Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at vedkommende reagerer på alle typer vaskemiddel? :klo:

Anonymkode: 9bdee...dc9

Jeg tipper AB mener at det kan skje med alle typer vaskemiddel. Det er ikke REMA sin feil at en person reagerer på vaskemiddelet deres liksom.

Anonymkode: 28ed6...cad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper AB mener at det kan skje med alle typer vaskemiddel. Det er ikke REMA sin feil at en person reagerer på vaskemiddelet deres liksom.

Anonymkode: 28ed6...cad

Det er rema sitt eget produkt, det er vel derfor kunden retter sin harme mot dem.

Om det var meg ville jeg vel fått undersøkt hvilke stoffer som trigger allergi hos meg, og deretter unngått å kjøpe vaskemidler og annet med det jeg ikke tåler, framfor å gå bansnas på Facebook-siden til prodisenten. :fnise: 

Anonymkode: 83b7b...cdd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig lurer mest på akkurat hva han har vasket med vaskepulver, siden han klør i hodebunnen og ansiktet...

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, charactouy skrev:

Jeg personlig lurer mest på akkurat hva han har vasket med vaskepulver, siden han klør i hodebunnen og ansiktet...

Skjerf? Lue? Finlandshette? :ph34r:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, charactouy skrev:

Jeg personlig lurer mest på akkurat hva han har vasket med vaskepulver, siden han klør i hodebunnen og ansiktet...

Kanskje han har missforstått og trodd at man vasker kroppen med vaskepulver? :lol: 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er det en på Norsk tipping sin side som klager på at han får spørsmål om å bli grasrotgiver, for det er han ikke, og det har han heller aldri tenkt til å bli fordi han tror ikke på karma, og han får aldri noe igjen for det gode han gjør.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På siden til MobilePay i en tråd hvor de skriver om Æ så har en fyr lagt inn maaange kommentarer om at han ikke bruker slike drittapper, at han handler på kiwi og at han betaler med kontanter. Han har ikke lagt inn samme kommentar hver gang, men han har skrevet mange kommentarer om akkurat det samme :fnise: Og selvfølgelig har han gått på Livets Harde Skole.

Sitat

JEG BOIKOTTER REMA 1000,DESSUTEN BRUKER JEG KONTANTER

Sitat

KONTANTER ER BEST OG SIKREST

Sitat

boikotter rema og bruker kontanter

Sitat

bruker ikke mobiltelefonen til å betale med,mye bedre med kontanter

Det var et lite utvalg :sprettoy:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 03/03/2014 den 22.45, Amananas skrev:

"Hei (butikk).
Dette er andre gang jeg er innom butikken deres på (senter) for å kjøpe tyggis. Begge gangene har jeg blitt prakka på ting som jeg overhode ikke trenger, eller hadde tenkt til å kjøpe.

Er det mulig å få kjøpe seg en pakke tyggis uten å måtte kjøpe te-lys eller 3 for 2 vanter? Selv etter at jeg sier nei blir jeg spurt om jeg er HEEELT sikker på om jeg ikke vil kjøpe vanter.

Jeg vet vel best selv om jeg trenger vanter eller ei?
"

Hva skal man si... Når jeg tenker meg om så er dette egentlig like teit av butikken: Litt rart svar fra butikken da de sa de skulle ta dette videre internt.. :S Jeg som jobber i butikk vet jo veldig godt hvor utrolig kontrollerende og stort presset er på de ansatte om å drive mersalg, så dette er vel strengt tatt ikke en klage som de ansatte burde få, men ledelsen. Fra kundeservice altså.

Når det er nevnt så er det slike ting som dette som gjør at jeg hater mersalg enda mer... Vet jo at en del kunder tenker slik :(


 

Var dette en Nille butikk?

Anonymkode: 35fcb...1ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Fra TV2 Sumo:

Slutt å sende filmer som jeg har sett på kino !!! Dere vet hvilke. Takk!

 

 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, idontknow skrev:

Fra TV2 Sumo:

Slutt å sende filmer som jeg har sett på kino !!! Dere vet hvilke. Takk!

 

 

Helt utrolig :laugh: Digger denne tråden :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen!
Nå har jeg spurt min **** butikk og svaret der var at slike avgjørelser tas på høyeste plan, altså dere! 

Hva har dere tenkt å gjøre med dette? Må jeg ta kontakt med Forbrukerrådet for å få tilbake mandelmelk uten sukker!
Mattilsynet kanskje!

 

:laugh: Hva i alle dager trur hun at forbrukerrådet og mattilsynet kan hjelpe til med? Og så selfølgelig er høyeste hold på Facebook :fnise:

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt dette er for dårlig for et såpass stort konsern! Ventet på svar i én og en halv time på FB, venta en halvtimes tid på elkjøp-chatten før det og har også forsøkt å ringe uten hell. Dette skal jaggu meg bli informert om til avisene...

 

Ja dette blir nok førstesideoppslag i alle avisene... Herregud kjerring

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/5/2017 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Var dette en Nille butikk?

Anonymkode: 35fcb...1ce

J...mas på nille. Hver gang så er det: trenger du....har du...i dag har vi tilbud...fan jeg er ikke blind. Jeg ser tilbudene,dessuten er det selvbetjening

Anonymkode: 99048...aca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/18/2016 den 6.24, Tøytigern skrev:

Det ER farlig å sette fakkelbokser rett på bakken. Folk som tråkker i dem kan få alvorlige brannskader. Så her bør faktisk butikken ta kritikk.

Farlig. Eks svaksynte ser boksen,men de kan se den lengre borte enn hva den er. 

Anonymkode: 99048...aca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rema 1000:

Hei,..Dere Må Gjerne 'Snakke/Konversere' med Dybden i Selve Dataskjermen,..dette er ikke Ulovlig(Skal Aldri Bli Det, Heller*,:, fordi er ikke Utdødd, for Pikene på Broen vinner, og Klovnene 'Over' Broen Besvimer, og skriver sine egne Kommentarer på Facebook,..(De lager Hele Verden om til Neste Planet i den 'Kirgianske' Oppslagstavle, som Presidentene er SÅ Stolte over,..(nb.nb) 😝🤡Alle disse 2 delene er ikke uten Meg, Nei*,..så ta en annen Vending enn den forventede Mini-Serien, som Tydelig vil)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, MalloryK skrev:

Rema 1000:

Hei,..Dere Må Gjerne 'Snakke/Konversere' med Dybden i Selve Dataskjermen,..dette er ikke Ulovlig(Skal Aldri Bli Det, Heller*,:, fordi er ikke Utdødd, for Pikene på Broen vinner, og Klovnene 'Over' Broen Besvimer, og skriver sine egne Kommentarer på Facebook,..(De lager Hele Verden om til Neste Planet i den 'Kirgianske' Oppslagstavle, som Presidentene er SÅ Stolte over,..(nb.nb) 😝🤡Alle disse 2 delene er ikke uten Meg, Nei*,..så ta en annen Vending enn den forventede Mini-Serien, som Tydelig vil)

Jeg skjønte ingenting av denne. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg skjønte ingenting av denne. 

Det tror jeg er like greit 😳 Ikke meningen at vi vanlige skal forstå tror jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MalloryK skrev:

Rema 1000:

Hei,..Dere Må Gjerne 'Snakke/Konversere' med Dybden i Selve Dataskjermen,..dette er ikke Ulovlig(Skal Aldri Bli Det, Heller*,:, fordi er ikke Utdødd, for Pikene på Broen vinner, og Klovnene 'Over' Broen Besvimer, og skriver sine egne Kommentarer på Facebook,..(De lager Hele Verden om til Neste Planet i den 'Kirgianske' Oppslagstavle, som Presidentene er SÅ Stolte over,..(nb.nb) 😝🤡Alle disse 2 delene er ikke uten Meg, Nei*,..så ta en annen Vending enn den forventede Mini-Serien, som Tydelig vil)

Hva i alle dager er det denne personen har fått i seg av tabletter? :sjokkert:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...