Nattsvart Skrevet 7. april 2016 #41 Del Skrevet 7. april 2016 16 minutter siden, Idapida567 skrev: Noen av dere som har startet med kostilskudd? Jeg startet med lifeline Care Gravid denne uken, syns det virket veldig greit med alt baade jeg og forster trenger Tar kun folat forrige svangerskap prøvde jeg lifeline care, men den fremprovoserte kvalme så jeg gikk over til bare folat etter kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 7. april 2016 Forfatter #42 Del Skrevet 7. april 2016 Jeg tar bare folat og omega3. Prøver å spise variert (Selv om jeg egentlig bare har lyst på en feit burger) så får i meg det jeg trenger utenom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lollip0p Skrevet 7. april 2016 #43 Del Skrevet 7. april 2016 Vi har fått sett en pitteliten reke med et blinkende hjerte 😍 Fikk høre hjertelyden ❤️ Lykkelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 7. april 2016 Forfatter #44 Del Skrevet 7. april 2016 1 time siden, lollip0p skrev: Vi har fått sett en pitteliten reke med et blinkende hjerte 😍 Fikk høre hjertelyden ❤️ Lykkelig! Så bra! Utrolig deilig med den bekreftelsen på at alt er fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattsvart Skrevet 8. april 2016 #45 Del Skrevet 8. april 2016 Merker dere noen symptomer? Forrige svangerskap hadde jeg lite/ingen symptomer.. Nå derimot har jeg vært kvalm de siste dagene, eller uggen passer vel bedre..og jeg er allerede lei av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 8. april 2016 #46 Del Skrevet 8. april 2016 Jeg våger meg til å hive meg på her. Testet svakt positivt på en billigtest i går, litt sterkere på to i dag(morgenurin) og klart og tydelig gravid noen timer senere med en CBdigital. Er 4+3 sånn ca Litt om meg kanskje? Jeg er 28 år, har mann, hus, hund og en datter på snart 2. Hun var ikke hjemmelaget, så sjokket var stort i begynnelsen av februar når jeg testet positivt. Men vell en uke etterpå begynte jeg å blø og når jeg var i uke 7 mistet jeg. Derfor syns jeg det er vanskelig å håpe nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 9. april 2016 Forfatter #47 Del Skrevet 9. april 2016 8 timer siden, Nattsvart skrev: Merker dere noen symptomer? Forrige svangerskap hadde jeg lite/ingen symptomer.. Nå derimot har jeg vært kvalm de siste dagene, eller uggen passer vel bedre..og jeg er allerede lei av det Ømme pupper, blir fortere sliten og er litt trøtt. Og så blir jeg litt uggen om det er for lenge siden jeg har spist... 7 timer siden, Pentu skrev: Jeg våger meg til å hive meg på her. Testet svakt positivt på en billigtest i går, litt sterkere på to i dag(morgenurin) og klart og tydelig gravid noen timer senere med en CBdigital. Er 4+3 sånn ca Litt om meg kanskje? Jeg er 28 år, har mann, hus, hund og en datter på snart 2. Hun var ikke hjemmelaget, så sjokket var stort i begynnelsen av februar når jeg testet positivt. Men vell en uke etterpå begynte jeg å blø og når jeg var i uke 7 mistet jeg. Derfor syns jeg det er vanskelig å håpe nå. Næææ, gratulerer Pentu Denne gangen sitter den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 9. april 2016 #48 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) 12 timer siden, Nattsvart skrev: Merker dere noen symptomer? Forrige svangerskap hadde jeg lite/ingen symptomer.. Nå derimot har jeg vært kvalm de siste dagene, eller uggen passer vel bedre..og jeg er allerede lei av det Sist hadde jeg hyperemesis og var sinnsykt dårlig. Nå merker jeg ingenting annet enn ømme pupper (noen dager verre enn andre) og er mye trøttere enn vanlig. Tar meg selv i å tenke på "den dagen vi skal ha barn" som om det er langt fram i tid, før jeg innser at det er faktisk nå! 11 timer siden, Pentu skrev: Jeg våger meg til å hive meg på her. Testet svakt positivt på en billigtest i går, litt sterkere på to i dag(morgenurin) og klart og tydelig gravid noen timer senere med en CBdigital. Er 4+3 sånn ca Litt om meg kanskje? Jeg er 28 år, har mann, hus, hund og en datter på snart 2. Hun var ikke hjemmelaget, så sjokket var stort i begynnelsen av februar når jeg testet positivt. Men vell en uke etterpå begynte jeg å blø og når jeg var i uke 7 mistet jeg. Derfor syns jeg det er vanskelig å håpe nå. Gratulerer så mye! Vet hva du mener. Jeg har aldri hatt SA men er bekymret for det hver dag. Det går i de fleste tilfeller bra, håper det gjør det for oss og! Edit: glemte å si at jeg har mye murringer i mage og rygg, spesielt når jeg er på jobb og står/går veldig mye. Er faktisk redd for å fremprovosere noe Endret 9. april 2016 av Strikkesokken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labyrint Skrevet 9. april 2016 #49 Del Skrevet 9. april 2016 17 timer siden, Nattsvart skrev: Merker dere noen symptomer? Forrige svangerskap hadde jeg lite/ingen symptomer.. Nå derimot har jeg vært kvalm de