Supera Skrevet 31. mai 2022 #12841 Del Skrevet 31. mai 2022 Ariana807 skrev (14 minutter siden): Ja det endres hver mnd, men lurte på om noen kunne si hvilket klokkeslett det er i norge, på hvilken dato. Slik jeg har klart å finne ut av endres det klokke. 08.00 pm UTC, som vil være klokken 22.00 norsk tid. Altså må jeg for all del ikke hente ut pakken før jeg står opp torsdag 2. juni, da jeg er langt inn i drømmeland når skiftet skjer i morgen. Ah, skjønner. Pokemon Go er vel etter lokal tid? Alt annet er i alle fall det. Vil tro det er klokka 9 om morgenen den første i måneden. Den ukesbonusen er klokka 9 hver mandag morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 31. mai 2022 #12842 Del Skrevet 31. mai 2022 Supera skrev (2 timer siden): Ah, skjønner. Pokemon Go er vel etter lokal tid? Alt annet er i alle fall det. Vil tro det er klokka 9 om morgenen den første i måneden. Den ukesbonusen er klokka 9 hver mandag morgen. Erfaringsmessig så er det ikke lokal tid som gjelder for akkurat dette 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 2. juni 2022 #12843 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) On 5/31/2022 at 4:13 PM, Ariana807 said: Erfaringsmessig så er det ikke lokal tid som gjelder for akkurat dette 😅 Det er det ikke nei. Jeg har fått forrige måneds pokemon den 1. i ny måned noen ganger. Åpnet du i dag og fikk du den nye da? Endret 2. juni 2022 av daemi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #12844 Del Skrevet 2. juni 2022 Jeg har kjøpt billett til Pokemon Go Fest som er nå til helgen. Og da jeg leste litt om hvordan det foregår sto det at du måtte velge vanskelighetsnivå "Personalize your event experience! Choose between Relaxed, Standard, and Master difficulty levels for your Special Research. The difficulty level you select will affect which sticker you receive as a reward, but will otherwise not change your Special Research rewards." Har noen vært borti det før? Jeg er på level 40, men det er jo ikke akkurat master level det? Det jeg lurer på er egentlig hvor vanskelig er master level..? Du skal også velge gameplay (catch, explore, battle) men det er jo i og for seg greit nok. Det er vanskelighetsgraden jeg lurer på. Anonymkode: db9e6...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 2. juni 2022 #12845 Del Skrevet 2. juni 2022 daemi skrev (11 minutter siden): Det er det ikke nei. Jeg har fått forrige måneds pokemon den 1. i ny måned noen ganger. Åpnet du i dag og fikk du den nye da? Åpnet i dag og fikk Klink. Følger også seribii på twitter, de pleier som regel poste når det har endret seg. Men jeg sover alltid når det skjer, så får aldri med meg helt når det faktisk er 😅men godt mulig det er 22.00 norsk tid som jeg tror jeg klare å finne ut av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 2. juni 2022 #12846 Del Skrevet 2. juni 2022 19 minutter siden, Ariana807 said: Åpnet i dag og fikk Klink. Følger også seribii på twitter, de pleier som regel poste når det har endret seg. Men jeg sover alltid når det skjer, så får aldri med meg helt når det faktisk er 😅men godt mulig det er 22.00 norsk tid som jeg tror jeg klare å finne ut av. Det kan godt hende. Jeg åpner som regel på morgenen og de gangene jeg har åpnet på morgenen den 1. så har jeg alltid fått forrige måneds pokemon. Så det er i hvert fall ikke lokal tid som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 2. juni 2022 #12847 Del Skrevet 2. juni 2022 (endret) 43 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har kjøpt billett til Pokemon Go Fest som er nå til helgen. Og da jeg leste litt om hvordan det foregår sto det at du måtte velge vanskelighetsnivå "Personalize your event experience! Choose between Relaxed, Standard, and Master difficulty levels for your Special Research. The difficulty level you select will affect which sticker you receive as a reward, but will otherwise not change your Special Research rewards." Har noen vært borti det før? Jeg er på level 40, men det er jo ikke akkurat master level det? Det jeg lurer på er egentlig hvor vanskelig er master level..? Du skal også velge gameplay (catch, explore, battle) men det er jo i og for seg greit nok. Det er vanskelighetsgraden jeg lurer på. Anonymkode: db9e6...487 Eneste jeg har klart å finne er dette fra https://pokemongolive.com/post/gofest2022-tickets-shaymin-fulldetails/: Quote "Personalize your event experience! Choose between Relaxed, Standard, and Master difficulty levels for your Special Research. The difficulty level you select will affect which sticker you receive as a reward, but will otherwise not change your Special Research rewards." Om det er noen forskjell så ser jeg for meg at man kanskje må gå 5 km i stedet for 1 km eller fange 50 pokemon i stedet for 10. Endret 2. juni 2022 av daemi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 2. juni 2022 #12848 Del Skrevet 2. juni 2022 daemi skrev (40 minutter siden): Det kan godt hende. Jeg åpner som regel på morgenen og de gangene jeg har åpnet på morgenen den 1. så har jeg alltid fått forrige måneds pokemon. Så det er i hvert fall ikke lokal tid som gjelder. Det er det jeg sier, klokken 22.00 den første i mnd. ser det ut som om det skifter fra gammel til ny. Jeg åpnet i dag tidlig, altså den 2. i mnd. og fikk Klink. Serebii postet en eller annen gang mellom 20.00 i går kveld og 06.00 i dag tidlig at det var byttet til å være Klink som reward. Jeg spurte om noen visste akkurat når det endret seg, da jeg også har stått opp den 1. i mnd, og fått «feil» pokemon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2022 #12849 Del Skrevet 2. juni 2022 hei ville dere ha brukt candy på en 14/14/15 Kyogre? tror ikke jeg kommer til å få en bedre en Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #12850 Del Skrevet 3. juni 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: hei ville dere ha brukt candy på en 14/14/15 Kyogre? tror ikke jeg kommer til å få en bedre en Anonymkode: 0ed30...6d4 Dette er Kyogre som jeg har powered opp. Så for min del, svaret er ja 😅 Anonymkode: b4434...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 4. juni 2022 #12851 Del Skrevet 4. juni 2022 Hvordan gikk det med andre i dag? 2 shinys på 3,5 timer. Er mange på twitter som er sure for det nesten virker som om shiny boost ikke var skrudd på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 4. juni 2022 #12852 Del Skrevet 4. juni 2022 Ble ikke mye shiny på oss heller, vi gikk rundt i 5-6 timer, resten satt vi å tok når vi spiste, jeg fikk 1 og guttungen fikk 2 shiny... Vi fikk ingen perfekte og jeg fikk veldig lite unowns og, var han som fikk de. Er ikke fornøyd med resultatet og til den prisen... Har noen bekjente som er ihuga pokemon fantaster og de hadde holdt på i strekk fra 10 til 18 og fått rundt 8 shiny hver ingen perfekte og ingen shiny på raid... Men men, var greit vær iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 4. juni 2022 #12853 Del Skrevet 4. juni 2022 (endret) Tre shiny her, Grimer, Pikachu og Larvitar. Ingen 4*, men fikk en 15/15/14 Binacle. Ellers ikke noe spesielt. Det virker som de har gjort noe med incense. Hvis en dukket opp pga. incense så måtte jeg trykke på den nesten med en gang eller så bare forsvant den i en røyksky når jeg trykket på den. Det var ganske irriterende. Og bortsett fra Shaymin så var belønningene for oppgavene ganske dårlige syns jeg. Endret 4. juni 2022 av daemi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 4. juni 2022 #12854 Del Skrevet 4. juni 2022 daemi skrev (4 minutter siden): Tre shiny her, Grimer, Pikachu og Larvitar. Ingen 4*, men fikk en 15/15/14 Binacle. Ellers ikke noe spesielt. Det virker som de har gjort noe med incense. Hvis en dukket opp pga. incense så måtte jeg trykke på den nesten med en gang eller så bare forsvant den i en røyksky når jeg trykket på den. Det var ganske irriterende. Niantic har innrømmet problemer med incence spawns som rømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 4. juni 2022 #12855 Del Skrevet 4. juni 2022 6 minutter siden, Ariana807 said: Niantic har innrømmet problemer med incence spawns som rømmer. Se der ja. Men den beskrivelsen er ikke helt som jeg opplevde det. Mer som at de som ble tiltrukket av incense ble borte etter veldig kort tid, men likevel ble værende på kartet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 4. juni 2022 #12856 Del Skrevet 4. juni 2022 daemi skrev (5 minutter siden): Se der ja. Men den beskrivelsen er ikke helt som jeg opplevde det. Mer som at de som ble tiltrukket av incense ble borte etter veldig kort tid, men likevel ble værende på kartet. Det er det en del av kommentarene også sier. Niantic ser på problemet, men tviler på at det blir fikset til i morgen. Dag 2 har allerede startet i deler av verden. Vi får se om vi får en «make up» event i etterkant som følge av alle feilene. Er mange sinte folk på twitter akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 4. juni 2022 #12857 Del Skrevet 4. juni 2022 11 minutter siden, Ariana807 said: Det er det en del av kommentarene også sier. Niantic ser på problemet, men tviler på at det blir fikset til i morgen. Dag 2 har allerede startet i deler av verden. Vi får se om vi får en «make up» event i etterkant som følge av alle feilene. Er mange sinte folk på twitter akkurat nå. Ja, får håpe de finner på noe ekstra for å gjøre opp. Må si jeg er litt skuffet over eventen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 4. juni 2022 #12858 Del Skrevet 4. juni 2022 Går igjennom items lista etter i dag og tror jeg snart må begynne å bruke flere golden razz berries. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #12859 Del Skrevet 5. juni 2022 daemi skrev (14 timer siden): Tre shiny her, Grimer, Pikachu og Larvitar. Ingen 4*, men fikk en 15/15/14 Binacle. Ellers ikke noe spesielt. Det virker som de har gjort noe med incense. Hvis en dukket opp pga. incense så måtte jeg trykke på den nesten med en gang eller så bare forsvant den i en røyksky når jeg trykket på den. Det var ganske irriterende. Og bortsett fra Shaymin så var belønningene for oppgavene ganske dårlige syns jeg. Samme her! Jeg er ikke fornøyd. Virker som det har vært mye tull. Spilte hele dagen i går, fikk kun 2 shiny. Har fått 1 i dag. Anonymkode: 67258...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 5. juni 2022 #12860 Del Skrevet 5. juni 2022 Dagen er ikke helt over, men er ferdig med å aktivt spille. Går nok innom spillet litt før eventen er over, og hvem vet hva som skjer. Fant akkurat enda en shiny når jeg var innom for å ta bilde av hvordan jeg ligger an etter 2 dager. Det er nesten så jeg tror at de har gjort feil og byttet om på shiny boosten, for dagen i dag var annerledes enn i går. I går 3,5 time med spill = 2 shinys Dunsparce or Turtwig I dag 3 timer med skikkelig spill ute, 1 time hjemme på sofaen = 7 shinys Jeg fant 5 stk i løpet av de første 1,5 timene. Fant nr 6 1,5time etter nr 5, og nr 7 akkurat nå for et par minutter siden. Alt i alt kan jeg ikke klage på dagen i dag. Men alltid noe å klage over. Jeg hadde virkelig håpet på en Slakoth, da jeg mangler 1 shiny for å ha en levende dex av den familien. OG jeg har enda ikke fått meg en shiny Rockruff 😕 Nye shinyer for meg er Alolan Grimer, Shelmet, Dunsparce, Larvitar og Litleo. Synes det kanskje var vel mange com day pokemon med på eventet, men fikk da en mindre gruppe pokemon å shiny sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå