Gå til innhold

Hvordan tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

du har jo allerede sagt det du skulle si, eller hva?! I tillegg er du blokkert hos han, det er det største hintet du kan få på at kontakt med deg nå er uønsket! La det gå og lytt til delen av deg som ikke vil gjøre det!

Anonymkode: 89376...f6a

Det er hun som provoserer meg. Hun som legger det frem som om jeg har mld henne masse, når det var HUN som FØRST tok kontakt fra hans tlf, og det var HUN som fortsatte å sende mld på lørdag...Hun skrev på en kjip måte til meg, og jeg føler for å si ifra. Kansje hun visste hele tiden om meg, så hun også er en sviker.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hun som provoserer meg. Hun som legger det frem som om jeg har mld henne masse, når det var HUN som FØRST tok kontakt fra hans tlf, og det var HUN som fortsatte å sende mld på lørdag...Hun skrev på en kjip måte til meg, og jeg føler for å si ifra. Kansje hun visste hele tiden om meg, så hun også er en sviker.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

På samme måte som at du mener at det er hun som er teit, så mener hun at du er teit. Du vil aldri klare å overbevise henne om noe annet, og tar du mer kontakt vil du bare gi henne enda mer grunn til å synes at du er teit. Du må innse at de gir blanke faen i deg.

Anonymkode: 1430d...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hun som provoserer meg. Hun som legger det frem som om jeg har mld henne masse, når det var HUN som FØRST tok kontakt fra hans tlf, og det var HUN som fortsatte å sende mld på lørdag...Hun skrev på en kjip måte til meg, og jeg føler for å si ifra. Kansje hun visste hele tiden om meg, så hun også er en sviker.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Hun tok jo ikke akkurat "kontakt" med deg, hun sendte en mld for å få deg bort. For at du skulle slutte å ta kontakt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som får assosiasjoner til "Fatal attraction", eller "Farlig begjær" som filmen heter på norsk?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som at du mener at det er hun som er teit, så mener hun at du er teit. Du vil aldri klare å overbevise henne om noe annet, og tar du mer kontakt vil du bare gi henne enda mer grunn til å synes at du er teit. Du må innse at de gir blanke faen i deg.

Anonymkode: 1430d...598

Hadde hun gitt blanke faen i meg, hadde hun ikke skrevet det hun skrev...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hun tok jo ikke akkurat "kontakt" med deg, hun sendte en mld for å få deg bort. For at du skulle slutte å ta kontakt!

 

Ok. HUN skrev den FØRSTE mld til meg, ifra hans tlf, om å slutte å mld han. Dette er nå et par uker siden. Så tok jeg kontakt pga han sviket, men mest pga det praktiske, da han hadde blokkert meg. Det går en uke, og jeg sender EN mld til henne som hun DA svarer på. Så fortsetter HUN å mld meg, mange mld , på lørdagskvelden...Så HUN tok kontakt sist! Jeg skrev INGEN flere mld, jeg trodde alt var greit fredags kveld da hun respeonderte med TO mld , etter min mld.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tok jo ikke akkurat "kontakt" med deg, hun sendte en mld for å få deg bort. For at du skulle slutte å ta kontakt!

Hun hadde ikke trengt å gjøre noe for å "få meg bort". Jeg forduftet før henne, da hun svarte med to svar på min ene mld. Så kontakter HUN meg igjen, på lørdagskvelden. Skriver at jeg må slutte å sende mld og at hun gir f... i mine mld...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er som å snakke til en bag med våt sand!

bare gjør akkurat som du vil, ts. Sørg for at disse to får vite nøyaktig hva du mener om hver eneste lille detalj. De har nok sikkert ikke sine egne liv å tenke på, så de sitter nok spent å venter på svar fra deg. Bare et par meldinger til så vil hun innse hva slags fæl mann hun er sammen med, og flytter til et nonnekloster. Imens han vil innse at du absolutt ikke er sinnsyk, men heller en fabelaktig og dydig blomst, og så vil han kjøpe deg en stor og feit diamantring, og dere vil leve lykkelig alle deres dager med masse nydelige barn. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun gitt blanke faen i meg, hadde hun ikke skrevet det hun skrev...

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Det er fullt forståelig at hun blir forbanna og lei selv om hun ikke bryr seg om deg, når du ikke kan la de være i fred.

Anonymkode: 1430d...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt forståelig at hun blir forbanna og lei selv om hun ikke bryr seg om deg, når du ikke kan la de være i fred.

Anonymkode: 1430d...598

Ikke kan la dem være ifred? HUN tok kontakt med meg igjen på lørdagskvelden, ba meg slutte å sende sms, når jeg ikke gjorde noe! Jeg sendte EN mld fredag, som hun DA responderte på. Etterpå var det tyst ifra meg, jeg trodde det var ferdig. Inntil det haglet inn med mld fra henne lørdagskvelden...Han skrev at jeg mått slutte å mld henne og at jeg drev med tlf terror...Jeg gjorde ingenting!

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du hva det er du holder på med, TS? Ser du at du ikke klarer å bryte mønsteret og alltid finner en ny grunn til å rettferdiggjøre videre kontakt med dem? Ser du at du ikke kommer videre på denne måten?

Anonymkode: 8069c...215

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke kan la dem være ifred? HUN tok kontakt med meg igjen på lørdagskvelden, ba meg slutte å sende sms, når jeg ikke gjorde noe! Jeg sendte EN mld fredag, som hun DA responderte på. Etterpå var det tyst ifra meg, jeg trodde det var ferdig. Inntil det haglet inn med mld fra henne lørdagskvelden...Han skrev at jeg mått slutte å mld henne og at jeg drev med tlf terror...Jeg gjorde ingenting!

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

du er ganske frekk som antyder at vi ikke skjønner hva du skriver. Du har faktisk skrevet det samme en million ganger! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som får assosiasjoner til "Fatal attraction", eller "Farlig begjær" som filmen heter på norsk?

Håper ikke eks'en og damen har kaniner :fnise:

Anonymkode: 279cf...fb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du hva det er du holder på med, TS? Ser du at du ikke klarer å bryte mønsteret og alltid finner en ny grunn til å rettferdiggjøre videre kontakt med dem? Ser du at du ikke kommer videre på denne måten?

Anonymkode: 8069c...215

Jeg ønsker ikke å ha mer kontakt med noen av dem. Jeg lurer bare på om jeg skal sende en siste mail til han og en mld til henne, pga hvordan de var mot meg i helga. Jge føler meg urettferdig behandlet.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ønsker ikke å ha mer kontakt med noen av dem. Jeg lurer bare på om jeg skal sende en siste mail til han og en mld til henne, pga hvordan de var mot meg i helga. Jge føler meg urettferdig behandlet.

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Hvis de svarer på mailen, tror du ikke at du da vil svare tilbake og at ballen ruller derfra? Hvis de ikke svarer, tror du ikke at du kommer til å gruble videre og finne en annen grunn til å kontakte dem igjen?

De gir begge blaffen i hva du mener og er ikke interessert i mail fra deg. Du vil ikke få dem til å innse noe som helst, du vil bare skape (enda mer) irritasjon. Det er deg, og kun deg, som vil bli stilt i dårlig lys om du sender noen mer mail/melding nå.

Anonymkode: 8069c...215

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kan la dem være ifred? HUN tok kontakt med meg igjen på lørdagskvelden, ba meg slutte å sende sms, når jeg ikke gjorde noe! Jeg sendte EN mld fredag, som hun DA responderte på. Etterpå var det tyst ifra meg, jeg trodde det var ferdig. Inntil det haglet inn med mld fra henne lørdagskvelden...Han skrev at jeg mått slutte å mld henne og at jeg drev med tlf terror...Jeg gjorde ingenting!

