Gå til innhold

.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Leah Sofie E. skrev:

For å si det slik, det er nok du og mange av de andre som er unge her- som kommenterer på en sånn måte som dere gjør :) 

Men kan du ikke bare forstå at det ikke er greit å kontakte han privat uansett om det måtte være på sms, facebook, mail eller andre måter? Det er ikke greit, og du SKAL IKKE gjøre det.

Du får fortsette å kontakte sykehuset, til du får tak i han. Bestill time hos fastlegen, er mulig han/hun kan hjelpe deg med spørsmålene dine også.

Og så må du i tillegg vurdere om spørsmålene dine faktisk er relevante. Kan du ikke bare si hva du lurer på? Det er mulig noen her kan hjelpe deg. Slik jeg forstår det er det ikke komplikasjoner som er problemet? Kan du snakke med en sykepleier eller en annen kirurg? Jeg mistenker at du rett og slett ikke har relevante spørsmål. Du kan ikke forvente at kirurgen skal ta seg tid til å forklare om detaljer rundt akkurat din operasjon med mindre det skjedde noe som kan føre til komplikasjoner i ettertid.

Men konklusjonen på spørsmålet ditt om du kan kontakten han privat er uansett NEI, NEI, NEI.

Anonymkode: 1eaf7...8e5

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Legg igjen beskjed om at han skal kontakte deg. :)

Anonymkode: 31979...257

Skrevet

Når du ringer sykehusets sentralnummer, kan du be om å få snakke med legen. De vil da kunne ringe direkte/ gi han en call og han svarer hvis han har mulighet til det. Det er iallfall en annen mulighet for å få tak i han. 

Skrevet
3 timer siden, Leah Sofie E. skrev:

For å si det slik, det er nok du og mange av de andre som er unge her- som kommenterer på en sånn måte som dere gjør :) 

Hva behager?

Du understreker at dersom du sender sms vil det ikke få noen konsekvenser for deg.

Svaret mitt er da at du bevisst begår en handling du nå vet er feil.

Det er umoralskt og uriktig å gjøre. Det i seg selv er vel en konsekvens som betyr noe for folk flest. 

Skrevet
3 timer siden, Leah Sofie E. skrev:

Kjære vakre vene, nå må du roe deg ned noen hakk. Du har fått gode råd og da er det vel greit, eller forsøker du å få oss til å endre mening?

Alle som har kommentert her, vil ditt beste, men du går i strupen på 99% av de som kommenterer her

• Liker 1
Gjest Forum001
Skrevet (endret)
36 minutter siden, Honey Dew skrev:

Kjære vakre vene, nå må du roe deg ned noen hakk. Du har fått gode råd og da er det vel greit, eller forsøker du å få oss til å endre mening?

Alle som har kommentert her, vil ditt beste, men du går i strupen på 99% av de som kommenterer her

Takk til alle som har svart fint, altså: På en saklig måte og sagt sin mening :) Men mange har skrevet noen kommentarer som rett og slett er ufine. :) Jeg kommer ikke til å kontakte legen på privatnummer eller noe sånn! Spm. var bare om dere også tenkte det samme som meg, at det er privat. 

Endret av Leah Sofie E.
Skrevet

Nei det kan du ikke. Be dem legge igjen en beskjed til han om at han skal ringe deg når han har tid, eventuelt kan du be om jobb eposten hans. 

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Alice i Eventyrland, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...