Northelia Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #201 Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg har bestilt en doppler fra Angelsound. De reklamerte med lynrask levering, men jeg sitter her fortsatt uten denBestilte 1.juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 11. juli 2016 #202 Del Skrevet 11. juli 2016 (endret) 1 time siden, Northelia skrev: Jeg har bestilt en doppler fra Angelsound. De reklamerte med lynrask levering, men jeg sitter her fortsatt uten denBestilte 1.juli. Åh, så kjedelig! Jeg bestilte akkurat derfra edit: jeg kontaktet de og de svarte at de hadde hatt ferieavvikling fra 1-7 juli men har nå leveringstid på 1-4 dager Endret 11. juli 2016 av stine889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 11. juli 2016 #203 Del Skrevet 11. juli 2016 Her er energien tilbake og kvalmen er borte, veldig deilig. Men jeg må fortsatt tisse ca hver andre time, også om natten, og DET håper jeg går over snart for det er så slitsomt!! Hadde ikke doppler sist gang og tror jeg skal klare meg uten denne gangen også. Nå er det tidlig UL på torsdag og om alt ser fint ut da så er det jo ''bare'' 6 uker til OUL og rundt da begynte jeg å kjenne bevegelse sist så da er det jo ikke behov for spionutstyr uansett. Men jeg forstår godt dere som ønsker den ekstra tryggheten også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northelia Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #204 Del Skrevet 11. juli 2016 41 minutter siden, stine889 skrev: Åh, så kjedelig! Jeg bestilte akkurat derfra edit: jeg kontaktet de og de svarte at de hadde hatt ferieavvikling fra 1-7 juli men har nå leveringstid på 1-4 dager Haha! Heldig med den! Jaja, da kommer den vel snart. 4 minutter siden, Beccy87 skrev: Her er energien tilbake og kvalmen er borte, veldig deilig. Men jeg må fortsatt tisse ca hver andre time, også om natten, og DET håper jeg går over snart for det er så slitsomt!! Hadde ikke doppler sist gang og tror jeg skal klare meg uten denne gangen også. Nå er det tidlig UL på torsdag og om alt ser fint ut da så er det jo ''bare'' 6 uker til OUL og rundt da begynte jeg å kjenne bevegelse sist så da er det jo ikke behov for spionutstyr uansett. Men jeg forstår godt dere som ønsker den ekstra tryggheten også Nei, man trenger den ikke Men av en eller annen grunn er jeg mye mer nervøs nå enn forrige gang. Da var det ikke i tankene mine at det kunne gå galt en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 11. juli 2016 #205 Del Skrevet 11. juli 2016 Jeg klarte meg også uten sist gang, men siden vi ikke får bestilt tidlig UL denne og vi må gå helt fra vi fant det ut i uke 5 til uke 18 uten å få noen garanti for at det er et hjerte som slår så kjenner jeg at det kan være betryggende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northelia Skrevet 11. juli 2016 Forfatter #206 Del Skrevet 11. juli 2016 Har akkurat hørt hjertelyden, men slet skikkelig med å finne den. Skjønner godt at det kan bidra til at man kanskje blir enda mer nervøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 11. juli 2016 #207 Del Skrevet 11. juli 2016 13 timer siden, stine889 skrev: Det er jo en god bekreftelse Hvilken doppler har du? Vurderer å kjøpe. Den heter happytone. "Arvet" den i forrige svangerskap. Den er grei å ha synes jeg. Så lengde det ikke skaper unødvendig stress. For det er ikke sikkert man finner hjertelyd hver gang, og det kan jo bli usikkert for mange. Men når man finner er det ganske koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 12. juli 2016 #208 Del Skrevet 12. juli 2016 20 timer siden, Beccy87 skrev: Men jeg må fortsatt tisse ca hver andre time, også om natten, og DET håper jeg går over snart for det er så slitsomt!! Dette! Åh, det er SÅ slitsomt. Får aldri sovet ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nalaque Skrevet 12. juli 2016 #209 Del Skrevet 12. juli 2016 Jeg har begynt med den tissinga først nå jeg, 12 uker idag står liksom at det gjerne er nå det skal gi seg, haha. Også er det ømt og litt vondt i blæra kjennes det ut som, vet ikke om det er vanlig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hegehege Skrevet 12. juli 2016 #210 Del Skrevet 12. juli 2016 Flydd på do i mange uker, er snart i uke 14,men blir ikke bedre iallefall Men i dag var jeg på hennes og kjøpte et par gravid shortser og bukser! Og halleluja så deilig å ha noe som ikke strammer 😂 Er jo så vanvittig oppblåst at det ser ut til at jeg er høygravid til tider! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 12. juli 2016 #211 Del Skrevet 12. juli 2016 Jeg gikk gjennom bilder jeg hadde tatt av meg selv i forrige svangerskap og ser til min horror at jeg faktisk ser like gravid ut i dag som jeg gjorde i uke 20! Håper det meste er prump og at det jevner seg ut snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 12. juli 2016 #212 Del Skrevet 12. juli 2016 Hei på dere! Melder meg inn i klubben, for jeg er nemlig gravid med nr. 3, og har termin ca. 27. februar. Er 7+3, og formen er heldigvis ganske grei. Litt småkvalm hvis jeg blir sulten, og en del trøttere/fortere sliten enn til vanlig (og oppblåst ), men det kan jeg ikke klage på Har to fine jenter på 2 og 4 år fra før, og svangerskapene med dem var veldig fine (sett bort fra en god del kvalme med hun yngste), så jeg håper på det denne gangen også Vi har ikke fortalt det til jentene eller familie og venner ennå, og forhåpentligvis klarer vi å skjule det noen uker til, men jeg er så oppblåst at jeg føler meg 4 måneder på vei allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull86 Skrevet 13. juli 2016 #213 Del Skrevet 13. juli 2016 Takk @Beccy87 idag er jeg 10 uker på vei ifølge siste mens, men føler meg lite gravid. Alle klær passer, jeg veier 2 kg mindre enn før graviditeten(sikkert pga alkokutt), så utover at jeg svelger piller hver kveld, må opp å tisse på natta, blir kvalm hvis jeg ikke spiser regelmessig og varierende energi så skulle jeg nesten tro jeg hadde innbilt svangerskap hvordan er det med dere andre? Føler dere dere gravide? Skal på tidlig UL om 2 uker så da får jeg ihvertfall vite om det er noen der inne🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull86 Skrevet 13. juli 2016 #214 Del Skrevet 13. juli 2016 Velkommen @Haley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northelia Skrevet 13. juli 2016 Forfatter #215 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) 27 minutter siden, Gull86 skrev: Takk @Beccy87 idag er jeg 10 uker på vei ifølge siste mens, men føler meg lite gravid. Alle klær passer, jeg veier 2 kg mindre enn før graviditeten(sikkert pga alkokutt), så utover at jeg svelger piller hver kveld, må opp å tisse på natta, blir kvalm hvis jeg ikke spiser regelmessig og varierende energi så skulle jeg nesten tro jeg hadde innbilt svangerskap hvordan er det med dere andre? Føler dere dere gravide? Skal på tidlig UL om 2 uker så da får jeg ihvertfall vite om det er noen der inne🙈 Heia! Nei, føler meg ikke gravid, er i uke 14. Var litt kvalm i uke 12 og 13, men gikk over. Ingen mage heller, så her er det kun doppleren som gjør at jeg skjønner at det er liv Var veldig dårlig forrige sv.skap, så jeg er glad til så lenge formen holder seg god. Endret 13. juli 2016 av Northelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 13. juli 2016 #216 Del Skrevet 13. juli 2016 Den 11. juli 2016 at 13.50, Northelia skrev: Har akkurat hørt hjertelyden, men slet skikkelig med å finne den. Skjønner godt at det kan bidra til at man kanskje blir enda mer nervøs Hvor langt er du på vei? Fikk en doppler av ei venninne som det står at man kan høre hjertelyden "mellom 14-16" uker. Jeg er riktignok bare 11 uker nå, men med 2, men finner bare min egen🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northelia Skrevet 13. juli 2016 Forfatter #217 Del Skrevet 13. juli 2016 21 minutter siden, emhanse skrev: Hvor langt er du på vei? Fikk en doppler av ei venninne som det står at man kan høre hjertelyden "mellom 14-16" uker. Jeg er riktignok bare 11 uker nå, men med 2, men finner bare min egen🙈 Litt over 14 uker. Hørte også kun min egen først, måtte ganske langt ned for å finne hjertelyden til babyen. Nesten ned i trusa, haha. Fant den raskere i dag, men da visste jeg jo hvor jeg skulle lete. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 13. juli 2016 #218 Del Skrevet 13. juli 2016 3 minutter siden, Northelia skrev: Litt over 14 uker. Hørte også kun min egen først, måtte ganske langt ned for å finne hjertelyden til babyen. Nesten ned i trusa, haha. Fant den raskere i dag, men da visste jeg jo hvor jeg skulle lete. Lykke til Jeg får bare prøve igjen🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nalaque Skrevet 13. juli 2016 #219 Del Skrevet 13. juli 2016 Vil dere anbefale doppler egentlig? Er så redd det bare skal bekymre meg mer hvis jeg ikke finner hjertelyd. Men siden jeg er så bekymret over at det ikke er liv i magen, må jeg si det frister litt! Kan tenke meg det er godt å høre hjertelyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 13. juli 2016 #220 Del Skrevet 13. juli 2016 Et øyeblikk siden, Nalaque skrev: Vil dere anbefale doppler egentlig? Er så redd det bare skal bekymre meg mer hvis jeg ikke finner hjertelyd. Men siden jeg er så bekymret over at det ikke er liv i magen, må jeg si det frister litt! Kan tenke meg det er godt å høre hjertelyden Jeg brukte det ikke med 1.mann, men fikk muligheten til å låne nå så tenkte det ville være artig og prøve. Men for meg har det ikke så mye å si om jeg hadde hatt det eller ei:-) Man blir fulgt opp tett med kontroller, syns jeg da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå