Gå til innhold

VÆRMODIFISERING FRA FLY - TRENGER DIN HJELP...


slask

Anbefalte innlegg

On 6/13/2018 at 8:27 PM, AnonymBruker said:

Ta å Google litt. Utrolig mange syke konspirasjoner på hva kondensstripe etter fly er. Noen mener chemtrails konspirasjoner er en cover up for at jorda egentlig er mye mindre en vi har blitt lært til å tro. Passasjerfly flyr mye lavere enn vi har blitt fortalt og langt saktere. Distansen fra Oslo til New York tar 8 timer ca, men en eller annen fyr på YouTube hevder Oslo og new York er mye nærmere. Hadde vi flydd i den hastigheten vi faktisk blir fortalt at fly har, hadde vi vært i new York på halve tiden. Vi lever i en simulasjon, himmelen er som Matrix. 

Men annen konspirasjon er jo at "chemtrails" eller kondensstriper er cover up for å skjule Nibiru/Planet X. 

At vi blir sprayet med kjemikalier og prøver manipulere været er bare en av mange syke konspirasjoner laget av paranoide folk som burde vært skjermet fra offentligheten.

Anonymkode: e2801...38b

Klart Oslo og New York ligger ganske nær hverandre. Men allerede i seilskutetiden ble det innført hemmelige lover om at det ikke var lov å bruke mindre enn seks dager på å seile dit, selv om det egentlig bare tok én dag.

Sannsynlig? Folk er lettlurte......

Utrolig at folk ikke klarer å tenke rasjonelt.

5 hours ago, slask said:

Jeg har postet det følgende mange ganger, kanskje mest i 9-11 trådene.
USA hadde et propagandaforbud fra 1948 i lovs form.
I 2012-2013 ble dette forbudet helt konkret fjernet (rett etter Sandy Hook-saken).
Det betyr jo at man ikke kan stole på offisiell info fra US i det hele tatt.
Og dermed er det fånyttes å be om "bedre kilde" til saken, annet enn lovteksten.

Den som har fulgt med vet dette og det passer godt sammen med konspirasjoner som har kommet som perler på ei snor fra den kanten.
Men den som påpeker sånt blir umiddelbart stemplet som konspirasjonsteoretiker - fordi det er en taktikk disse løgnerne har innført og programmert folket med via media - over lang tid.

Man har å gjøre med profesjonelle løgnere og ingenting er pålitelig.
Forteller media oss om dette? Nei, de holder helt kjeft.

The U.S. legalized the use of domestic propaganda in 2012 – The Smith-Mundt Modernization Act of 2012
http://www.investmentwatchblog.com/the-u-s-legalized-the-use-of-domestic-propaganda-in-2012-the-smith-mundt-modernization-act-of-2012/


Om du ikke liker kilden, så søker du opp selv:

https://duckduckgo.com/?q=Smith+Mundt+Modernization+act+of+2012+legalized+propaganda&t=canonical&ia=web

 

 

Dette er paranoid vås, Slask. Du er vel klar over hvor mye bråk det blir hver gang amerikasnke offentlighet blir tatt i løgn eller uetterrettelighet? Og hvorfor skulle man i det hele tatt ha slike bestemmelser i utgangspunktet? Mener du at de ble skurker over natten i 2012? Hvirfor skjønner du ikke hva du leser?

5 hours ago, slask said:


Alex Jones intervjuer en eldre herrremann ved navn Ben Livingston, som omtales som "veteran weather modification expert". Intervjuet er fra 2011.
Vi kan sikkert diskutere om disse programmene er hemmelig eller ikke, men at værmodifikasjon foregår er det ingen vits å diskutere - egentlig. Programmer - ikke eksperimenter.

Siste avsnitt i video-omtalen:
---
Having personally flown on 265 missions into the eyes of hurricanes, Livingston remarks that he was "disgusted" by the failure to lessen the impact of Katrina. Livingston's revelations that weather control has been a decades long program in which the US government has been deeply involved are particularly alarming given the abundant modern-day evidence of how chemtrails are being used to warp our environment in a secret geoengineering plot that threatens a myriad of unknown human health and ecological consequences. http://prisonplanet...tv

---


@f4d:  Om du ikke orker å se videoen, sjekk videoomtalen og videokommentarene.
 

Ben Livingston: The Father of Weaponized Weather
https://youtu.be/MKl9rqw1Ykw

 

Det er ingen som benekter at værmodifikasjon foregår. Det hadde vært greit om du deltok i debatten på reelle premisser.

Det er forøvrig merkelig at du nå trekker frem Alex Jones. Da jeg konfronterte deg med at han etter et søksmål innrømmet at han tror Sandy Hook-massakren fant sted, hevdet du at Aelx Jomes var helt uviktig, og ikke en du anså som noen viktig kilde.

Jeg synes ikke du skal påstå at JEG tar sleipe snarveier. Nå er det igjen du som snakker deg bort med uvesentligheter og tøys.

Anonymkode: 45647...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forøvrig merkelig at du nå trekker frem Alex Jones. Da jeg konfronterte deg med at han etter et søksmål innrømmet at han tror Sandy Hook-massakren fant sted, hevdet du at Aelx Jomes var helt uviktig, og ikke en du anså som noen viktig kilde.

Anonymkode: 45647...f4d

Alex Jones har strengt talt aldri benektet Sandy Hook. Han hadde debatter om det, og utforsket forskjellige vinklinger om hendelsen. Det er da helt legitimt å stille spørsmål ved suspekte situasjoner. Amerikanske etterretningstjenester har en lang historie av snusk og skittent spill. Jeg tror veldig få oppegående mennesker vil benekte dette.

Anonymkode: a8959...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Alex Jones har strengt talt aldri benektet Sandy Hook. Han hadde debatter om det, og utforsket forskjellige vinklinger om hendelsen. Det er da helt legitimt å stille spørsmål ved suspekte situasjoner. Amerikanske etterretningstjenester har en lang historie av snusk og skittent spill. Jeg tror veldig få oppegående mennesker vil benekte dette.

Anonymkode: a8959...892

Nei, ingen benekter at amerikas hemmelige tjenester har gjort mye rart. Hva vil du frem til?

Alex Jones HAR benektet Sandy Hook. Det er derfor han to ganger blitt gjenstand for søksmål i den forbindelse.

Anonymkode: 45647...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen benekter at amerikas hemmelige tjenester har gjort mye rart. Hva vil du frem til?

Alex Jones HAR benektet Sandy Hook. Det er derfor han to ganger blitt gjenstand for søksmål i den forbindelse.

Anonymkode: 45647...f4d

Vil frem til? Jeg bare konstanterer det åpenbare.

Nei, han har ikke det. Du overforenkler hva hele Sandy Hook-greia handler om. Det er ikke nødvendigvis enten eller. Men muligens både og. Jeg vil si at det er lite oppriktig å fremstille Alex Jones som at han har totalt benektet at Sandy Hook fant sted. Det er simpelthen ikke sant. 

Anonymkode: a8959...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil frem til? Jeg bare konstanterer det åpenbare.

Nei, han har ikke det. Du overforenkler hva hele Sandy Hook-greia handler om. Det er ikke nødvendigvis enten eller. Men muligens både og. Jeg vil si at det er lite oppriktig å fremstille Alex Jones som at han har totalt benektet at Sandy Hook fant sted. Det er simpelthen ikke sant. 

Anonymkode: a8959...892

Jaha?

"Six families of victims killed in the Sandy Hook Elementary School mass shooting, as well as an FBI agent who responded to the scene, filed a defamation lawsuit on Wednesday against radio personality Alex Jones, who has repeatedly called the shooting fake"

"The lawsuit quotes Jones as saying on Jan. 13, 2015, “Yeah, so, Sandy Hook is a synthetic completely fake with actors, in my view, manufactured."

https://abcnews.go.com/US/families-sandy-hook-victims-fbi-agent-file-defamation/story?id=55379036

Dette er søksmål nr. 2 i sakens anledning.

Anonymkode: 45647...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha?

"Six families of victims killed in the Sandy Hook Elementary School mass shooting, as well as an FBI agent who responded to the scene, filed a defamation lawsuit on Wednesday against radio personality Alex Jones, who has repeatedly called the shooting fake"

"The lawsuit quotes Jones as saying on Jan. 13, 2015, “Yeah, so, Sandy Hook is a synthetic completely fake with actors, in my view, manufactured."

https://abcnews.go.com/US/families-sandy-hook-victims-fbi-agent-file-defamation/story?id=55379036

Dette er søksmål nr. 2 i sakens anledning.

Anonymkode: 45647...f4d

So?

Anonymkode: a8959...892

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, slask skrev:

Kan ikke huske å ha nevnt noe om disse stedene.
 

 

Aner ikke hvor du befinner deg.
Oslo - Akershus har i alle fall hatt mye sprayinger. Og mye skiftende i skylaget - sprayinger og raskt endret skyformasjon.
Det her jeg selv sett og fotografert, og mange andre observante har meldt om det samme.
Mai - Juni.


 

Ikke vært noe her jeg bor i Skien. Har vært 2 uker sammenhengende uten en eneste kondensstripe på himmelen. Litt mer har det nok vært i Oslo grunnet Gardermoen. Men du må forstå at det er ingen som sprayer oss. Det er vanndamp og drivstoff fra fly du ser. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å forstå. Det har til og med blitt bevist. Men det tror vell ikke du på uansett. Du er en som type (utifra sånn jeg leser deg her i denne diskusjonen) at man kunne stått og vist noe til deg rett foran deg og du ville likevel ikke trodd på det og ment det var fusk. Du vil ikke se eller tro noe annet enn det du har bestemt deg for å tro. Man kan jo si du er blitt litt for revet med av alle de små gale (ja jeg bruker det ordet) folka som skriver på ymse nettsider og lager sketchy YouTube videoer.

Anonymkode: e2801...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jaha?

"Six families of victims killed in the Sandy Hook Elementary School mass shooting, as well as an FBI agent who responded to the scene, filed a defamation lawsuit on Wednesday against radio personality Alex Jones, who has repeatedly called the shooting fake"

"The lawsuit quotes Jones as saying on Jan. 13, 2015, “Yeah, so, Sandy Hook is a synthetic completely fake with actors, in my view, manufactured."

https://abcnews.go.com/US/families-sandy-hook-victims-fbi-agent-file-defamation/story?id=55379036

Dette er søksmål nr. 2 i sakens anledning.

Anonymkode: 45647...f4d

 

Et søksmål beviser jo ingenting. Sannheten begynner å bli veldig plagsom for de involverte i Sandy Hook saken og med seer-tallene til Alex Jones så når de så mange at de nok føler seg presset til å "gjøre noe".
Det overrasker ikke at den korrupte gjengen (i Corrupticut) tyr til sånne løsninger, men hva blir resultatet?
De som har gravd litt i saken vet at det hele var et kriminelt show (husk Smith Mundt loven hvor det nå er lov å bedrive propaganda mot egen befolkning. Ingen straff vanker. Staten og media beskytter løgnerne).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Klart Oslo og New York ligger ganske nær hverandre. Men allerede i seilskutetiden ble det innført hemmelige lover om at det ikke var lov å bruke mindre enn seks dager på å seile dit, selv om det egentlig bare tok én dag.

Sannsynlig? Folk er lettlurte......

Utrolig at folk ikke klarer å tenke rasjonelt.

Dette er paranoid vås, Slask. Du er vel klar over hvor mye bråk det blir hver gang amerikasnke offentlighet blir tatt i løgn eller uetterrettelighet? Og hvorfor skulle man i det hele tatt ha slike bestemmelser i utgangspunktet? Mener du at de ble skurker over natten i 2012? Hvirfor skjønner du ikke hva du leser?

Det er ingen som benekter at værmodifikasjon foregår. Det hadde vært greit om du deltok i debatten på reelle premisser.

Det er forøvrig merkelig at du nå trekker frem Alex Jones. Da jeg konfronterte deg med at han etter et søksmål innrømmet at han tror Sandy Hook-massakren fant sted, hevdet du at Aelx Jomes var helt uviktig, og ikke en du anså som noen viktig kilde.

Jeg synes ikke du skal påstå at JEG tar sleipe snarveier. Nå er det igjen du som snakker deg bort med uvesentligheter og tøys.

Anonymkode: 45647...f4d

Det er på ingen måte uvesentligheter og tøys at at USA er løgnere i stor stil.
Smith Mundt loven går som hånd i hanske med alt som er avdekket rundt chemtrail, 9-11, Sandy Hook og mye mer.
Avsløringer av store saker kommer oftere enn noen gang og mange våkner heldigvis opp fra dvalen, dog ikke fort nok.

Det er klart det har vært konspirasjoner (statsterror - av og med statsinfiltrerte kjeltringer) til alle tider, men forskjellen nå er at de slipper å risikere straff.



