Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, huff, ikke lett dette , når alle tankene dukker opp. Må prøve å få sove.

Kan hun være en rebound? Jeg tenker at hvis de hadde hatt et solid forhold, hadde hun kanskje ikke hatt behov for å skrive det hun gjorde igår...

Vel, må bare tenke at han ikke fortjener meg..

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Nei, han elsker henne. De har vært sammen i ett år og oppfører seg faktisk som kjærester. Har noen vært en rebound her, så er det vel deg. Dere hadde aldri engang sex! Etter 3 år(!) uten den fysiske kontakten sa han seg lei og møtte ei han tenner på, som han kan ligge med, som elsker han. De har et mye mer stabilt forhold enn det dere hadde. Du dumpa han så latterlig mange ganger. Skjønner ikke hvordan du kan tenke at han har en rebound når deres forhold er langt mer ekte enn deres var. De er i tillegg samboere. Få hodet ut av r***.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En annen ting ts: han lå garantert med andre i løpet av de 3 årene dere holdt på. Man har behov for fysisk kontakt. Siden han ikke fikk deg av deg, og dere gjorde det slutt x antall ganger, fikk han det 100% sikkert hos noen andre.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send den meldingen dersom du tror den vil får deg til å føle deg bedre, og da uavhengig av deres reaksjon. Men du vet sikkert godt selv, at innerst inne leter du etter unnskyldninger til å henge deg fast og ikke gi slipp helt enda. Det vil hele tiden dukke opp nye situasjoner og grunner som du mener gir deg rett til å ta kontakt. Kanskje du føler at du redder verdigheten din ved å hele tiden forklare deg ovenfor dem, men det er nettopp det du ikke gjør. Hva om du for en gang skyld ikke tar kontakt, tenk så overrasket de vil bli da, fordi de forventer å høre fra deg. 

Det beste du kan gjøre, er å gå videre med hevet hodet og ikke kontakte dem. Det vil være den største hevnen. Og hvorfor ønsker du i det hele tatt en mann som du har så mye vondt å si om? Jeg skjønner at det sårer, og det er alltid vondt å ikke føle seg bra nok. Jeg tror de fleste av oss har kjent på den følelsen før, men da er det ikke annet å gjøre enn å lete etter den mannen som virkelig setter pris på den du er. Jeg har datet mye, og vært såret mange ganger, opplevd utroskap og sittet med mange ubesvarte spørsmål. Heldigvis er jeg ikke sammen med noen av disse mennene nå, jeg har gått videre og funnet min drømmemann som respekterer meg og elsker meg for den jeg er, og jeg føler akkurat det samme for han. Tenk, at sånn kan du få det også, men da kan du ikke bruke energi på de som ikke er verdt din tid.

Anonymkode: 2fbde...3c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send den meldingen dersom du tror den vil får deg til å føle deg bedre, og da uavhengig av deres reaksjon. Men du vet sikkert godt selv, at innerst inne leter du etter unnskyldninger til å henge deg fast og ikke gi slipp helt enda. Det vil hele tiden dukke opp nye situasjoner og grunner som du mener gir deg rett til å ta kontakt. Kanskje du føler at du redder verdigheten din ved å hele tiden forklare deg ovenfor dem, men det er nettopp det du ikke gjør. Hva om du for en gang skyld ikke tar kontakt, tenk så overrasket de vil bli da, fordi de forventer å høre fra deg. 

Det beste du kan gjøre, er å gå videre med hevet hodet og ikke kontakte dem. Det vil være den største hevnen. Og hvorfor ønsker du i det hele tatt en mann som du har så mye vondt å si om? Jeg skjønner at det sårer, og det er alltid vondt å ikke føle seg bra nok. Jeg tror de fleste av oss har kjent på den følelsen før, men da er det ikke annet å gjøre enn å lete etter den mannen som virkelig setter pris på den du er. Jeg har datet mye, og vært såret mange ganger, opplevd utroskap og sittet med mange ubesvarte spørsmål. Heldigvis er jeg ikke sammen med noen av disse mennene nå, jeg har gått videre og funnet min drømmemann som respekterer meg og elsker meg for den jeg er, og jeg føler akkurat det samme for han. Tenk, at sånn kan du få det også, men da kan du ikke bruke energi på de som ikke er verdt din tid.

Anonymkode: 2fbde...3c0

Jeg er helt enig i dette innlegget. Videre ønsker jeg at du skal forstå at denne mannen vil ikke påvirkes av dine reaksjoner. Du sier du ønsker å hevne deg, såre han som han har såret deg.

Jeg syns det er unødvendig å såre den nye kjæresten hans, som forøvrig ikke har gjort deg noe. Denne mannen har funnet en dame som elsker han. Ut ifra denne tråden, og trådene sine helt tilbake til desember 2012 om denne mannen, kommer det frem at de har et mye dypere forhold enn det dere hadde. Ja, det er surt, det svir, men det er fakta. De er samboere, de er intime, har sex, deler gleder og sorger. De har valgt hverandre og står for det. Ingen ekskjæreste som sender Mail og meldinger kan gjøre om på dette. Han får mer av henne enn han fikk av deg. Brutalt og vondt å høre? Mulig, men du vet det er sant. Jeg vet ikke hva du har blitt utsatt for som gjør at du holde igjen på intimiteten. Du skylder på mistillit. Du kan ikke bygge et langvarig forhold hvis noe av grunnmuren som holder forholdet sammen ikke er der, og aldri har vært der. 

Jeg syns ikke du skal sende den meldingen din. Du fremstår bare patetisk ovenfor dem. La dem være og gå videre. Dere hadde ikke noe bra forhold uansett, noe som gjenspeiles i alle disse trådene dine. Noen nevner du har barn, det vet ikke jeg, men jeg syns at også barnet ditt fortjener en lykkelig mor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dumpet han ja, men det var fordi han ga f.... i en avtale han hadde med meg, og jeg ante ugler i mosen lenge, noe som viste seg å være sant. Så kommer det nylig frem at han har sett ei anna i over ett år, dvs i 9 mnd da jeg dumpa han! Det er jo derfor jeg får denne reaksjonen. Som om han kastet det vi hadde , ut i intet! Han har aldri forklart seg ( bortsette fra lydløs mobil ), men når jeg nå tenker igjennom, dukker det opp episoder jeg ahdde dårlig magefølelse, og som definitivt var rett. Han har jo sviktet meg i lang tid, men han har aldri sagt unnskyld for det, han går bare videre med hun han sviktet meg med. Det er det som svir mest...

Kan jeg skrive til henne imorgen  f.eks : "jeg sliter med at dere har sett hverandre i ett år, da jeg dumpet han i juni, dvs da hadde dere sett hverandre i 9 mnd. Men jeg er glad han aldri fikk meg."

 

Ts

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Den mld oser patetisk.

Dessuten er du jo ikke glad for at han ikke fikk deg, hadde du ikke brydd deg så hadde du aldri startet dette dramaet!!!

 Det er godt mulig at denne dama vet at han holdt på med dere begge samtidlig en stund, og hun bryr seg tydeligvis ikke.

Du må begynne å innse nå at ingen av de to bryr seg om deg, uansett hvor mye det sårer stoltheten din. Gi slipp!

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig hun var elskerinna hans i lang tid, for så at han valgte henne over deg. Er ikke første gangen det har skjedd. Ikke send Mail, de ler nok bare hver gang du spytter ut en spydig melding. Og som hun over sier så er du ikke glad han ikke fikk deg, siden du konstant må fortelle henne det. Du er såra.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg dumpet han ja, men det var fordi han ga f.... i en avtale han hadde med meg, og jeg ante ugler i mosen lenge, noe som viste seg å være sant. Så kommer det nylig frem at han har sett ei anna i over ett år, dvs i 9 mnd da jeg dumpa han! Det er jo derfor jeg får denne reaksjonen. Som om han kastet det vi hadde , ut i intet! Han har aldri forklart seg ( bortsette fra lydløs mobil ), men når jeg nå tenker igjennom, dukker det opp episoder jeg ahdde dårlig magefølelse, og som definitivt var rett. Han har jo sviktet meg i lang tid, men han har aldri sagt unnskyld for det, han går bare videre med hun han sviktet meg med. Det er det som svir mest...

Kan jeg skrive til henne imorgen  f.eks : "jeg sliter med at dere har sett hverandre i ett år, da jeg dumpet han i juni, dvs da hadde dere sett hverandre i 9 mnd. Men jeg er glad han aldri fikk meg."

 

Ts

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Hvorfor er det hennes problem at du sliter? Det er det du "sier" ved å sende henne meldinger om hvor mye du sliter med hans dobbeltspill. Ikke hennes, men hans! Og hvis du virkelig hadde vært sååå glad for at han aldri fikk deg, så hadde du smilt ved tanken på alt som ikke lenger er ditt problem, men som den stakkars nye jenta hans må holde ut.

Evt at jeg skriver til henne : "hvis du visste at han så meg hele tiden, er dere begge svikere. Hold dere unna meg!"

Blir så sint når jeg tenker på løgnene hans...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Hun har ikke gjort annet enn å holde seg unna deg, helt frem til du sendte de meldingene om det praktiske rundt å få tilbake det som er ditt. Nå har du fått tilbake det som er ditt, du har fått forklart din side av saken, og han har, sannsynligvis for ørtende gang de siste årene, fått vite hvor fly forbanna du er på løgnene og dobbeltspillet hans. Så vidt jeg husker, har han også flere ganger fått beskjed om å holde seg unna deg. Men neida, det er fortsatt så mye usagt mellom dere. Du ble jo så sint ved tanken på alt han har gjort sist dere møttes, så han fikk aldri slippe helt til og få fram sin del av alt som er usagt mellom dere. Dermed skal hjertet ditt insistere på at du må forklare deg og få fortalt ham hvor sint du er på ham, og få sagt alt som er usagt mellom dere. (Jeg lurer på hvordan voksenversjonen av "Innsiden ut" ville sett ut med deg i hovedrollen ...)

 

Men hvis du hadde fått en melding fra en av hans ekser, om dobbeltspillet han drev med der han driver med dere begge samtidig, så hadde du hørt på henne og avsluttet alt med ham? Siden du tydeligvis forventer at denne nåværende dama hans skal dumpe ham fordi du nå har forklart henne om det hyklerske dobbeltspillet hans? (Du sier ikke rett ut at det er det du vil, men du blir jo tydeligvis skuffet/forundret over at hun reagerer med å be deg slutte å sende meldinger.)

 

Du har fått tilbake det som er ditt. Du har forklart det vesentligste av din side av saken til henne, slik som det var så viktig for deg å gjøre. Jeg skjønner at du vil hevne deg på ham, jeg skjønner at du er sint. Men slik det høres ut på det du skriver her, vil det være mer produktivt å stange hodet i veggen. Han er tydeligvis ferdig med deg, og vel så det. Det vil ikke hjelpe å sende meldinger til henne og opplyse henne om hvor sint du er, og hvor vondt det gjør å vite at han har sett dere begge samtidig. Det vil ikke føre til noe annet enn at de blir enda mer lei og frustrerte, og det vil gjøre ham enda mer distansert til deg. Det vil heller ikke hjelpe deg til å komme videre, bortsett fra de ti sekundene etter utblåsningen du sender henne. Så vil det komme nye spørsmål, nye analyseringer av oppførselen deres, og nye behov for å opplyse henne om hvordan du føler det. Sirkelen er sluttet, og det er så langt du kommer: Rundt i ring. Altså, selv hunder går lei av å jage sin egen hale etter en stund.

Anonymkode: d2080...5a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt at jeg skriver til henne : "hvis du visste at han så meg hele tiden, er dere begge svikere. Hold dere unna meg!"

Blir så sint når jeg tenker på løgnene hans...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

DE HOLDER SEG JO UNNA DEG!!!! Det er du som tar kontakt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han elsker henne. De har vært sammen i ett år og oppfører seg faktisk som kjærester. Har noen vært en rebound her, så er det vel deg. Dere hadde aldri engang sex! Etter 3 år(!) uten den fysiske kontakten sa han seg lei og møtte ei han tenner på, som han kan ligge med, som elsker han. De har et mye mer stabilt forhold enn det dere hadde. Du dumpa han så latterlig mange ganger. Skjønner ikke hvordan du kan tenke at han har en rebound når deres forhold er langt mer ekte enn deres var. De er i tillegg samboere. Få hodet ut av r***.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

Hvem er du som en fremmed på nett, til å uttale deg så bastant som dette? Virker som du prøver å smøre det ennå mer inn, for å såre meg! De har ikke vært sammen i ett år, bare de to, det er jo det som er poenget her, hvis du har fulgt med i timen! Han så meg lenge, i samme tidsrom. Han skrev kjærlighetsbrev til meg i januar, han skrev flere sms i februar der han sa at han har ventet på meg i mange år og at han fortsatt gjør det, i mars skrev han at jeg er spesiell for han. I juni tar han spesielt mye kontakt, inviterer meg med på fest til kollegaer og venner som dama si. En av vennene hans sier vi bør gifte oss ( nær venn av han ), følte han tok et nytt steg, når han inviterte meg med på den festen. Jeg overnattet flere ganger i juni hos han. Da oppfører han seg ikke som kjærester med henne i ett år! Og de har da heller ikke "et mye mer stabilt forhold", når dette skjer. De er heller ikke samboere fast, hun bodde der innimellom, men hun har sitt eget sted. Han sa at de ikke bodde sammen til meg, da jeg var der sist, men at hun hadde vært der ( fordi jeg oppdaget ting fra henne ).

Du legger det og frem som om han ikke tente på meg, men det gjorde han, og det ble nesten for mye, han var veldig på der! Måtte ofte trekke meg unna, fordi det lå så ofte mistillit i bunnen, spesielt dette siste året.  Han klagde på at jeg aldri åpnet meg ( han sa det sist også faktisk ), sa at jeg alltid holdte han på en "armlengdes avstand", men når han aldri tok løgnene jeg tok han i, på alvor, klarte jeg ikke å åpne meg! Glad jeg alltid fulgte intuisjonen min der. Det hadde vært mye verre hvis han også hadde fått den biten av meg, eller kanskje han hadde valgt meg da? Ikke godt å si. Vil uansett ha en som ikke lyver og går bak ryggen min...

 

Ts 

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden handler om mine ettertanker. Jeg ønsker å gå videre og vil jo gjøre det etterhvert, men det er en slags terapi i å skrive her av og til, stille spørsmål, prøve å forstå. Kanskje jeg skal søke annen hjelp og, men det er isåfall mitt problem, min sak. Til dere som ikke takler at jeg skriver her, er det bare å la være å være her. Det finnes utallige andre tråder dere kan ta del i...

ts

Anonymkode: 98caf...76f

Skaff deg en dagbok eller en blogg

Anonymkode: 279cf...fb3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil uansett IKKE ha en som lyver og går bak ryggen min, skulle det stå...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, beklager å si det, men du trenger profesjonell hjelp! Skjønner at du har det vanskelig og at det er mange tanker som kverner i hodet, men dette kommer til å ødelegge deg totalt. Søk hjelp, så har du iallfall noen fagkyndige som kan hjelpe deg å sortere tankene dine og komme med innsikt og råd som vi på nett ikke kan. Lykke til! :) 

Anonymkode: a7358...c26

Ødelegge henne totalt? Det er eks'en og kjæresten hennes hun ødelegger med denne maniske oppførselen. Det kommer til å ende med at ts blir ilagt besøksforbud, hvis hun ikke allerede har fått det og blåser i det.

Ts: Gir du deg ikke med dette snart, kommer politiet til å bli blandet inn.

Ta deg sammen og gå videre, jente

Anonymkode: 279cf...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig hun var elskerinna hans i lang tid, for så at han valgte henne over deg. Er ikke første gangen det har skjedd. Ikke send Mail, de ler nok bare hver gang du spytter ut en spydig melding. Og som hun over sier så er du ikke glad han ikke fikk deg, siden du konstant må fortelle henne det. Du er såra.

Anonymkode: 4b5e8...d0b

Jeg tenker dette er en mulighet. Han hadde et intimt forhold med henne, fra de møttes, og det var kanskje bare intimt, mens han skrev brev til meg osv. Når jeg dumpa han i juni, begynte han kanskje å se på henne mer som en kjæreste...Noen må jo ha noen der alltid, rett over på ny liksom... Hun virker jo også veldig på han, sånn som hun skriver til meg ( jeg er dama hans, slutt å mld han, jeg er dama hans, har du problemer med det....osv ) Men han så jo henne mens han så meg, og det kommer jeg aldri til å tilgi han for!

