Gå til innhold

malicious og hverdagen


malicious

Anbefalte innlegg

1 time siden, Favole skrev:

Helt perfekt jo :hoppe: 

Forventet det ikke i det hele tatt. Hun har alltid vært var på lyder og kunne faktisk hylgråte av at voksne mennesker lo rundt henne. Barselgruppe var veldig vanskelig, men så plutselig snudde det, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, Nautika skrev:

Så bra! Har du permisjon en stund til eller? 

Jeg har egentlig 50 dager igjen, men tar de gradert og jobber 80% frem til januar neste år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, malicious skrev:

Jeg har egentlig 50 dager igjen, men tar de gradert og jobber 80% frem til januar neste år ;)

Så deilig! Gradert uttak tror jeg at jeg skal satse på neste gang altså ;) Jeg er bare nysgjerrig på hvor lenge man må overlappe ved barnehagestart, planen er nemlig at jeg skal ta litt ferie i forbindelse med oppstarten, hvis da ikke M fremdeles har ferie (kommer an på når i august vi får plass)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 dager igjen? Har du 80% dekning, eller har du hatt litt gradering hele veien? Jeg er ferdig med betalt perm, det var jeg rett etter jul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Androide skrev:

50 dager igjen? Har du 80% dekning, eller har du hatt litt gradering hele veien? Jeg er ferdig med betalt perm, det var jeg rett etter jul. 

Har hatt 80% hele veien :) den går ut 15.04.16 egentlig :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min første dag tilbake fra permisjonen. Jobb føles veldig deilig igjen! Det er ålright å kunne være litt menneske og ikke bare en mamma. Lille snuppa hadde sin første "ordinære" dag. Jeg synes dagene hennes blir så lange :( Samboer må levere henne kl. 8 og jeg får ikke hentet før halv fire. :( På toppen av det hele kom jeg inn i barnehagen for å hente i dag og spurte om hvordan hun hadde sovet. Joda, hun sov fra 9.30 til 10.15.. SAY WHAT. Etter det ville hun jo ikke sove, NEI DET ER JO RART. Dette irriterte meg litt og vi må si ifra om dette i morgen.

Ble jo møtt av en glad men veldig sliten liten jente, som gråt seg i søvn klokka seks. <3

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...hva var det som var så rart med den sovinga? Her høres 45 mins helt normalt ut på det tidspunktet. Litt kjipt at hun ikke ville sove mer selvsagt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 min var ikke lenge. E sov også bare en halvtime en dag i forrigr uke. Det ble en lang dag men det gikk greit. Men vil jo helsy at hun sover litt mer. 

Håper hun sover mer idag da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars liten. Håper virkelig de kan jobbe inn noen mer passende rutiner snart. Det må jo gå seg til. Storebror sov to lurer i bhg hele det første året, han. De var virkelig flinke til å legge til rette, selv om de hadde unger som sov til forskjellige tidspunkt. Lillebror er fortsatt fullstendig avhengig av tre lurer om dagen, hvis ikke er han helt skutt og kveldsmat blir bare krøll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Androide skrev:

Hmm...hva var det som var så rart med den sovinga? Her høres 45 mins helt normalt ut på det tidspunktet. Litt kjipt at hun ikke ville sove mer selvsagt da.

Hun sover vanligvis 2 1/2 time i barnehagen. Vanligvis betyr at hun har gjort det 2-3 dager :P Og ikke sove etter 10.15 betyr slitsom dag for henne. :(

8 timer siden, MissStiles skrev:

45 min var ikke lenge. E sov også bare en halvtime en dag i forrigr uke. Det ble en lang dag men det gikk greit. Men vil jo helsy at hun sover litt mer. 

Håper hun sover mer idag da!

Hun sov faktisk 2 ganger i dag. Første gangen ikke fullt så lenge. Skal jo sies hun stod opp nærmere 5 i dag, så ikke rart man blir trøtt tidlig.

6 timer siden, Trampe skrev:

Stakkars liten. Håper virkelig de kan jobbe inn noen mer passende rutiner snart. Det må jo gå seg til. Storebror sov to lurer i bhg hele det første året, han. De var virkelig flinke til å legge til rette, selv om de hadde unger som sov til forskjellige tidspunkt. Lillebror er fortsatt fullstendig avhengig av tre lurer om dagen, hvis ikke er han helt skutt og kveldsmat blir bare krøll. 

Det gikk bedre i dag, heldigvis. Men jeg merker jo at jeg ikke får hjem godjenta mi, men heller en sliten utgave av henne. Trist å sende henne i barnehagen, sånn egentlig, men jeg kan jo ikke være hjemme evig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MissStiles skrev:

Hvordan gikk første uka på jobb? Godt å være tilbake?

Gått veldig bra! Og kost meg på jobb, men så klart savnet lillemor. Du begynner i morgen, var det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, malicious skrev:

Gått veldig bra! Og kost meg på jobb, men så klart savnet lillemor. Du begynner i morgen, var det sånn?

Det stemmer. utrolig spent på hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der kom tann nr. 8!  Nå har fortennene også kommet såpass langt ut at vi ser mellomrommet mellom de. Haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er lille søta mi 1 år :)

 

Her er et bilde:

 

 

 

Endret av malicious
Tok vekk bildet igjen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag tok vi MMR-vaksina! Skulle egentlig ta de andre også, men helsesøster ville ikke stikke henne 3 ganger, så vi ble enige om MMR i dag også tar vi bare de to andre før vi reiser til Argentina. Stor frøken på 10,4kg og 76 cm lang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...