Hannah80 Skrevet 9. april 2021 #12101 Del Skrevet 9. april 2021 Nordilandet skrev (Akkurat nå): Åh. Det var jeg ikke klar over. Har sett jeg har fått medaljer, men ikke trodde disse hadde noen betydning for fremgangen i spillet 😁 Hihi, jeg jobber som en helt for å få medaljene🤭 Medaljene er i 4 ulike valører. Platina er det beste, og den medaljen må du ha mange av for å levle opp. Har karret meg opp til 47 nå. Angrer på at jeg ikke har brukt noe særlig med luckyegg etter jeg kom til level 40. For jeg mangler mye xp for å komme til level 50. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 10. april 2021 #12102 Del Skrevet 10. april 2021 Nordilandet skrev (3 timer siden): Åh. Det var jeg ikke klar over. Har sett jeg har fått medaljer, men ikke trodde disse hadde noen betydning for fremgangen i spillet 😁 Når man passerer level 40 blir det endel "rare" krav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 10. april 2021 #12103 Del Skrevet 10. april 2021 (endret) 10 hours ago, Hannah80 said: Hihi, jeg jobber som en helt for å få medaljene🤭 Medaljene er i 4 ulike valører. Platina er det beste, og den medaljen må du ha mange av for å levle opp. Har karret meg opp til 47 nå. Angrer på at jeg ikke har brukt noe særlig med luckyegg etter jeg kom til level 40. For jeg mangler mye xp for å komme til level 50. Jeg pleier å bruke lucky egg mens det er dobbel XP for å evolve i spotlight hour. Da får man 4x XP. I forkant så fanger jeg en del monstre som jeg har nok av candy til å evolve og så bruker jeg et lucky egg under spotlight hour og evolver så mange jeg rekker. Kan fort få 150.000 XP på en halvtime hvis man har nok monstre å evolve. Endret 10. april 2021 av daemi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #12104 Del Skrevet 10. april 2021 En enkel måte å gå opp i XP, er å legge mange, mange nye venner 🙈 Jeg gjorde det i desember, for å rekke å få lvl 40 tidsnok for medalje. Vennekoder finner man f.eks. på reddit. Må legge til og sende 1 gave - 2500 xp pr stykk. Men, om du klarer å bli beste venner med mange, er det 100 000 xp, og om du i tillegg har lucky egg, så er det dobbelt. Anonymkode: b4434...f02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #12105 Del Skrevet 10. april 2021 Apropos venner. Syner dere det er frekt å fjerne venner som ikke har sendt eller åpnet gave på flere uker? Jeg tenker sånn at hvis du verken åpner eller sender gaver, og i tillegg aldri blir med på raid så har jeg ikke noen grunn til å ha deg på lista Anonymkode: 0ed30...6d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 10. april 2021 #12106 Del Skrevet 10. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Apropos venner. Syner dere det er frekt å fjerne venner som ikke har sendt eller åpnet gave på flere uker? Jeg tenker sånn at hvis du verken åpner eller sender gaver, og i tillegg aldri blir med på raid så har jeg ikke noen grunn til å ha deg på lista Anonymkode: 0ed30...6d4 Nei, synes ikke det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 10. april 2021 #12107 Del Skrevet 10. april 2021 Jeg er ikke nærme nok max-grensen til antall venner at jeg har brydd meg om det enda men det kan nok bli aktuelt veldig snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 10. april 2021 #12108 Del Skrevet 10. april 2021 Hannah80 skrev (På 6.4.2021 den 23.36): Det er det jeg liker med Pokemon. At man ikke har muligheten til å kommunisere med andre:) Mange spill som blir regelrett ødelagt av å motta meldinger. Rene sjekkearenaen. Og så er det trygt å la ungene spille, uten å tenke på at de kan treffe på noen gufne folk. Derfor er det flott at det som regel er egne raidgrupper over hele landet som man kan melde seg inn i:) Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Godt poeng! Kanskje like greit da, at man ikke kan kommunisere i spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordilandet Skrevet 13. april 2021 #12109 Del Skrevet 13. april 2021 Hva er disse tre stjernene på venstre side. Bør man prøve å sattse på de pokémonene med flest stjerner? Hva med hp og CP? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #12110 Del Skrevet 13. april 2021 Nordilandet skrev (2 timer siden): Hva er disse tre stjernene på venstre side. Bør man prøve å sattse på de pokémonene med flest stjerner? Hva med hp og CP? Stjernene betyr mest. Hp og cp kan du få opp ved å powre opp. Stjernene får du ikke gjort noe med. Anonymkode: 2fb0a...e82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #12111 Del Skrevet 13. april 2021 Jeg hat nettopp tatt opp pokémon igjen etter flere års pause, så ønsker flere venner. 