Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du må ikke legge din egenverdi inn i hva han har gjort, hva han gjør og lignende. Det er ikke sunt, veldig skadelig. Gå videre i livet nå, ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri sagt min alder her, og ønsker ikke å utdype mer rundt det, men ja, vi er voksne. Jeg synes det blir for privat å skrive om dette. Det som har ligget i bunnen hele tiden for min del, har vært mistillit, og han gjorde ingenting med det. Men jeg har og liten erfaring i forhold til menn på det planet, har alltid ventet på en Mr Right...Det har aldri vært mangel på tilbud, men jeg har alltid vært veldig kresen/selektiv.

 

Anonymkode: 98caf...76f

Alt med dette blir så feil. Ventet på Mr.Right..? Men vært med denne fyren her i fire år med dårlig magefølelse?? Selektiv, men fortsatt hos denne mannen her?

 

Tror du bør gå inn i egne problemstillinger, se på selvtilliten din her. Du forsvarer deg selv fullstendig med arroganse gjentatte ganger: Du ha emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse. Eller noe lignende.

 

 

Anonymkode: 01a24...055

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her: skal prøve å svare noen av dere som jeg fikk gode svar ifra. Akkurat nå er situasjonen sånn at jeg følte for å sende denne "dama hans" ei mld igår, skrev bare min versjon av historien. Jeg følte så sterkt at det var rett, pga alle hans løgner, trengte å få klarhet i ting. Den var saklig, ikke sint. Da svarte hun noe rart, som om det var ok, men svarene ( hun sendte to mld ), var noe motstridende. Jeg svarte ikke noe. Så ikveld hagler det inn mld, først ei fra han, og så mange fra henne, der han først skriver at jeg må slutte å mld henne ( skrev EN mld igår ), og at jeg driver med tlf terror. Så skriver hun at hun og han er sammen og om jeg har problemer med det. Så skriver hun slutt å send meg kjipe mld ( jeg har ikke sendt noen idag ). Så skriver hun en ny mld, at hun driter langt f... i mine mld, så skriver hun noe annet kjipt, og ei ny mld til slutt.

Jeg har ikke svart noe, høres ut som at hun har løyet om meg til han, at hun har sagt at jeg har sendt mange mld ( som tlf terror, når jeg sendte EN igår, som hun DA svarte på )

Hadde lyst å skrive noe som at det var HUN som begynte å send meg mld, den dagen hun gikk inn på tlf hans, for så å blande seg inn i noe som var mellom meg og han ( da jeg skulle ha tilbake det som var mitt ), og at jeg siden skrev henne noen praktiske mld angående når jeg skulle møte han fordi han hadde blokkert meg, og som sagt EN mld igår ( også fordi han har blokkert meg, og fordi jeg hadde et behov for å si min versjon av denne "historien", pga hans løgner ). Men så lyver hun tydeligvis til han når hun får det til å fremstå som jeg har sendt dem MASSE mld. Jeg føler meg så dolka i ryggen av han! Kanskje det beste er og ikke svare noe ( selv om jeg føler for å forsvare meg ). Han sviktet meg, og nå dette. Jeg er så skuffa over han, og hun høres ikke helt god ut, spør du meg...

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjorde du det? Du ødelegger bare for deg selv! La dem være i fred! Du burde lære å kontrollere deg...

Anonymkode: 89376...f6a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som alle i dette forholdet her har noen uløste issues........

Hjelpe meg for et himla styr for å få tilbake en eller annen ting som betyr så mye at man i det hele tatt tok det fra hjemmet sitt til et annet hus. Tingen lever videre i ditt minne kjære TS. Du får den nok aldri tilbake, så du får enten ta med deg noen sterke karer som kan bryte opp den døra der tingen din ligger, eller ringe politiet og be dem følge deg for å hente denne umistelige gjenstanden, eller lære deg å gå videre i livet uten drama og tingesten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som alle i dette forholdet her har noen uløste issues........

Hjelpe meg for et himla styr for å få tilbake en eller annen ting som betyr så mye at man i det hele tatt tok det fra hjemmet sitt til et annet hus. Tingen lever videre i ditt minne kjære TS. Du får den nok aldri tilbake, så du får enten ta med deg noen sterke karer som kan bryte opp den døra der tingen din ligger, eller ringe politiet og be dem følge deg for å hente denne umistelige gjenstanden, eller lære deg å gå videre i livet uten drama og tingesten. 

Tingen har hun fått tilbake. ;) 

Anonymkode: 9b95c...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lære å kontrollere meg? Jeg skrev ei veldig gjennomtenkt, nøye planlagt saklig mld, fordi jeg følte det var rett. Han har sveket meg i nesten ETT ÅR, han sa først at de ikke var sammen lenger, for så å blokere meg, dolke meg i ryggen! Da hadde jeg behov for å si min versjon av denne historien , til henne ( også bl.a fordi jeg vet at han blokkerer meg ). Hun svarte meg som sagt igår, i en mild tone, for så at det hagler inn mld fra dem ikveld...

Hvorfor? Føler hun at jeg truer forholdet deres? 

Føler nesten som hun er en rebound, når han reagerer på denen måten og at han så raskt gikk over til henne da jeg sa at det var ikke mer i juni...Jeg vet ikke, jeg synes bare det er rart at hun har sånn behov for å markere seg. Som den første mld hun skrev fra hans tlf , hun blandet seg i noe mellom meg og han! Synes det var dårlig at hun gikk inn  på hans mobil sånn, mld fra meg handlet KUN om det jeg skullle ha tilbake ( var ca 4 mld fra meg etter 3 mnd...) Jeg har ikke snakket med han ordentlig etter det ble over mellom oss.

Fikk lyst til å forsvare meg ikveld, si at det var HUN som begynte å mld meg, den gangen, og at hun tydeligvis lyver til han , sier at jeg mld han masse når jeg sendte han EN mld...Føles rett og ikke gjøre noe, samtidig som en del av meg har lyst å ta igjen! Får tenke på det til imorgen.

Jeg er så skuffa over han...

 

Ts

 

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Anonymkode: 98caf...76f

det er du som virker å ha et behov for å markere deg, ts! Men desverre har du ikke lenger noe å markere som er ditt! Jeg skjønner henne godt jeg, det er hennes kjæreste - ikke din! Nei, du klarer tydeligvis ikke å kontrollere deg - du hadde sllerede sagt at du aldri skulle kontakte henne igjen, men du klarte ikke la være, og der mistet du enda mer av din egen selvrespekt. Trist:(

Anonymkode: 89376...f6a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er du som virker å ha et behov for å markere deg, ts! Men desverre har du ikke lenger noe å markere som er ditt! Jeg skjønner henne godt jeg, det er hennes kjæreste - ikke din! Nei, du klarer tydeligvis ikke å kontrollere deg - du hadde sllerede sagt at du aldri skulle kontakte henne igjen, men du klarte ikke la være, og der mistet du enda mer av din egen selvrespekt. Trist:(

Anonymkode: 89376...f6a

Det er for enkelt å si det sånn..du har ikke lest det jeg skrev til henne. Jeg skrev som sagt EN mld igår, som hun responderte på og alt virjket greit, som hun forstod minb situasjon, at jeg sitter med mange spørsmål, og at jeg ennå er i sjokk etter hennes første mld ( da jeg ikke visste at han hadde dame da ), og at han så oss begge samtidig en periode. Trodde vi var ferdige der, men så hagler det inn mld ikveld...Synes hun har mistet selvrespekten, når hun holder på sånn! 

Å skrive den første mld fra hans tlf, som hun gjorde til meg en søndagsmorgen, var et overtramp synes jeg, fordi de mld jeg hadde skrevet til han, handlet KUN om det jeg skulle ha tilbake. Så hun virker sjalu og kontrollerende. Ikveld, kom denne siden mye mer frem. Hun burde skjønne at jeg sitter med mange spørsmål, ha litt forståelse for min situasjon, men så lyver hun til han og omtaler det som om jeg sendte henne MASSE mld, også idag ( sendte som sagt bare EN igår ), det synes jeg er et dårlig trekk. Han er og en feiging, som ikke har noe ryggrad til å faktisk forsvare meg litt, også pga hans oppførsel med å svikte meg, dvs holde på med oss begge samtidig. 

Ts

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående selvrespekt: jeg følte at det var så rett å skrive den mld igår. Jeg har god intuisjon, og jeg følger hjertet mitt. Når jeg følte det som jeg gjorde, var det helt rett å mld henne igår. Og responsen var jo helt ok. Som om alt var greit. Inntil ikveld da det haglet inn mld fra de, spesielt henne...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste du kan gjøra nå er å bryte kontakten med begge, for virker som om de er ganske lei oppførselen din begge to. Det tror jeg du skjønner også, om du prøver å sette deg litt inn i deres situasjon. Som jeg har sagt tidligere, slutt med denne grublingen, for det ødelegger bare for deg. Du skal ikke dele resten av livet med denne fyren, så det er ikke vits å bruke mer energi og krefter på han. Gå videre, og la de gå videre også. Uansett om de er sammen eller ikke. Det er dessverre ikke noe du lan gjøra noe med. Du kan jo tenke at nå er de stuck med hverandre, og hvis du ser tilbake på hvordan du har hatt det med denne fyren, har du ikke akkurat gått glipp av noe!

