Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hva mener du? Snakker du om å samle candy? Jeg håper du har Meltan box og ikke har tenkt til å gå 20 kilometer 400 ganger.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Haha, selvfølgelig har jeg Mystery Box 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg brukt de siste 30 minuttene på å mate golden razz berries på en gym jeg håpte å holde til i morgen. Ga meg etter 50 bær og jeg mista likevel gymen. Jeg er nesten imponert over hvem som sloss og sloss og nektet å gi seg for å ta over den😐

Anonymkode: 0ed30...6d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som kan battle league. Hvem tror dere er best av Lucario og shadow Machamp i ultra league? Begge har nesten perfekt stats. Shadow Machamp gjør mer skade, men Lucario tåler litt mer, men har også flere svakheter, selv om den håndterer svakhetene bedre.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (På 8.9.2021 den 22.28):

Jepp, fikk den i dag 🙂
Fikk også tak i Inkay i dag!

Men jeg sliter så med Raids - det er ikke mange nok rundt her som spiller, og jeg får jo ingen invitasjoner til remote lenger heller... Mangler flere Mega-Pokémon'er. 

Hvis du legger meg til og er online så kan jeg inv deg på raid - 132185898527 - er brukernavnet ditt teatrica?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.9.2021 den 10.13):

Dette er jo passe irriterende!! 😂 Noen som vet når han er ferdig med den undersøkelsen sin, så jeg kan få fortsette på quest’n?🙈

5F08F402-D8E8-4667-A60B-DBD2559A5ACA.jpeg

Anonymkode: 382ed...d00

idag fikkjeg 6/16 fullført. SÅ sjekk du også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dollyen skrev (54 minutter siden):

Hvis du legger meg til og er online så kan jeg inv deg på raid - 132185898527 - er brukernavnet ditt teatrica?

Har sendt forespørsel - jeg er Teatrica666.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (På 21.9.2021 den 11.09):

Har sendt forespørsel - jeg er Teatrica666.

den er grei. forsøkte inv. deg par ganger igår, men fikk ikke nok folk inn. Vi forsøker igjen annen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/10/2021 at 11:23 PM, AnonymBruker said:

Nå har jeg brukt de siste 30 minuttene på å mate golden razz berries på en gym jeg håpte å holde til i morgen. Ga meg etter 50 bær og jeg mista likevel gymen. Jeg er nesten imponert over hvem som sloss og sloss og nektet å gi seg for å ta over den😐

Anonymkode: 0ed30...6d4

Sikkert noen unger som ikke engang skjønte hva er det som skjer 🤪🙈

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sikkert noen unger som ikke engang skjønte hva er det som skjer 🤪🙈

Anonymkode: b4434...f02

Nja. Jeg kan stå å slåss lenge jeg også, selv om noen mater gymmen. Mangler jeg gull i en gym, så er det jo bare en fordel å slåss masse. Får jo poeng:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/17/2021 at 3:10 PM, AnonymBruker said:

Dere som kan battle league. Hvem tror dere er best av Lucario og shadow Machamp i ultra league? Begge har nesten perfekt stats. Shadow Machamp gjør mer skade, men Lucario tåler litt mer, men har også flere svakheter, selv om den håndterer svakhetene bedre.

Anonymkode: 0ed30...6d4

I følge denne siden her - https://pvpoke.com/rankings/all/2500/overall/ - så er Machamp bedre enn Lucario og bedre enn shadow Machamp. 

Personlig tror jeg ville tatt Lucario med Power-up punch og Aura Sphere, av de alle.. Men egentlig, tar jeg aldri med fighting til Ultra League.. 

3D01EE17-501D-426A-A3B5-3C7A151E757E.jpeg

468DB995-8009-405B-961E-F1088DD40F95.jpeg

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg lei av battle league. Jeg prøvde å spille i stad. Motstander startet med Charizard. Og nesten med en gang brukte den dragon claw. To angrep etter brukte den blast burn. Og så dragon claw igjen rett etterpå og så blast burn igjen med en gang! Jeg hadde ikke fått bygget opp en main move engang. Jeg brukte Heracross med counter og megahorn. I neste kamp startet jeg med Sylveon. Møtte en Machamp. Motstander bytta til Alakazam og så bytta til Metagross nesten med en gang. Hvordan er det mulig??

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Nå er jeg lei av battle league. Jeg prøvde å spille i stad. Motstander startet med Charizard. Og nesten med en gang brukte den dragon claw. To angrep etter brukte den blast burn. Og så dragon claw igjen rett etterpå og så blast burn igjen med en gang! Jeg hadde ikke fått bygget opp en main move engang. Jeg brukte Heracross med counter og megahorn. I neste kamp startet jeg med Sylveon. Møtte en Machamp. Motstander bytta til Alakazam og så bytta til Metagross nesten med en gang. Hvordan er det mulig??

Anonymkode: 0ed30...6d4

Jeg spilte akkurat ferdig mine fem runder i Batttle League. Vant tre av fem og jeg fikk 3 stk. Charged TM. Fikk ikke noen pokemon jeg kunne fange, men en Charged TM i stedet. Jeg tror det er noe rart med Battle League.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 hours ago, AnonymBruker said:

I følge denne siden her - https://pvpoke.com/rankings/all/2500/overall/ - så er Machamp bedre enn Lucario og bedre enn shadow Machamp. 

Personlig tror jeg ville tatt Lucario med Power-up punch og Aura Sphere, av de alle.. Men egentlig, tar jeg aldri med fighting til Ultra League.. 

3D01EE17-501D-426A-A3B5-3C7A151E757E.jpeg

468DB995-8009-405B-961E-F1088DD40F95.jpeg

Anonymkode: b4434...f02

Hvorfor tar du aldri med fighting i Ultra League? Begge de jeg nevner har sikret meg seieren flere ganger. Kanskje jeg bare har hatt flaks.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Teatrica skrev (32 minutter siden):

Men hvor j**** vanskelig kan det være å gå 5 great throws in a row da!!

Enig!!

Jeg klarer 3 eller 4, men aldri 5 great throws!!

Anonymkode: db9e6...487

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer meg også til 3 eller 4, får total prestasjonsangst og vipps tilbake til start!! Hater alle de som innebærer «in a row».. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...