Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns man skal få bruke så mye sminke man vil :) 

Eileen er pen både med og uten sminke på.

Anonymkode: 7d8ce...de8

Ja, herregud det bestemmer man selv :) 

men da jeg var i tyveårene i begynnelsen av totusentallet var det ingenting som het counturing highlight osv :P Eileen er absolutt pen både med og uten maska si. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eileen er den vakreste og snilleste dama som noensinne har vært med på PH. Ferdig snakka. 

Anonymkode: d0f82...ece

Jepp! Jeg har nesten aldri sett på PH, men fått med meg noen av deltakerne hvert år. 

 

Og Eileen burde bli ansatt som programleder for Paradise hotel. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, UnderCover skrev:

jepp :):) jeg har ingenting av de nye trendene plassert i kroppen, har ikke tatovering en gang. Er heldig som aldri har hatt en eneste kvise i mitt liv, så da trenger man ikke klæsse på seg flere lag med fundation osv. Men maskara og sånn tar jeg på. Går heller aldri I joggebukse offentlig, utenom treningsklær selvsagt etter trening. man behøver ikke å se ut som en dass om man bare skal på butikken :fnise:

men ja, nok om det. avsporing til Tusen :fnise:

det er forresten veldig rart for meg at gutta bruker sminke nå for tiden. CA er vel kanskje en av dem som kanskje trenger-trenger det :vetikke::ler: 

Nei nei Carl Aksel har pen hud. Det handler ikke om kviser :) det er mer avansert sminke enn som så de bruker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Oslohøst skrev:

Nei nei Carl Aksel har pen hud. Det handler ikke om kviser :) det er mer avansert sminke enn som så de bruker :) 

Ja, som sagt, jeg er ikke oppdatert på avansert sminke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eileen er den vakreste og snilleste dama som noensinne har vært med på PH. Ferdig snakka. 

 

Nei, syns ikke hun slår Ann Marielle altså. Og Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, UnderCover skrev:

 

Pent sminket? Tuller du? 

 

Grunnen til at det ser ut som at hun er pent sminket er vel fordi hun ikke kan bli stygg uansett hva hun gjør. Ei nyyydelig jente!

Jeg sikter til looken på bildet jeg siterte. Eileen har lagt sminken svært pent i forhold til de andre deltakerne. 

Jeg synes det er rart hvordan dere prater om "naturlig sminket" når denne looken er alt annet enn naturlig. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, ankara skrev:

Nei, syns ikke hun slår Ann Marielle altså. Og Elin.

Kødder du? At du i det hele tatt våger å sammenligne Eileen med Ann Marielle sier jo litt. Eileen er flere hakk vakrere, både på utsiden og innsiden enn Ann Marielle. 

Kan egentlig ikke fatte denne beundringa di av Ann Marielle + Aurora, og i det hele tatt sammenligne dem med Eileen. Eileen har aldri ønsket noen vondt, virker veldig empatisk og god menneskekjenner rett og slett. Aurora + Ann Marielle hadde en jævlig tilnærming til de andre deltakerne, tok tannbørsa til Mats i skrittet sitt, og var alltid spydige ellers. 

Syntes det er veldig dårlig gjort ovenfor Eileen å sammenligne henne med de to de. 

Anonymkode: dab92...7db

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kødder du? At du i det hele tatt våger å sammenligne Eileen med Ann Marielle sier jo litt. Eileen er flere hakk vakrere, både på utsiden og innsiden enn Ann Marielle. 

Kan egentlig ikke fatte denne beundringa di av Ann Marielle + Aurora, og i det hele tatt sammenligne dem med Eileen. Eileen har aldri ønsket noen vondt, virker veldig empatisk og god menneskekjenner rett og slett. Aurora + Ann Marielle hadde en jævlig tilnærming til de andre deltakerne, tok tannbørsa til Mats i skrittet sitt, og var alltid spydige ellers. 

Syntes det er veldig dårlig gjort ovenfor Eileen å sammenligne henne med de to de. 

Anonymkode: dab92...7db

Nå var det vel kun utseende det var snakk om? Ann Marielle var uten tvil en veldig pen jente, men noen av tingene hun gjor var uakseptable.