OK, så ingen benekter at værmodifisering foregår?
Da trenger vi ikke krangle lenger.
Takk for den.


 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, slask said:

Det er på ingen måte uvesentligheter og tøys at at USA er løgnere i stor stil.
Smith Mundt loven går som hånd i hanske med alt som er avdekket rundt chemtrail, 9-11, Sandy Hook og mye mer.
Avsløringer av store saker kommer oftere enn noen gang og mange våkner heldigvis opp fra dvalen, dog ikke fort nok.

Det er klart det har vært konspirasjoner (statsterror - av og med statsinfiltrerte kjeltringer) til alle tider, men forskjellen nå er at de slipper å risikere straff.



OK, så ingen benekter at værmodifisering foregår?
Da trenger vi ikke krangle lenger.
Takk for den.


 

Vi krangler ikke , vi diskuterer.

Nei, det er ingen som benekter værmodifisering. Dette er et forskningsområde som har eksistert lenge, og som hverken er hemmelig eller skummelt. Det vi benekter, er dine absurde teorier om chemtrails og at dette er et hemmelig prosjekt som har til hensikt å skade oss. Indisiene du mener å se, er helt naturlige fenomener som du tar ut av sammenheng og tillegger meninger de ikke har.

Kondensstriper er ikke noe annet enn kondensstriper. Din og dine likesinnedes uvilje til å utføre de analysene som vile gitt dere svar, sier i grunnen nok.

Anonymkode: 45647...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klart Oslo og New York ligger ganske nær hverandre. Men allerede i seilskutetiden ble det innført hemmelige lover om at det ikke var lov å bruke mindre enn seks dager på å seile dit, selv om det egentlig bare tok én dag.

Sannsynlig? Folk er lettlurte......

Utrolig at folk ikke klarer å tenke rasjonelt.

Dette er paranoid vås, Slask. Du er vel klar over hvor mye bråk det blir hver gang amerikasnke offentlighet blir tatt i løgn eller uetterrettelighet? Og hvorfor skulle man i det hele tatt ha slike bestemmelser i utgangspunktet? Mener du at de ble skurker over natten i 2012? Hvirfor skjønner du ikke hva du leser?

Det er ingen som benekter at værmodifikasjon foregår. Det hadde vært greit om du deltok i debatten på reelle premisser.

Det er forøvrig merkelig at du nå trekker frem Alex Jones. Da jeg konfronterte deg med at han etter et søksmål innrømmet at han tror Sandy Hook-massakren fant sted, hevdet du at Aelx Jomes var helt uviktig, og ikke en du anså som noen viktig kilde.

Jeg synes ikke du skal påstå at JEG tar sleipe snarveier. Nå er det igjen du som snakker deg bort med uvesentligheter og tøys.

Anonymkode: 45647...f4d

Seriøst... dette var DAGENS!!! At planeten egentlig er mindre enn det vi er blitt fortalt? HAHAHA. What the actual fuck😂😂😂

Anonymkode: 19075...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Seriøst... dette var DAGENS!!! At planeten egentlig er mindre enn det vi er blitt fortalt? HAHAHA. What the actual fuck😂😂😂

Anonymkode: 19075...410

Komspirasjonsfolkene glimrer alltid med sitt fravær av logikk. Jeg klarte ikke å la være å kommentere det. Jeg er sikker på at alle jeg kjenner som har seilt over atlanteren bare har somlet, siden avstanden er så mye kortere enn man tror,....

Anonymkode: 45647...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, slask said:

 

Et søksmål beviser jo ingenting. Sannheten begynner å bli veldig plagsom for de involverte i Sandy Hook saken og med seer-tallene til Alex Jones så når de så mange at de nok føler seg presset til å "gjøre noe".
Det overrasker ikke at den korrupte gjengen (i Corrupticut) tyr til sånne løsninger, men hva blir resultatet?
De som har gravd litt i saken vet at det hele var et kriminelt show (husk Smith Mundt loven hvor det nå er lov å bedrive propaganda mot egen befolkning. Ingen straff vanker. Staten og media beskytter løgnerne).

 

Det har en viss betydning når det får folk til å skifte mening. Er Alex Jones bare viktig for deg når han mener det samme som deg? Han har beviselig påstått at Sandy Hook var fake, men nå innrømmer han at det ikke stemmer. Hvem er det som har betalt ham for å mene noe annet? hvem kan du egentlig stole på?

