Gå til innhold

Ut på tur, jævlig sur, aka selfiespammingsskryt og andre greier

Silfen

Anbefalte innlegg

Du burde hatt sånn tisserør som hun i Orange is the new black fant opp :D 

Men; hvordan er det med å få vann på lårene mens såret er såpass ferskt da? Synes å erindre at jeg måtte holde operasjonsåret tørt etter ryggoperasjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rent er bedre sier de. Så føner jeg det tørt etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ok at sårene får litt luft også :) 

Jeg var heldig med arret mitt, er bare ei lang hvit stripe nå. Venninna mi påstår at det ser ut som om jeg har verdens lengste rumpesprekk siden det strekker seg fra halebeinet og ca 20cm opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lengste rumpesprekk, dødsbra.

Luft og luft. De er jo tapet. Skal ikke bytte tape før dag 10 når sting i endene skal tas. Derfor må det fønes tørt slik at det ikke er grobunn for noe drit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida.  Alle sting er innvendige,  bortsett fra i hver ende av snittene. Det er vel for å få penest resultat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg overlevd dusjing og her kommer bildebonanza. Jeg er selv strålende fornøyd. Og selv om jeg aldri kommer til å få beina til en 20åring, så syns jeg resultatet så langt er supert med hva han hadde å jobbe med som utgangspunkt. :nigo:

dag3foran.jpgdag3side2.jpgdag3bak.jpgdag3.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am. :nigo:  Selv med herionknekk i knærne og sløv i blikket, så er det mental seiersdans pågående.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, ja, jeg har kjøpt meg en knall råsa kompresjonstights på Finn. Den er mini i størrelsen, så jeg håper den passer. Så da kan jeg gå rundt og flashe mine nyopererte lår i råååååsa under amour tights.

Brand-Women-s-sports-Compression-Tights-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger gjerne med videre! Som sagt, supert resultat! 

Hvor har du forresten kjøpt den tightsen? Fikk sansen for den! 

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den råsa? Den kjøpte jeg på Finn, så den kommer vel snart. Om den ikke passer kan du få den. :Knegg:

Endret av Silfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Silfen skrev:

Den råsa? Den kjøpte jeg på Finn, så den kommer vel snart. Om den ikke passer kan du få den. :Knegg:

Satser på at den ikke passer da. :ler:

Neida, gjør ikke det. ;) Jeg synes det er så artig med freshe treningsklær. Er der jeg får utløp for knæsje farger. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner jeg godt at du er! 

Låra mine er sånn shakygele akkurat nå. Var på min første time med PT og fikk satt opp et styrketreningsprogram utifra de forutsetningene jeg har med nedsatt mobilitet i rygg. Og innerst inni så det svei på de siste repitisjonene! Men blir bra da. Tilslutt. Kan ikke bare drive å løpe mil etter mil på mølla heller, trenger litt styrke. 

(skal bli morsomt i morgen....ser for meg sånn stølhetsnivå 10/10 der jeg må sikte meg inn på doskåla, slenge meg ned og håpe jeg treffer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, PT, de er vel ikke kjent for latmannsarbeid. Håper det ikke blir for ille, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...