Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Teatrica skrev (1 time siden):

Ah pokker - jeg trenger å oppgradere en Porygon med gjenstand - er eneste måten bare å snurre pokestoper og håpe på det beste?

Pokémon Go Evolve and Power Up: alt om evolusjoner og spesielle gjenstander, deres fallhastigheter og når du skal utvikle Pokémon eller bruke Power Up – SamaGame

Skummet bare raskt gjennom, men ser legit ut. 

Anonymkode: 860fd...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Teatrica skrev (9 timer siden):

Jeg har da aldri sagt at jeg ikke tar imot tips, hvorfor tror du det?

Men, angående "denne her": Magikarp er supersjelden her jeg bor - jeg har to! Det hender jeg får en som reward på field - men for meg å samle candy til denne, er langtidsarbeid. Nå har jeg en special-oppgave å utvikle magikarp og trenger candy. 

Poffin-brød får jeg daglig, så dette er den perfekte måten for meg å samle candy på. Da mater med jeg poffin før jeg går på den daglige trimturen min. Jeg kommer til å få poffin når jeg trenger de til noen andre.

Hvordan får du poffin hver dag? 

Anonymkode: 4df5d...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Teatrica said:

Jeg har da aldri sagt at jeg ikke tar imot tips, hvorfor tror du det?

Men, angående "denne her": Magikarp er supersjelden her jeg bor - jeg har to! Det hender jeg får en som reward på field - men for meg å samle candy til denne, er langtidsarbeid. Nå har jeg en special-oppgave å utvikle magikarp og trenger candy. 

Poffin-brød får jeg daglig, så dette er den perfekte måten for meg å samle candy på. Da mater med jeg poffin før jeg går på den daglige trimturen min. Jeg kommer til å få poffin når jeg trenger de til noen andre.

Det må du ikke regne med, det er høyst midlertidig nå at vi får Poffin for å skanne pokestopper. Det er første gang det har skjedd på ett år og det er begrenset tilbud. 

Jeg har spilt i litt over ett år. Jeg har 2875 magikarp Candy, og 12 Gyardos. Jeg har 10 Poffin brød. Det er for å gi deg noe pekepin, på hvor sjeldne Poffin i forhold til Magikarp. 

 

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å bli slått ut før midnatt, slik at jeg kan tjene nye pokecoins dagen etter. Jeg får jo kun 50 om dagen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvordan får du poffin hver dag? 

Anonymkode: 4df5d...549

Ved å få Field-research på pokéstop'er - da får jeg minst en "scan "derogder" og som oftest har disse poffin som belønning...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det må du ikke regne med, det er høyst midlertidig nå at vi får Poffin for å skanne pokestopper. Det er første gang det har skjedd på ett år og det er begrenset tilbud. 

Jeg har spilt i litt over ett år. Jeg har 2875 magikarp Candy, og 12 Gyardos. Jeg har 10 Poffin brød. Det er for å gi deg noe pekepin, på hvor sjeldne Poffin i forhold til Magikarp. 

 

Anonymkode: b4434...f02

Ok, informasjon mottatt  - men likevel trenger jeg altså å utvikle Magikarp som jeg ikke klarer å fange herover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er så SINNSYKT vanskelig å finne «upgrade item», spinner og spinner stops (har lest at det er slik man kan finne de) men til ingen nytte 🥵

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariángel skrev (5 timer siden):

Syntes det er så SINNSYKT vanskelig å finne «upgrade item», spinner og spinner stops (har lest at det er slik man kan finne de) men til ingen nytte 🥵

Noen som har tips?

Jeg fikk denne linken når jeg spurte om det samme: Pokémon Go Evolve and Power Up: alt om evolusjoner og spesielle gjenstander, deres fallhastigheter og når du skal utvikle Pokémon eller bruke Power Up – SamaGame

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Teatrica said:

Magnemite florerer rundt meg her nå, er det theme-event?

Pleier alltid å være et eller annet spesielt mellom klokka 18 og 19. Her pleier det å komme push-varsel om hva som er dagens klokka 18.

Anonymkode: c8e27...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Pleier alltid å være et eller annet spesielt mellom klokka 18 og 19. Her pleier det å komme push-varsel om hva som er dagens klokka 18.

Anonymkode: c8e27...2fe

Åja, det har jeg aldri tenkt over 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatrica skrev (1 time siden):

Takk! Så tydelig at jeg kun får den ved Research breakthrough etter 7 dager, kanskje 🙄🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mariángel skrev (22 minutter siden):

Takk! Så tydelig at jeg kun får den ved Research breakthrough etter 7 dager, kanskje 🙄🤣

Ja, og det er sikkert bare kanskje - jeg hadde akkurat 7-dagers boksen, og fikk den ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/1/2021 at 12:32 PM, AnonymBruker said:

Jeg har et kjempeproblem i pokemon go... Jeg har null revives og null potions. Jeg får så og si aldri disse tingene fra poke stops eller gifts. Nå er mine 12-13 beste pokemon tomme for liv og jeg får ikke gjort noe med det. Noen tips? 🤔

Anonymkode: 24c8e...e90

En venninne hadde det problemet for en stund tilbake. For meg virker det som at når det er en eller annen event så får man for det meste baller fra pokestops.

Anonymkode: 0ed30...6d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariángel skrev (5 timer siden):

Takk! Så tydelig at jeg kun får den ved Research breakthrough etter 7 dager, kanskje 🙄🤣


Spiller du i go battle league? Får sjanse på div. items for to seiere 

Nederst på den siden finner du de tre team lederne for rødt, gult, blått lag som du kan ta treningskamper med. Sjanse for å få item der også

 

Anonymkode: d1dd2...f2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 hours ago, Mariángel said:

Syntes det er så SINNSYKT vanskelig å finne «upgrade item», spinner og spinner stops (har lest at det er slik man kan finne de) men til ingen nytte 🥵

Noen som har tips?

Unova stone kan du noen ganger få ved training hver dag. Upgrade eller Sun Stone får jeg ofte etter å ha spinnet en pokestop 7 dager på rad.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):


Spiller du i go battle league? Får sjanse på div. items for to seiere 

Nederst på den siden finner du de tre team lederne for rødt, gult, blått lag som du kan ta treningskamper med. Sjanse for å få item der også

 

Anonymkode: d1dd2...f2a

Ja det gjør jeg, men akkurat disse itemsene får man ikke da. Men tusen takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Unova stone kan du noen ganger få ved training hver dag. Upgrade eller Sun Stone får jeg ofte etter å ha spinnet en pokestop 7 dager på rad.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Har mange av Unova, men ikke Upgrade. Sun Stone hadde jeg 1 av, brukte den på evolve. Blir nok fokus på 7 dager pokestops og Research breakthrough. Takk for hjelpen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge tenkt at det hadde vært kult hvis det var en mulighet for å sette sammen sin egen gift. Jeg kvitter meg med alt over 15 stk av "upgrade items" bortsett fra Unova stone, den har jeg 25 av da den var sjelden da jeg begynte å spille igjen, og Sinnoh stone har jeg 50 av siden det er mange som utvikles med den. Hvis jeg kunne så hadde jeg sendt deg hva enn du trengte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...