Rosa Sitron Skrevet 30. juli 2021 #12341 Del Skrevet 30. juli 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Nei jeg har ikke brukt noen Får bare opp at jeg må kjøpe et hver gang jeg prøver meg på en boss... 😓 Har det noe med at jeg allerede har en pokemon inne på den gymmen? Eller har ikke det noe å si? Anonymkode: 382ed...d00 Kan det være de vil du skal bruke remote pass? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mustapippuri Skrevet 30. juli 2021 #12342 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Nei jeg har ikke brukt noen Får bare opp at jeg må kjøpe et hver gang jeg prøver meg på en boss... 😓 Har det noe med at jeg allerede har en pokemon inne på den gymmen? Eller har ikke det noe å si? Anonymkode: 382ed...d00 Er det feltet som ber deg om å kjøpe grønt eller rosa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 30. juli 2021 #12343 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Aha, tusen takk! 😀 Og takk til alle for svar, etter å ha lest litt i tråden så ble jeg redd for å bli sablet ned siden jeg er så fersk og kommer med dumme spørsmål 🙈 Fin tråd! Anonymkode: 24c8e...e90 Det kan da ikke være dumme spørsmål rundt dette. Jeg spilte en del i 2016, men løp bare rundt og klekket egg og fanget pokemons. Ikke veldig lett å komme opp i level etter 20. Nå har jeg startet igjen, siden det har vokst veldig med pokestopper og gym'er, og du verden så mye morsommere det er når jeg har lest meg opp her inne og andre steder, og spiller spillet fullt ut!! Kos deg med spillet, og spør om alt du lurer på 🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12344 Del Skrevet 30. juli 2021 Teatrica skrev (16 timer siden): Er du sikker på at du må kjøpe? Det kommer jo opp at du må gi fra deg et raidpass når du skal sloss, men hvis du faktisk må kjøpe står det summen i pokecoins og du må bekrefte... Ellers bare kaster du inne passet. Ja vet, fikk raid pass hver dag før, men nå får jeg det ikke lenger 😕 Anonymkode: 382ed...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12345 Del Skrevet 30. juli 2021 Rosa Sitron skrev (3 timer siden): Kan det være de vil du skal bruke remote pass? Remote pass? 😳 Hva er det? 😳 ser jo nå at bossene vil jeg skal ha remote raid pass.... Anonymkode: 382ed...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12346 Del Skrevet 30. juli 2021 mustapippuri skrev (1 time siden): Er det feltet som ber deg om å kjøpe grønt eller rosa? Rosa 🙈 Anonymkode: 382ed...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12347 Del Skrevet 30. juli 2021 Har nå lest litt ang raid passes, og skjønner nå det er forskjellige typer 😅 Er nå inne på items, og det ser slik ut som på bilde. Vil det si jeg har et vanlig raid pass, som jeg kun kan bruke på en gym jeg er innen rekkevidde? Blir litt forvirret, da det ikke står et «1» tall, som at det står jeg har «2» star pieces. Men kanskje raid passet ikke ville kommet opp i det hele tatt om jeg ikke hadde hatt noen? Anonymkode: 382ed...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mustapippuri Skrevet 30. juli 2021 #12348 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Rosa 🙈 Anonymkode: 382ed...d00 Da er det remote ja. I perioder får du remotepass gratis i butikken, og ellers må du kjøpe det. Er det jeg bruker mine Pokemon coins til, de får jeg ved å sette inn en i en gym. Vanlig raid pass kan du få hver dag ved å spinne en gym, men kun om du har brukt det du har. Om det var forståelig 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 30. juli 2021 #12349 Del Skrevet 30. juli 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Rosa 🙈 Anonymkode: 382ed...d00 Da må du gå nærmere gymmen for å bruke gratis passet:) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12350 Del Skrevet 30. juli 2021 mustapippuri skrev (2 timer siden): Da er det remote ja. I perioder får du remotepass gratis i butikken, og ellers må du kjøpe det. Er det jeg bruker mine Pokemon coins til, de får jeg ved å sette inn en i en gym. Vanlig raid pass kan du få hver dag ved å spinne en gym, men kun om du har brukt det du har. Om det var forståelig 😅 Rosa Sitron skrev (1 time siden): Da må du gå nærmere gymmen for å bruke gratis passet:) Takk for svar! 😄 da har jeg forstått det Men noen som vet hva det betyr om noen pokemon har klistremerke på seg, eller medalje? Anonymkode: 382ed...d00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12351 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Takk for svar! 😄 da har jeg forstått det Men noen som vet hva det betyr om noen pokemon har klistremerke på seg, eller medalje? Anonymkode: 382ed...d00 Du og Goomy virker til å være bestevenner 🙂 Da får de klistremerke. Anonymkode: 860fd...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12352 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du og Goomy virker til å være bestevenner 🙂 Da får de klistremerke. Anonymkode: 860fd...075 Men trekker det tilbake. Du har jo ikke fulle hjerter, ser jeg nå... Da aner jeg ikke. Jeg fikk det først på min buddy da hjertene var fulle, og min pokemon-noob venn har sagt at det er slik. Men mulig han også har misforstått da. Anonymkode: 860fd...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12353 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du og Goomy virker til å være bestevenner 🙂 Da får de klistremerke. Anonymkode: 860fd...075 Åja 😂 Er ikke min Groomy da 😢 Hvordan blir man bestevenn med buddyen sin? Og gir det noen andre fordeler? Anonymkode: 382ed...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12354 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men trekker det tilbake. Du har jo ikke fulle hjerter, ser jeg nå... Da aner jeg ikke. Jeg fikk det først på min buddy da hjertene var fulle, og min pokemon-noob venn har sagt at det er slik. Men mulig han også har misforstått da. Anonymkode: 860fd...075 Åja 😅 takk 😊 Anonymkode: 382ed...d00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 30. juli 2021 #12355 Del Skrevet 30. juli 2021 Er det noen som holder til i Oslo som vet om et sted det er mulig å få tak i Magikarp? Jeg skal utvikle den, og sliter med å finne den her jeg bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mustapippuri Skrevet 30. juli 2021 #12356 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åja 😂 Er ikke min Groomy da 😢 Hvordan blir man bestevenn med buddyen sin? Og gir det noen andre fordeler? Anonymkode: 382ed...d00 Du får boosted cp. Det viktigste er å få buddyen opp på to hjerter, da hjelper den deg å fange Pokemon. Den header ballen tilbake innimellom når du misser 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12357 Del Skrevet 30. juli 2021 Teatrica skrev (22 minutter siden): Er det noen som holder til i Oslo som vet om et sted det er mulig å få tak i Magikarp? Jeg skal utvikle den, og sliter med å finne den her jeg bor. Jeg har funnet den oftere nærme vann og sjø 😅 Da har generelt flere vann type pokemon dukket opp. Var i Hvaler på ferie, og fikk masse vann pokemon 🙈 Anonymkode: 382ed...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12358 Del Skrevet 30. juli 2021 mustapippuri skrev (14 minutter siden): Du får boosted cp. Det viktigste er å få buddyen opp på to hjerter, da hjelper den deg å fange Pokemon. Den header ballen tilbake innimellom når du misser 😀 Oj! Det visste jeg ikke! 😮 Anonymkode: 382ed...d00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #12359 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Åja 😂 Er ikke min Groomy da 😢 Hvordan blir man bestevenn med buddyen sin? Og gir det noen andre fordeler? Anonymkode: 382ed...d00 Man gir den f.eks bananer (de brukes ellers bare til å holde pokemon i ro når man skal fange den. Veldig praktisk på bl.a. Swinub, den løper over alle hauger...), så blir de med deg på tur. Du kan også leke med den i AR mode, "kile" den på magen, ta snapshot, og du kan kjempe (battle), og ta den med til nye steder. Da fyller du først og fremst opp hjerter på "todays activities", men det vil også øke vennskapet. Etter hvert vil den komme med candy (du kan se hvor mange km du må gå for å få candy om du går inn på buddien og ser nederst), og komme med gaver (som kan sendes til andre spillere), men også gaver i form av bringebær, bananer og ananas. Og så hjelper den med å fange pokemon av og til, om den ville pokemonen sparker ut ballen, ved å slå den tilbake. Men dette kommer før man blir bestevenn, jeg husker ikke hvor mange hjerter forrige buddy hadde før den gjorde dette, men den jeg har nå gir meg av og til gaver (sjeldnere enn den andre) og candy, men den hjelper meg enda ikke å fange pokemon. Den har nå to hjerter. Anonymkode: 860fd...075 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #12360 Del Skrevet 31. juli 2021 13 hours ago, Teatrica said: Er det noen som holder til i Oslo som vet om et sted det er mulig å få tak i Magikarp? Jeg skal utvikle den, og sliter med å finne den her jeg bor. Du kan gå med magikarp, den vil finne 1 candy pr kilometer (når den er matet), så vil gå (relativt) raskt å utvikle en. Men så.. ville jeg ikke utviklet en, men ventet til desember, da kommer det sikkert event-uke da Magikarp skal kunne få spesielt Community Day atacken sin ved utvikling, det er Aqua Tail. Aquatail er bra, og er verdt å vente på. Spesielt når du har mangel på magikarp-candy, og skal bare utvikle en. Anonymkode: b4434...f02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå