Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Tror jeg må være en av få som ikke liker overnaturlige ting i Sims:fnise: Håper årstider og dyr kommer snart :)

Men det blir aldri en høydare når det ikke er åpen verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det kommer en stuff pack snart med litt forskjellig; helst noe til et soverom - klesskap, senger, knaggrekker med klær på eller sånne hengere med klær på. Noe som kan få et soverom til å se ut som et soverom. Er drit lei av de sengene som er der nå, de er så grusomt kjedelige. Jeg spiller mest i build mode og det er kjempe bra ellers, men er lite valg av senger og moderne malerier. Man kan jo laste ned custom content så klart, men spillet blir så tregt av det. Og så klart trenger vi smårollinger snart, for det er ikke det samme uten... Og årstider hadde vært herlig!! 

Måtte bare få det ut! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 21/05/2016 at 16.43, Chiyo skrev:

Noen andre som har lest om disse spørreundersøkelsene som enkelte brukere skal ha fått mail om? Er det ekte? Hvis de er ekte så sier det jo litt om alle ideene EA har for spillet. 

Blandt annet Universitet, Magisk Universitet (for hekser og trollmenn), ferie, generasjoner, sesonger, hobbier, Rise to Fame...

http://honeywellsims4news.tumblr.com/post/80194622230/the-latest-sims-4-survey-descriptions-and

http://simscommunity.info/2015/08/08/new-survey-reveals-possible-expansion-packs-for-the-sims-4/

Jeg fikk disse spørreundersøkelsene før, husker ikke hvordan jeg meldte meg på eller om jeg bare fikk de men har fått innimellom siden Ambitions kom ut til Sims 3. Om vanlige EA spill også, reklame, hva man liker best osv fra alle utviklere.

For ett år siden fikk jeg mail nesten hver dag om å ta en spørreundersøkelse fra EA of når jeg trykket på linken så stod det at jeg allerede hadde fullført den. Så jeg sa ifra til EA sånn i tilfelle de driver å sender ut uten at folk for gjort dem, etter det så har jeg ikke fått noen. Mistenker at de bare har meldt meg av istedet for å fikse det. Kjipt! Elsket å gjøre de, var interessant å se hvilket retning de hadde tenkt å ta spillet.

Hva jeg vil ha:

Årstider
Flere nabolag
Dyr
Generations type expansion, mange som hatet denne men en av mine favoritter.
Flere malinger/gulv !!!! Bygge pakke?
Jobbe hjemmefra (som i ambitions)
Trenger vanlige møbler, den mest allsidige sofaen er jo den billigste..

Vet ikke om det er noe jeg inbiller meg men kunne man ikke "dekke på bordet" i Sims 2? Synes jeg husker det var så koselig å dekke på bordet også kalle alle til middag. Nå så setter jo alle seg i forskjellige ender av huset.

Endret av Raiu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen
40 minutter siden, MXB skrev:

Hva jeg vil ha:

Årstider
Flere nabolag
Dyr

Generations type expansion, mange som hatet denne men en av mine favoritter.
Flere malinger/gulv !!!! Bygge pakke?
Jobbe hjemmefra (som i ambitions)
Trenger vanlige møbler, den mest allsidige sofaen er jo den billigste..

Enig i dei eg har utheva, generations har eg aldri prøvd, så eg kan ikkje sakne den. Pluss universitet, men det trur eg kanskje eg har nemnt nokon gonger tidlegare :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, MXB skrev:

Jeg fikk disse spørreundersøkelsene før, husker ikke hvordan jeg meldte meg på eller om jeg bare fikk de men har fått innimellom siden Ambitions kom ut til Sims 3. Om vanlige EA spill også, reklame, hva man liker best osv fra alle utviklere.

For ett år siden fikk jeg mail nesten hver dag om å ta en spørreundersøkelse fra EA of når jeg trykket på linken så stod det at jeg allerede hadde fullført den. Så jeg sa ifra til EA sånn i tilfelle de driver å sender ut uten at folk for gjort dem, etter det så har jeg ikke fått noen. Mistenker at de bare har meldt meg av istedet for å fikse det. Kjipt! Elsket å gjøre de, var interessant å se hvilket retning de hadde tenkt å ta spillet.

Hva jeg vil ha:

Årstider
Flere nabolag
Dyr
Generations type expansion, mange som hatet denne men en av mine favoritter.
Flere malinger/gulv !!!! Bygge pakke?
Jobbe hjemmefra (som i ambitions)
Trenger vanlige møbler, den mest allsidige sofaen er jo den billigste..

Vet ikke om det er noe jeg inbiller meg men kunne man ikke "dekke på bordet" i Sims 2? Synes jeg husker det var så koselig å dekke på bordet også kalle alle til middag. Nå så setter jo alle seg i forskjellige ender av huset.

