Mezzosoprena Skrevet 31. juli 2021 #12361 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan gå med magikarp, den vil finne 1 candy pr kilometer (når den er matet), så vil gå (relativt) raskt å utvikle en. Men så.. ville jeg ikke utviklet en, men ventet til desember, da kommer det sikkert event-uke da Magikarp skal kunne få spesielt Community Day atacken sin ved utvikling, det er Aqua Tail. Aquatail er bra, og er verdt å vente på. Spesielt når du har mangel på magikarp-candy, og skal bare utvikle en. Anonymkode: b4434...f02 Jeg vet at jeg kan gå med den også, faktisk finner den candy hver 0.5 km når den er matet med Poffin. Men takk for tipset om å vente til desember, det kan det nok være verdt å vente på ja 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #12362 Del Skrevet 31. juli 2021 Nybegynner her også... Må bare spørre om noe etter å ha lest innleggene om å ødelegge for andre i raids. Dette gjelder ikke raids, "bare" å sette pokémon i gym, men jeg er uansett redd for å ødelegge og irritere. Jeg startet for noen måneder fordi jeg trengte motivasjon til å komme meg ut og gå, og jeg hadde egentlig bare tenkt å fange/samle på egen hånd uten å gjøre noe mer ut av spillet, men etter hvert begynte jeg å sette noen pokémon i gym av og til for å tjene coins og øke lagringsplassen litt. Har hele tiden vært redd for å ødelegge eventuelle strategier siden jeg egentlig ikke har peiling på hva jeg driver med. Hva tenker dere her inne om dette? Raids er helt utelukket, altså. Har følt meg litt pysete pga. det, men etter å ha lest her skjønner jeg at jeg bør holde meg langt unna frem til jeg eventuelt har overskudd og motivasjon til å sette meg skikkelig inn i saker og ting 😅 Anonymkode: b920d...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 31. juli 2021 #12363 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nybegynner her også... Må bare spørre om noe etter å ha lest innleggene om å ødelegge for andre i raids. Dette gjelder ikke raids, "bare" å sette pokémon i gym, men jeg er uansett redd for å ødelegge og irritere. Jeg startet for noen måneder fordi jeg trengte motivasjon til å komme meg ut og gå, og jeg hadde egentlig bare tenkt å fange/samle på egen hånd uten å gjøre noe mer ut av spillet, men etter hvert begynte jeg å sette noen pokémon i gym av og til for å tjene coins og øke lagringsplassen litt. Har hele tiden vært redd for å ødelegge eventuelle strategier siden jeg egentlig ikke har peiling på hva jeg driver med. Hva tenker dere her inne om dette? Raids er helt utelukket, altså. Har følt meg litt pysete pga. det, men etter å ha lest her skjønner jeg at jeg bør holde meg langt unna frem til jeg eventuelt har overskudd og motivasjon til å sette meg skikkelig inn i saker og ting 😅 Anonymkode: b920d...8c0 De som klager på at noen ødelegger raids, synes jeg ikke at vi skal ta hensyn til - det er lov for alle å spille uansett hvilket nivå man befinner seg på. Så vær nå så snill å bli med på raids da, når du har lyst til det! Og det med å sette igjen pokemons, det er også åpent for alle - jeg synes ikke at spillere skal måtte ta hensyn til de få(?) som evt. er så proffe at de ikke tåler at andre spiller "dårligere" enn dem. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mustapippuri Skrevet 31. juli 2021 #12364 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nybegynner her også... Må bare spørre om noe etter å ha lest innleggene om å ødelegge for andre i raids. Dette gjelder ikke raids, "bare" å sette pokémon i gym, men jeg er uansett redd for å ødelegge og irritere. Jeg startet for noen måneder fordi jeg trengte motivasjon til å komme meg ut og gå, og jeg hadde egentlig bare tenkt å fange/samle på egen hånd uten å gjøre noe mer ut av spillet, men etter hvert begynte jeg å sette noen pokémon i gym av og til for å tjene coins og øke lagringsplassen litt. Har hele tiden vært redd for å ødelegge eventuelle strategier siden jeg egentlig ikke har peiling på hva jeg driver med. Hva tenker dere her inne om dette? Raids er helt utelukket, altså. Har følt meg litt pysete pga. det, men etter å ha lest her skjønner jeg at jeg bør holde meg langt unna frem til jeg eventuelt har overskudd og motivasjon til å sette meg skikkelig inn i saker og ting 😅 Anonymkode: b920d...8c0 Bare å sette inn Pokemon i gymmer. Du kan og slå ut andre om du kommer over en gym som er i feil farge. Gymmer har ulike nivå, og jo mer du sloss og har Pokemon i en gym, jo høyere nivå får den. Da får du flere ting når du spinner den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 31. juli 2021 #12365 Del Skrevet 31. juli 2021 Pokemon go er for alle at noen nærmest skal spille "proff" det kan man ikke forvente at andre skal ta hensyn til. Er man oppegående i spillet så klarer ikke andre å ødelegge for en uansett. Når det kommer til dette gnålet om remote raid passe så skjønner jeg frustrasjonen men man kan ikke forvente at alle vet alt sånn er det bare. AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nybegynner her også... Må bare spørre om noe etter å ha lest innleggene om å ødelegge for andre i raids. Dette gjelder ikke raids, "bare" å sette pokémon i gym, men jeg er uansett redd for å ødelegge og irritere. Jeg startet for noen måneder fordi jeg trengte motivasjon til å komme meg ut og gå, og jeg hadde egentlig bare tenkt å fange/samle på egen hånd uten å gjøre noe mer ut av spillet, men etter hvert begynte jeg å sette noen pokémon i gym av og til for å tjene coins og øke lagringsplassen litt. Har hele tiden vært redd for å ødelegge eventuelle strategier siden jeg egentlig ikke har peiling på hva jeg driver med. Hva tenker dere her inne om dette? Raids er helt utelukket, altså. Har følt meg litt pysete pga. det, men etter å ha lest her skjønner jeg at jeg bør holde meg langt unna frem til jeg eventuelt har overskudd og motivasjon til å sette meg skikkelig inn i saker og ting 😅 Anonymkode: b920d...8c0 Så du spiller som du vil. Her går det sport i å slå ut hverandre, jeg og naboen er forskjellig farge så vi slår hverandre ut i hytt og pine 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #12366 Del Skrevet 31. juli 2021 Takk for positive svar, dere 😊 Da fortsetter jeg som før uten altfor dårlig samvittighet 😄 Anonymkode: b920d...8c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 31. juli 2021 #12367 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for positive svar, dere 😊 Da fortsetter jeg som før uten altfor dårlig samvittighet 😄 Anonymkode: b920d...8c0 Ja herlighet, dårlig samvittighet for noe i pokemon go trenger du ikke å ha iallfall. 😄 Kos deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #12368 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nybegynner her også... Må bare spørre om noe etter å ha lest innleggene om å ødelegge for andre i raids. Dette gjelder ikke raids, "bare" å sette pokémon i gym, men jeg er uansett redd for å ødelegge og irritere. Jeg startet for noen måneder fordi jeg trengte motivasjon til å komme meg ut og gå, og jeg hadde egentlig bare tenkt å fange/samle på egen hånd uten å gjøre noe mer ut av spillet, men etter hvert begynte jeg å sette noen pokémon i gym av og til for å tjene coins og øke lagringsplassen litt. Har hele tiden vært redd for å ødelegge eventuelle strategier siden jeg egentlig ikke har peiling på hva jeg driver med. Hva tenker dere her inne om dette? Raids er helt utelukket, altså. Har følt meg litt pysete pga. det, men etter å ha lest her skjønner jeg at jeg bør holde meg langt unna frem til jeg eventuelt har overskudd og motivasjon til å sette meg skikkelig inn i saker og ting 😅 Anonymkode: b920d...8c0 Angående pokemon i gymmer er eneste jeg pleier å ta hensyn til å ikke slå ut andres rett før midnatt. (Er av og til ute sendt ) Da vet jeg at de får coins dagen etter, om jeg venter til over midnatt. Men det er mest høflighet og omtanke siden jeg vet hvem mange av de andre lokale spillerne er i virkeligheten etterhvert Egentlig er det bare å kjøre på! Og selv om jeg var en av de som tok opp problemer med å hoppe ut av remote raids i siste sekund her, så vil jeg oppfordre deg til å hoppe i det med raiding! Vet du at raid finnes i forskjellige vanskelighetsgrader? rosa egg er de letteste, og skal være mulig for nybegynnere å klare alene. Gule egg er middels vanskelige, og kan trenge å være to-tre stykker om en er helt ny spiller. Svarte egg er de vanskeligste, de som har legendariske/mytiske pokemon. Ofte trenger en 4-5-6 spillere med noenlunde ok pokemon for å klare dem. Men - vær aldri redd for å hoppe inn og delta om du kommer over en raidlobby med folk! Alle ekstra spillere hjelper. Og hele poenget med en teller som teller ned før raid starter er at folk i området skal ha en sjanse til å hive seg med. Anonymkode: d1dd2...f2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #12369 Del Skrevet 31. juli 2021 Sønnen min klarte dessverre å oppgradere sin Dragonite til 2512, og nå får han ikke brukt den i battles mer 😔 Er det en måte å redusere en pokemon sin CP på? Han ble veldig lei seg 😔 Anonymkode: 24c8e...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #12370 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sønnen min klarte dessverre å oppgradere sin Dragonite til 2512, og nå får han ikke brukt den i battles mer 😔 Er det en måte å redusere en pokemon sin CP på? Han ble veldig lei seg 😔 Anonymkode: 24c8e...e90 Dessverre finnes ikke den muligheten Den kan brukes i master league og raids fremdeles da, så er på ingen måte blitt ubrukelig. Har han mer candy? Da kan ha heller powre den opp mer, om så etterhvert. En sterk dragonite er bra å ha! Anonymkode: d1dd2...f2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 31. juli 2021 #12371 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og selv om jeg var en av de som tok opp problemer med å hoppe ut av remote raids i siste sekund her, så vil jeg oppfordre deg til å hoppe i det med raiding! Ja, akkurat det er jeg enig med deg i, og etter at jeg leste dette ble jeg mer bevisst på det og hopper alltid ut før nedtellingen går under 20 sekunder 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mustapippuri Skrevet 31. juli 2021 #12372 Del Skrevet 31. juli 2021 Jeg slår ut folk når det måtte være, er ikke nådig 😅 Har du mange venner er det og et tips å ha på onlinestatus, det er mange som inviterer de som de ser er online ved raid. Vær og klar over at noen prøver å samle folk til raid, altså at de inviterer til et raid hvor det i utgangspunktet ikke er nok folk. Da er det viktig å følge med på timeren og hoppe ut ved ca 20 sekunder dersom dere ikke er nok. Ved 1 stjerners så holder det med en, 3 stjernes går det med to, og ved 5 stjerners er det greiest å være fem stykker. Bare så dere nye vet at det ikke er uhøflig å hoppe ut, for det trodde jeg tidligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #12373 Del Skrevet 1. august 2021 Tenåringen min fikk meg til å laste ned pokemon go, jeg bruker ikke spillet til fysisk aktivitet, men jeg har benyttet sjansen litt sånn diskret når anledningen har bydd seg. Man trenger vel ikke være Pokémon fan for å like et slikt spill, men jeg syns det er et veldig kjekt spill. 🙂 Spiller dere pokemon go? 🦕 Bilder? 😁 Anonymkode: dd438...503 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #12374 Del Skrevet 1. august 2021 Here u go; Anonymkode: a9b07...6ee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #12375 Del Skrevet 1. august 2021 Jeg har et kjempeproblem i pokemon go... Jeg har null revives og null potions. Jeg får så og si aldri disse tingene fra poke stops eller gifts. Nå er mine 12-13 beste pokemon tomme for liv og jeg får ikke gjort noe med det. Noen tips? 🤔 Anonymkode: 24c8e...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #12376 Del Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg har et kjempeproblem i pokemon go... Jeg har null revives og null potions. Jeg får så og si aldri disse tingene fra poke stops eller gifts. Nå er mine 12-13 beste pokemon tomme for liv og jeg får ikke gjort noe med det. Noen tips? 🤔 Anonymkode: 24c8e...e90 Har du prøvd å spinne gyms? Ikke bare stops? Anonymkode: cd9be...c6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #12377 Del Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du prøvd å spinne gyms? Ikke bare stops? Anonymkode: cd9be...c6d Ja jeg får av og til potions og revives når jeg spinner gyms, men jeg har ingen gyms i nærheten 🙈 Men det er kanskje eneste muligheten til å få? Anonymkode: 24c8e...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mustapippuri Skrevet 1. august 2021 #12378 Del Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja jeg får av og til potions og revives når jeg spinner gyms, men jeg har ingen gyms i nærheten 🙈 Men det er kanskje eneste muligheten til å få? Anonymkode: 24c8e...e90 Du vil og få om du er med i et raid, så du kan jo håpe at noen inviterer deg til et remote raid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #12379 Del Skrevet 1. august 2021 mustapippuri skrev (28 minutter siden): Du vil og få om du er med i et raid, så du kan jo håpe at noen inviterer deg til et remote raid. Jeg har ingen bra pokemons å raide med da de er tomme for helse 🤣 Ja ja. Tusen takk for tips uansett! Anonymkode: 24c8e...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #12380 Del Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Here u go; Anonymkode: a9b07...6ee Ok 👀 Anonymkode: dd438...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå