Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt usikker.. Jeg dro rett på sykehuset og tok noen blodprøver, også skulle legen kontakte medisinsk avd. Koloskopi blir iallefall fremskyndet. 

Fikk også sm.still som jeg kan ta når jeg har de verste krampeanfallene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager forresten mye syt&klag! 

Har ikke så mange å syte til, så da gikk det utover deg... men du er god å snakke med synes jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare mangle. Det er typisk når man selv er innen helse at man tenker at man kan jo klare litt til, mens alle andre ber man gjerne gå til legen. Så det er jo bare finfint at du kan sparkes litt vennskaplig avgårde og lufte litt. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg i dag?

 

Jeg er jo heldigvis bare forkjølet men i dag gjorde jeg et tappert forsøk på å få meg selv litt bedre. Seff ved hjelp av mascara og kajal. For alle vet jo at litt sminke gjør at basseluskene rømmer. Lurer på om det er mer plass til snørr i hodet mitt. :Knegg:

14333103_10210944064421368_8249456319624260557_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser jo knallbra ut, selv om du er forkjøla! Hadde jeg sett sånn ut når jeg er forkjøla så skulle jeg vært glad :) 

Ikke noe særlig bedring her, og hører ikke noe mere fra legen.. ø-hjelp meg i øret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg ikke hører noe ila dagen så ringer jeg straks kontoret åpner i morgen! 

Hvis jeg kommer igjennom da, de er helt håpløse på kontoret der. Flere ganger har det gått kjappere å sykle dit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve....men tviler på at jeg kommer igjennom på linja.

Det sikreste er å sitte klar med telefonen idet de åpner telefonlinja. 

Helt håpløst. Har flere ganger vurdert å bytte legekontor pga meggene som er sekretærer der, men jeg er så innmari fornøyd med fastlegen min. Han er dyktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Same shit (haha..)... kom ikke igjennom på telefonlinja igår, sendte sånn sms-bekjed men fikk ikke annet enn bekreftelse på mottatt sms, og ikke hørt noe fra sjukhuset.. så; da får jeg bare komme meg igjennom helga også blir det koloskopi på tirsdag som planlagt. 

Men, lista er lav for å ringe legevakt hvis det forverrer seg i helga. 

Nå er jeg generelt litt sliten. Får jo ikke gjort en dritt (igjen, haha), så flere ærend har hopet seg opp. Så idag droppet jeg alt av mat, ventet til magen hadde tømt seg sånn 5-7 ganger, tok 2 imodium og fikk ei venninne til å kjøre meg rundt. Overlevde. Måtte bare stupe innom en invandrerbutikk som heldigvis lå rett ved da jeg holdt på å gå i bakken og fikk kjøpt meg skikkelig søt iste av noe slag. Da jeg kom hjem i 15-tida var jeg sulten som en ulv. Og etterpå så kubbet jeg 2 timer på sofaen, helt utmattet. 

Men ja, sånn går no dagene. Glemte å kjøpe en bursdagsgave til stefaren min da. Skulle ha gjort det for over ei uke siden. Får se om det blir i morra.

Enn du da? Fortsatt like sylta eller har det sluppet taket? Hørt noe fra den evt nyjobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig dårlig av de å ikke følge bedre opp. Skulle bare troppet opp. Vær litt streng med de!

 

Ellers så har jeg funnet en strålende måte å få ut frustrasjon på:

 

FB_IMG_1474733426576.jpg

FB_IMG_1474733436643.jpg

FB_IMG_1474733445413.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...