Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sykepleierinnen skrev (På 23.7.2023 den 18.07):

Noen som har funnet routes i nærheten av seg enda? 

Det går en rute fra Majorstuehuset til Jernbanetorget. Jeg tror dog jeg venter med den til Hans har forlatt byen.

Anonymkode: 31920...dcf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min ønsker seg mewtwo. Er det engang mulig?

Anonymkode: bc1c5...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sønnen min ønsker seg mewtwo. Er det engang mulig?

Anonymkode: bc1c5...c91

Ja da. Fikk den i en kamp med en boss. Tror det var en oppgave som måtte fullføres.

Anonymkode: 56659...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Ardwinna said:

Fikk som forventet et rimelig generisk og ubrukelig svar fra Niantic. Til tross for at jeg skrev at jeg ikke hadde noen problemer med nettverket, fikk jeg beskjed om å sjekke om jeg har dårlig nettverk, i tillegg til alle de andre tingene jeg allerede har prøvd flere ganger.
Kom inn en liten stund igår, men idag er det umulig å logge seg på igjen. Står bare og surrer før det kommer opp beskjed "Failed to sign in".

https://downdetector.com/status/pokemon-go/

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/7/2023 at 8:41 PM, AnonymBruker said:

Sønnen min ønsker seg mewtwo. Er det engang mulig?

Anonymkode: bc1c5...c91

Jada, den har vært i raids flere ganger. 

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.8.2023 den 20.41):

Sønnen min ønsker seg mewtwo. Er det engang mulig?

Anonymkode: bc1c5...c91


Ikke akkurat nå, nei dessverre.

I pokemon go bytter de på hvilke av de mer sjeldne legendariske og mytiske pokemon det er mulig å få,

Han må bare smøre seg med tålmodighet, og følge med på nyhetsoppdateringene - lese bloggene med nyheter Niantic legger ut.

Før eller siden vil den komme tilbake i raid eller spesielle oppgaver.

Men da er de bare tilgjengelig for en bestemt tidsperiode.

 

Anonymkode: d1dd2...f2a

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du vet du er litt for interessert i Pokemon når det irriterer deg at du skal kore Sissel Kyrkjebø akkurat den helga det er halvårets største pokemon-event 🤣

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klare for Go Fest Global? Jeg er superklar. Jeg har samlet pokeballer som en superhelt i det siste og har over 3000 av de vanlige pokeballene. Pokemon Go Plus+ skal få kjørt seg i dag og i morgen. 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg gir opp å nominere nye Pokéstops.

Grill- og bålplass langs turløype? Temporary or seasonal display. Nei, man kan grille og lage bål der hele året. Man kan gå eller sykle dit på sommeren, og skiløype går forbi på vinteren. Plassen blir ryddet for snø på vinteren. Det skrev jeg i beskrivelsen.

Det er mange skilt med informasjon om naturen langs turruter nær der jeg bor. Jeg nominerte et skilt med informasjon om skogbrann og hvilke konsekvenser det har for økosystemet. Temporary or seasonal display. Nei, skiltet står der langs turstien året rundt.
Jeg nominerte et annet skilt med informasjon om en gammel bru fra tidlig 1900-tallet. Duplicate. Hvis det allerede er registrert eller nominert så hvorfor vises det ikke på kartet når jeg bekrefter posisjon?

En lekeplass som nylig ble bygget i området her? -K12 school. Nei, det er en lekeplass, ikke en skole eller barnehage.
En stimarkør som er kanskje 50 meter unna en barneskole? -K12 school. Jeg tok bilde av en stimarkør som viser retning og avstand, og av skogsveien man kan følge. Skal man ikke kunne gå forbi barneskoler mens man spiller?

Jeg begynner å lure på om en haug med folk bare avviser alt og prøver å ødelegge for andre. 

Anonymkode: 0ed30...6d4

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg gir opp å nominere nye Pokéstops.

Grill- og bålplass langs turløype? Temporary or seasonal display. Nei, man kan grille og lage bål der hele året. Man kan gå eller sykle dit på sommeren, og skiløype går forbi på vinteren. Plassen blir ryddet for snø på vinteren. Det skrev jeg i beskrivelsen.

Det er mange skilt med informasjon om naturen langs turruter nær der jeg bor. Jeg nominerte et skilt med informasjon om skogbrann og hvilke konsekvenser det har for økosystemet. Temporary or seasonal display. Nei, skiltet står der langs turstien året rundt.
Jeg nominerte et annet skilt med informasjon om en gammel bru fra tidlig 1900-tallet. Duplicate. Hvis det allerede er registrert eller nominert så hvorfor vises det ikke på kartet når jeg bekrefter posisjon?

En lekeplass som nylig ble bygget i området her? -K12 school. Nei, det er en lekeplass, ikke en skole eller barnehage.
En stimarkør som er kanskje 50 meter unna en barneskole? -K12 school. Jeg tok bilde av en stimarkør som viser retning og avstand, og av skogsveien man kan følge. Skal man ikke kunne gå forbi barneskoler mens man spiller?

Jeg begynner å lure på om en haug med folk bare avviser alt og prøver å ødelegge for andre. 

Anonymkode: 0ed30...6d4

Ja, jeg vet! Jeg blir så frustrert. Det er tydeligvis noen idioter som avslår alle forslag. Hva er poenget med det? Som du sier, bare å ødelegge for andre. Jeg har nominert flere titalls som jeg er helt sikker på at skal bli godkjent, og så har nesten alle blitt avslått første gangen. Når jeg vurderer andres bidrag, så synes jeg det er mye gode bidrag og det er sjeldent jeg avslår.

Her er noen eksempler:

En Circle K som av en eller annen grunn ikke var pokestop da Circle K ble partner med Pokemon Go?
Natural Feature

En gapahuk i et turområde? 
Private Residence or Farm + Other Rejection Criteria

En benk plassert på et utsiktspunkt på toppen av et fjell? 
Other Rejection Criteria + Title or Description (Tittel og beskrivelse var bra - ingen skrivefeil og teksten var grei)

En vannfontene i vannet, 5 meter fra land og benker langs vannkanten? 
Location Inappropriate + Pedestrian Access

En småbåthavn med bilde av kaier og fortøyde småbåter? 
Natural Feature

Original skulptur (med link til infoside om skulpturen) inne på et offentlig bygg som er åpent hele døgnet? 
Private Residence or Farm + Pedestrian Access

Museumsutstilling inne i det samme offentlige bygget?  
Location Inappropriate + Fake Nomination

Infoskilt om denne utstillingen i det samme bygget? 
Obstructs Emergency Services + Private Residence or Farm (det var i et avhukke og det områdebildet mitt viste at det var et skilt over som viste hvor nødutgang var) (Det er også fascinerende at den ene brukeren så at det var nødutgangskilt, og en annen mente at det var privat bolig)

En annen museumsutstilling i det samme bygget? 
Temporary or Seasonal Display + Location Inappropriate

Jeg har fått alle disse pokestoppene godkjent etter 2-4 forsøk. Jeg bare forsøker igjen, vanligvis uten endringer.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Denne ble avvist som duplikat så det er bare å gi opp.
image.png.afd2ce0f75c258beeefc05fd81b60953.png

Anonymkode: 0ed30...6d4

Niantic har begynt å slå kraftig ned på brukere som "misbruker" nominasjon-funksjonen. Det har vært flere eksempler på brukere som har blitt utestengt fra Pokemon Go fordi nominasjonen deres ikke ble godkjent... Jeg synes det også burde gå an å rapportere brukere som har avslått en nominasjon de burde godkjent. Det ødelegger jo mer for spillet enn et pokestop for mye.

Men under gode nyheter, så fant jeg plutselig et stiskilt rett ved jobben min. Så nærme jobben at jeg når den fra kontoret! :D Og den ble godkjent på første forsøk faktisk.  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 9/29/2023 at 11:30 AM, Supera said:

Niantic har begynt å slå kraftig ned på brukere som "misbruker" nominasjon-funksjonen. Det har vært flere eksempler på brukere som har blitt utestengt fra Pokemon Go fordi nominasjonen deres ikke ble godkjent... Jeg synes det også burde gå an å rapportere brukere som har avslått en nominasjon de burde godkjent. Det ødelegger jo mer for spillet enn et pokestop for mye.

Men under gode nyheter, så fant jeg plutselig et stiskilt rett ved jobben min. Så nærme jobben at jeg når den fra kontoret! :D Og den ble godkjent på første forsøk faktisk.  

Hehe grattis.

Jeg tok opp eksempelet mitt på Niantic forumet og den jeg hadde nominert var visst nominert fra før. Så jeg får spise ordene mine.
Men det er jo tåpelig at man ikke ser steder som allerede er nominert når man legger inn en nominasjon. Det kunne ha blitt vist på kartet hvor man bekrefter posisjon f.eks. Der vises allerede punkter som er i bruk av andre spill.

Så siden en nominasjon kan ta måneder på å bli godtatt/avvist er det ikke rart at det kommer flere på samme sted. 

Noen spillere legger sikkert inn hva som helst, og til og med stops som allerede finnes, men jeg tror de fleste duplikater kommer av at folk ikke vet at det allerede er nominert.

Man har jo rating når man går igjennom nominasjoner. Hvis den går til dårlig så har jeg hørt at du kan miste muligheten til å se igjennom nominasjoner. Min er i hvert fall bra:D

image.png.80a460471b340aa969e2c46d7643de20.png

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ble avvist:

Grunnene var "Other rejection criteria" og "Location sensitive". Nå er jeg blant de som gir opp.

image.png

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i en tøff situasjon i livet mitt akkurat nå. Pokémon GO er noe som får meg ut. Det får meg ut til å gå litt. Når routes kom tenkte jeg at det kunne bli gøy. Men når det tar månedsvis å få godkjent/avvist ruter og nye pokéstops. Det ødelegger mye. 

Anonymkode: 0ed30...6d4

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...