Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes du er sprek jeg Silfen!

Jeg hadde sikkert ligget pesende i krabbestilling 10 meter bak deg. 

Er god på å løpe langt på mølle, men fjellturer er tøffere synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du løpe langt så klarer du jo oppovergåing også. Du er jo så spe så du har jo ikke mye å drasse på heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men mere pesasomt å trave i ulendt terreng i oppoverbakke enn ei mølle som går av seg selv... De gangene jeg jogger ute (sånn en gang i jubelåret) så synes jeg det og er mye tyngre enn mølla. 

Er ikke like ofte på fjellturer som deg :) Bortsett fra når vi er på besøk hos svigermor da. Da løper jeg på fjellet hver dag. Må ha en pause. Hun er veldig snill, men sånn type altfor snill. Så snill og omtenksom at det blir litt kvelende. 

(sorry evt skriveleifer, men jeg har en bandasjert finger på venstrehånda, så litt kronglete å skrive... ble noen sting igår. Middagslaging gone bad)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert fordi man også må tenke på beinplassering og kroppen er generelt mer i spenn når man er i ulendt terreng. Maybe.

Prøver du å kutte av deg fingen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pluss at det kan blåse, for kaldt, for varmt. Kjenner jeg bruker kroppen på en annen måte når jeg løper ute kontra mølle. 

Nja, jeg gjorde et godt forsøk på å kutte av fingeren iallefall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstejenta lurte på om jeg ønsket meg ekstra bobleplast og plastkniver til bursdagen min.... 

Veldig praktisk at mannen min har syskills iallefall. Han kom akkurat hjem fra jobb da jeg kuttet meg, så det ble å snu i døra og kjøre ned til kir.pol igjen :fnise:

(og der så ble han stående å skravle med en fyr i evigheter mens jeg sto der med blodig papir surret rundt fingeren...bare "hallo, jeg blør her asså!")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sutreinnlegg. Har vondt i en hofte. Eller, liksom inni der kulen er. Prøvd å gå meg gjennom det. Den har hengt seg opp før men gått fort over igjen. Nå er det over en uke. I går spiste jeg så mye drugs før dagens andre tur at det nesten ikke var vondt, men fudge it, er lei denne driten altså. 

Men men. I går gikk jeg på en lokal knaus. Ikke vært der oppe før,  vel, ikke mer enn i børjan for å plukke blåbær. Er en del av den trondhjemske postvei og helsiken for en vei de folkene hadde. Nå var det både stiger oppi skauen og tau. Enkelte partier var nesten loddrett opp. But I did it, yay me. Dog hadde jeg ikke lyst på samme vei ned igjen. Men jeg ante jo ikke hvilken vei jeg skulle gå. Endte opp med å ringe kjæresten til Emma. Haha. Han visste råd. Jeg bare: jeg er på den toppen her hjemme. Han: den med mastene? Jau. Og så visste han hvor jeg skulle. Flink dude!

 

Var mye fint å se på den runden og mye vått! Jeg plumpet utallige ganger og var våt og skitten langt oppover lårene. Men skal nok gå der igjen.  I tørrvær!

 

FB_IMG_1473061950045.jpg

FB_IMG_1473061940569.jpg

FB_IMG_1473061928334.jpg

FB_IMG_1473061963395.jpg

FB_IMG_1473061983891.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er skikkelig flink! Gleder meg til magen min blir i orden igjen sånn at jeg får kommet meg ut også.  Svigersønner er kjekke å ha :) 

19-åringen her i huset påstår hun kommer til å ende opp som crazy catlady som bor i skogen med alle bøkene og kattene sine... så, ingen kommende svigersønn i sikte for meg. 

Yngstejenta er jeg usikker på om det blir svigerdatter eller svigersønn som kommer i hus..

Men, jeg har jo egentlig svigerdatter da :) Fostersønn har stabilt kjæresteforhold på tredje året nå. Men nå har både han og kjæresten flyttet for å studere. 

Bare meg, mannen, minsten og husets firbeinte igjen. SNUFS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er magen bedre?

Vært skikkelig dårlig på oppdatering her, fremdeles. Er litt KåGelei. Det går vel over, haha.

Uken har bestått av fjell og fyll. Jeg tok første turen opp stoltzen hin dagen og det var så jævlig at jeg gikk på fylla etterpå. Men jeg døde seriøst. Den der greien som er opphengt i hoften/bekkenet mitt blir jo ikke særlig bedre og de trappene tok nesten knekken på meg. Trapper liksom, hva tenkte jeg på. Stokk dum.

Fjell går mye bedre. Men her i uken så gikk jeg med en hund. Oppover gikk helt fint, bikkjen dro jo som bare pokker, finfin hjelp. Men den dro jo like mye nedover! Jeg holdt på å daue. Var hakket unna å gå i døden utfor skrenter og nedi innsjøer, haha. Dyr er farlige, det kan vi trygt konkludere med.

Men anyways, det er helg once again, so cheers, all.

14237721_10210845324192924_2643069014247807605_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde fått sjekket ut den hofta di, høres ikke helt bra ut! Kanskje noe henger og slenger inni der?

Her blir det noen glass vin i kveld. Sur på mannen er jeg og, så jeg er så drittsur at jeg har forskanset meg i stue nr 2. Drittmann. 

Ikke no trening på meg, magen er fortsatt like ille. Men ja, fått svar på bl.prøver og avf.prøve, ser ut til at det er ulcerøs kolitt. Dritt og faen :( Venter på time til koloskopi den 27, får ikke startet behandling før etter den. Så, ja, får nå bare fortsette å krampe og løpe på do ei god stund til. Hastekoloskopi meg i øret. 

Jeg er muggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det er isjasnerven eller noe som har fått seg litt oppheng, for jeg kjenner det helt ned i leggen når jeg trykker. Worst case er slitasje fra da jeg var feit. That would suck.

Verre for deg, ulcerøs kolitt? Det suger. :( Håper du får god effekt av behandling i så fall. Det kan jo være tricky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min bestefar døde i natt. Fikk en sms av eldste. Vet ikke helt hva jeg skal tenke. Har ikke hatt kontakt med familien de siste årene fordi, vel, greier. Og kutter man en så blir man visst kuttet tilbake av alle. Så merkedager og andre situasjoner har forløpt uten invitasjon til meg fra noen og slik regner jeg med at det blir nå også. Kan jo gjerne si at det er ris til egen ræv, noe jeg er fullstendig klar over, men det er en litt merkelig situasjon. Nesten som jeg føler at jeg ikke skal ha lov til å sørge noe siden jeg ikke har sett han på noen år. Livet ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en merkelig kropp som reagerer med dårlig mage hver gang jeg er på tur i hodet. Typ i situasjoner der jeg ikke har hatt særlig kontroll/informasjon ved sykdom hos slekt etc så kaster jeg gjerne opp og slikt. Så ser ikke ut til at dagens fjelltur blir gjennomført riktig ennå, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier nå kondolerer likevel jeg Silfen (synes egentlig kondolerer er litt rart ord å si), såklart har du lov å sørge selv om du ikke har sett han eller den familiebiten på flere år. 

Familie er rare og vanskelige greier av og til. 

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...