1554 0614 6589 Anonymkode: ffd90...71c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mustapippuri Skrevet 13. april 2021 #12112 Del Skrevet 13. april 2021 Ja, stjerner er viktig. Jeg sletter alt utenom shiny på de som kommer opp på 0* og 1* når jeg søker. På 2* tar jeg i tillegg vare på de sjeldne. De som kommer opp på 4* er gjerne de jeg satser på, men har bare 16 stk siden jeg var veldig høyt opp i level før jeg fant ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordilandet Skrevet 13. april 2021 #12113 Del Skrevet 13. april 2021 mustapippuri skrev (17 minutter siden): Ja, stjerner er viktig. Jeg sletter alt utenom shiny på de som kommer opp på 0* og 1* når jeg søker. På 2* tar jeg i tillegg vare på de sjeldne. De som kommer opp på 4* er gjerne de jeg satser på, men har bare 16 stk siden jeg var veldig høyt opp i level før jeg fant ut av det. Hvordan ser man at de har 4 stjerner? Ser bare opp til 3 stjerne på mine. Men så har jeg denne da. Hva betyr det når sirkelen er rød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordilandet Skrevet 13. april 2021 #12114 Del Skrevet 13. april 2021 Så irriterende å først ha lært dette med stjerne e i dag 🤦♀️ jeg som har brukt sååå mye stardust på å gjøre pokémonene mine bedre. Det forklarer jo hvorfor jeg i batel noen ganger vinner overlegent eller blir gruset, selv med pokémons som er gjevn på cp og type 🤦♀️🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 13. april 2021 #12115 Del Skrevet 13. april 2021 Nordilandet skrev (2 minutter siden): Hvordan ser man at de har 4 stjerner? Ser bare opp til 3 stjerne på mine. Men så har jeg denne da. Hva betyr det når sirkelen er rød? Dette betyr at du har en perfekt Pokemon. I 100% Iv😃😃 De kaller det for 4-stjerners når den er 100%:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 13. april 2021 #12116 Del Skrevet 13. april 2021 Nordilandet skrev (4 minutter siden): Så irriterende å først ha lært dette med stjerne e i dag 🤦♀️ jeg som har brukt sååå mye stardust på å gjøre pokémonene mine bedre. Det forklarer jo hvorfor jeg i batel noen ganger vinner overlegent eller blir gruset, selv med pokémons som er gjevn på cp og type 🤦♀️🤣 Ja, det er irriterende. Jeg fant også ut av det etter å ha spilt en stund. Jeg powrer kun opp pokemoner som jeg bruker i raid. Og powrer ikke opp legandariske før jeg har en på 96, 98 eller 100%. Koster vanvittig mye stardust:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 13. april 2021 #12117 Del Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (På 10.4.2021 den 15.03): Apropos venner. Syner dere det er frekt å fjerne venner som ikke har sendt eller åpnet gave på flere uker? Jeg tenker sånn at hvis du verken åpner eller sender gaver, og i tillegg aldri blir med på raid så har jeg ikke noen grunn til å ha deg på lista Anonymkode: 0ed30...6d4 Jeg sletter venner som ikke åpner eller sender gaver. Men bryr meg ikke om at de ikke deltar i raid med meg. Er kun opptatt av å få xp når vi blir bestfriends:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordilandet Skrevet 13. april 2021 #12118 Del Skrevet 13. april 2021 Hannah80 skrev (36 minutter siden): Jeg sletter venner som ikke åpner eller sender gaver. Men bryr meg ikke om at de ikke deltar i raid med meg. Er kun opptatt av å få xp når vi blir bestfriends:) Hva får man i xp når man blir bestfrinds? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 13. april 2021 #12119 Del Skrevet 13. april 2021 Nordilandet skrev (1 time siden): Hva får man i xp når man blir bestfrinds? 100 000. Men med luckyegg blir det jo det dobbelte:) Derfor er det greit å ha folk som venn, som det er mulig å avtale med når den siste gaven åpnes:) Må ha 176 millioner xp (!!) for å komme til level 50. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 14. april 2021 #12120 Del Skrevet 14. april 2021 bruker lokaltog hjem og var på nabostasjonen for å hente en pakke. Var to Pokegym der så spilte litt mens jeg ventet på toget. Var en flokk med unger som spilte rett ved siden av så da de så jeg spilte PoGO flokket de seg rundt og bombarderte med alskens spørsmål om hvilke Pokémon jeg hadde, hvor sterke de var osv. Spilte et raid med de før toget kom. Ref diskusjonen litt lenger oppe er jeg egentlig glad ikke en av foreldrene kom. jeg tror de fleste foreldre ville lurt litt hvis en fremmed mann satt å snakket med barna deres. Plausibel forklaring med at vi spilte et raid sammen men tror åkke som det ville blitt spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå