Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, jeg bør kanskje det.

Er jo ikke første gangen jeg har besvimt heller, har vært 4 ganger de siste to ukene. Men siden mannen min ikke sier noe om at det er på tide å kontakte lege (han ser jo hvor dårlig form jeg er i, og er lege selv) så tenker jeg litt sånn at det er ikke så nøye liksom.. 

Men mulig det er litt som skomakeren sine barn som har de dårligste skoene....man skal være rimelig dausjuk før det blir tatt alvorlig i en helsepersonellfamilie.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På syvende uka nå, begynner å bli mer enn drygt. 

Ikke bør jeg bli noe særlig tynnere heller, det lille jeg får i meg går jo rett igjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, har vært under vurdering.. Men frem til onsdag forrige uke så fikk jeg i meg litt iallefall, men nå har det gått helt nedom og hjem med matinntak. Mat=smerter, og da frister det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset er man tydeligvis ikke skikkelig syk med mindre man er døden nær.... med mindre han er syk da. Litt forkjøla så er han nede for full telling :P

Jentungen gikk jo med brudd i foten ei hel helg og pga far sjøl mente det bare var et overtråkk. Søndagskvelden så lurte hun på om tærne hennes virkelig skulle være så store....wuups!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis det er en av vikarene som ender opp med jobben så hørtes det jo nesten ut som om de ser på deg som en aktuell person til vikarjobben da, og igjen etter ei stund fast ansatt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, jeg sa at jeg seff ville ha vikariat. En fot innenfor og sjansen til å vise hva jeg kan fordi jeg vil virkelig jobbe der. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sånn jeg fikk jobben også; begynte som fast vikar, fikk årskontrakt i første omgang, deretter fast ansatt :) 

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...