Gå til innhold

Skravletråd november og desember 2016


A4-livet

Anbefalte innlegg

Enig med Labyrint, den testen er veldig positiv :Nikke: 

Hadde litt panikk for ny MA i dag, så ringte legen for å kanskje få henvisning til ultralyd. Men småhysteri er visst ikke grunnlag for å få det.... Passer så dårlig at mannen er på jobbreise hele uka etter påske så vi må vente til 5. april med å ta ultralyd. Nesten så det er fristende å dra uten han for å få gjort det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen spesiell grunn for at du frykter en ny MA, eller bare en følelse? Ikke noe kjekt å gå rundt å bekymre seg, hadde dratt på UL alene var jeg deg, sannsynligvis er alt i orden, så slipper du å bekymre deg i to uker uten grunn!  Krysser fingrene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg hadde jo håp men Blødde som en foss idag så regner med at det var grunnen til svak strek :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle skjønne damer :-) Kan jeg få bli med her? :blomst:

Etter SA i desember, ble jeg superduper overrasket over å finne ut at jeg er gravid IGJEN, til tross for PCO og at gynekologen sa senest for noen dager siden at jeg IKKE hadde hatt eggløsning denne mnd. Likevel fikk jeg to knallpositive tester, og CB digital 2-3 uker. ;-) 4+1 i dag, med foreløbig menstermin 2.desember. Supertnervøs denne gangen, tørr ikke å juble for tidlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chichich skrev:

Ja jeg hadde jo håp men Blødde som en foss idag så regner med at det var grunnen til svak strek :( 

Huff, det var trist :( Håper det klaffer fort igjen

31 minutter siden, lollip0p skrev:

Hei alle skjønne damer :-) Kan jeg få bli med her? :blomst:

Etter SA i desember, ble jeg superduper overrasket over å finne ut at jeg er gravid IGJEN, til tross for PCO og at gynekologen sa senest for noen dager siden at jeg IKKE hadde hatt eggløsning denne mnd. Likevel fikk jeg to knallpositive tester, og CB digital 2-3 uker. ;-) 4+1 i dag, med foreløbig menstermin 2.desember. Supertnervøs denne gangen, tørr ikke å juble for tidlig. 

:velkommen: Og gratulerer! Som du skjønner er vi flere som er dritnervøse her, greit å ha selskap i andre i samme situasjon :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg forsiktig inn her etter positiv test i dag. Kun 3+2 i dag og foreløbig termin 8. Desember :hoppe:

Er 25 år og har en gutt på 1,5år fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på ultralyd i dag og fikk se et bittelite frø som hadde 135 hjerteslag i minuttet og som er 6+6 i dag. Termin 16. november. Både mannen og jeg måtte gråte litt :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, A4-livet skrev:

Var på ultralyd i dag og fikk se et bittelite frø som hadde 135 hjerteslag i minuttet og som er 6+6 i dag. Termin 16. november. Både mannen og jeg måtte gråte litt :rodmer:

Gratulerer! :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med!😄😃 4+5 i dag etter fertilitetsbehandling da jeg har PCOS, full klaff i første forsøk med stimulasjon og timet/tvunget samleie😂

Termin 3. eller 4. desember, hvis alt går bra... Er også dritnervøs, katastrofetenker til tusen og blir helt sjukt overrasket hvis det kommer ut en baby på noe tidspunkt!

Også mye fordi jeg så for meg at jeg aaldri skulle bli gravid, og hvis jeg noensinne skulle være så heldig kom det til å ta 10 år, miiinst!

Uansett, grattis til alle, gleder meg til å bli bedre "kjent"😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Muffin skrev:

Jeg vil også være med!😄😃 4+5 i dag etter fertilitetsbehandling da jeg har PCOS, full klaff i første forsøk med stimulasjon og timet/tvunget samleie😂

Termin 3. eller 4. desember, hvis alt går bra... Er også dritnervøs, katastrofetenker til tusen og blir helt sjukt overrasket hvis det kommer ut en baby på noe tidspunkt!

Også mye fordi jeg så for meg at jeg aaldri skulle bli gravid, og hvis jeg noensinne skulle være så heldig kom det til å ta 10 år, miiinst!

Uansett, grattis til alle, gleder meg til å bli bedre "kjent"😄

Gratulerer så mye! :-) Jeg har også pco. Fikk beskjed om at jeg ikke hadde hatt eggløsning denne mnd, skulle bare vente på mens, sånn at jeg fikk startet opp med stimuli. Men mens kom aldri 😅 Heller 20 stk positive tester. 😂

 

Jeg er også drittnervøs, spesielt siden jeg mistet i uke 5 sist.. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Vet ikke hva som skjedde over....

 

"Måtte" på ultralyd idag etter en liten blødning i morges, brunt (gammelt) blod, akkurat som SA i januar startet, så fikk litt lettere angst! Fikk heldigvis UL privat på dagen, og alt så bra ut :-) ble til og med satt frem med åtte dager, så må tydeligvis hatt eggløsning bare seks dager etter den ene mens dagen jeg hadde! Vet ikke om jeg vanligvis har så rare sykluser, jordmor sa det fint gikk an, eller om kroppen var litt i ubalanse etter SAen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt så fint ut, Labyrint :) Hvor langt er du på vei nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er akkurat åtte idag, trodde jeg skulle være syv imorgen ;-)

var en lettelse å høre at alt sto bra til, ble helt skjelven. Vet det er helt vanlig å blø litt, men etter sist gang så tenkte jeg det verste med en gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt å skulle melde seg inn her! Meget uplanlagt gravid, skulle sette inn spiral igår:fnise: Mannen er fortsatt ikke helt med på dette, men det går seg nok til. Er 25 år og har et barn i skolealder(!) fra før. Lurer på å opprette en dagbok her inne men det blir ikke før vi er enige her hjemme om hva vi skal gjøre :) Er ca 4+5 idag, termin 7.desember tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Strikkesokken skrev:

Skummelt å skulle melde seg inn her! Meget uplanlagt gravid, skulle sette inn spiral igår:fnise: Mannen er fortsatt ikke helt med på dette, men det går seg nok til. Er 25 år og har et barn i skolealder(!) fra før. Lurer på å opprette en dagbok her inne men det blir ikke før vi er enige her hjemme om hva vi skal gjøre :) Er ca 4+5 idag, termin 7.desember tror jeg.

Hehe, det må sies å være en uplanlagt graviditet ja :fnise: Men én veldig koselig overraskelse da. Og den dere har fra før av er kanskje klar for å få småsøsken snart også. Mannen kommer nok på gli snart også. Sikkert litt sjokkert bare stakkars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 1.4.2016 at 9.54, A4-livet skrev:

Hehe, det må sies å være en uplanlagt graviditet ja :fnise: Men én veldig koselig overraskelse da. Og den dere har fra før av er kanskje klar for å få småsøsken snart også. Mannen kommer nok på gli snart også. Sikkert litt sjokkert bare stakkars :)

Hehe ja det kan man trygt si :fnise: Mannen er litt mer på gli nå da, og vi tenker på hvordan vi skal fortelle det til foreldrene våre. Jeg fant en 2 pk med babysokker på Cubus, det ene paret hadde nisser på seg og det andre paret sto det "Best gift ever" på. Tenker kanskje å pakke de inn og gi dem til besteforeldrene. Er gøy å gjøre litt ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere Gravide damer :bolledeig:

Som flere har nevnt tidligere, skummelt og melde seg inn her :) Er 25 aar med 2 SA bak meg, saa maa si jeg blir ogsaa veldig overrasket dersom det kommer en baby 9.Desember ca. Veldig uvirkelig.

5+0 I dag, etter 4 positive svake streker + en positive ClearBlue digitaltest.

 

Lykke til til alle I ukene fremmover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har startet med kostilskudd? :)

Jeg startet med lifeline Care Gravid denne uken, syns det virket veldig greit med alt baade jeg og forster trenger :biggrin:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...