Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Håper alt er i orden, og at kroppen bare er teit og skremmer deg litt :klem:

Skjønner godt at det ikke er så greit å ha det sånn.. Legen i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei! :klemmer:

Det er nok bare litt skremming på gang, ja. Jeg har hørt om flere som har hatt nesten mensblødninger gjennom nesten hele svangerskapet uten at noe er galt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestiller legetime når vi drar fra foreldrene mine. Vi har jo ikke fortalt dem at jeg er gravid, så kan ikke forklare hvorfor jeg plutselig må til legen. Jeg vet det er normalt med blødninger, men siden jeg har kramper som gjør at jeg må krølle meg sammen til en ball så har jeg ikke store forhåpninger... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen mistenkte også spontanabort. Hun utførte en GU og der så hun mye blod i livmorhalsen. Har tatt hcg-prøve og skal inn og ta ny på onsdag. Jeg får svar fra prøvene på torsdag eller fredag, men jeg har egentlig slått meg til ro med at det er en SA. Veldig trist, for man hadde jo begynt å senke skuldrene litt, men vi kan jo trøste oss med at det ikke tok lang tid å bli gravid. Er vi heldige tar det like kort tid denne gangen også. Krysser fingrene for at jeg kommer fort inn i syklus igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig trist, men ser ut til at du takler det veldig bra :klemmer: Får håpe dagene mot torsdag/fredag går fort slik at du får det endelige svaret og kan begynne å se fram mot ny pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man takler alt mye bedre med litt sjokolade :sikle: M har vært på butikken for å kjøpe trøste-godis ;)

Men ja, jeg syns det etter forholdene går greit, selv om jeg satt på legekontoret med rødsprengte øyne...

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjedelig å høre :klem: sjokolade hjelper mot alt. Så snill kjæreste som drar på butikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist :( Bra at du finner litt trøst i det at det gikk så fort da hvertfall :)
Kos dere masse med hverandre, og ta godt vare på hverandre, dette er tungt <3

Håper fremdeles at legen tar feil, og at hcg-prøvene viser at du har en frisk, flott spire der inne da :)
Keep hope alive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...