Gå til innhold

VÆRMODIFISERING FRA FLY - TRENGER DIN HJELP...


slask

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Men kan du dokumentere det? Har noen gjort noen målinger? Hva består dette støvet av? Hvilken effekt har det?

Det er for billig å si at det krever trening eller erfaring å se det. Hva slags erfaring trenger man?

Jeg er midlest talt IKKE overbevist. Kom med noe med hold i! Linkene dine sier ikke noe annet enn at noen mistenker chemtrails, og er sinte for en påstått aktivitet som ingen har dokumentasjon på.

Anonymkode: 45647...f4d

Mange nok vet at det pågår. Det er militære programmer/prosjekter og dokumenter har avslørt dette for lenge siden.
Hva med å bare bruke litt tid på egenhånd og stille og rolig finne ut litt og litt. Ikke 5 min her og 5 min der, men litt og litt over en periode som mange av oss andre har gjort?

Åsa Runander, svensk politiker - en av få.

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror du virkelig på dette selv, slask? Det høres jo helt forferdelig ut, om man virkelig mener dette er tilfelle. Det må være en slitsom verden å leve i.

Anonymkode: 0f0b9...78e

Det slitsomme er å forsøke å forklare for folk som ikke gjør noe selv.
Men det er jeg naturligvis selv skyld i å bruke tid på...

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, slask said:

Det slitsomme er å forsøke å forklare for folk som ikke gjør noe selv.
Men det er jeg naturligvis selv skyld i å bruke tid på...

Ja, absolutt. Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder, du kaster bare bort egen tid på dette.

Men jeg får egentig vondt av konspirasjonsteoretikere, det virker utrolig slitsomt og tungt å ha et slikt verdensbilde. Men sånn jeg har forstått det så er det vel egentlig motsatt. KTere har nettopp et slikt verdensbilde fordi de føler seg tryggere om de kan lage seg et forståelig mønster over verden. Så egentlig gir det trygghet, en visshet om at det finnes en mening/retning/mønster i det komplekse samfunnet - for dem. Samt at de kanskje også føler seg litt spesielle, litt utvalgte. De har forstått noe få andre har forstått, de skjønner noe få andre skjønner. Da kan de føle seg litt over de andre "sauene".

Anonymkode: 0f0b9...78e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, slask said:

Mange nok vet at det pågår. Det er militære programmer/prosjekter og dokumenter har avslørt dette for lenge siden.
Hva med å bare bruke litt tid på egenhånd og stille og rolig finne ut litt og litt. Ikke 5 min her og 5 min der, men litt og litt over en periode som mange av oss andre har gjort?

Åsa Runander, svensk politiker - en av få.

 

Det er overhode ikke kommet noen avsløringer eller beviser. Det har vært lett å tiobakevise alt du har postet, og jeg har vist deg en rekke realfaglige utlegninger for hvorfor det er overveiende sannsynlig at du tar feil.

Alt du har presentert av "beviser" har vært bare tull, og du svarer ikke skikkelig på kritiske spørsmål.

Du har ikke noen sak. 

Anonymkode: 45647...f4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du virkelig på dette selv, slask? Det høres jo helt forferdelig ut, om man virkelig mener dette er tilfelle. Det må være en slitsom verden å leve i.

Anonymkode: 0f0b9...78e

Det er sannsynligvis veldig slitsomt. Å alltid stille spørsmål ved og å betvile offisielle forklaringer.

Det som slår meg er at mange konspirasjonsteoretikere velger å være skeptiske til veldig mye. Jeg ser at Slask i tillegg til korstoget mot kondensstriper også sier at vi ikke har vært på månen. Og jeg er temmelig sikker på at han tror at 9/11 var en inside job, eller at myndighetene har kontakt med utenomjordiske eller at Trump bare er en marionett for en skjult elite. Eller at HARP brukes til å kontrollere været. Etc etc. Det virker som om de plutselig setter spørsmålstegn ved alt vi hittil har trodd på. De velger å ikke gå inn i logiske bevis, men heller publisere linker til sider og filmer som bekrefter deres verdensbilde.

Forsøker å finne igjen en god kronikk av en tidligere konspirasjonsteoretiker. Han fortalte mye om hvordan han grov seg lenger og lenger ned i materien og til slutt endte med å ikke tro på noe som helst. Til slutt måtte han ta noen skritt tilbake og se hva han egentlig drev med. Og å den måten kom seg ut av den intellektuelle hengemyra han befant seg i.

Anonymkode: d2cd5...f81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker said:

 Og jeg er temmelig sikker på at han tror at 9/11 var en inside job.....

Anonymkode: d2cd5...f81


Du har tydeligvis ikke vært her inne (lenge) nok.
9-11 var en av de store bedrag-operasjonene verden har sett, for å få i gang krigsmaskineriet mot de de 7 landene som var planlagt (ref. Gen Wesley Clark).

Men dette vil sikkert mod'ene si hører hjemme i en annen tråd som jeg har vært mye i, så derfor skal jeg begrense meg om det temaet her, utover å linke til Christopher Bollyn som har etterforsket det mer enn noen annen og dessuten etterlatt seg noen solide publikasjoner.
 

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, slask said:



Åsa Runander, svensk politiker - en av få.

 

Herregud.....

"Moderne jetmotorer KAN ikke lage contrails"

"Det blir bedre mobildekning med chemtrails fordi det blir mer elektromagnetisme i atmosfæren"

"Korn vokser ikke lenger i california og hawaii"

Tar du virkelig denne damen seriøst? Hun snakker jo bare bullshit.

Anonymkode: 45647...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, slask skrev:


Du har tydeligvis ikke vært her inne (lenge) nok.
9-11 var en av de store bedrag-operasjonene verden har sett, for å få i gang krigsmaskineriet mot de de 7 landene som var planlagt (ref. Gen Wesley Clark).

Men dette vil sikkert mod'ene si hører hjemme i en annen tråd som jeg har vært mye i, så derfor skal jeg begrense meg om det temaet her, utover å linke til Christopher Bollyn som har etterforsket det mer enn noen annen og dessuten etterlatt seg noen solide publikasjoner.
 

 

Ok, da hadde jeg rett i at du tror på det.

Hva med de andre eksemplene? Har du noen tanker rundt HAARP? Eller UFO-temaet? Eller hva med Illuminati?

Og tror du (som en del andre gjør) at Hillary Clinton leder et pedofilinettverk eller at Sandy Hook-massakren var rigget? Og hva med Roswell-hendelsen?

Anonymkode: d2cd5...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på at noen faktisk tror på dette her skremmer meg mer enn om det faktisk var sant.

Det hevdes også her at himmelen ikke er blå lenger. Det er masse støv i lufta osv. Disse bildene er tatt med jevne mellomrom fra begynnelsen av mai til nå. Bilder fra turer jeg har vært på i Vestfold og Telemark. Jeg ser ikke annet en klar blå himmel jeg. Bildene er ikke redigert eller blitt endret på noen som helst måte. Jeg vet ikke hva Slask ser på himmelen som vi andre ikke ser. Mulig du bør sjekke øynene dine. Jeg ser hvertfall en himmel slik jeg har sett den så lenge jeg har levd (lenge før disse konspirasjons teoriene kom)

IMG_5131.PNG

IMG_5006.JPG

IMG_4740.JPG

Anonymkode: e2801...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er sannsynligvis veldig slitsomt. Å alltid stille spørsmål ved og å betvile offisielle forklaringer.

Det som slår meg er at mange konspirasjonsteoretikere velger å være skeptiske til veldig mye. Jeg ser at Slask i tillegg til korstoget mot kondensstriper også sier at vi ikke har vært på månen. Og jeg er temmelig sikker på at han tror at 9/11 var en inside job, eller at myndighetene har kontakt med utenomjordiske eller at Trump bare er en marionett for en skjult elite. Eller at HARP brukes til å kontrollere været. Etc etc. Det virker som om de plutselig setter spørsmålstegn ved alt vi hittil har trodd på. De velger å ikke gå inn i logiske bevis, men heller publisere linker til sider og filmer som bekrefter deres verdensbilde.

Forsøker å finne igjen en god kronikk av en tidligere konspirasjonsteoretiker. Han fortalte mye om hvordan han grov seg lenger og lenger ned i materien og til slutt endte med å ikke tro på noe som helst. Til slutt måtte han ta noen skritt tilbake og se hva han egentlig drev med. Og å den måten kom seg ut av den intellektuelle hengemyra han befant seg i.

Anonymkode: d2cd5...f81

Folk som Slask tviler på alt. Leger er betalt for å gjøre folk sykere, de er med i en slags ond elite, Erna Solberg, Donald Trump de er marionetter som styres av noe større. Jeg tror Slask og likesinnede har et for lite spennende liv og lager seg fiction og fantasier som ikke samsvarer med den virkeligheten vi andre lever i. Jeg gikk i klasse med en sånn en. Mot argumenterte alt og alle. Påsto at vi aldri var på månen, at  vaksiner var onde makter sin måte å lure små chipper inn i mennesker for å styre oss. 

