Marimba Skrevet 23. februar 2017 #201 Del Skrevet 23. februar 2017 Lykke til på vekstkontroll i morgen! Sånt er alltid spennende! Også i gang med å male barnerom, det kaller jeg sprekt Er såååå misunnelig på dere som kan sy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 23. februar 2017 Forfatter #202 Del Skrevet 23. februar 2017 56 minutter siden, Beccy87 skrev: Gøy med barnerom da! Hvilken farge skal dere male? Det blir grått på veggene, også skal jeg heller friske opp med farger (rosa?) på stæsj. Vi har et helt spann med grå maling stående, også er det jo kjønnsnøytralt om vi får en gutt seinere. (Dessuten har jeg brukt litt for mye av jobbtida i dag til å søke på "nursery ideas" på pinterest, og grått er virkelig in for tida altså ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 23. februar 2017 Forfatter #203 Del Skrevet 23. februar 2017 9 minutter siden, Marimba skrev: Lykke til på vekstkontroll i morgen! Sånt er alltid spennende! Også i gang med å male barnerom, det kaller jeg sprekt Er såååå misunnelig på dere som kan sy Takk for det! Jeg er jo fortsatt veldig god i formen, så det må utnyttes! Satser på å bli ferdig med maling over helga, så vi kan innrede. Jeg begynner å bli klar for ikea jeg er ikke superflink til å sy altså, men jeg har symaskin! Men jeg er kronisk elendig på å følge oppskrifter, så det har blitt noen bomprosjekter oppigjennom åra, kan du si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #204 Del Skrevet 27. februar 2017 Produktiv helg! Fredag var vi på vekstkontroll og fikk sett frøkna på 3d-ul! Det var fascinerende, hun er jo et lite menneske jo Vekstavviket var på svimlende 0,7%, så så langt er alt bare velstand. Også fikk vi bekrefta for tredje gang at det er jente, så nå blir det rosa for alle penga! Også er barnevogn i hus! Jeg fant en baby jogger city elite med både bagdel og sportsdel på finn, og jeg er superfornøyd! Den er fin, lett å trille (ulendt terreng og snø er ikke et problem her), og superenkel å slå sammen. Jeg har ikke malt barnerommet enda, men maskeringa er ferdig, også tar jeg første strøk etter jobb i dag. Svigermor var over på middag på lørdag, og hun insisterer på å kjøpe seng og alt det som følger med! Herlig! Neste ting på lista blir å legge opp permisjonskabalen. Hvis baby kommer i månedsskiftet mai/juni, blir det da barnehagestart i august 2018? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 7. mars 2017 Forfatter #205 Del Skrevet 7. mars 2017 3. trimester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 7. mars 2017 #206 Del Skrevet 7. mars 2017 Wow! Allerede? Du tar meg snart igjen her Jammen går det fort! Hurra for 3.trimester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 7. mars 2017 #207 Del Skrevet 7. mars 2017 Hipp, hipp! Ikke lenge igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 7. mars 2017 #208 Del Skrevet 7. mars 2017 Tredje trimester! Da er innspurten i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 7. mars 2017 Forfatter #209 Del Skrevet 7. mars 2017 8 timer siden, Marimba skrev: Wow! Allerede? Du tar meg snart igjen her Jammen går det fort! Hurra for 3.trimester! 3 timer siden, Beccy87 skrev: Hipp, hipp! Ikke lenge igjen nå! 2 timer siden, miore skrev: Tredje trimester! Da er innspurten i gang! Ja, tida har plutselig begynt å fly! Bare litt over to måneder til permisjon, og da er det jo nesten termin Nå er jeg nesten ferdig med å sy babynest, og det blir faktisk ganske fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 7. mars 2017 #210 Del Skrevet 7. mars 2017 12 minutter siden, _marielle_ skrev: Ja, tida har plutselig begynt å fly! Bare litt over to måneder til permisjon, og da er det jo nesten termin Nå er jeg nesten ferdig med å sy babynest, og det blir faktisk ganske fint! Husk bilde når du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #211 Del Skrevet 8. mars 2017 9 timer siden, Marimba skrev: Husk bilde når du er ferdig Det skal jeg! I går kveld var svigermor innom med sprinkelseng og alt som hører til, så i dag skal vi begynne å innrede barnerommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 8. mars 2017 #212 Del Skrevet 8. mars 2017 Har du store planer for barnerommet? Sitter fortsatt her med et halvferdig innredet rom til Trollet og må snart i gang med Bølla sitt så tar gjerne imot tips og inspo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 8. mars 2017 Forfatter #213 Del Skrevet 8. mars 2017 3 timer siden, Beccy87 skrev: Har du store planer for barnerommet? Sitter fortsatt her med et halvferdig innredet rom til Trollet og må snart i gang med Bølla sitt så tar gjerne imot tips og inspo! Vi har et rom i huset som har litt rar form og veldig upraktisk skråtak, så det kan ikke brukes som et voksenrom. Så da blir det barnerom, lavt tak går jo fint i mange år for sånne små! Men ikke så mye planer ennå, rommet ermalt grått, også har vi satt inn en hvit ikea-kommode og snart hvit sprinkelseng. Også tenker jeg at en lenestol sikkert er praktisk å ha der (det har nemlig alle ikea-bildene av babyrom ). Også maser jeg på K at han skal bygge en sånn zoo-lekekasse til kosedyr (kjekt med handy mann altså). Men dekor og sånt? Det får komme etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 9. mars 2017 Forfatter #214 Del Skrevet 9. mars 2017 Babynest er ferdig, og jeg er litt stolt av meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 9. mars 2017 #215 Del Skrevet 9. mars 2017 Så nydelig! En ting er sikkert, du har absolutt grunn til å sitte og være stolt av deg selv! Blir helt imponert jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 9. mars 2017 #216 Del Skrevet 9. mars 2017 Så fint det ble! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 9. mars 2017 #217 Del Skrevet 9. mars 2017 Steike! Imponert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 9. mars 2017 Forfatter #218 Del Skrevet 9. mars 2017 Takk dere Det var litt pirkearbeid altså, så tror det blir lenge til jeg prøver meg på noe sånt igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 10. mars 2017 #219 Del Skrevet 10. mars 2017 Så flink du er! Never in a thousand years hadde jeg klart det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 10. mars 2017 #220 Del Skrevet 10. mars 2017 Så fint det ble! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå