Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Korsreven og ItachiMiyako er dere her? Avtale egg? Dere blir ultavenner med begge kontoene mine😀

Anonymkode: 07af6...d87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2021-8-2 den 13.16):

Eneste, angående gymer, er å slå ut pokemons ut av gym Kl 23:50, det er irriterende og asosial oppførsel. Da er det virkelig best å vente til 00:01, for da får jo de som står der, Coins for neste dag. 

Selvfølgelig må du ta raid. Synes ikke du skal være redd å gjøre feil. Og, du har jo en ny gratis raid pass hver dag ( og to hvis du ikke har brukt en dagen før) - så sånn sett har du absolutt ingenting å tape, men har mye å vinne - bedre pokemon, mer XP, f.eks.

Anonymkode: b4434...f02

Dette er jeg ikke enig i. Hvis man er så avhengig av å tjene 50 coins til dagen, så setter man seg i flere gymmer. Slik at man er "sikret" coinsene. I større byer så kan man stå i to minutter, før man blir kastet ut igjen. Jeg ser ikke på klokka overhodet, eller ser om spilleren har stått i 8 timer før jeg kaster dem ut. Skal man drive å ta et slikt hensyn, så er det vanskelig å oppnå gull i gymmene😁

Anonymkode: 07af6...d87

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Korsreven og ItachiMiyako er dere her? Avtale egg? Dere blir ultavenner med begge kontoene mine😀

Anonymkode: 07af6...d87

Hei! Jeg er ItachiMiyako 😄 Hva mener du med å avtale egg? 

Anonymkode: 382ed...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er jeg ikke enig i. Hvis man er så avhengig av å tjene 50 coins til dagen, så setter man seg i flere gymmer. Slik at man er "sikret" coinsene. I større byer så kan man stå i to minutter, før man blir kastet ut igjen. Jeg ser ikke på klokka overhodet, eller ser om spilleren har stått i 8 timer før jeg kaster dem ut. Skal man drive å ta et slikt hensyn, så er det vanskelig å oppnå gull i gymmene😁

Anonymkode: 07af6...d87

Alt er lov i krig og Pokemon😉

Anonymkode: 0ed30...6d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei! Jeg er ItachiMiyako 😄 Hva mener du med å avtale egg? 

Anonymkode: 382ed...d00

Hei der:) Når vi blir ultravenner, så får du 50 000 xp. Har du luckyegg på når vi åpner pakken, så får du dobbelt så mye xp. Du blir ultravenn med begge kontoene mine nå. Dvs at du får 200 000 xp. Og kommer kjappere opp i level😁

Anonymkode: 07af6...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei der:) Når vi blir ultravenner, så får du 50 000 xp. Har du luckyegg på når vi åpner pakken, så får du dobbelt så mye xp. Du blir ultravenn med begge kontoene mine nå. Dvs at du får 200 000 xp. Og kommer kjappere opp i level😁

Anonymkode: 07af6...d87

Oooh takk for tips 🤪 Skal følge godt med!! 😄😄

Anonymkode: 382ed...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hei der:) Når vi blir ultravenner, så får du 50 000 xp. Har du luckyegg på når vi åpner pakken, så får du dobbelt så mye xp. Du blir ultravenn med begge kontoene mine nå. Dvs at du får 200 000 xp. Og kommer kjappere opp i level😁

Anonymkode: 07af6...d87

Kanskje vi kan trade en gammel pokemon (2016) til hverandre også, slik at de blir lucky pokemon? 😄 Eller, kan vi det uansett avstand? 😳

hørt at pokemon kan få 3 stjerner også, om de blir lucky 🙈

Anonymkode: 382ed...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oooh takk for tips 🤪 Skal følge godt med!! 😄😄

Anonymkode: 382ed...d00

Hehe, derfor vi må avtale det:) Dag og klokkeslett. Luckyegget varer kun i 30 minutter. 

Anonymkode: 07af6...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje vi kan trade en gammel pokemon (2016) til hverandre også, slik at de blir lucky pokemon? 😄 Eller, kan vi det uansett avstand? 😳

hørt at pokemon kan få 3 stjerner også, om de blir lucky 🙈

Anonymkode: 382ed...d00

Kan ikke trade med avstand nå:( Ja, jeg har fått masse dårlige lucky. Helt nede i 80 i iv. Går rett i søppelet 😂

Anonymkode: 07af6...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kanskje vi kan trade en gammel pokemon (2016) til hverandre også, slik at de blir lucky pokemon? 😄 Eller, kan vi det uansett avstand? 😳

hørt at pokemon kan få 3 stjerner også, om de blir lucky 🙈

Anonymkode: 382ed...d00

Pokemon kan også ende opp med færre stjerner og lavere CP ved trade. Man vet aldri, så det er en sjanse å ta. Mannen og jeg bytter ofte dårlige pokemon ved event hvor vi fanger tohundre, gode og dårlige, så bytter vi de med høyest CP og dårlige stjerner, i håp om å få noe bra tilbake. Sist tradet vi den som utvikles til Garchomp, hvor jeg da fikk en veldig god lucky-pokemon ved trade. Tradet også en shiny, og fikk den også i utrolig god ved trade. Vi bytter flere, og noen ble også dårligere.

Anonymkode: 860fd...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Make 7 nice curveball throws in a row" - jeg er jo elendig på å kaste curveballs 😂

Endret av Teatrica
Skrivefeil...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (2 timer siden):

"Make 7 nice curveball throws in a row" - jeg er jo elendig på å kaste curveballs 😂

Åh! Husker jeg holdt på et ÅR med en sånn oppgave! Kødder ikke, et år! Jeg er heller ikke så god på curveball. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luka_S skrev (8 minutter siden):

Åh! Husker jeg holdt på et ÅR med en sånn oppgave! Kødder ikke, et år! Jeg er heller ikke så god på curveball. 😂

Huff da, det er Ultra Unlock 2021 - og varer bare i 11 dager... jeg sliter, for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teatrica skrev (6 minutter siden):

Huff da, det er Ultra Unlock 2021 - og varer bare i 11 dager... jeg sliter, for å si det slik.

Det er iallfall lettere å få til på store Pokemons, de som har store ringer altså. Og å gi dem banan slik at de står i ro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (6 timer siden):

"Make 7 nice curveball throws in a row" - jeg er jo elendig på å kaste curveballs 😂

Åh jeg fikk også den nå! Var vanskelig nok å få 5 Nice throws på forrige 😳

Anonymkode: 382ed...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster mange curveballs til vanlig men når jeg får disse oppgavene så får jeg tydeligvis prestasjonsangst for da får jeg det faen ikke til... 😄 Må se om jeg kan bestikke junior så han kan ta de for meg, han stresser ikke like mye som meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FrøkenMånestråle skrev (4 minutter siden):

Jeg kaster mange curveballs til vanlig men når jeg får disse oppgavene så får jeg tydeligvis prestasjonsangst for da får jeg det faen ikke til... 😄 Må se om jeg kan bestikke junior så han kan ta de for meg, han stresser ikke like mye som meg.

Ja, jeg også bruker curveballs, men å få nice eller bedre 7 ganger på rad er rimelig vanskelig...

Belønningen er ikke spesielt stor på den, men jeg må jo fullføre for å få den siste oppgaven, og jeg regner med at det kanskje er noe fristende helt til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (10 timer siden):

Ja, jeg også bruker curveballs, men å få nice eller bedre 7 ganger på rad er rimelig vanskelig...

Belønningen er ikke spesielt stor på den, men jeg må jo fullføre for å få den siste oppgaven, og jeg regner med at det kanskje er noe fristende helt til slutt...

Her kan du se hva belønningen er https://www.eurogamer.net/articles/pokemon-go-ultra-unlock-2021-space-research-quest-task-field-research-8004#section-1 Shellos dukker forresten opp på spotlight hour nå i august. Spotlight hour er hver tirsdag fra 18-19, og det er en ny Pokemon i fokus hver gang 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite tips til dere som sliter med curveball throw in a row-oppgaven: bruk nanab berries! Det gjør at pokémonen ikke beveger på seg. Gå for store pokémons, og kast ballen når ringen er som størst. 

Anonymkode: dc397...535

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mustapippuri skrev (2 timer siden):

Her kan du se hva belønningen er https://www.eurogamer.net/articles/pokemon-go-ultra-unlock-2021-space-research-quest-task-field-research-8004#section-1 Shellos dukker forresten opp på spotlight hour nå i august. Spotlight hour er hver tirsdag fra 18-19, og det er en ny Pokemon i fokus hver gang 🙂

Ah, takk - da er det faktisk ikke superviktig for meg å få det til. Men jeg har fortsatt 10 dager å gjøre det på da 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...