13 timer siden):

Det tror jeg nok, det er jo sånn hvert år at vi får en dag eller to der de rullerer de som har vært før. :) 

Jeg får vente i spenning, skal i hvert fall ikke gjenta denne tabben neste community day. 😆

Anonymkode: 85784...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte hele community day og satt på stranda sammen med venner hele dagen. Tenkte ikke på å åpne spillet, men ingen av vennene spiller og jeg tror neppe det spawner særlig mange pokemon der uansett. Men ja, ble litt irritert da jeg kom på det da jeg kom hjem og eventet var over... 🙄

Har forøvrig ikke sett noen routes her i området enda, men blir vel neppe særlig mye action uansett når man bor uti ødemarka og nærmeste by er en liten by med få spillere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen andre som har problemer med å logge på? 

Anonymkode: 0aaa3...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen andre som har problemer med å logge på? 

Anonymkode: 0aaa3...e1c

Jepp. Får overhodet ikke logget på.:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.8.2023 den 19.07):

Noen andre som har problemer med å logge på? 

Anonymkode: 0aaa3...e1c

Kom inn hit for å spørre om det samme. Får bare feilmelding. Har prøvd å restarte telefonen, avinstallert spillet og installert på nytt, men fremdeles ikke mulig å logge inn. Sendte beskjed til Niantic, så vi får se om jeg får svar med det første og hva de sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk som forventet et rimelig generisk og ubrukelig svar fra Niantic. Til tross for at jeg skrev at jeg ikke hadde noen problemer med nettverket, fikk jeg beskjed om å sjekke om jeg har dårlig nettverk, i tillegg til alle de andre tingene jeg allerede har prøvd flere ganger.
Kom inn en liten stund igår, men idag er det umulig å logge seg på igjen. Står bare og surrer før det kommer opp beskjed "Failed to sign in".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...