Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier


Silfen

Anbefalte innlegg

Øh. Å være bevegelig er jo med på å motvirke depresjon også.  Stå på, må jo kunne fungere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, Silfen skrev:

Øh. Å være bevegelig er jo med på å motvirke depresjon også.  Stå på, må jo kunne fungere!

 

2 minutter siden, skruf skrev:

Høres helt forferdelig vondt ut @Raven Emerald ! 

Men som Silfen sier; man blir jo deprimert av å bli stucked inne og.. 

Pest eller kolera liksom..

Ja, håper de får til noe nå, er passe lei. Men det ordner seg nok, på et vis. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for det!

 

Jeg har hatt den mest awesomme fjellturen ever. Var på Geitnipa på Osterøy. Fantastisk vær, flott selskap, ikke noen hard tur, bare kosevandring, rastepause, henslenging i lyngen mens en adhd hund raste rundt omkring. 6 timer på fjellet forsvant i en fei.

På vei hjem, typ 500 meter, gikk bilen vi kjørte tom for strøm. Viking ble det og jeg kom meg ikke hjem før nå, siden bilen jo måtte lades. Gjorde ikke noe det, mekket hjemmelagede burgere og spiste snop, haha. Må jo veie opp for å ha vært i friluft. :nigo:

 

geitnipa4.jpg

geitnipa5.jpg

geitnipa3.jpg

geitnipa.jpg

 

Is på småpytter var det også der skyggen lå. Winter is coming!

geitnipa6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bilder! Ser helt fantastisk ut der :) 

Det er godt å komme seg ut i fjellet, håper vi også får til noen turer nå i høstferien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt herlig. Vært noen nydelige,  men kalde dager her.  Men i går, i solen i le for vinden, så var det bare awesome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme været her også, sol og nydelig, men kaldt når solen går ned. Rimfrost i gresset hver morgen nå.

Luften er skarp og crispy. 

Jeg elsker høsten! Nydelige farger, og det lukter så godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har startet opp med behandling forresten :) To forskjellige typer medisiner. 

Legen som utførte koloskopien ringte meg fredag da det kom svar på biopsier. Alle 4 biopsiene fra endetarm og tykktarm var betent. 

Åh, håper virkelig medisinene kicker inn snart. 

Og veldig glad jeg har de på blå resept; den ene kostet over 2000kr! Mannen min holdt på å daue da han skulle hente de ut, for legen hadde først gjort feil og skrev de på hvit resept... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sent,  tidlig,  uansett inneholdt det for mye alkohol,  frk k. 😂

Så bra du har fått drugs,  skruf.  Sa de noe om forventet virkning?  2000 er insane.  Virkelig godt det kan fås på blå ja.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene tar 6-8 uker før den kicker inn, men den andre skal virke kjappere... har ikke merket så innmari mye virkning enda, men det er jo bare på tredje dagen. Litt utålmodig, skulle jo helst ha virket igår ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit!

Men sjanser på at den som skal virke kjappest virker snart.... etter hva jeg har forstått så skal den virke lokalt i tarmen. Var vistnok betennelse i både endetarm og tykktarm. Ikke rart det er vondt. 

Litt (veldig) misunnelig på mann, jentunge og bikkje som er på tur nå i dette nydelige høstværet... dog, jentungen ble noget motvillig dratt med på tur. Skyping på dataen var mye kjekkere. 

Var du ute på livet igår Silfen? Håper du hadde det knallkjekt og at tømmermennene er snille idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ute en tur plutselig.

Men før det så laget jeg mat. Tacomat med en tvist. Have a look:

 

tacobacon.jpg

tacomat.jpg

tacokake.jpg

tacokakemat.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neste gang vi skal ha taco så skal jeg prøve den varianten.

Jeg er ikke noe glad i taco nemlig, men lager det med jevne mellomrom pga mann og barn liker det så godt.. 

Tok du bare tacokjøttdeig og ost inni før du pakket baconet rundt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttdeig med løk og jalapenos og tacokrydder. Dump i midten med ost. To striper bacon lagt i kryss i muffinsbrett og brettes over. Skikkelig enkelt og skikkelig godt. Kan med fordel ha andre ting i og, tror kanskje neste gang så blander jeg den med salsa fremfor tacokrydder og hiver litt hvitløk i. Men DIGG. :sikle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...