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært så sinnssykt bra å få høre hans versjon av dette.

TS, innerst inne så vet du at deg og han aldri hadde fungert. Du nekter for dine instinkter basically. Selv om mange har ulike måter og håndtere ting på, så er du virkelig ute på viddene når det gjelder denne fyren du er helt besatt av.

Nei, du bør ikke kontakte dama hans. Nei, du bør ikke kontakte han. Den du bør kontakte, er en som kan hjelpe deg og komme over dette, for det er umulig bra for deg. Jeg føler med deg, og vet hvor vondt det er å bli sviktet av en du er glad i, men dette er oppskriften på selvdestruksjon! 

For å sette meg selv i din eks sin situasjon:

Du gir deg aldri helt hen til meg, du nærmest leker med meg. Da blir jeg forferdelig usikker, og finner trøst i en annen. Jeg blir glad i personen, men innser at jeg ikke helt kan gå videre når du er i tankene mine så jeg fortsetter kontakt med deg samtidig som jeg har kontakt med den andre personen jeg har blitt glad i. Jeg er uansvarlig, ja, og jeg burde kanskje gjort ting annerledes, men jeg innser plutselig en dag at jeg ikke orker mer. Jeg orker ikke å bli holdt for narr, så jeg tar den enkle utveien og gjør din usikkerhet større ved å avlyse. Jeg vet du har nulltoleranse for slike ting, så jeg håper du avslutter det med meg. Noe du gjør! Så jeg fortsetter med den personen jeg ble glad i, går videre og tenker ikke noe mer over det. Ja, jeg var glad i deg lenge, og jeg håpet på at det ble noe mellom oss, men hvordan kan det bli noe hvis tilliten ikke er der? Jeg får ingen sjanse til å vise at jeg er pålitelig, istedetfor beskylder du meg for ting og er konstant paranoid. Du kontakter meg etter nesten et halvt år fordi du vil ha den tingen jeg hadde som var din, og etter mye om og men, så får du den tingen. Men du fortsetter... jeg var jo glad i deg, så jeg lar deg overnatte på sofaen her, og jeg fikser noe i leiligheten din som trengte å bli fikset. Men jeg burde aldri ha gitt deg falske forhåpninger, fordi jeg har blitt alt for glad i min nye kjæreste til å engasjere meg noe mer i deg. Du ga meg aldri den oppmerksomheten og intimiteten jeg hadde behov for, og det må jeg leve med. Nå vil du ikke slutte, men det eneste jeg vil, er friheten til å bare gå videre med livet... Kan du ikke gi meg det? Jeg håper du finner styrken til å gå videre, du også.

Dette er i det minste hva JEG hadde tenkt, ut i fra det du har gitt av opplysninger i denne tråden. Nå må ikke du analysere det som om det er din eks som skriver, men hva jeg (som egentlig er en totalt fremmed for deg) ville tenkt om du var min eks.

Anonymkode: 7553b...caa

Takk for et fint innlegg, det får meg til å tenke. Du hadde mange gode poenger her. Men jeg synes du forsvarer han vel mye, da at han kaller meg paranoid ( som du også skrev ), er respektløst når du faktisk driver å lyver til andre. Han gikk jo konstant bak ryggen min i nesten ett år! Jeg tok han i løgn på løgn, det gjorde jo at jeg ikke ønsket å gi meg hen til han. Da er det dårig å kalle meg paranoid, når jeg hadde grunn til alle mine mistanker. Han var jo ikke til å stole på!

Jeg kontakten han heller ikke etter et halvt år, men tre mnd, for å få tilbake det som var mitt.

Jeg synes det ligger noe feigt og dårlig i en person som på en måte sier "jeg er alt for han", og at "det er meg han vil ha", for så å kjøre dobbelt bak ryggen min, nesten hele tiden. Når jeg så tar han i ennå en løgn ( hendelsen da han ga f... i avtalen med meg i juni, en avtale han selv hadde tatt in initiativ til ), så beklager han seg ikke engang ( bortsett fra lydløs mobil ), rett over på henne liksom, så han får sine bekreftelser. Og når jeg så spør om å få tilbake det som er mitt, svarer han meg aldri, men får ( etter mas fra meg ) plutselig en mld fra HENNE om at jeg må slutte å mld han! Det er en veldig kjip mld å få, fra ei helt fremmed dame som sier hun er dama hans, og at jeg må slutte å mld han! Det er et veldig dårlig trekk at ikke HAN selv kunne si det til meg...

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i dette innlegget. Videre ønsker jeg at du skal forstå at denne mannen vil ikke påvirkes av dine reaksjoner. Du sier du ønsker å hevne deg, såre han som han har såret deg.

Jeg syns det er unødvendig å såre den nye kjæresten hans, som forøvrig ikke har gjort deg noe. Denne mannen har funnet en dame som elsker han. Ut ifra denne tråden, og trådene sine helt tilbake til desember 2012 om denne mannen, kommer det frem at de har et mye dypere forhold enn det dere hadde. Ja, det er surt, det svir, men det er fakta. De er samboere, de er intime, har sex, deler gleder og sorger. De har valgt hverandre og står for det. Ingen ekskjæreste som sender Mail og meldinger kan gjøre om på dette. Han får mer av henne enn han fikk av deg. Brutalt og vondt å høre? Mulig, men du vet det er sant. Jeg vet ikke hva du har blitt utsatt for som gjør at du holde igjen på intimiteten. Du skylder på mistillit. Du kan ikke bygge et langvarig forhold hvis noe av grunnmuren som holder forholdet sammen ikke er der, og aldri har vært der. 

Jeg syns ikke du skal sende den meldingen din. Du fremstår bare patetisk ovenfor dem. La dem være og gå videre. Dere hadde ikke noe bra forhold uansett, noe som gjenspeiles i alle disse trådene dine. Noen nevner du har barn, det vet ikke jeg, men jeg syns at også barnet ditt fortjener en lykkelig mor.

"De har et mye dypere forhold", skriver du...Jeg skikkelig dypt forhold å holde på med meg, mens han ser henne...

Hvor har jeg nevnt barn?

Det er ingen barn i bildet her...

ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ja skikkelig dypt forhold når han holder på med meg, mens han ser henne"..,skulle det stå.

ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men du ts?

Hva må egentlig til for at du klarer å gå videre og slutte å tenke på dette?

 Jeg har skrevet at jeg bruker dette stedet til å skrive nå, da det hjelper meg til å sortere mine tanker. Jeg har opplevd et svik, og da må jeg få lov til det. Ingen trenger å være her, hvis de ikke ønsker det!

ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De har et mye dypere forhold", skriver du...Jeg skikkelig dypt forhold å holde på med meg, mens han ser henne...

Hvor har jeg nevnt barn?

Det er ingen barn i bildet her...

ts

Anonymkode: 98caf...76f

De har et dypt forhold nå. Det er et halvt år siden dere gjorde det slutt og han ha tatt steget med henne. Nå er det du som ikke klarer å kutte kontakten. 

Noen andre nevnte barn. Som jeg skrev, så vet jeg ikke om du har det. Glad det ikke er saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har et dypt forhold nå. Det er et halvt år siden dere gjorde det slutt og han ha tatt steget med henne. Nå er det du som ikke klarer å kutte kontakten. 

Noen andre nevnte barn. Som jeg skrev, så vet jeg ikke om du har det. Glad det ikke er saken.

Var jo rart at han sa slutt til henne, da hun mld meg for å si at jeg ikke må mld han, men godt mulig det er "dypt", ikke vet jeg. Jeg skjønner heller ikke behove for å rakke ned på meg, som hun gjorde i helga, som da hun skrev "jeg driter langt faen i dine mld "...Synes ikke det akkurat vitner om ei som ikke bryr seg..Jeg skrev henne EN mld på fredag, som hun DA responderte på. Så hagler det inn sinte mld fra henne på lørdagskvelden, uten at jeg hadde gjort noe mer, og hun hadde løyet til han, siden hun og han skrev "masse mld"...Hun prøver å sette meg i et dårlig lys, og jeg lurer på hvorfor..

Hadde de hatt et stabilt forhold, hadde hun vel ikke hatt behov for det?

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...