Anonymkode: 45647...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst... dette var DAGENS!!! At planeten egentlig er mindre enn det vi er blitt fortalt? HAHAHA. What the actual fuck😂😂😂

Anonymkode: 19075...410

Hadde planeten vært mindre så hadde gravitasjonen vært lavere og vi vært lettere. Så akkurat det er det lett å motbevise. 

Anonymkode: d2cd5...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, slask skrev:


OK, så ingen benekter at værmodifisering foregår?
Da trenger vi ikke krangle lenger.
Takk for den.


 

Er det noe som kan få deg til å ombestemme deg? Hva ville i tilfelle det være? 

Anonymkode: d2cd5...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Er det noe som kan få deg til å ombestemme deg? Hva ville i tilfelle det være? 

Anonymkode: d2cd5...f81

Dersom noen kunne komme med noe annet enn følelsesbaserte indisier uten rasjonell underbygning. Reproduserbare og etterprøvbare fakta er ikke noe man skal undervudere. En redelig omgang med fakta er en betingelse. Og ikke minst om man kan forholde seg til diskusjonen uten å spore av når man får spørsmål og argumenter som er vanskelige.

Jeg betrakter verden systematisk, og ikke gjennom følelser.

Anonymkode: 45647...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, AnonymBruker said:

Er det noe som kan få deg til å ombestemme deg? Hva ville i tilfelle det være? 

Anonymkode: d2cd5...f81

 

Just now, AnonymBruker said:

Dersom noen kunne komme med noe annet enn følelsesbaserte indisier uten rasjonell underbygning. Reproduserbare og etterprøvbare fakta er ikke noe man skal undervudere. En redelig omgang med fakta er en betingelse. Og ikke minst om man kan forholde seg til diskusjonen uten å spore av når man får spørsmål og argumenter som er vanskelige.

Jeg betrakter verden systematisk, og ikke gjennom følelser.

Anonymkode: 45647...f4d

Oi.....det var jo ikke til meg spørsmålet ble stilt. Beklager!

Anonymkode: 45647...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værmodifisering er veldig seriøst, det sprayes fra fly fordi det forsterker effekten av vaksinene og forandringen. Det er kombinasjonen av AMS (strømmåler), HAARP og trådløse betalingsterminaler på butikkene som står for den største forandringen. Det er overklasen eller "eliten" som står bak alt dette, eliten er forresten en utenomjordisk rase som ligner på reptiler.

Eliten er livredd for at den vanlige person skal se sannheten, om folket ser sannheten og skjønner at jorden er rund og de religiøse historiene som bibelen og koranen er oppdiktede historier for å holde oss primater på plass. Da ryker hele illusjonen til reptilkongene og det blir kaos på jorden.

Anonymkode: 0c852...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eliten er livredd for at den vanlige person skal se sannheten, om folket ser sannheten og skjønner at jorden er rund og de religiøse historiene som bibelen og koranen er oppdiktede historier for å holde oss primater på plass. Da ryker hele illusjonen til reptilkongene og det blir kaos på jorden.

Anonymkode: 0c852...8d2

Newsflash! Folk vet allerede at Jorden er rund. ;)

Ellers fikk du med det meste her. Faktisk så mye at dette er kanskje en parodi? 

Anonymkode: d2cd5...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Det har en viss betydning når det får folk til å skifte mening. Er Alex Jones bare viktig for deg når han mener det samme som deg? Han har beviselig påstått at Sandy Hook var fake, men nå innrømmer han at det ikke stemmer. Hvem er det som har betalt ham for å mene noe annet? hvem kan du egentlig stole på?

Anonymkode: 45647...f4d


Svaret mitt her er skrevet med Sandy Hook i tankene, men kan fint overføres til andre saker.
Det er vanskelig å vite hvem man kan stole på, men jeg stoler mye mer på "småmaur" av noen freelance-etterforskere som forsker å avdekke det media åpenbart ikke vil. Og disse "maurene" har jo gått i dybden og fått frem viktige fakta.

Media er jo bare ekkokammer som kun videreformidler offisielle opplysninger (og dermed stort sett svada).
MSM-media oppførsel er jo oppskriften på å fremskaffe mediehat.
Ingen med fornuft kan like et mediekorps som bedriver coverup i stedet for faktaformidling.

Hva skal man med tradisjonelle mediekanaler (MSM) som ikke forteller sannheten?

 

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...