Slett nr til begge to fra telefonen din, så har du ikke muligheten til å kontakte de lenger. Du må bare væra streng med deg sjøl hvis du skal klare å komme deg videre og ut av det her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

And here we go again. Som ventet så ble det at du sendte melding bare mottatt negativt. Og som ventet så ender det bare med at du har et hav av nye issues og spørsmål som gjør at du vil føle deg i full rett til å fortsette å sende dem melding. Og sånn går nu dagan.

Du ser ikke selv mønsteret? Du ser ikke selv at du ikke kommer deg videre slik du holder på nå?

Anonymkode: 8069c...215

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du gjøre videre nå da trådstarter? Du har endelig fått tingene dine og du har endelig fått forklart din versjon til henne. Er det ikke deilig? Føler du deg ikke ferdig og fri nå? :) Endelig kan du se fremover. 

Anonymkode: 01f69...34e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva skal du gjøre videre nå da trådstarter? Du har endelig fått tingene dine og du har endelig fått forklart din versjon til henne. Er det ikke deilig? Føler du deg ikke ferdig og fri nå? :) Endelig kan du se fremover. 

Anonymkode: 01f69...34e

Hun blir nok aldri ferdig. Det finnes helts sikkert flere ting som hun bruker som unnskyldning til å fortsette dette

Anonymkode: 279cf...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts nå må du seriøst gi deg. Innfinn deg med at du aldri kommer til å få den responsen du vil ha fra disse to. Noen ganger får en ikke de svarene en trenger. Det du driver med nå er cyberstalking. De sitter bare og ler av deg, skjønner du ikke det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HUN virker sjalu og kontrollerende? Haha, snakk om å kaste stein i glasshus! Selvfølgelig backer hun kjæresten i denne situasjonen og han er så mektig lei av deg! La de være! Du fremstår så desperat og smålig. Nå har du sendt den meldinga vi alle sa du ikke skulle sende, og nå kan du la de være. Ikke svar noe mer, hvis ikke har dere dette gående til evigheten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for enkelt å si det sånn..du har ikke lest det jeg skrev til henne. Jeg skrev som sagt EN mld igår, som hun responderte på og alt virjket greit, som hun forstod minb situasjon, at jeg sitter med mange spørsmål, og at jeg ennå er i sjokk etter hennes første mld ( da jeg ikke visste at han hadde dame da ), og at han så oss begge samtidig en periode. Trodde vi var ferdige der, men så hagler det inn mld ikveld...Synes hun har mistet selvrespekten, når hun holder på sånn! 

Å skrive den første mld fra hans tlf, som hun gjorde til meg en søndagsmorgen, var et overtramp synes jeg, fordi de mld jeg hadde skrevet til han, handlet KUN om det jeg skulle ha tilbake. Så hun virker sjalu og kontrollerende. Ikveld, kom denne siden mye mer frem. Hun burde skjønne at jeg sitter med mange spørsmål, ha litt forståelse for min situasjon, men så lyver hun til han og omtaler det som om jeg sendte henne MASSE mld, også idag ( sendte som sagt bare EN igår ), det synes jeg er et dårlig trekk. Han er og en feiging, som ikke har noe ryggrad til å faktisk forsvare meg litt, også pga hans oppførsel med å svikte meg, dvs holde på med oss begge samtidig. 

Ts

 

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

om hun skulle være sjalu og kontrollerende, noe du ikke vet noe om, så er da det virkelig ikke din sak!! Han har valgt henne, og vil naturlig nok forsvare henne framfor deg! Jeg synes virkelig du bør la alt ligge nå, ts! Jeg synes du går for langt nå! Du må nok leve med å ikke ha fått svar på alle spørsmål, og sånn er livet. Jeg har også ett par ekser jeg ikke fikk svar på alt etter bruddene, men jeg ville da aldri kontaktet deres nye kjærester for å få svar på det! Da tar man seg sammen, retter seg opp, tenker f...them og går videre med livet!

Anonymkode: 89376...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...