Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og når han har behandlet deg så dårlig, er han da virkelig verd en kalori mer av din tid og energi? 

Anonymkode: 8069c...215

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den episoden jeg nevte på kaféen, da hadde jeg overnattet hos han, og han fulgte meg altså hjem, men følte som sagt at noe var rart fordi han var der så lenge, følte og noe rart da han kom ut fra kaféen og han fulgte meg hjem, da dro han med stor sannsynlighet til henne...( fordi de møttes jop for over ett år siden ) Drittsekk! Hun visste sikkert om meg også, derfor føler jeg for å ta hevn ...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den episoden jeg nevte på kaféen, da hadde jeg overnattet hos han, og han fulgte meg altså hjem, men følte som sagt at noe var rart fordi han var der så lenge, følte og noe rart da han kom ut fra kaféen og han fulgte meg hjem, da dro han med stor sannsynlighet til henne...( fordi de møttes jop for over ett år siden ) Drittsekk! Hun visste sikkert om meg også, derfor føler jeg for å ta hevn ...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Menn bruker lang tid på å drite.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når han har behandlet deg så dårlig, er han da virkelig verd en kalori mer av din tid og energi? 

Anonymkode: 8069c...215

Nei, men det er lettere sagt en gjort...Tankene kommer, og alle spørsmålene..

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man se hvis man er blokkert på mail? Evt hvordan?

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den episoden jeg nevte på kaféen, da hadde jeg overnattet hos han, og han fulgte meg altså hjem, men følte som sagt at noe var rart fordi han var der så lenge, følte og noe rart da han kom ut fra kaféen og han fulgte meg hjem, da dro han med stor sannsynlighet til henne...( fordi de møttes jop for over ett år siden ) Drittsekk! Hun visste sikkert om meg også, derfor føler jeg for å ta hevn ...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Han runket sikkert, i og med at du hadde overnattet uten at han hadde fått seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han en dag vil angre...Har noen opplevd det? At en de var sammen med valgte en annen, for så å angre og ville tilbake? Jeg vil ikke ha han altså, vil bare at han skal angre så jeg kan vise han min skulder...

Jeg sørger fordi vi hadde noe spesielt sammen...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men definitivt ikke i ditt tilfelle...

Anonymkode: 89376...f6a

Hvordan kan du være så skråsikker på det? Håper ikke du kjenner han...

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du være så skråsikker på det? Håper ikke du kjenner han...

Anonymkode: 98caf...76f

det svarer jeg ikke på..

Anonymkode: 89376...f6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du være så skråsikker på det? Håper ikke du kjenner han...

Anonymkode: 98caf...76f

Fordi han går grenseløst lei av deg. Du maser og plager dem jo. 

Har vært borti folk som har angret seg, men de har 1. Ikke holdt på med noen ett år først 2. Ikke en ekskjæreste som konstant sender Mail over hvor mye hun savner han, dytter han når de møtes, sender nydama meldinger og er opptatt av å fortelle han hvor glad hun er for at han aldri "fikk henne". Og ja, de har hatt sex! 

Anonymkode: 4b5e8...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å printe ut denne tråden og ta med på vors for høytlesning! Underholdning dette. Kanskje jeg skal slenge meg på et vors for psykologistudentene på UIO. 

Angående Mail: Vil tro du ikke får noe beskjed. Akkurat på lik linje med sms.

Kan jo bli et emne til en mastergrad...

Anonymkode: 279cf...fb3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du i arbeid TS? I tilfelle, kan du fortelle hvilket type yrke du har? 

Anonymkode: 3ee91...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du i arbeid TS? I tilfelle, kan du fortelle hvilket type yrke du har? 

Anonymkode: 3ee91...7b9

Spykolog :fnise:

Anonymkode: a7176...368

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk slutte å svare... La tråden dø ut. TS har nok av vrangforestillinger fra før av, og etterhvert blir hun lei av å skrive til seg selv her inne.

Anonymkode: 7553b...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Den episoden jeg nevte på kaféen, da hadde jeg overnattet hos han, og han fulgte meg altså hjem, men følte som sagt at noe var rart fordi han var der så lenge, følte og noe rart da han kom ut fra kaféen og han fulgte meg hjem, da dro han med stor sannsynlighet til henne...( fordi de møttes jop for over ett år siden ) Drittsekk! Hun visste sikkert om meg også, derfor føler jeg for å ta hevn ...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Husker du den gangen han brukte ekstra lang tid på å spise isen? Det er sikkert pågrunn av han tenkte på henne! For en sviker. Å spise is i parken var jo deres greie.. Hvordan våger han å være mentalt utro rett forann deg?                                        Send en sint Mail til de begge ASAP!  :plystre: 

allså, ser du hvor dumt dette blir? At dette kommer aldri til å ta slutt med mindre du setter en stopper for det?!

Jeg blir fascinert samtidig veldig trist på dine vegne Ts, det er ingen råd som kan gis som ikke har alerede bitt skrevet her. (Det er heller ingen råd som du vil ta til deg, for de stemmer ikke overens med din illusjon/fantasi) 

si meg, har du like manglende selvinsikt på andre plan i livet? Hva sier venner/familie om denne situasjonen? 

Dette har blitt oppfordret flere ganger før men jeg sier det igjen. Snakk med noen profesjonelle! Det er ikke for at du er gal men trenger hjelp til å sortere tankene dine, så du kan leve et normalt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi han går grenseløst lei av deg. Du maser og plager dem jo. 

Har vært borti folk som har angret seg, men de har 1. Ikke holdt på med noen ett år først 2. Ikke en ekskjæreste som konstant sender Mail over hvor mye hun savner han, dytter han når de møtes, sender nydama meldinger og er opptatt av å fortelle han hvor glad hun er for at han aldri "fikk henne". Og ja, de har hatt sex! 

Anonymkode: 4b5e8...d0b

Må bare få kommentere : 1.) han holdte på med meg til juni ( dvs 9 mnd mens han så henne )så han holdte ikka bare på med henne i ett år! , 2.) Jeg har ikke konstant sendt mail, jeg har ikke sagt EN gang at jeg savner han etter jeg dumpa han, jeg dytta han fordi han fortjente det, nydama sendte meg mld FØRST...Så ikke finn på ting som ikke stemmer.

Jeg vet at han har gått videre, og må selv prøve å gjøre det samme. Lurer på hvorfor de satt og skrev mld til meg, først han, så hun , nesten en time etterpå...Synes det var rart..Hvorfor er hun så sint på meg vhis hun ikke bryr seg, brukte mye tid på lørdagskvelden på å skrive kjipe sms til meg...Vel, han er en drittsekk, og fortjener meg ikke!

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du den gangen han brukte ekstra lang tid på å spise isen? Det er sikkert pågrunn av han tenkte på henne! For en sviker. Å spise is i parken var jo deres greie.. Hvordan våger han å være mentalt utro rett forann deg?                                        Send en sint Mail til de begge ASAP!  :plystre: 

allså, ser du hvor dumt dette blir? At dette kommer aldri til å ta slutt med mindre du setter en stopper for det?!

Jeg blir fascinert samtidig veldig trist på dine vegne Ts, det er ingen råd som kan gis som ikke har alerede bitt skrevet her. (Det er heller ingen råd som du vil ta til deg, for de stemmer ikke overens med din illusjon/fantasi) 

si meg, har du like manglende selvinsikt på andre plan i livet? Hva sier venner/familie om denne situasjonen? 

Dette har blitt oppfordret flere ganger før men jeg sier det igjen. Snakk med noen profesjonelle! Det er ikke for at du er gal men trenger hjelp til å sortere tankene dine, så du kan leve et normalt liv.

Jeg vet.., blir helt paranoid av å tenke på forskjellge episoder...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo?! Er jeg den eneste som synes at TS rett og slett er utrolig SLEM?

Alt du tenker på er deg selv, at DU har det vondt, at DU har blitt såret, DU har blitt sviket osv.. Men du driter jo totalt i at du nå påfører den nye damen smerte!! Hun viste helt sikkert ikke om at han holdt på med dere begge samtidig, og det er helt sikkert derfor det ble slutt nå nettopp, fordi hun har fått vite om dette og blitt såret, og så har de kranglet. Men så har de da tydeligvis snakket ut om det og prøvd å ordne opp i ting, og derfor blitt sammen igjen.

Men når du da sender henne melding til henne og forklarer alt på nytt (og da minner henne på sviket fra han igjen) så har hun sikkert først prøvd å oppføre seg skikkelig i det hele, og så har hun kanskje tenkt mer og mer på det (på akkurat samme måten som du gjør), og så har hun blitt sint og latt det gå ut over deg. Du kan sikkert spør hvorfor hun lar det gå ut over deg, og ikke han (selv om du ikke vet at hun ikke har vært sint på han), og det er nok fordi det er du som minnet henne på dette sviket.

Og nå vil du fortsette å kontakte de fordi DU føler at du har blitt urettferdig og fordi DU har det så vondt. Tenk over hvor vondt du har det. Vil du virkelig bidra til at en annen har det like vondt? For det er nettopp det du gjør. Hun elsker nok typen sin veldig og har lyst å gå videre med han (og han vil tydeligvis gå videre med henne), men du ødelegger faktisk for hennes lykke (en kvinne som egentlig aldri har gjort deg noe vondt, og bare har lyst å være med mannen hun elsker).

Du sier du vil sende mail til han for å få han til å tenke på DEG, altså har du et direkte ønske om å ødelegge lykken for henne (og han i tillegg, for OM han ender opp med å ville ha deg, noe som er lite sannsynlig etter alt dettd, så vil du jo ikke ha han uansett),  bare fordi DU da føler du får det bedre.

Hvis du fortsetter å kontakte de så mener jeg faktisk at du rett og slett er utrolig ondskapsfull.

Du burde heller la de være i fred, gi henne en sjangse til å være lykkelig, og så er du et godt menneske og kan føle at du faktisk har gjort noe godt for andre. Som de sier på engelsk, "Be the bigger person!"

Anonymkode: 692d1...4b0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...