Gå til innhold

HUN AMMET BARNET MITT!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

idag var jeg og ei veninne med jevnaldrene babyer ( 2 mnd) på ett storsenter så vi begge skulle få klipt oss. Jeg tok begge da hun klipte seg og motsatt.. veldig kjekt..

Da jeg var ferdig klipt og hun kom tilbake etter å ha trillet litt rundt sa hun at dattera mi hadde begynt og gråte og var sulten så hun ammet henne likesågreit..

jeg fikk helt hakeslep!! Jeg fikk ikke frem ett ord..

Jeg hadde pumpet melk slik at om det skulle skje kunne hun gitt henne flasken. Hun unnskyldte seg med at hun "ikke gadd" og be noen varme den opp (på kafe o.l.)

Jeg klarte ikke få frem ett ord så jeg bare gikk... nå har jeg litt dårlig samvittighet men hva forventer hun!?

Når jeg mater datter mi ser jeg på det som noe spesielt og jeg elsker måten hun titter på meg og koser puppen og smiler så hun mister puppen!

det hadde aldri falt meg inn og feks mate hennes baby!

hun hadde jo tilogmed ferdig mat på flaske som var planen at hun skulle gi OM det ble sånn at hun blei sulten!!

Hvordan hadde du tatt det om det skjedde deg?

Jeg er helt målløs, overreagerer jeg?? :/

Anonym poster: feb0e10ae058f137f2e13dbf6355071e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, vet ikke hva jeg skal si, er vant til at dyr ( bor på gård ) ammer hverandres unger når det trengs jeg, så jeg vet ikke helt.. Om babyen din var sulten så..?

Anonym poster: 5ce6e41a7886ac12dc76dd3f7203345e

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, vet ikke hva jeg skal si, er vant til at dyr ( bor på gård ) ammer hverandres unger når det trengs jeg, så jeg vet ikke helt.. Om babyen din var sulten så..?

Anonym poster: 5ce6e41a7886ac12dc76dd3f7203345e

det kan jo ikke sammenlignes.... hvorfor ikke gi flasken som "avtalt".. TS

Anonym poster: d355878a88bc0150ade59c173c191e50

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Jeg hadde ikke likt det, og dermed også reagert som deg. Ser på amming som en personlig ting man gjør med sitt eget barn, ikke andres.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du overreagerer ekstremt mye... Det viktigste er at barnet ditt får mat, og det burde ikke spille noen rolle for deg om det kommer fra en pupp eller en flaske, for det ene måltidet der gikk du jo glipp av uansett hvor melka kom fra.

for noe tull...! TS

Anonym poster: d355878a88bc0150ade59c173c191e50

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri tilgitt at noen hadde tatt seg den frihet til å amme barnet mitt.

Anonym poster: 1c1cc6eb651f9678f4f21299a87ee93a

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan jo ikke sammenlignes.... hvorfor ikke gi flasken som "avtalt".. TS

Anonym poster: d355878a88bc0150ade59c173c191e50

Ja, du har rett, babyen din burde fått sin flaske.

Yme: Det er ikke bare det at babyen skulle ha sin morsmelk, men det er jo den melka babyen er vant til. Jeg har lest nok her på forumet om amming og mat til at jeg vet at babyer er ganske forskjellige og reagerer på forskjellige ting. De kan få vondt i magen av enkelte ting, og man vet jo ikke hva venninnen til ts har spist. Sikkert sunt og smart med tanke på at hun har egen baby, men ja.. hun skulle nok holdt seg til flaska

Anonym poster: 5ce6e41a7886ac12dc76dd3f7203345e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overreagerer ekstremt mye... Det viktigste er at barnet ditt får mat, og det burde ikke spille noen rolle for deg om det kommer fra en pupp eller en flaske, for det ene måltidet der gikk du jo glipp av uansett hvor melka kom fra.

Hehe, ja, du er mann, ja. Du kan sikkert mye om temaet og tanker rundt det.

Anonym poster: 2b487ba5651240c05b28255435f32a6f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fr21_5ffdsa

Jeg hadde nok reagert slik som deg trådstarter. Jeg skjønner selvsagt at det viktigste er at barnet får mat når det er sulten, men denne andre moren burde ha kommet til trådstarter med det fort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen din ble mett og glad. Det er vel det viktigste.

Anonym poster: fc66857927daf3c7c7ca6dbf5c18b0fd

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også ei jente på 2 måneder, og jeg hadde overhodet ikke likt at noen ammet henne.

Anonym poster: cc98f65a18eccbc03307725577573956

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overreagerer ekstremt mye... Det viktigste er at barnet ditt får mat, og det burde ikke spille noen rolle for deg om det kommer fra en pupp eller en flaske, for det ene måltidet der gikk du jo glipp av uansett hvor melka kom fra.

For noe piss!

Det blir jo (nesten) som å si at det viktigste er at kjæresten din får sex, det spiller jo ingen rolle om det er fra deg eller en annen...

Anonym poster: 1c1cc6eb651f9678f4f21299a87ee93a

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS HER

selvfølgelig er det viktigste at hun ble mett.. Men poenget er at hun ville blitt like mett av den flaska med min melk.. Jeg hadde ALDRI tatt meg den friheten ovenfor noen av mine veninners barn med mindre det var ett nødstilfelle!

Anonym poster: d355878a88bc0150ade59c173c191e50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde blitt rasende! Hadde det vært fordi barnet mitt sultet og det var den eneste muligheten så hadde jeg sikkert vært henne evig takknemlig, men frem til det eventuelt skulle skje så har hun ingen grunn til å gjøre det! Det hadde vært å tråkke så langt over mine grenset at jeg sansynligvis hadde fiket til henne! Iallefall gitt klar beskjed om at det overhodet ikke er greit! Amming er noe helt personlig mellom meg og mitt barn, ikke mitt barn og hvemsomhelst!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

idag var jeg og ei veninne med jevnaldrene babyer ( 2 mnd) på ett storsenter så vi begge skulle få klipt oss. Jeg tok begge da hun klipte seg og motsatt.. veldig kjekt..

Da jeg var ferdig klipt og hun kom tilbake etter å ha trillet litt rundt sa hun at dattera mi hadde begynt og gråte og var sulten så hun ammet henne likesågreit..

jeg fikk helt hakeslep!! Jeg fikk ikke frem ett ord..

Jeg hadde pumpet melk slik at om det skulle skje kunne hun gitt henne flasken. Hun unnskyldte seg med at hun "ikke gadd" og be noen varme den opp (på kafe o.l.)

Jeg klarte ikke få frem ett ord så jeg bare gikk... nå har jeg litt dårlig samvittighet men hva forventer hun!?

Når jeg mater datter mi ser jeg på det som noe spesielt og jeg elsker måten hun titter på meg og koser puppen og smiler så hun mister puppen!

det hadde aldri falt meg inn og feks mate hennes baby!

hun hadde jo tilogmed ferdig mat på flaske som var planen at hun skulle gi OM det ble sånn at hun blei sulten!!

Hvordan hadde du tatt det om det skjedde deg?

Jeg er helt målløs, overreagerer jeg?? :/

Anonym poster: feb0e10ae058f137f2e13dbf6355071e

jeg hadde blitt sur. Hun skulle gitt henne flaska
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...