Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

On 10/27/2021 at 12:51 PM, Teatrica said:

Erimidt - er du her? Vi blir best friends i dag, og tenkte vi kunne avtale når vi åpner og sender gaver så vi kan bruke egg?

Det samme gjelder Hvn43, hvis du ser dette?

Jeg er Erimidt. Ja, jeg har utsatt å åpne siste gaven du sendte. Når tenker du? Egentlig samme for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 10/23/2021 at 12:00 AM, AnonymBruker said:


Spiller du battle league?

Sjekk om du har en med IV 14 attack - 10 defense - 10 HP.

Beste i ultra league :) den kommer nærmest 2500 CP, 2498

Ikke alltid 100 % er best, sånn litt avhengig av hva en skal bruke den til.

Anonymkode: d1dd2...f2a

Jeg har en 14/10/10 Giratina og den ender på 2463. Neste er 2514. Har formen noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (12 minutter siden):

Jeg er Erimidt. Ja, jeg har utsatt å åpne siste gaven du sendte. Når tenker du? Egentlig samme for meg :)

Sendt deg DM 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (2 timer siden):

Jeg har en 14/10/10 Giratina og den ender på 2463. Neste er 2514. Har formen noe å si?


Forskjell på hvilken form av Giratina ja. Origin form og altered form har ulike såkalte ‘base stats’.

Altså ‘grunnverdier’, som alle pokemon av samme type har. Så blir IV - som betyr individual stats - lagt til i tillegg til grunnverdien.

Base stats for origin og altered form kan du se her:

https://www.google.no/amp/s/pokemondb.net/amp/pokedex/giratina

Anonymkode: d1dd2...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:


Forskjell på hvilken form av Giratina ja. Origin form og altered form har ulike såkalte ‘base stats’.

Altså ‘grunnverdier’, som alle pokemon av samme type har. Så blir IV - som betyr individual stats - lagt til i tillegg til grunnverdien.

Base stats for origin og altered form kan du se her:

https://www.google.no/amp/s/pokemondb.net/amp/pokedex/giratina

Anonymkode: d1dd2...f2a

Tusen takk for svar :) Tenkte bare jeg skulle sjekke siden jeg har ganske mange Giratina i begge forms. Jeg spiller ikke nok til at jeg har oversikt over base stats og hva slags IV forskjellige pokemon bør ha i hvilke leagues, og ikke hadde jeg klart å følge med på alt det heller, men jeg syns det er kult å høre om :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev for en stund tilbake at jeg har brukt mange raid passes på Shinx og at jeg kom til å bli sur hvis Shinx endte opp på community day. Nå er jeg sur😠

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 hours ago, AnonymBruker said:


Forskjell på hvilken form av Giratina ja. Origin form og altered form har ulike såkalte ‘base stats’.

Altså ‘grunnverdier’, som alle pokemon av samme type har. Så blir IV - som betyr individual stats - lagt til i tillegg til grunnverdien.

Base stats for origin og altered form kan du se her:

https://www.google.no/amp/s/pokemondb.net/amp/pokedex/giratina

Anonymkode: d1dd2...f2a

Kan du kanskje svare meg på noe? Jeg har hørt at det er viktig med høyest level når man skal velge pokemon i great league og ultra league. Er det da nærmest mulig max cp som er viktig eller noe annet? Og er det forskjellig fra pokemon til pokemon?

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, daemi said:

Jeg skrev for en stund tilbake at jeg har brukt mange raid passes på Shinx og at jeg kom til å bli sur hvis Shinx endte opp på community day. Nå er jeg sur😠

Men den er så fin, din shiny Shinx, og nå ser jo alle dine venner at du har den fra før av. 👌😎

Hvis det er noe trøst.. 🤓

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Men den er så fin, din shiny Shinx, og nå ser jo alle dine venner at du har den fra før av. 👌😎

Hvis det er noe trøst.. 🤓

Anonymkode: b4434...f02

Men jeg liker min shiny Shinx og jeg vil vise den fram til vennene mine🙂 Men helt ærlig, det jeg er sur over er at en pokemon som man kun kunne få fra raids er på community day. Jeg har brukt så mange raid pass og remote raid pass, og gått mange kilometer for å få nok candy, og så plutselig kan man fange den og sikkert klare å få 1000 candy på noen timer. Det gjør at all "jobben" jeg la i det blir litt ødelagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (5 timer siden):

Men jeg liker min shiny Shinx og jeg vil vise den fram til vennene mine🙂 Men helt ærlig, det jeg er sur over er at en pokemon som man kun kunne få fra raids er på community day. Jeg har brukt så mange raid pass og remote raid pass, og gått mange kilometer for å få nok candy, og så plutselig kan man fange den og sikkert klare å få 1000 candy på noen timer. Det gjør at all "jobben" jeg la i det blir litt ødelagt.

Jeg ser den. Men spillet utvikler seg jo stadig. Og det er fint for sånne nye spillere som meg. 😅 Jeg har nå skrevet opp community day 21. November i kalenderen min sånn at jeg ikke legger andre planer den dagen. 🤪 Litt hekta på Pokémon Go, kan du si. Må jo prøve å få tak i en shiny shinx...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/29/2021 at 4:20 PM, AnonymBruker said:

Kan du kanskje svare meg på noe? Jeg har hørt at det er viktig med høyest level når man skal velge pokemon i great league og ultra league. Er det da nærmest mulig max cp som er viktig eller noe annet? Og er det forskjellig fra pokemon til pokemon?

Anonymkode: 0ed30...6d4

Jeg har en Lucario med 2500 cp og en Sylveon med 2499 CP og en Zapdos og en Exeggutor med 2498 cp. Er det cp som er viktig så kan de vel ikke bli bedre. Men jeg lurer på det med level og om det er det samme som cp.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en Charizard som brukte Blast Burn etter to quick attacks. Og så Dragon Claw etter ett quick attack. Og så Blast Burn på nytt etter to nye quick attacks. I neste kamp kom en Greninja som brukte Hydro Cannon tre jævla ganger på rad etter to quick attacks. Det må finnes en app som gjør at man kan jukse i battle league. Faen for noe dritt.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 10/30/2021 at 7:32 PM, AnonymBruker said:

Jeg har en Lucario med 2500 cp og en Sylveon med 2499 CP og en Zapdos og en Exeggutor med 2498 cp. Er det cp som er viktig så kan de vel ikke bli bedre. Men jeg lurer på det med level og om det er det samme som cp.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Det finnes en app, Poke Genie. Den kan kalkulere beste IV for PVP, for enhver Pokemon. Og rangere dine Pokemon, hvor bra de er. Generelt, best med lavest attack men høyest helse og defence. 

Men, det er jo egentlig ikke så viktig. Det er bare om du treffer nøyaktig samme Pokemon, så er viktig at din er best. 🤷

IV på Pokemon ser du når du trykker Apraise. 

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2410 6409 6420
 

Noen som vil legge meg til? Har lagt ut tidligere her, men trenger flere venner :) 

Og noen tips til å få 5 great throws på rad?😅

Anonymkode: 8e487...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/30/2021 at 8:12 PM, AnonymBruker said:

Møtte en Charizard som brukte Blast Burn etter to quick attacks. Og så Dragon Claw etter ett quick attack. Og så Blast Burn på nytt etter to nye quick attacks. I neste kamp kom en Greninja som brukte Hydro Cannon tre jævla ganger på rad etter to quick attacks. Det må finnes en app som gjør at man kan jukse i battle league. Faen for noe dritt.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Det er ikke en app, men jeg hørte at folk kverker Pokemon Go appen midt i kampen, for å komme inn igjen, og atacken er bygd opp eller noe sånn 👎

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

2410 6409 6420
 

Noen som vil legge meg til? Har lagt ut tidligere her, men trenger flere venner :) 

Og noen tips til å få 5 great throws på rad?😅

Anonymkode: 8e487...7ce 

Jeg trodde den var ille, så måtte jeg få 7 på rad 🙂

Kjør på store pokemonér, gjerne hvis du vinner et raid - jeg fikk min 7 på rad den gang Palkia var i raid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (1 time siden):

Jeg trodde den var ille, så måtte jeg få 7 på rad 🙂

Kjør på store pokemonér, gjerne hvis du vinner et raid - jeg fikk min 7 på rad den gang Palkia var i raid.

Ånei, er det neste? Bra tips - takk!! 

Anonymkode: 8e487...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...