Ts

Anonymkode: 98caf...76f

Du sendte en melding fredag, som hun svarte på, og så fikk hun tenkt seg litt om og fant ut at nok er nok og sendte deg da flere meldinger. Dette var fordi DU startet det hele på fredagen. Hun har antagelig tenkt mer og mer på det i løpet av fredagskvelden og blitt ordentlig forbanna, noe jeg forstår. Det var DU som startet den korrespondansen, ikke hun, selv om neste melding fra henne kom 24 timer etter. Klarer du ikke å se sammenhenger i noe??

Anonymkode: 1430d...598

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sendte en melding fredag, som hun svarte på, og så fikk hun tenkt seg litt om og fant ut at nok er nok og sendte deg da flere meldinger. Dette var fordi DU startet det hele på fredagen. Hun har antagelig tenkt mer og mer på det i løpet av fredagskvelden og blitt ordentlig forbanna, noe jeg forstår. Det var DU som startet den korrespondansen, ikke hun, selv om neste melding fra henne kom 24 timer etter. Klarer du ikke å se sammenhenger i noe??

Anonymkode: 1430d...598

Synes det var en veldig overdrevet reaksjon ifra henne, da mld var ingen bebreidelse mot henne.  Det var også HUN som FØRST tok kontakt med meg i utgangspunktet, og blandet seg i en sak jeg hadde med han. Jeg synes hun begikk et overtramp med å blande seg, det syntes jo også han siden han dumpet henne etterpå.

ts

Anonymkode: 98caf...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg har lest hele tråden din TS, og skrevet noen velmente råd nå og da men det kommer ikke igjennom. Jeg forstår at du har det vanskelig, og derfor anbefaler jeg deg å få profesjonell hjelp. 

Men, det jeg lurer på er, har du virkelig ikke noen respekt for menneskene rundt deg!? Er DU den eneste som betyr noe i verden? Jeg skjønner at du har det vondt, men det gir deg ikke rett til å terrorisere andre mennesker. Og det kommer ikke an på om DU ser på det som terrorisering, det som betyr noe er hvordan det oppleves for dem, at de har gitt tydelig beskjed at de ikke ønsker noen kontakt, og du trosser dette igjen og igjen. Du har ingen respekt for deres behov og ønsker. Er det det mennesket du vil være? Har du heller ingen forventninger til deg selv? Jeg oppfører meg som en dritt noen ganger, men når jeg blir gjort oppmerksom på det, prøver jeg å stoppe opp og se på hva jeg har gjort, og så spør jeg meg selv "er dette den jeg vil være?", for jeg har forventninger til meg selv. Har ikke du det? Har du gitt deg selv grønt lys til å oppføre deg så frekt og respektløst som bare det? Og du kan si tusen ganger til at det var de som begynte, jeg bryr meg ikke, du er et voksent menneske, og noen ganger så vender man det andre kinnet til (som ikke en gang er riktig metafor, siden de ikke aktivt gjør noe mot deg). Du har ikke gjort det, du har tatt igjen, tatt igjen, og tatt igjen, men det funker ikke, på et tidspunkt må du skjønne at det er nok. Du må skjønne at du plager andre. Du skal få lov til å bearbeide dette så lenge som du trenger, det går kun utover deg selv. Men det er ikke greit at du drar andre mennesker inn i din nevrotiske, tvangsmessige håndtering av motstand og vansker.

Og nå kommer du kanskje til å skrive at du ikke har plaget dem osv., men er det ikke litt påfallende at nesten alle i denne tråden er av en annen oppfatning? Tror du at du er et supermenneske som alltid ser ting klarere enn alle andre? Noen ganger trenger man hjelp til å se ting klart, så prøv å høre på de som svarer deg. Det er ikke for å plage deg, eller hetse deg, men det er fordi vi ser at du ikke klarer å forholde deg til dette på en hensiktsmessig måte. 

Det beste du gjør for deg selv er å slette og blokkere alle nummer og alle mailer, slette fra alle sosiale medier. Ja, du føler deg urettferdig behandlet, men det føler nok de også. Hold den følelsen hos deg, si inni deg at de er noen drittfolk, og la det være med det. Har du et gram av respekt for andre menneskers ønsker så skriver du ingen mail og ingen SMSer. Hvem ønsker du å være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...