Jo, jeg har spilt sims 2 i det siste, og der serverer de alltid maten de lager på spisebordet ja :)

Jeg elsket også generasjonerpakka :) Tror at grunnen til at mange hatet den er fordi at de mener at innholdet i den pakka skulle vært med i grunnspillet. Jeg et egentlig enig, men pakka gjorde jo spillet veldig mye bedre for meg :)

Sims 4 trenger virkelig en sånn pakke med MASSE innhold. Jeg liker å spille med familier og sånn, og sims 4 hat veldig lite av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg er også en som bare spiller "vanlige" familier. Liker ikke magiske ting, utenom aliens! Elsket at man kunne sende bort foreldrene og ha hjemme alene fest.

Hadde vært fint om i de neste nabolagene vi fikk hadde flere små tomter. Vi har ikke alle amerikansk stil der selv de med vanlig jobb kan ha mega hus :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, sims 3 ble utgitt i Juni 2009. Kjæledyr kom over to år senere, altså Oktober 2011. Så kom årstider ett år senere, i November 2012.

Kan man se ut i fra den tidslinjen hva som vil skje med TS4? Jeg tenker de drøyer en stund med slike utvidelser, for å melke mest mulig penger ut av det som kommer nå når folk fremdeles er noenlunde interessert i spillet. Så kommer de med de store, etterventede utvidelsene som generasjoner, kjæledyr og vær. På den måten opprettholder de interessen, og kjøpere...

Taktisk er det jo, men jævlig irriterende. Jeg har sluttet å spille the sims på grunn av dette. Det er forståelig at utvidelser o.l kommer ut til spill, men hvis du skal sammenligne TS med f.eks Fallout (1,2,3 og 4) så var jo spillet fullverdig når det kom ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å gjøre en vanlig tomt om til en fellestomt? Hvordan gjør man isåfall det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Verena skrev:

Går det an å gjøre en vanlig tomt om til en fellestomt? Hvordan gjør man isåfall det? 

Når du bygger uten en familie på tomten så er det ett hus med en i inni i verktøybaren oppe (der hvor bulldozeren, frem og tilbake er osv) og der kan du endre til fellestomt. Trykker du på residental får du opp liste med alle de forskjellige tomtene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MXB skrev:

Når du bygger uten en familie på tomten så er det ett hus med en i inni i verktøybaren oppe (der hvor bulldozeren, frem og tilbake er osv) og der kan du endre til fellestomt. Trykker du på residental får du opp liste med alle de forskjellige tomtene.

Takk for god hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig generations som alle snakker om? Hva er det i den pakken?

Anonymkode: 4d0bf...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig generations som alle snakker om? Hva er det i den pakken?

Anonymkode: 4d0bf...e24

Det er en pakke til the sims 3 som fokuserer på familie og livet til simmene. I den pakka kunne man blant annet ha overnattingsfest for barn, tenåringer kunne ha fest når foreldrene reiste bort, gå på skoleball, få fantasivennet som kunne bli levende, midtlivskrise.

Høres ikke så spennende ut når jeg forklarer, men jeg følte at den pakka gav spillet mer dybde. Så ønsker meg en lignende pakke til sims 4 :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var også flere ting man kunne gjøre mellom barn-besteforeldre osv.

Jeg likte også veldi godt at man kunne gi stokk til simmene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kunne man trille småbarna i barnevogn :) Men gjorde det veldig sjelden da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generations ga rett og slett utrolig mye "fyll" i spillet, selv om mye av det var snakk om mange småting gjorde den spillopplevelsen veldig mye bedre. Utrolig mange samhandlinger, nye situasjoner simmene kunne befinne seg i, mye nytt for dem å gjøre...
 Selv om det er en vanskelig pakke å beskrive er det absolutt en av de beste gjennom franchisen synes jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes Generations var den beste pakken men er veldig enig i at det burde vært med i grunnspillet.

Likte veldig godt Supernatural selvom jeg ikke liker magiske ting, fordi alle møblene og stilen man fikk var så fin. Pets og Seasons synes jeg også de gjorde bra, elsket trick-or-treat. Er kanskje ikke fullt så mulig uten åpen verden men barn kan iallefall besøke hjemmetomten da. Eller så kan man ha en festivaltomt.

Island Paradise var også kult men tror ikke det er mulig denne gangen.

Men mest av alt som jeg glemte å neven i listen min tidligere APARTMENTS!! Sims 2 stil ikke Sims 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil veldig gjerne fyre opp Sims 3 selv men selv med super PC så suger Sims 3 for å si det mildt, så mange bugs og tull :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
MXB skrev (På 27.5.2016 den 23.33):

Vil veldig gjerne fyre opp Sims 3 selv men selv med super PC så suger Sims 3 for å si det mildt, så mange bugs og tull :(

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...