Slask, du som er så opptatt av "chemtrails" eller som det faktisk heter og er, kondensstriper, du tror vel drivstoffet vi fyller i bilene våre har noen ulumskheter i seg også du vel? Eller den nye biogassen bussene går på nå for å spare miljøet, er noe helt annet. Du må være sliten i hodet av alle de tankene du har. 

Anonymkode: e2801...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å en ting til Slask og dere andre som tror på det her. Vi vet hva som forurenser lufta og som kanskje er årsaken til at du ser himmelen som grålig. Fabrikker, forurensning fra biler osv. Det er derfor man verden over har fått igang en klima avtale. Man ønsker å redusere utslipp og erstatte det med noe som er bedre for miljøet. Vi har funnet ut at eksos fra bil forurenser og er til plage for mennesker og naturen, derfor gjør de noe med det. Klima endringer er menneske skapt ja, men det kommer ikke fra ikke-kommersielle og kommersielle fly som sprayer ned på oss. 

Vi trenger ikke fly som sprayer på oss, vi vet hva som lager klima endringer å det jobbes daglig over hele verden med å finne erstatninger. Vi har elektriske biler feks. Om det var noen som ville manipulere været så hadde de bare fortsatt som de til nå har gjort. Det har allerede påvirket klimaet, så da kunne de jo bare fortsatt uten disse kjemoske sprayingen du hevder foregår.

 

Anonymkode: e2801...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Å en ting til Slask og dere andre som tror på det her. Vi vet hva som forurenser lufta og som kanskje er årsaken til at du ser himmelen som grålig. Fabrikker, forurensning fra biler osv. Det er derfor man verden over har fått igang en klima avtale. Man ønsker å redusere utslipp og erstatte det med noe som er bedre for miljøet. Vi har funnet ut at eksos fra bil forurenser og er til plage for mennesker og naturen, derfor gjør de noe med det. Klima endringer er menneske skapt ja, men det kommer ikke fra ikke-kommersielle og kommersielle fly som sprayer ned på oss. 

Vi trenger ikke fly som sprayer på oss, vi vet hva som lager klima endringer å det jobbes daglig over hele verden med å finne erstatninger. Vi har elektriske biler feks. Om det var noen som ville manipulere været så hadde de bare fortsatt som de til nå har gjort. Det har allerede påvirket klimaet, så da kunne de jo bare fortsatt uten disse kjemoske sprayingen du hevder foregår.

 

Anonymkode: e2801...38b

Ser ut som det kunne gjort seg med en egen hva-slask-tror-tråd.
Skjønner hva du driver med som miljøavgift-forkjemper, ved og forsvare alt som brukes til å suge ut miljøavgifter, men fullstendig ignorere Geoengineering-programmene som virkelig er det som forurenser og ødelegger alt av avlinger og deretter liv - langsomt...(Alzheimer til folket - gjennom nanopartikler.  Sykdomsprofittørene elsker det så klart...).

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, slask said:

Ser ut som det kunne gjort seg med en egen hva-slask-tror-tråd.
Skjønner hva du driver med som miljøavgift-forkjemper, ved og forsvare alt som brukes til å suge ut miljøavgifter, men fullstendig ignorere Geoengineering-programmene som virkelig er det som forurenser og ødelegger alt av avlinger og deretter liv - langsomt...(Alzheimer til folket - gjennom nanopartikler.  Sykdomsprofittørene elsker det så klart...).

 

 

 

Dette er ikke friske tanker.

Anonymkode: 45647...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Tanken på at noen faktisk tror på dette her skremmer meg mer enn om det faktisk var sant.

Det hevdes også her at himmelen ikke er blå lenger. Det er masse støv i lufta osv. Disse bildene er tatt med jevne mellomrom fra begynnelsen av mai til nå. Bilder fra turer jeg har vært på i Vestfold og Telemark. Jeg ser ikke annet en klar blå himmel jeg. Bildene er ikke redigert eller blitt endret på noen som helst måte. Jeg vet ikke hva Slask ser på himmelen som vi andre ikke ser. Mulig du bør sjekke øynene dine. Jeg ser hvertfall en himmel slik jeg har sett den så lenge jeg har levd (lenge før disse konspirasjons teoriene kom)

 

IMG_4740.JPG

Anonymkode: e2801...38b


Skal du måle fargetemperatur må du ha kalibrert utstyr og ikke tilfeldig smarttelefon eller tilfeldig videokamera. Ingen sier at det ikke forekommer noe som ligner blå himmel, men blå er ikke blå lenger pga all partikkelgrumset som blokkerer sola. Og det går sjelden lang tid før det dukker opp striper som eser ut og i løpet av 2-3 timer dekker hele synsfeltet (himmelen) og dett var dett.

http://klimaendringer.info/fotodok/fotodok.htm

Se også denne norske innføringsfilmen om Geoengineering i Norge.




