Nique Skrevet 23. mai 2016 #101 Del Skrevet 23. mai 2016 Hiver meg på her jeg da, er 17 uker på vei med nr 2, etter fryseforsøk på Riksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 23. mai 2016 Forfatter #102 Del Skrevet 23. mai 2016 Gratulerer, @Nique! Hvor gammel er eldstemann? I dag slang jeg på en gravidbukse siden det var dårlig vær (går egentlig bare i kjole/skjørt) og herregud så gravid jeg plutselig så ut Men kjenner at de er litt store, så blir nok ikke noe fast innslag før om en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chichich Skrevet 23. mai 2016 #103 Del Skrevet 23. mai 2016 2 timer siden, A4-livet skrev: Gratulerer, @Nique! Hvor gammel er eldstemann? I dag slang jeg på en gravidbukse siden det var dårlig vær (går egentlig bare i kjole/skjørt) og herregud så gravid jeg plutselig så ut Men kjenner at de er litt store, så blir nok ikke noe fast innslag før om en liten stund Jeg og prøvde en gravidbukse i butikken og da fikk jeg en skikkelig gravidmage så kjøpte heller en tights i litt større størrelse ! Treningstightsen min bare klippet jeg ut strikken som er i livet og vips så passet den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 23. mai 2016 #104 Del Skrevet 23. mai 2016 Jeg har hatt på meg gravidbukse noen dager i det siste. Har ikke fortalt folk enda, så jeg må ha en stor genser over. Er rart hvor gravid man blir i de buksene. 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 23. mai 2016 #105 Del Skrevet 23. mai 2016 2 timer siden, A4-livet skrev: Gratulerer, @Nique! Hvor gammel er eldstemann? Hun blir 3 nå i sommmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 23. mai 2016 #106 Del Skrevet 23. mai 2016 Liker de gravidbuksene jeg. De vanlige buksene mine er bare ikke behagelige lengre, og magen er der definitivt Nå er jeg andregangsgravid, med morkaken forran, mulig det påvirker magestørrelsen noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 23. mai 2016 Forfatter #107 Del Skrevet 23. mai 2016 32 minutter siden, Nique skrev: Liker de gravidbuksene jeg. De vanlige buksene mine er bare ikke behagelige lengre, og magen er der definitivt Nå er jeg andregangsgravid, med morkaken forran, mulig det påvirker magestørrelsen noe De er jo sykt behagelige Forrige gang trengte jeg ikke kjøpe mammabukser før jeg var litt over 20 uker, denne gangen kom magen litt fortere. Men de få buksene jeg pleier å bruke passer fortsatt da, men spørs om ikke de legges vekk siden dette var mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chichich Skrevet 23. mai 2016 #108 Del Skrevet 23. mai 2016 (endret) deilig nå som det er vår og sommer på vei , bare å gå med kjole hver dag da. Enkelt og greit 😊 Endret 23. mai 2016 av Chichich Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millie88 Skrevet 26. mai 2016 #109 Del Skrevet 26. mai 2016 Slenger meg på her jeg☺ Er gravid med nr 2, 13 +4 i dag. Syntes tiden går fryktelig sakte men sånn er det vel når formen er dårlig. Er det noen fra Bærums området her inne?☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 26. mai 2016 Forfatter #110 Del Skrevet 26. mai 2016 2 timer siden, millie88 skrev: Slenger meg på her jeg☺ Er gravid med nr 2, 13 +4 i dag. Syntes tiden går fryktelig sakte men sånn er det vel når formen er dårlig. Er det noen fra Bærums området her inne?☺ Asker her Også gravid med nr 2, er 16 uker i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millie88 Skrevet 26. mai 2016 #111 Del Skrevet 26. mai 2016 50 minutter siden, A4-livet skrev: Asker her Også gravid med nr 2, er 16 uker i dag Så hyggelig med noen i nærheten😊 Hvor gammel er eldste hos deg og er det gutt eller jente?☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 26. mai 2016 Forfatter #112 Del Skrevet 26. mai 2016 3 timer siden, millie88 skrev: Så hyggelig med noen i nærheten😊 Hvor gammel er eldste hos deg og er det gutt eller jente?☺ Har en gutt på to år. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millie88 Skrevet 27. mai 2016 #113 Del Skrevet 27. mai 2016 14 timer siden, A4-livet skrev: Har en gutt på to år. Hva med deg? Akkurat det samme 😊 gutt på 2 år! Vet du hva du får denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 27. mai 2016 Forfatter #114 Del Skrevet 27. mai 2016 26 minutter siden, millie88 skrev: Akkurat det samme 😊 gutt på 2 år! Vet du hva du får denne gangen? Skal på ultralyd 14. juni så forhåpentligvis får vi vite det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 30. mai 2016 Forfatter #115 Del Skrevet 30. mai 2016 Den siste uka har jeg begynt å kjenne liv. Forrige gang kjente jeg det da jeg var rundt 18 uker, denne gangen var jeg 15 bare. Koselig med litt dult, men kjenner jeg gleder meg til man kan kjenne det på utsiden. Forrige gang kunne jeg sitte lenge og bare kjenne på magen. Toåringen skjønner jo ikke helt dette med baby men i dag sa han "mamma baby magen" da vi gikk til barnehagen ( i helga skulle han ta med babyen i badekaret så legger ikke for mye i det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chichich Skrevet 1. juni 2016 #116 Del Skrevet 1. juni 2016 Idag kjøpte jeg meg en Caremaxx doppler og fant begge hjertelydene med en gang Uke 11(10+5) idag ! Kjempegøy ! Kjenner av og til litt dirring i livmoren , kan det være babyene som spreller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattsvart Skrevet 6. juni 2016 #117 Del Skrevet 6. juni 2016 2. UL i dag 14+0, alt så fint ut. Tror også jeg sånn smått har begynt å kjenne liv hvordan går det med dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. juni 2016 #118 Del Skrevet 7. juni 2016 Hei 😀 Ny her i gruppen og har foreløpig termin 28.desember 😊 Har en gutt på 4 år fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 7. juni 2016 Forfatter #119 Del Skrevet 7. juni 2016 Den 6.6.2016 at 15.36, Nattsvart skrev: 2. UL i dag 14+0, alt så fint ut. Tror også jeg sånn smått har begynt å kjenne liv hvordan går det med dere andre? Formen min er helt topp og kjenner liv flere ganger om dagen. Altså ganske likt som forrige gang, da var jeg i toppform hele svangerskapet. Håper det fortsetter sånn 28 minutter siden, Lucky? skrev: Hei 😀 Ny her i gruppen og har foreløpig termin 28.desember 😊 Har en gutt på 4 år fra før. Gratulerer! Hvordan har graviditeten vært så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. juni 2016 #120 Del Skrevet 8. juni 2016 22 timer siden, A4-livet skrev: Gratulerer! Hvordan har graviditeten vært så langt? Takk 😊 Sålangt har den vært fin. Litt kvalme og relativt trøtt da, men det hører jo med 😉 Ellers vært på ul å sett en sprellende liten baby 💙 Alltid godt å se at det står bra til 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå