Gå til innhold

Marielle skal ha en mini-me


rainbow_dash

Anbefalte innlegg

Jeg er enig i at det ser ut som om EL var 30. august basert på grafen! Og det der var jo en veldig fin og utvilsom strek, da. Florerer av positive tester i dagbokverden i dag, jo :) Synes den er ALT for sterk til å være skyggestrek. Dessuten kan jo testen godt ha blitt positiv innen tidsfristen selv om ikke du rakk å se det før du svanset ut for å hjelpe til med malingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag tidlig og innafor tidsfristen. Jeg syns de er svake, men det er strek iallefall, med farge!

Tror jeg tar turen på apoteket og kjøper en digital seinere i dag. 

Ikke noe tegn til TR nå heller, og temperaturen var 36.65.

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Marimba skrev:

:nigo: prøver meg på en forsiktig gratulerer jeg! 

Gratulerer :) 

 

1 time siden, Nautika skrev:

:strix: Strek er strek!

 

11 minutter siden, Weebs skrev:

Der er det absolutt en strek :nigo:

Digital blir gøy!

Takk dere :) Jeg sliter skikkelig med å fokusere på jobb nå haha! 

Har ikke sagt noe til K enda, tenkte jeg skulle slå til med en positiv digital i morra tidlig? Hvis jeg klarer å holde med så lenge da.. Tvilsomt!

Jeg skal forresten til legen i morra for å ta sånn celleprøve gu (flaks jeg ikke fikk mens gitt), er det innafor å be om blodprøve, siden jeg uansett skal dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, miore skrev:

Det er jo helt klart strek, og et kjempetegn at temperaturen holder seg høy! Jeg sier GRATULERER, jeg :hoppe::gravid:

Takk takk :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Småkjekset skrev:

Gratulerer :strix:

Takker og bukker :) 

Digital test tatt, og da er det ikke tvil lenger! Gravid 1-2!!! :hoppe::bolledeig::strix:

Det er rart hvor nervepirrende de minuttene jeg venta på testen var! Jeg visste jo egentlig resultatet; positiv test i går, fortsatt ingen TR, og temperaturen min i dag var høyest målt så langt, 36.87! 

Da jeg fortalte det til K i går så syns han at det ga veldig mening, jeg har visstnok vært både mer trøtt, hormonelt humør og kresen i det siste (kresen har jeg ikke merka selv, altså). 

Ellers av symptomer har jeg bare menslignende smerter, men det er livmora som strekker seg, etter det jeg har forstått? 

Puh, for en start på dagen :rodmer:

 

image.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, miore skrev:

Så deilig å få det bekreftet, selv om vi "visste" svaret allerede! :gravid:

Ja, selv om jeg ikke har skjønt det ennå likevel da! Det bare slår meg litt innimellom sånn, "vent, er jeg GRAVID?" WHAAAT?

4 timer siden, Småkjekset skrev:

Ingenting slår den følelsen når den digitale testen lyser mot en :hjerte:

Helt enig!!

 

3 timer siden, Acerola skrev:

Gratulerer! Så koselig :rodmer:

 

3 timer siden, MajorasMaske skrev:

Gratulerer! Prosjekt Mini-me er i ferd med å realiseres.

Tusen takk dere :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 15.9.2016 at 20.11, Illy skrev:

Gratulerer så mye! :hoppendeglad:

 

Den 16.9.2016 at 4.57, Beccy87 skrev:

Gratulerer!! :strix:

Tusen takk :hoppendeglad:

Jeg er trøtt! Vi hadde folk over på grilling i går, og jeg måtte bare gå å legge meg litt over 10. Og så sov jeg 10 timer i strekk! Puh, godt jeg har mye å gjøre på jobb for tida, det er en super unnskyldning for både å være trøtt og ikke drikke (jepp, skal på jobb i dag og, overtid er gøy).

I dag tidlig blåste jeg av den siste CB+ testen jeg har, og teststreken kom opp nesten rett etter kontrollstreken. Og den ble neeesten like sterk som kontrollstreken innafor tidsfristen. Det lover godt for hcg-stigninga, tenker jeg, for på onsdag var det bare en vag strek mot slutten av tida. Nå var det ikke noe rom for feiltokning :fnise:

I morra skal vi reise å hilse på valpen, det blir kjempestas! En måned til vi får den hjem, og jeg har begynt å google utstyr og valpekurs og sånn :) Det ser ut som vi må bytte bil og, for plutselig ble det en realitet at vi trenger en med plass til både hundebur og barnevogn. Det går ikke i den vi har nå, selv om den er stasjonsvogn og større enn at jeg er helt komfortabelt med å parkere. Men det har nok mest med dårlig plassutnyttelse i bagasjerommet og forsvinnende dårlige parkerings-skills fra min side :P K er på saken, så da regner jeg med at det ordner seg uten at jeg trenger å gjøre så masse!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Jeg er optimist, så nå er dagboka flytta til graviditetsdagbøkene. Sjansen er jo tross alt størst for at dette går helt fint!

Sånn på den fronten så merker jeg ikke sånn veldig mye til det. Fortsatt litt "mensmurringer", men ingen mens, og såre brystvorter. Og litt mer hormonelt humør tror jeg, ihvertfall i går. Men da var vi på IKEA før jeg hadde fått i meg middag, og blodsukkeret datt i bakken, med påfølgene sliten og litt kvalm Marielle. Men jeg tror nok det hadde skjedd, gravid eller ikke :fnise:

Babycompen har endelig også sagt at ja, nå er du helt sikkert gravid! Det tok litt tid, men den skal ha mer enn 18 dager sammenhengende med høy temperatur før den konkluderer, og det er vel omtrent nå. Den virker! Men nå skal jeg pakke den bort helt til jeg trenger prevansjon igjen tror jeg, eller prøving på nummer to begynner.

Forrige søndag var vi å møtte valpen vår, som kommer hit om litt over tre uker! Da var han fire uker gammel, og noe av det søteste jeg har sett :hjerter: Tre uker er kjempelenge til, og samtidig så går tida egentlig veldig fort. Tre uker til jeg skal ha ferie og, da, DET gleder jeg meg til.

Når bruker det forresten å gå opp for en at en er gravid? Sånn, at en skjønner det? Fordi akkurat nå er det helt absurd at det er et pepperkorn-stort rompetroll inni meg som er programmert til å vokse seg til en baby, uten at jeg gjør andre ting enn å gi den husrom og mat... RART! Og jeg tror liksom ikke helt på det!

Nei, på tide å komme seg på jobb, deadlines møter ikke seg selv visstnok :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...