 

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er ikke friske tanker.

Anonymkode: 45647...f4d

Verden er ikke frisk lenger, takket være dette,
som forties nær 100% av media og myndigheter.
 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, slask said:


Skal du måle fargetemperatur må du ha kalibrert utstyr og ikke tilfeldig smarttelefon eller tilfeldig videokamera. Ingen sier at det ikke forekommer noe som ligner blå himmel, men blå er ikke blå lenger pga all partikkelgrumset som blokkerer sola. Og det går sjelden lang tid før det dukker opp striper som eser ut og i løpet av 2-3 timer dekker hele synsfeltet (himmelen) og dett var dett.

http://klimaendringer.info/fotodok/fotodok.htm

 

 


 

 

Og hvis det virkelig var slik du hevder, hadde noen med "kalibrert utstyr" gjort den jobben, og begynt å stille spørsmål hvis de fant noe.

Hvorfor samler ikke dere konspirasjonsnisser inn midler til å gjøre slike undersøkelser? Når jeg tidligere har spurt deg om hvorfor dere ikke har gjort spektrometriske målinger av det dere hevder er chemtrails (dette vil gi svar på hvilke stoffer de inneholder), har du alltid svart at det er for dyrt. Det henger ikke på greip at du mener noen vil itslette menneskeheten, og så synes du det er for dyrt å skaffe holdbare bevis.....

8 minutter siden, slask said:

Verden er ikke frisk lenger, takket være dette,
som forties nær 100% av media og myndigheter.
 

Det er ikke noe som forties. Det er du som ikke klarer å sortere informasjon. INGEN TING av det du har lagt frem til nå peker i retning av at dette skjer.

Anonymkode: 45647...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell med egne ord nå, slask - hva er det dette "partikkelgrumset" blokkerer i sollyset? Hva er effekten av denne påståtte blokkeringen?

Anonymkode: 45647...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at vi lar Slask tro på det han vil. Må være en dyster verden han lever i, for ikke snakke om slitsom. Tenk å betvile alt og alle. Skulle tro du prøvde noe en gang og aldri ble deg selv igjen. Du virker lite virkelighetsorientert og det du skriver og tror vitner om en paranoia som folk som ruser seg på sterke saker for. "Noen er ute etter oss" "Sola har et grått slør over seg av giftig kjemikalier som noen sprayer over oss" 

Jeg ville vært mer redd for Internett å hva det gjør med deg Slask. Du kjøper konspirasjons teorier glatt og videoer laget av de som lider av samme paranoia som deg selv. Du tror på alt du leser og ser om dette. Det er så bak mål mye av det som blir skrevet og fortalt av konspirasjonsteoretikere at det er skremmende. Men der sitter dere altså å fyrer oppunder hverandre med den ene teorien dummere enn den andre. Logg av nettet og ta del i denne verden. Du har ikke godt av det.

Anonymkode: e2801...38b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Foreslår at vi lar Slask tro på det han vil. Må være en dyster verden han lever i, for ikke snakke om slitsom. Tenk å betvile alt og alle. Skulle tro du prøvde noe en gang og aldri ble deg selv igjen. Du virker lite virkelighetsorientert og det du skriver og tror vitner om en paranoia som folk som ruser seg på sterke saker for. "Noen er ute etter oss" "Sola har et grått slør over seg av giftig kjemikalier som noen sprayer over oss" 

Jeg ville vært mer redd for Internett å hva det gjør med deg Slask. Du kjøper konspirasjons teorier glatt og videoer laget av de som lider av samme paranoia som deg selv. Du tror på alt du leser og ser om dette. Det er så bak mål mye av det som blir skrevet og fortalt av konspirasjonsteoretikere at det er skremmende. Men der sitter dere altså å fyrer oppunder hverandre med den ene teorien dummere enn den andre. Logg av nettet og ta del i denne verden. Du har ikke godt av det.

Anonymkode: e2801...38b

Tviler på at du er så redd på mine vegne. Ønsker du ikke fokus på sprayingen og værmodifiseringa? Støtter du media som fortier saken? Ja for det kan ikke være naturlige skylapper.

 

 

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...