Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Mandragora skrev:

Dette har kanskje blitt spurt om tidlegare, men...

Vanlege simmer og vampyrer kan ikkje gifte seg med kvarandre?

 Eg har eit par der den eine er vampyr. Dei er bestevenner og har full romantikkmåler, men ingen av dei kan fri. Må eg kanskje nedlaste ein mod for dette? Og har andre opplevd det samme? Spelet mitt er til tider ganske glitchy. 

Det er nok spillet ditt som har en feil, har ikke hørt noe om at det ikke skal være mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Auri skrev:

Det er nok spillet ditt som har en feil, har ikke hørt noe om at det ikke skal være mulig.

Okei, takk for svar! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har masse mods og andre nedlastninger.... Fungerer spillet optimalt?

Jeg har aldri brukt dette tidligere, men har den siste uken lastet ned en del... Spillet fryser hele tiden, og det er umulig å spille... Tenker kanskje det kan ha noe med alle nedlasingene å gjøre?

Spilte en husstand i går, hvor jeg ikke hadde nedlastet utstyr i huset, og alt fungerte fint... Bygde nytt hus og har masse nedlastbart innhold i huset, og spillet fryser hele tiden.... Må lagre og gå til hovedmeny og tilbake igjen for at det skal bli greit, men varer maks i 2 minutter før det fryser på nytt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg laster aldri ned mods nettop fordi jeg er redd slike ting skal skje med spillet. Er og skeptisk til andre ting som kan følge med, som virus som fucker opp pcen helt :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lastet ned sims 4 startpakken fra Orgin, til min Mac. Men hver gang jeg laster ned en tilleggspakke, slettes alle familiene mine.. Det er som om spillet begynner på nytt. Er dette normalt? 

Anonymkode: fb43e...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette har blitt spurt om før, har bare lest de første par sidene i tråden så langt. Går det an å skru av aldring på simmene, og hvor gjør man det? Mener og huske at dette gikk an i Sims 3 hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Notatboka
32 minutter siden, Leinica skrev:

Mulig dette har blitt spurt om før, har bare lest de første par sidene i tråden så langt. Går det an å skru av aldring på simmene, og hvor gjør man det? Mener og huske at dette gikk an i Sims 3 hvertfall. 

Ja, det går! Gå på innstillinger(de tre prikkene i høyre hjørnet), spillinnstillinger og kryss av på autoaldring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Jeg har et stort problem! Guttesimmen og jentesimmen min fikk barn sammen (som ble gutt, jeg kalte han Tino :P).Da Tino ble barn, var stemmen hans helt vanlig. Men nå som han har blitt tenåring har han plutselig fått jentestemme! :( Jeg prøvde å endre det i simskaperen men det funker ikke! Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Har jo ikke lyst å begynne helt på nytt igjen :( 

Anonymkode: f3809...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp! Jeg har et stort problem! Guttesimmen og jentesimmen min fikk barn sammen (som ble gutt, jeg kalte han Tino :P).Da Tino ble barn, var stemmen hans helt vanlig. Men nå som han har blitt tenåring har han plutselig fått jentestemme! :( Jeg prøvde å endre det i simskaperen men det funker ikke! Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Har jo ikke lyst å begynne helt på nytt igjen :( 

Anonymkode: f3809...880

Dette har skjedd med flere av simmene mine også :angry: Aner ikke hvorfor og om det er noe å gjøre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp! Jeg har et stort problem! Guttesimmen og jentesimmen min fikk barn sammen (som ble gutt, jeg kalte han Tino :P).Da Tino ble barn, var stemmen hans helt vanlig. Men nå som han har blitt tenåring har han plutselig fått jentestemme! :( Jeg prøvde å endre det i simskaperen men det funker ikke! Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Har jo ikke lyst å begynne helt på nytt igjen :( 

Anonymkode: f3809...880

Det skjer meg meg også (super irriterende), men du kan endre det i simskaperen hvis du bruker kode. Stemme og utsene kan bare endres senere om man bruker kode.

Dette gjør du:

1. Skriv testingCheats on i kodefeltet
2. Skriv cas.fulleditmode i kodefeltet
3. Nå kan du endre simmen

Endret av Chiyo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2017 den 16.34, StineMari skrev:

Dere som har masse mods og andre nedlastninger.... Fungerer spillet optimalt?

Jeg har aldri brukt dette tidligere, men har den siste uken lastet ned en del... Spillet fryser hele tiden, og det er umulig å spille... Tenker kanskje det kan ha noe med alle nedlasingene å gjøre?

Spilte en husstand i går, hvor jeg ikke hadde nedlastet utstyr i huset, og alt fungerte fint... Bygde nytt hus og har masse nedlastbart innhold i huset, og spillet fryser hele tiden.... Må lagre og gå til hovedmeny og tilbake igjen for at det skal bli greit, men varer maks i 2 minutter før det fryser på nytt...

Det kan være at en av mods'a du har lastet ned er buggy. Du må evnt finne den ene og fjerne den fra mod mappen. Tidkrevende, ja, men det er eneste løsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Chiyo skrev:

Det skjer meg meg også (super irriterende), men du kan endre det i simskaperen hvis du bruker kode. Stemme og utsene kan bare endres senere om man bruker kode.

Dette gjør du:

1. Skriv testingCheats on i kodefeltet
2. Skriv cas.fulleditmode i kodefeltet
3. Nå kan du endre simmen

Takk for svar. Skal teste det ut :) 

Anonymkode: f3809...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Vampyrer i går, men angrer. Noen som vet hvordan jeg kan avinstallere kun den game pack'en? Gidder ikke ha noe som bare tar plass.

Anonymkode: e7f4c...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bare så frustrert nå!

Lastet ned en mod isted som liksom skulle føre til at tenåringer kunne få barn. Jeg brukte sykt lang tid på å laste den ned men fikk det til tilslutt. Gjorde alt som skulle til for å laste ned og jeg fikk moden inn i spillet tilslutt. Da jeg skulle få mine to tenåringssimmer til å lage barn, så står alternativet ''prøv å få barn''. Så jeg klikke på den, men når jeg venter på at de skal gå til sengs å gjøre det, så står de bare å ser på hverandre før handingen blir avbrutt :kjefte: Jeg har prøvd å slå av og på spillet men det funker ikke! :( Dette skjer ikke med mine voksne simmer så det er nok moden det er noe gale med..  Jeg som hadde gledet meg å bli tenåringsmor..

Anonymkode: f3809...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare så frustrert nå!

Lastet ned en mod isted som liksom skulle føre til at tenåringer kunne få barn. Jeg brukte sykt lang tid på å laste den ned men fikk det til tilslutt. Gjorde alt som skulle til for å laste ned og jeg fikk moden inn i spillet tilslutt. Da jeg skulle få mine to tenåringssimmer til å lage barn, så står alternativet ''prøv å få barn''. Så jeg klikke på den, men når jeg venter på at de skal gå til sengs å gjøre det, så står de bare å ser på hverandre før handingen blir avbrutt :kjefte: Jeg har prøvd å slå av og på spillet men det funker ikke! :( Dette skjer ikke med mine voksne simmer så det er nok moden det er noe gale med..  Jeg som hadde gledet meg å bli tenåringsmor..

Anonymkode: f3809...880

Kan hende moden er udatert.

Anonymkode: 302f3...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wicked Whims gir deg denne muligheten. Den er ikke utdatert.

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Leinica skrev:

Hva er koden til å få simmene i godt humør igjen, og hva skriver man for å få den til å virke?

testingcheats on

så holder du inne shift(i think it was) og trykker på simmen det gjelder eller postkassen hvis du vil velge hele husstanden

Anonymkode: feefe...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wicked Whims gir deg denne muligheten. Den er ikke utdatert.

Anonymkode: 48a89...de1

Jeg har hatt problemer med Wicked Whims sine teen-babyer. For det første så får ikke de mage, og for det andre blir ikke mannaen faren, så barna blir stygge fordi spillet blander morens gener med helt tilfeldige simmer. :( 

DEt skjer ikke med de voksne. Min voksne sim fikk barn med en annen voksen sim etter wicked sex. Men når et tenåring par fikk barn så ble ikke faren... faren. 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2017 den 18.31, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt problemer med Wicked Whims sine teen-babyer. For det første så får ikke de mage, og for det andre blir ikke mannaen faren, så barna blir stygge fordi spillet blander morens gener med helt tilfeldige simmer. :( 

DEt skjer ikke med de voksne. Min voksne sim fikk barn med en annen voksen sim etter wicked sex. Men når et tenåring par fikk barn så ble ikke faren... faren. 

Anonymkode: 10047...8d0

Mc Command Mod, funker alltid for meg.

Anonymkode: 3a9bb...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...