siste dagene, eller uggen passer vel bedre..og jeg er allerede lei av det Føler meg helt elendig om dagene, igår gikk når jeg kom hjem fra jobb gikk jeg rett til sengs, var oppe ti min for å spise på kvelden, og så rett tilbake til sengs.... De fleste dagene går det i jobb og sofa! Føles som jeg har vært skikkelig på fylla, føler meg helt "forgifta", vært sånn i en ti dagers tid, fra nokså presis åtte uker. Var sånn de siste dagene før SAen sist, så håper ikke det er et dårlig tegn. Men vet jo at det er normalt å være dårlig i begynnelsen, men vet liksom ikke helt hvordan dårlig som er normalt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labyrint Skrevet 9. april 2016 #50 Del Skrevet 9. april 2016 Den 7. april 2016 at 7.47, Idapida567 skrev: Noen av dere som har startet med kostilskudd? Jeg startet med lifeline Care Gravid denne uken, syns det virket veldig greit med alt baade jeg og forster trenger Jeg tar alltid multivitaminer, omega 3 og magnesium, nå folat i tillegg. Spiser vanligvis ganske sunt så får nok i meg det jeg skal, den siste uka har ikke formen vært på topp, så spiser det jeg får i meg ;-) er ikke i stand til å se på sjokolade en gang for tiden, så det er jo bra iallfall ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 11. april 2016 #51 Del Skrevet 11. april 2016 Steike, jeg har helt glemt hvor trøtt jeg var sist. I dag har jeg bare vært hjemme utenom en tur på butikken. Er helt knust kjenner jeg. Men er strålende fornøyd, det er jo symptomer :D Hvordan går det med resten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labyrint Skrevet 11. april 2016 #52 Del Skrevet 11. april 2016 Mye bedre form her iallfall, sykt trøtt, og kvalm om jeg ikke spiser i tide, men den der "dagen derpå følelsen" er heldigvis over :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lollip0p Skrevet 13. april 2016 #53 Del Skrevet 13. april 2016 Bare lurte på - har jordmor/lege tatt høyde for skuddår i forbindelse med fastsettelse av deres termin? En dag har ingen betydning, men er bare nysgjerrig 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vindmølle Skrevet 14. april 2016 #54 Del Skrevet 14. april 2016 13 timer siden, lollip0p skrev: Bare lurte på - har jordmor/lege tatt høyde for skuddår i forbindelse med fastsettelse av deres termin? En dag har ingen betydning, men er bare nysgjerrig 😋 Aha! Det forklarer jo hvorfor legen og jeg hadde en dag i diff. Jeg har telt med skuddårsdagen, men tydeligvis ikke hun. Når jeg teller på kalenderen er jeg 11+1 idag, men ifølge legen er jeg 11+0. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chichich Skrevet 15. april 2016 #55 Del Skrevet 15. april 2016 (endret) Oisann ! Hadde svak positiv test i mars og jeg ble med her siden jeg hadde regnet ut at termin var i slutten av november men hadde visst bare en kjemisk glemte å melde meg ut fra denne tråden MEN det var ikke nødvendig for igår hadde jeg en ny positiv test (sterk strek) og venter en i slutten av desember ! Satser på D går bra ! krysser fingrene ! Endret 15. april 2016 av Chichich 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 15. april 2016 Forfatter #56 Del Skrevet 15. april 2016 42 minutter siden, Chichich skrev: Oisann ! Hadde svak positiv test i mars og jeg ble med her siden jeg hadde regnet ut at termin var i slutten av november men hadde visst bare en kjemisk glemte å melde meg ut fra denne tråden MEN det var ikke nødvendig for igår hadde jeg en ny positiv test (sterk strek) og venter en i slutten av desember ! Satser på D går bra ! krysser fingrene ! Kjedelig at du hadde kjemisk, men veldig fint at du er gravid igjen Blir en ekstra spennende jul i år da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chichich Skrevet 15. april 2016 #57 Del Skrevet 15. april 2016 1 time siden, A4-livet skrev: Kjedelig at du hadde kjemisk, men veldig fint at du er gravid igjen Blir en ekstra spennende jul i år da Ja gikk heldigvis veldig fort i svingene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattsvart Skrevet 18. april 2016 #58 Del Skrevet 18. april 2016 7+0 i dag og har akkurat vært på ultralyd hvor vi så en liten reke med bankende hjerte ny UL om cirka 5 uker, gleder meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fima Skrevet 19. april 2016 #59 Del Skrevet 19. april 2016 Våger meg inn på denne tråden. Testet positivt i dag og terminkalkulatoren viser 28. Desember! Altså bare 4+2 uker. Veldig vonde pupper er eneste symptom så langt Vi er 22 år begge to, og har ønsket oss barn sammen i halvannet år. Sammen har vi en liten pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chichich Skrevet 28. april 2016 #60 Del Skrevet 28. april 2016 Når bestiller dere legetime ? Er i uke 6 . Og kan man velge å gå til jordmor eller lege første gang ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå