Hannah80 Skrevet 11. februar 2022 #12741 Del Skrevet 11. februar 2022 Åååh, jeg fikk også en shiny ute in the wild😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supera Skrevet 11. februar 2022 #12742 Del Skrevet 11. februar 2022 Nice! Så heldige dere er da. Jeg har så dårlig flaks når det kommer til shiny... Får nesten aldri shiny på raid og sånt. Mens naboen min på 8 år har vært med på færre raid og har mange shiny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 11. februar 2022 #12743 Del Skrevet 11. februar 2022 Noen her som heter ilpostino i spillet? Tror det var her jeg fikk den vennekoden fra. Vi blir best friends når jeg åpner neste gave så jeg tenkte å bruke lucky egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #12744 Del Skrevet 11. februar 2022 Hannah80 skrev (9 timer siden): Åååh, jeg fikk også en shiny ute in the wild😂 Ååh du er heldig!! Må bare si, du er den jeg har sendt flest gaver med på hele pokemon go vennelista mi, så tusen takk for det! 😄 Hilsen ItachiMiyako ❤️ Anonymkode: 382ed...d00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 11. februar 2022 #12745 Del Skrevet 11. februar 2022 Århundrets dummeste spørsmål fra meg sikkert: Hvorfor er man så utrolig heldig hvis man får Shiny Pokémoner? Jeg skjønner at de er sjeldne og har en egen pokedex, men er det noe annet kult med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #12746 Del Skrevet 12. februar 2022 23 hours ago, Teatrica said: Århundrets dummeste spørsmål fra meg sikkert: Hvorfor er man så utrolig heldig hvis man får Shiny Pokémoner? Jeg skjønner at de er sjeldne og har en egen pokedex, men er det noe annet kult med dem? Egentlig ikke. De er sjeldne og mange liker å samle på dem. Og det er gøy å finne noe litt spesielt da Anonymkode: 0ed30...6d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #12747 Del Skrevet 12. februar 2022 23 hours ago, Teatrica said: Århundrets dummeste spørsmål fra meg sikkert: Hvorfor er man så utrolig heldig hvis man får Shiny Pokémoner? Jeg skjønner at de er sjeldne og har en egen pokedex, men er det noe annet kult med dem? Det varierer nok en del hvor mye noen setter pris på en shiny. En shiny som er dårlig er ikke akkurat noe å samle på for min del i hvert fall. Anonymkode: 47e1b...bd7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #12748 Del Skrevet 12. februar 2022 Buddy fant gave til meg 3 ganger i dag. Har aldri fått flere enn 2 per dag før 😁 Anonymkode: 0ed30...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #12749 Del Skrevet 14. februar 2022 7971 8234 1829 Trenger en venn pga mission, gjerne legg meg til. Anonymkode: ac65b...67a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #12750 Del Skrevet 15. februar 2022 For min del, er for å fylle Pokedix, ja. Teatrica Vil ha alle i pokedixen min. 😅 Anonymkode: b4434...f02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 15. februar 2022 #12751 Del Skrevet 15. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): For min del, er for å fylle Pokedix, ja. Teatrica Vil ha alle i pokedixen min. 😅 Anonymkode: b4434...f02 Pokédexen mener du? 😃 Endret 15. februar 2022 av Teatrica 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 15. februar 2022 #12752 Del Skrevet 15. februar 2022 On 2/11/2022 at 4:07 PM, daemi said: Noen her som heter ilpostino i spillet? Tror det var her jeg fikk den vennekoden fra. Vi blir best friends når jeg åpner neste gave så jeg tenkte å bruke lucky egg. Noen her som vet hvem ilpostino er? Hvis jeg ikke hører noe så åpner jeg gaven på fredag ettermiddag/kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 23. februar 2022 #12753 Del Skrevet 23. februar 2022 Noen her som er ferdig med level 47 requirements? Den ene er "Win a three-star raid using only Pokémon with 1,500 CP or less". Hvordan tok dere den? Alt jeg finner når jeg googler sier at andre som er med i raidet kan bruke hva som helst og at det bare er jeg som ikke kan ha mer enn 1,500 CP. Men jeg har tatt to 3-stjerners raid nå med andre hvor jeg bare har brukt Pokémon under 1,500 CP, men oppgaven blir ikke fullført. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 23. februar 2022 #12754 Del Skrevet 23. februar 2022 daemi skrev (10 minutter siden): Noen her som er ferdig med level 47 requirements? Den ene er "Win a three-star raid using only Pokémon with 1,500 CP or less". Hvordan tok dere den? Alt jeg finner når jeg googler sier at andre som er med i raidet kan bruke hva som helst og at det bare er jeg som ikke kan ha mer enn 1,500 CP. Men jeg har tatt to 3-stjerners raid nå med andre hvor jeg bare har brukt Pokémon under 1,500 CP, men oppgaven blir ikke fullført. Du gjør ikke samme feilen som meg, og blandet CP med HP? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 23. februar 2022 #12755 Del Skrevet 23. februar 2022 6 minutter siden, Teatrica said: Du gjør ikke samme feilen som meg, og blandet CP med HP? Hehe nei, gjorde ikke det. Første gangen brukte jeg de beste jeg hadde under 1,500 CP for å overleve lengst mulig. Andre gangen brukte jeg bare Pokemón under 1,000 CP, men det ble likevel ikke godkjent. Så jeg lurer på om de har endret på det og at ingen som er med i raidet kan ha mer enn 1,500 CP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 23. februar 2022 #12756 Del Skrevet 23. februar 2022 daemi skrev (4 minutter siden): Hehe nei, gjorde ikke det. Første gangen brukte jeg de beste jeg hadde under 1,500 CP for å overleve lengst mulig. Andre gangen brukte jeg bare Pokemón under 1,000 CP, men det ble likevel ikke godkjent. Så jeg lurer på om de har endret på det og at ingen som er med i raidet kan ha mer enn 1,500 CP. Nei, jeg ser nå at svaret mitt ikke gir noen mening 🙂 Men det er jo rart at alle andre også må ha under 1500 CP da, for det er jo ikke noe man kan styre selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 23. februar 2022 #12757 Del Skrevet 23. februar 2022 1 minutt siden, Teatrica said: Nei, jeg ser nå at svaret mitt ikke gir noen mening 🙂 Men det er jo rart at alle andre også må ha under 1500 CP da, for det er jo ikke noe man kan styre selv? Ja, det hadde vært veldig rart. Og det er også rart hvis man må ta raidet alene. Jeg kommer ikke på et 3-stjerners raid jeg kan klare alene innenfor tiden ved å bare bruke Pokémon under 1,500 CP. Kanskje Scyther hvis jeg hadde hatt nok bra pokémon med riktig type advantage, men jeg tviler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 26. februar 2022 #12758 Del Skrevet 26. februar 2022 Klarte dere alt? Jeg feilberegna med å forsøke å makse ut alle oppgavene på begge kontoene mine, og det endte opp med at jeg ikke rakk alt på noen av dem. Søren altså - enda jeg kunne ha startet på nytt, så hadde jeg brukt bare den ene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2022 #12759 Del Skrevet 26. februar 2022 Teatrica skrev (1 time siden): Klarte dere alt? Jeg feilberegna med å forsøke å makse ut alle oppgavene på begge kontoene mine, og det endte opp med at jeg ikke rakk alt på noen av dem. Søren altså - enda jeg kunne ha startet på nytt, så hadde jeg brukt bare den ene! Nei... Entei dukket ikke opp (har hatt på incens i hele dag), mens Suicune kom hele tiden. Fant heller ingen gym trainer før den siste timen. Kl. 20 dukket det opp tre stykker med et par minutters mellomrom på samme gym. Har gått rundt i hele området tidligere i dag uten å finne noen. Anonymkode: 67258...6ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 26. februar 2022 #12760 Del Skrevet 26. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei... Entei dukket ikke opp (har hatt på incens i hele dag), mens Suicune kom hele tiden. Fant heller ingen gym trainer før den siste timen. Kl. 20 dukket det opp tre stykker med et par minutters mellomrom på samme gym. Har gått rundt i hele området tidligere i dag uten å finne noen. Anonymkode: 67258...6ee Var det ikke forskjell på om du hadde Gold eller Silver-versjonen, hvem som kom wild, mener jeg. Jeg fikk Entei i wild på min ene, men der så jeg ikke snurten av Suicune... Fikk dem i raids da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå