Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.5.2021 den 9.09):

Argh, har nettopp samlet nok candy til å evolve Spritzee, men så står det at jeg må "Finish a challenge with this buddy"?? Hvilken challenge, noen som kan dette?

Anonymkode: 42628...c09

Du må gå inn på Spritzee på pokemonene dine. under Evolve kan du trykke på pilen ned og du får opp t du må bruke en insense og så må du ha den som buddy mens du gjør det og går på adventure sammen. Er sånn med flere pokemons, s under evolve for info om hva du må gjøre med den spesifikke pokemon

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (På 8.5.2021 den 2.34):

Måtte telle nå. Jeg har 23 ulike Pikachuer.  I ulike forkledninger, som solbriller og en drøss med forskjellige capser og hatter. 😀 Vil tro det er den samme Pikaen med hatt og solbriller som er hos deg? :)

jeg adder deg gjerne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detvarenmummi skrev (På 2.4.2021 den 10.27):

Er det flere her som ikke får revives? Jeg tror ikke jeg har fått en på over to uker. Har 61 fainted pokemons nå. Jeg spinner gymmer og pokestops, men får aldri revives. Er bare level 29 og spiller ikke så mye og nå har jeg ikke flere pokemon som jeg kan bruke i kamp. Har noen få friends, men får ikke revives i de gavene jeg får heller.

legg inn koden din her og få venner, send og motta gaver. Da kan du få både revives m.m.

https://www.pokemongofriendcodes.com/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dollyen skrev (11 timer siden):

Du må gå inn på Spritzee på pokemonene dine. under Evolve kan du trykke på pilen ned og du får opp t du må bruke en insense og så må du ha den som buddy mens du gjør det og går på adventure sammen. Er sånn med flere pokemons, s under evolve for info om hva du må gjøre med den spesifikke pokemon


Tips - det funker også å åpne en meltan- boks :) 

Kan få det uten en Nintendo switch også nå. Må installere pokemon home på mobilen, og lage en (gratis) Nintendo konto når en setter opp home

www.techadvisor.com/how-to/game/mystery-box-from-pokmon-home-3798093/%3famp

Anonymkode: d1dd2...f2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sååå keen på shiny Snorunt, jakta på den så lenge. Leste at den skulle være boosted under Solstice eventet (Southern Hemisphere).

Noen som har prøvd å bytte VPN uten å bli banned? 😇

Anonymkode: 39376...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dollyen skrev (På 16.6.2021 den 10.38):

jeg adder deg gjerne 

Nice:) Har 2 kontoer, hehe.  7658 2333 1679

8278 1046 1336

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som bare får "Earn 3 candies walking with your buddy" oppgaver nå? Jeg har fått 8 av den på rad.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.6.2021 den 17.28):

Flere enn meg som bare får "Earn 3 candies walking with your buddy" oppgaver nå? Jeg har fått 8 av den på rad.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Ja jeg får også bare denne :(

Anonymkode: 39376...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Ja jeg får også bare denne :(

Anonymkode: 39376...e24

Jeg får bare 3 Great throws. Skal vi bytte?

Anonymkode: 6b3f2...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange gjenstander pleier dere få per pokestop? Jeg får for det meste bare 3, eller om jeg er heldig, 4.

Anonymkode: 85784...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2410 6409 6420 
Legger ut igjen, hvis noen vil bli venner der og faktisk gidder å sende gaver ofte :) Trenger xp 😅

Anonymkode: 8e487...7ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/22/2021 at 10:45 PM, AnonymBruker said:

Hvor mange gjenstander pleier dere få per pokestop? Jeg får for det meste bare 3, eller om jeg er heldig, 4.

Anonymkode: 85784...1c0

Det varierer. Jeg får vel oftest 3-4, men noen ganger flere. Når det gjelder gymmer så kommer det vel an på hvor mange poeng du har på gymmen, Flere poeng = flere items.

Anonymkode: 0ed30...6d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk endelig en 4* Timburr i dag😁😁

Anonymkode: 0ed30...6d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 23.41):

Det varierer. Jeg får vel oftest 3-4, men noen ganger flere. Når det gjelder gymmer så kommer det vel an på hvor mange poeng du har på gymmen, Flere poeng = flere items.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Jepp. Når man har oppnådd gullmedalje på gymmen, så kommer det flere gaver. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei disse Rocket questene. Jeg stesset meg ihjel denne uken for å få bort den jeg hadde liggende. Klarte akkurat å slå Giovanni etter X antall forsøk. Og så kommer det enda et 🤬🤬🤬🤬 rocket quest 😭😭😭

Ja det var ikke det jeg kjempet for, for å si det slik 🥺😭

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva fikk dere ut av community day i dag? Jeg fikk en 2-stjerners shiny og en 15/15/14 "vanlig" Tepig.

Anonymkode: 0ed30...6d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Hva fikk dere ut av community day i dag? Jeg fikk en 2-stjerners shiny og en 15/15/14 "vanlig" Tepig.

Anonymkode: 0ed30...6d4

Fikk ni shiny men alle har elendig IV. Byttet en shiny med samboeren, og fikk da en to stjernes. 😆 Fikk også en 98%, og en 96%, og hadde en 98% fra før av, så utviklet to gode tepig, og en shiny. Mest fornøyd med den shiny Emboar, må si den er flamboyant nok for å settes i GYM. 🥳

Anonymkode: b4434...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fanget kun én eneste tepig, og det viste seg å være en shiny. To stjerner.

Anonymkode: 85784...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyeste Collection challenge: hvis dere sliter med å finne Piplup og Chimchar - de er i "Make 5 great throws" Field research. Men, det er også Turtwik, og i min erfaring er Turtwik oftest. Men uansett, konsentrer dere om å bare finne disse Field research, spinn så mange stopp dere orker. 

Anonymkode: b4434...f02

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...