Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Haha, det gjør jeg også! "Hmm, nå stikker det litt i den enen eggstokken - hvorfor det? *inn i FF-appen og registrere*" "Oi, nå ble jeg svimmel - *inn i appen*". "Jøss, så trøtt jeg var i dag! *app*" :ler:

Dpo-land - her er så underligt! :fnise:

Jeg skal teste på lørdag, klarer neeesten ikke å holde meg! Haha :P Men så er det kanskje like greit å vente litt, for jeg drikker så mye vann at jeg må nok vente noen dager ekstra for at det skal gi utslag på mine (tydeligvis) svært lite sensitive tester :fnise:

Anbefaler fertility friend appen selv om du ikke temper, altså :) På min nå så analyserer den alt jeg legger inn - kjempegreit å få samlet alt til sammenligning til evt neste syklus. Pluss at den har graviditetsfunksjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker PinkPad jeg ;) Der kan man registrere det meste, men jeg tror ikke den tar hensyn til noe mer enn registrert EL og TR når den kalkulerer syklus. Man må vel selv gå inn og se hva man registrerte forrige syklus for å se om det er noe som gjentar seg. Den har også en egen gravid-modul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg både hatt stikninger og hatt antydning til kvalme. Kroppen min går jo helt bananas! :sukk:

Sikkert sånne ting som jeg ikke hadde tenkt over til vanlig, men nå som jeg leter etter symptomer blir det veldig tydelig....

Jeg vet det er for tidlig å teste, men jeg kan jo ikke la alle de stakkars graviditetstestene ligge og mugne helt alene hvis det skulle vise seg at det klaffer tidlig? :sjenert: Derfor har jeg søkt etter "hvor tidlig fikk du positiv test" og lignende fraser på google, og det kan jo være at jeg er en av dem som tester positivt 8dpo, selv om sannsynligheten er liten. Og det kan man jo ikke vite før man har testet :sjenert:

WARNING! TESTETØS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nesevisa

Jeg ville ventet om jeg var deg...

Men som jeg har sagt før, har jeg en følelse av at det kommer til å klaffe fort for dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve! Forhåpentligvis er jeg så trøtt når jeg står opp i morgen at jeg glemmer hele greia :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Det er så nedtur det, når man har bestemt seg for å teste, og så glemmer man seg og bare tisser :ler:

Men det er nok lurt for din del å utsette det et par dager. Selv om jeg skjønner godt at det frister!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å la være og teste selv om jeg tenkte på det før jeg satt meg på skåla ;) Jeg skal klare å holde meg til søndag, altså :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, begynner å bli forkjøla/få bihulebetennelse nå.. Jeg får som regel alltid bihulebetennelse når jeg er forkjøla. Jeg "har så liten nese" som øre-nese-hals-legen sa :sur: Har jo klart meg uten nesesprayen som jeg vanligvis går på i 2 mnd nå, og jeg merker at den hjelper en del for å hindre at hodet blir pottetett. Man kan ikke gå på den når man er gravid, så det er derfor jeg har sluttet på den :sjenert:

I dag har jeg fått fikset litt i hagen, plantet ut mais og sådd sukkererter, samt luket litt lupiner. Av alle naboene er det vi som har desidert mest ugress på vår tomt, selv om man burde tro at alle jorda i alle hagene er lik (nybygg, så hagene er ikke opparbeidet enda)

Er på den tredje vaskemaskinen i dag, har vært en tur på et loppemarked og handlet på matbutikken. Sånn går det når man våkner 6 fordi det er lyst og altfor varmt på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring <3 Har du prøvd sånn nesespray som er med bare saltvann? Kan jo
hjelpe med å "stake opp" litt, selv om det ikke er like bra :)

Så flink du har vært i hagen og med husarbeid/handling :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn nesehorn som jeg kan bruke, men det er litt ekkelt syns jeg.. Man lar saltvann renne gjennom et nesebor og over til det andre. Jeg ender alltid med å få saltvannet ut gjennom munnen i stedet :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, æsj, det høres så "hæshli" ut :fnise:
Jeg har pollenallergi, så blir nok å ty til sånn saltvannsspray når jeg blir preggers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Mammas måte å lære meg hvordan jeg skulle bruke nesehornet skikkelig var å be meg slutte å være så nysgjerrig :ler:

Får du det ut gjennom munnen bøyer du visst hodet for mye bakover :opplyser:

Men jeg ville liksom følge med og se i speilet at jeg gjorde det riktig! :P

Kjipt med tett nese og tette bihuler! God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknikk kan nok ha en del å si, men av og til kommer det ut munnen selv om jeg så og si prøver å stupe kråke over vasken :fnise:

I dag var jeg veldig tett på den ene siden, jeg fikk noen få dråper gjennom, mens fra den andre siden rant det i strie strømmer gjennom munnen. Sikkert fordi det absolutt ikke var noen åpen passasje til det andre neseboret. ;) Får håpe saltvannet hjelper litt allikevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte endelig på jobben med å legge en kabelkanal til de to kablene for tv-en i kveld. Fikk M til å sage opp i riktige lengder. Huff, det er liksom ikke rette vegger vi har heller, men masse vinkler siden vinduene er helt ned til gulvet. Vi skal forsere 2 vinduer og 2 hjørner, så det blir noen lengder altså :daane:

Når jeg skulle begynne å skru fast disse kabelkanalene hadde vi jo ikke skruer som passet til oppdraget, så jeg var på leting etter noen skruer som var igjen etter ett eller annet IKEA-møbel *kremt* Jeg la fort planen på is, for det å holde kabelkanalen langs gulvet, prøve å finne hullet som skrua skulle inn i og samtidig prøve å holde skrua og skru med drillen var mer enn mine 2 armer klarte på en gang. Nautika kjører til butikken rett før stengetid og rasker med seg et par ruller med dobbeltsidig teip (som selvfølgelig var bredere enn kabelkanalene). Jeg begynner å stappe ledningene inn i kabelkanalen mens jeg monterer både utvendige og innvendige hjørner før jeg brått merker at den ene kabelen nok er litt for kort til å være med inn i alle kriker og kroker :murvegg: Vi har altså ikke klart å bestille lang nok kabel da vi kjøpte det i fjor sommer :sjenert::murvegg:

Jaja, da får kablene ligge tvers over gulvet noen måneder til da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 dpo

Flere enn meg som skimter en rosa strek nr 2? Strimmeltesten er på morgenurin, mens docmorris er på noen få dråper som jeg klarte å presse ut etter at jeg hadde sett resultatet fra strimmeltesten.

Hjelpes! :bond:

post-63301-0-10809700-1400999964_thumb.j

post-63301-0-68653000-1401000125_thumb.j

Endret av Nautika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser strek!! :biggrin: (På begge faktisk, har zoona og skrudd opp og ned lyset på pcen, og de er der!)

Gratulerer :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke helt å tro det enda, så det blir nok noen tester fremover, og kanskje innkjøp av CBD ;) *skjelven*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg veldig på. Men likevel stor stas :-)

Skjønner veldig veldig godt at du er skjelven nå, men så gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...