Endret av The Silence
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes sesong 2 hadde de vakreste damene,  og Thea Bråten Christensen fra sesong 2 er vel den vakreste jenta gjennom alle sesongene.  Ellers syntes jeg også at både Martine og Emilie Svang (fra i fjor) var over middels pene, Eileen og Malin var i år er også veldig vakre. 

 

 

org_220610_0.jpg?itok=Px8KhAgl

TheaB_MG_6904X.jpg

 

Begge bildene er av Thea Christensen. Grisedigg eller hva? Kunne lett ha blitt lesbisk for hu her altså :P 

Anonymkode: 6b00e...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kødder du? At du i det hele tatt våger å sammenligne Eileen med Ann Marielle sier jo litt. Eileen er flere hakk vakrere, både på utsiden og innsiden enn Ann Marielle. 

Kan egentlig ikke fatte denne beundringa di av Ann Marielle + Aurora, og i det hele tatt sammenligne dem med Eileen. Eileen har aldri ønsket noen vondt, virker veldig empatisk og god menneskekjenner rett og slett. Aurora + Ann Marielle hadde en jævlig tilnærming til de andre deltakerne, tok tannbørsa til Mats i skrittet sitt, og var alltid spydige ellers. 

Syntes det er veldig dårlig gjort ovenfor Eileen å sammenligne henne med de to de. 

Anonymkode: dab92...7db

Skjønnhet er subjektivt. Det bør vel faktisk enhver idiot også forstå. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønnhet er subjektivt. Det bør vel faktisk enhver idiot også forstå. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Eh. Det er jo faktisk ikke det. Uren hud, kviser, overvektighet etc er langt ifra skjønnhet og det er vel alle oppegående individer enige om. Hvem der ute tror du ser på Simone som vakker, f.eks? 

Anonymkode: b9711...e66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså, ærlig talt da. Her sitter jeg på nattevakt og gleder meg til å lese litt SPOILERS og spekulering angående PH, men det jeg finner er drittslenging og diskusjon om andres utseende? Når ble utseende så jævla viktig i denne tråden her? 

"Jeg synes ikke hun er fin, men det syns du og da er du dum"... Hvor barnslig kan man bli!? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere djevelen sjekker inn? Eller er det bare utsjekker og ett partnerbytte igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, UnderCover skrev:

Tror dere djevelen sjekker inn? Eller er det bare utsjekker og ett partnerbytte igjen?

Jeg tror selv at djevelen nå er bare en i juryen. Da er jo det mulig at den som var djevelen kommer inn igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, tweet skrev:

Men altså, ærlig talt da. Her sitter jeg på nattevakt og gleder meg til å lese litt SPOILERS og spekulering angående PH, men det jeg finner er drittslenging og diskusjon om andres utseende? Når ble utseende så jævla viktig i denne tråden her? 

"Jeg synes ikke hun er fin, men det syns du og da er du dum"... Hvor barnslig kan man bli!? 

Enig. Skulle tro folk var 14 eller noe. Ta dere sammen! 

Anonymkode: cdd4a...bf4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare som en liten morsom info.

Moren til Carl Aksel er mangemillionær - hun er gründer av bla barnematmerket Småfolk.

Caksel sin fremtid er nok sikret enten han ville PH eller ikke ;) 

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh. Det er jo faktisk ikke det. Uren hud, kviser, overvektighet etc er langt ifra skjønnhet og det er vel alle oppegående individer enige om. Hvem der ute tror du ser på Simone som vakker, f.eks? 

Anonymkode: b9711...e66

Jeg forventer ikke mye av den gjennomsnittlige idiot, men jeg blir mildt sagt sjokkert over det manglende refleksjonsnivået ditt.

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2016 at 17.54, ankara skrev:

Nei, syns ikke hun slår Ann Marielle altså. Og Elin.

Synes Eileen slår dem ned i støvlene. Elin ser helt gjennomsnittlig ut - hun har absolutt ingen spesielle trekk og en altfor firkantet hake/maskulin kjeveline. Ann Marielle er pen, men har et altfor snålt ansikt (bred nese, øynene er plassert langt fra hverandre) til å kunne måle seg med Eileen.

Anonymkode: d0f82...ece

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...