Gå til innhold

Pule datteren til naboen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha, hvordan da mener du? Er du både steril + jomfru?

Anonymkode: 16c76...eaa

Kanskje en penisamputasjon ville løst både det og en hel masse mer..

Anonymkode: 6c18d...c7b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jaja dude, gå over til "hun over 16" og gi det et forsøk. Gleder meg til tråden "ekkel nabo på 40 forsøker å få meg til sengs". 

Ja, eller "gammel gris står og sikler bak gardinene"

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Mihhhihiih.. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne tråden ble jo "morsom", men nå kan vi kutte ut avsporingene også kan kanskje de kvinnene på forumet som pulte en på 30+ da de var tenåringer starten av 20-årene svare. Hvordan ble dere sjarmert?

TS

Anonymkode: 99ad2...748

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jaja dude, gå over til "hun over 16" og gi det et forsøk. Gleder meg til tråden "ekkel nabo på 40 forsøker å få meg til sengs". 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise::laugh::fnise:

Anonymkode: cd8dc...e1d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden ble jo "morsom", men nå kan vi kutte ut avsporingene også kan kanskje de kvinnene på forumet som pulte en på 30+ da de var tenåringer starten av 20-årene svare. Hvordan ble dere sjarmert?

TS

Det er svært ukorrekt å betegne en flereogførtiåring som "en på 30+".

Mange kvinner i alderen 17-20 synes at 30-åringer er gamlinger. Så du kan jo tenke deg hva de mener om menn på flereogførti år...

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Du er jo oppi 40 årene, hva de som er yngre enn deg gjør hjelper jo ikke deg noe.

Anonymkode: 601b8...299

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er svært ukorrekt å betegne en flereogførtiåring som "en på 30+".

Mange kvinner i alderen 17-20 synes at 30-åringer er gamlinger. Så du kan jo tenke deg hva de mener om menn på flereogførti år...

Du er jo oppi 40 årene, hva de som er yngre enn deg gjør hjelper jo ikke deg noe.

Ja jeg er over 40, men jeg skrev også i samme innlegget at ikke ser ut som en som er eldre enn 30. Derfor bruker jeg den alderen som referanse. 

Jeg både holder meg i form og ser bra ut. Jeg er ikke en gammel gubbe som man lett ville gått inntrykk av om jeg bare skrev 40+.

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Det finnes ikke tenåringer på starten av 20-årene!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg er over 40, men jeg skrev også i samme innlegget at ikke ser ut som en som er eldre enn 30. Derfor bruker jeg den alderen som referanse. 

Jeg både holder meg i form og ser bra ut. Jeg er ikke en gammel gubbe som man lett ville gått inntrykk av om jeg bare skrev 40+.

TS

Det innbiller du deg, og ja du er en gammel gubbe,hilsen en på 35.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ikke tenåringer på starten av 20-årene!

Det var skrivefeil, det skulle stå tenåringer/starten av 20-årene.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS

Du er fortsatt over 40, og jeg tviler sterkt på at du ikke ser ut som du er eldre enn 30. Altså over 10 år yngre enn det du egentlig er. Legg ut et bilde eller aksepter alderen din.
Hvis du er så digg som du skal ha det til forstår jeg ikke hvorfor du trenger tips på hva som fungerer........

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det innbiller du deg, og ja du er en gammel gubbe,hilsen en på 35.

Du er samme AB som mente at foreldrene og brødrene dine hadde banket meg opp om jeg prøvde meg på deg. Tenk at du er 35 år og fortsatt mener at vold er akseptabelt. Jeg hadde håpt for din skyld at du var tenåring. 

Du er fortsatt over 40, og jeg tviler sterkt på at du ikke ser ut som du er eldre enn 30. Altså over 10 år yngre enn det du egentlig er. Legg ut et bilde eller aksepter alderen din.
Hvis du er så digg som du skal ha det til forstår jeg ikke hvorfor du trenger tips på hva som fungerer........

Kan selvsagt ikke poste bilde i tråden når den handler om hvordan jeg skal få pult dattera til naboen. Det eneste dere har å gå på på mitt utseende er hva jeg skriver, alt annet bli spekulasjoner.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, Raspberrypai skrev:

Om du ikke ser hva som er feil med at noen som er i starten av førtiåra prøver seg på noen som nettopp har fylt 17 så trenger du hjelp. 

Jeg er ikke forelder, ikke i nærheten, men jeg hadde blitt rasende om jeg en gammel mann på over førti siklet etter barna mine, det er rett og slett sykt. Det er du som lever i en fantasi verden om du tror det er vanlig at 17 åringer er interessert i og drømmer om noen som kunne vært faren hennes (alders messig).

At du ikke tror at en voksen person ville banket deg opp for å sjekke opp den mye yngre dattera deres sier nok om at du ikke er så voksen (mentalt) og ansvarlig som du skrev tidligere i tråden.

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier det igjen hadde du bedt meg ut på kaffe og øl en i 40 årene, min far og brødrene hadde banket shiten ut av det.

Enten er du dum og innbilsk eller så er dette en trolletråd, jeg tror det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, Arabella skrev:

Jo, det kan jeg godt tenke meg. Hvis en mann som er på alder med foreldrene hennes, forsøker å sjekke opp datteren, skulle det ikke forundre meg om det ble fysisk angrep på deg.

,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Raspberrypai skrev:

At du ikke tror at en voksen person ville banket deg opp for å sjekke opp den mye yngre dattera deres sier nok om at du ikke er så voksen (mentalt) og ansvarlig som du skrev tidligere i tråden.

Er vold og trusler så mye mer modent? For meg ville det vært tragisk konfliktløsning å ty til vold. Det hjelper datteren fint lite om hennes far havner i fengsel og kanskje tilogmed mister jobben fordi han ikke har impulskontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min far hadde definitivt gitt deg en advarsel om at hvis du ikke holdt de gamle labbene unna meg så ville de fått konsekvenser. Tviler på du hadde likt at en mann i 40 årene prøvde seg på din 17 år gamle datter selv. Ekkelt er det.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Raspberrypai skrev:

Om du ikke ser hva som er feil med at noen som er i starten av førtiåra prøver seg på noen som nettopp har fylt 17 så trenger du hjelp. 

Jeg er ikke forelder, ikke i nærheten, men jeg hadde blitt rasende om jeg en gammel mann på over førti siklet etter barna mine, det er rett og slett sykt. Det er du som lever i en fantasi verden om du tror det er vanlig at 17 åringer er interessert i og drømmer om noen som kunne vært faren hennes (alders messig).

enig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er samme AB som mente at foreldrene og brødrene dine hadde banket meg opp om jeg prøvde meg på deg. Tenk at du er 35 år og fortsatt mener at vold er akseptabelt. Jeg hadde håpt for din skyld at du var tenåring. 

Kan selvsagt ikke poste bilde i tråden når den handler om hvordan jeg skal få pult dattera til naboen. Det eneste dere har å gå på på mitt utseende er hva jeg skriver, alt annet bli spekulasjoner.

TS

Og disse spekulasjonene blir bekreftet som sannhet når du ikke klarer å svare for deg; Hvis du er så digg som du skal ha det til hvorfor trenger du tips om hva som fungerer?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Raspberrypai skrev:

Dette innlegget provoserer meg noe sikkelig.

Dine interesser er aldeles ikke at hun skal få en "trygg" flørt, om du sier det så juger du til deg selv. Det eneste du har i fokuser er dine sykelige interesse til og utnytte en ung jente. Hva i all verden får deg til å tro at hun drømmer om deg, høres passe imbilsk og narsisstisk ut spør du meg. 

I tillegg, det med at hun har "gått av å teste ut litt ting", er bare en malplassert målstand for og prøve å rettferdiggjøre dine sykelige interesser. At en person som er 2-3 ganger så gammel som deg ønsker å bli kjent og utnytte deg kun for sex kan faktisk gi henne langvarige psykiske plager. Enhver person skjønner at å erfare hendelser som kan gi langvarige psykiske plager (iverstefsll) ikke er hva man vil kalle "erfaring og testing som man har gått av".

Og måten du omtaler henne på så tviler jeg STERK på at du vil behandle henne med respekt. Du nærmest objektiviserer henne, hvor ditt eneste formål er sex. I min bok er det så langt unna respekt man kan komme. 

Håper virkelig dette er tull, hvis ikke så håper jeg at du gir slipp på dette.

Enig. Det er ekkelt. Redd for å få en datter når jeg leser tråder som dette.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...