Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

På 15.7.2017 den 15.26, penny_ skrev:

https://www.facebook.com/yourmindas

Facebooksiden til denne bedriften er rett og slett full av gullkorn både fra "kundene" og bedriftseierne selv. Her har dere underholdning for resten av lørdagen. 

Dette er jo helt fryktelig. Jeg får en så ubehagelig følelse av å se på disse videoene. 

Anonymkode: 40457...4f3

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, MalloryK skrev:

Rema 1000 igjen, vedkommende klager på at det er bilde av dame på brødskjæremaskinene, og det er diskrimerende

Hei igjen Rema 1000. Jeg skrev til dere for noen dager siden angående klistremerket på brødskjæremaskinen deres, (i butikken på Eidsvoll Verk) og at jeg opplevde det som kjønnsdiskriminerende. I dag har jeg vært på alle de andre matbutikkene på Råholt. Vedlagt (og i kommentarene) finner dere bilder av brødskjæremaskinene til Spar, Coop Extra og Kiwi. Ingen av de andre butikkene har det samme klistremerket som dere har. Hvorfor det Rema 1000? Merk også at alle de andre har samme maskinleverandør som dere (Foodtech). Jeg antar at dere har en eldre versjon og Foodtech har skjønt at dette klistremerket er teit og utdatert og dermed setter de det ikke på maskinene deres lenger. Kanskje dere kunne også fått tak i noen av de nye klistremerkene?

Sitter hun oppå skjæremaskinen??? :sjokk:

Anonymkode: 19d9c...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uff fikk bare vondt av de på your mind, jeg. Skjønner vel knapt at de blir latterliggjort engang, bare trist å lese. :(

Anonymkode: 11d17...fce

Hadde jeg hatt noen tusen kroner som jeg ikke hadde hatt bruk for, hadde jeg faktisk meldt meg på et kurs hos dem bare for å ha opplevd det :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
På 15.7.2017 den 15.26, penny_ skrev:

https://www.facebook.com/yourmindas

Facebooksiden til denne bedriften er rett og slett full av gullkorn både fra "kundene" og bedriftseierne selv. Her har dere underholdning for resten av lørdagen. 

Men er de seriøse? Snakker de sånn..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, MalloryK skrev:

Åh, denne var morsom da, hos Canal Digital:

Hei. Naboens Internett er treg. Jeg har brukt wifien hans i mange år nå, men plutselig har nedlastingshastigheten gått drastisk ned. Finnes det noen muligheter for at vi kan få opp hastigheten uten å spørre han? Vi er ikke akkurat på talefot, da jeg ved et uhell spyttet på en av barna hans.

Oh, lord... hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, MalloryK skrev:

Åh, denne var morsom da, hos Canal Digital:

Hei. Naboens Internett er treg. Jeg har brukt wifien hans i mange år nå, men plutselig har nedlastingshastigheten gått drastisk ned. Finnes det noen muligheter for at vi kan få opp hastigheten uten å spørre han? Vi er ikke akkurat på talefot, da jeg ved et uhell spyttet på en av barna hans.

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MalloryK skrev:

Åh, denne var morsom da, hos Canal Digital:

Hei. Naboens Internett er treg. Jeg har brukt wifien hans i mange år nå, men plutselig har nedlastingshastigheten gått drastisk ned. Finnes det noen muligheter for at vi kan få opp hastigheten uten å spørre han? Vi er ikke akkurat på talefot, da jeg ved et uhell spyttet på en av barna hans.

En gammel spøk jeg har sett flere ganger rundt omkring. :)

https://www.facebook.com/virginmedia/posts/521450444534985

Anonymkode: 619f5...6e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du Norwegian.. æ va å skulle fly mæ en tur til Spania her i sommer. Å da pakka æ jo kofferten med badetrusa å sandalan. Førr æ tenkte at det kanskje var greit å ha med litt lettere klea enn det vi bruke heime i nordnorge på sommarn. Hadde jo vært litt dumt å tusle rundt i 35grader iført snøscooterdressen æ kjøpte snøvintern i 99. Å når æ pakke ned klea så regne æ no med at dokker klare å sende den kofferten min med samme flye som mæ, kanskje dokker har sånn ultraradarscanner sånn at dokker ser ka som e i kofferten før dok sende han med flyet å at det var derfor dokker sendte han Tel Oslo,  fordi dokker så sandalan å badetrusa å tenkte at denna kan han skal Tel frognerbadet! Men æ sku jo ikkje det!! Æ like jo ikkje søringa engang, fordi dem klage straks han ryk under 15grader. Vi hadde en gang 15+grader her i Tromsø. Satan det var en fin sommerdag! Heile Tromsø tok fri fra jobb å dro rett heim å måka sæ ned til plena å tok fram grillen! 

Men uansett, æ gikk no der nedi han Spania å så lur ut.. Satan det var varmt! I scooterdressen....  å tru når æ sku bade, e dokker klar over kor mye vann en scooterdress fra 1999 trekk til sæ... skal love dokker at ikkje engang han Elias fra lunvik hadde klart å trekke mæ opp fra bottn av bassenget. 

Men trur du faen ikke at dokker ringte, joda, 2daga etter så hørte æ fra bottn av bassenget at den Motorola satellitt telefonen min ringte fra bassengkanten. 
Vi som bor i nord må ha sånn satellitt telefon, Førr vi har ikkje sånn 3g å 4g. Vi har sånn GSM på fine daga over 5+. 

Joda da ca kofferten funnet. I oslo. .. å ned kom han... eller det vil si hvertfall halvparten av han. Så der sto æ med 1sandal og en knust koffert.

Æ har tatt fly mange gang, å alle gangan så har æ stått å sett ut vinduet på dem som laste flyet, får dæm dårlig betalt eller e det sånn at dokker bevisst søke folk med seriøse aggresjons problema? Førr æ har sett mye sterke sinte folk, som kaste ting, æ har en kompis som blir så sur når han skrur på toyotan sin at at drefse verktøy å hjul faen avgårde. Men aldri har æ sett folk som e så rå å kaste som di der losseran dokkers. Ka dokker skal med di der bagasjebilan? Dokker kan jo bare plassere guttan dokkers ved skranken å få dem til å drefse koffertan ut på flystripa å inn i flyet.. å æ trur han som kasta min koffert var ekstra sint å bomma på bagasjerommet til flyet. Så æ mistenke at en plass i Norge så flyr det altså en boing med en halv koffert å en sandal stikkanes ut fra flyskroget.

Så æ har lært. Neste gang så kler æ på mæ shortsen inni scooterdressen å sandalan inni skoan...

Men der værste e no kofferten. Æ hadde tjuvlånt han av kjerringa. Å ho e ikkje blid... 

Så nu ligg æ nu her i hagen i teltet som nå franske turista va så dum å ta med til nordnorge i 5+.. 

Så om dokker kunne vært så grei å ordna ho mor en ny koffert så kanskje æ hadde fått kommet inn i huset igjen? Æ e djevelsk sulten å man blir rimelig dårlig i magen av å leve på bare måse i 6-7daga!!

Vennlig hilsen Mæ!

-----------

:fnise:

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Hei! Kanskje litt idiotspørsmål, men det får gå. Jeg vet at hvis du vakuum pakker klær i koffert, så vet jeg at det vil spare plass, men vil det tynge eller gjøre bagasjen lettere av å vakuumpakke? "

Altså, seriøst?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, MalloryK skrev:

" Hei! Kanskje litt idiotspørsmål, men det får gå. Jeg vet at hvis du vakuum pakker klær i koffert, så vet jeg at det vil spare plass, men vil det tynge eller gjøre bagasjen lettere av å vakuumpakke? "

Altså, seriøst?

Hahahahaha. Herre Jesus Kristus.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/22/2017 den 2.07, FrittgåendeBurugle skrev:

Hei du Norwegian.. æ va å skulle fly mæ en tur til Spania her i sommer. Å da pakka æ jo kofferten med badetrusa å sandalan. Førr æ tenkte at det kanskje var greit å ha med litt lettere klea enn det vi bruke heime i nordnorge på sommarn. Hadde jo vært litt dumt å tusle rundt i 35grader iført snøscooterdressen æ kjøpte snøvintern i 99. Å når æ pakke ned klea så regne æ no med at dokker klare å sende den kofferten min med samme flye som mæ, kanskje dokker har sånn ultraradarscanner sånn at dokker ser ka som e i kofferten før dok sende han med flyet å at det var derfor dokker sendte han Tel Oslo,  fordi dokker så sandalan å badetrusa å tenkte at denna kan han skal Tel frognerbadet! Men æ sku jo ikkje det!! Æ like jo ikkje søringa engang, fordi dem klage straks han ryk under 15grader. Vi hadde en gang 15+grader her i Tromsø. Satan det var en fin sommerdag! Heile Tromsø tok fri fra jobb å dro rett heim å måka sæ ned til plena å tok fram grillen! 

Men uansett, æ gikk no der nedi han Spania å så lur ut.. Satan det var varmt! I scooterdressen....  å tru når æ sku bade, e dokker klar over kor mye vann en scooterdress fra 1999 trekk til sæ... skal love dokker at ikkje engang han Elias fra lunvik hadde klart å trekke mæ opp fra bottn av bassenget. 

Men trur du faen ikke at dokker ringte, joda, 2daga etter så hørte æ fra bottn av bassenget at den Motorola satellitt telefonen min ringte fra bassengkanten. 
Vi som bor i nord må ha sånn satellitt telefon, Førr vi har ikkje sånn 3g å 4g. Vi har sånn GSM på fine daga over 5+. 

Joda da ca kofferten funnet. I oslo. .. å ned kom han... eller det vil si hvertfall halvparten av han. Så der sto æ med 1sandal og en knust koffert.

Æ har tatt fly mange gang, å alle gangan så har æ stått å sett ut vinduet på dem som laste flyet, får dæm dårlig betalt eller e det sånn at dokker bevisst søke folk med seriøse aggresjons problema? Førr æ har sett mye sterke sinte folk, som kaste ting, æ har en kompis som blir så sur når han skrur på toyotan sin at at drefse verktøy å hjul faen avgårde. Men aldri har æ sett folk som e så rå å kaste som di der losseran dokkers. Ka dokker skal med di der bagasjebilan? Dokker kan jo bare plassere guttan dokkers ved skranken å få dem til å drefse koffertan ut på flystripa å inn i flyet.. å æ trur han som kasta min koffert var ekstra sint å bomma på bagasjerommet til flyet. Så æ mistenke at en plass i Norge så flyr det altså en boing med en halv koffert å en sandal stikkanes ut fra flyskroget.

Så æ har lært. Neste gang så kler æ på mæ shortsen inni scooterdressen å sandalan inni skoan...

Men der værste e no kofferten. Æ hadde tjuvlånt han av kjerringa. Å ho e ikkje blid... 

Så nu ligg æ nu her i hagen i teltet som nå franske turista va så dum å ta med til nordnorge i 5+.. 

Så om dokker kunne vært så grei å ordna ho mor en ny koffert så kanskje æ hadde fått kommet inn i huset igjen? Æ e djevelsk sulten å man blir rimelig dårlig i magen av å leve på bare måse i 6-7daga!!

Vennlig hilsen Mæ!

-----------

:fnise:

Dummeste jeg har lest

Anonymkode: 19d9c...f63

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kommentar på et innlegg på siden til Aftenposten. Han er sur for at de har delt en artikkel på Facebook som man må ha abonnement for å lese. 

Sitat

Kan dere ikke la være å legge ut lokkeanonser. Er så dritlei all markedsføringen dere kjører. Kan dere ikke legge ut noen historier i sin fulle helhet og dekke utgiftene igjennom reklameinntekter som dere sikkert har nok av fra før??????????????

Og et av svarene:

Sitat

Enig!! kvalmt, respektløst og spekulativt! Det er å holde folk for narr!

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, penny_ skrev:

En kommentar på et innlegg på siden til Aftenposten. Han er sur for at de har delt en artikkel på Facebook som man må ha abonnement for å lese. 

Og et av svarene:

 

Haha, jeg skal gjøre det samme på matbutikken i dag til den stakkars ansatte.

«Dette her går da vitterlig ikke an! Her står avisstativet med den ene lokkende o overskriften etter den andre, også mener dere at man skal måtte betale for å få lese avisene?!?»

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

One Call:

"Halo one call og facebook følger Detta er rettslig svik også straffemedvirkning til fengsel hils who ever nå ligger telefon ah deres abonent tilbudt så jævlig tynnt ann dere nå burde skyndte dere i forsvar denne sak ferdig tiltale lure menneske av praktisk og jobb til kunn prate med sleiker det betyr at dere er nå skyldige i drift kanselering av offentlig og norsk konge dømme gå å pakk ressten langt vekk dere er stengt men hvis vi klarer res til imorgen bare at da er skudde løst og one call kunn skyldig i nå offentlig avtaging av menneske jeg er Hallesby av Lunde Einar Nrk"

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, MalloryK skrev:

One Call:

"Halo one call og facebook følger Detta er rettslig svik også straffemedvirkning til fengsel hils who ever nå ligger telefon ah deres abonent tilbudt så jævlig tynnt ann dere nå burde skyndte dere i forsvar denne sak ferdig tiltale lure menneske av praktisk og jobb til kunn prate med sleiker det betyr at dere er nå skyldige i drift kanselering av offentlig og norsk konge dømme gå å pakk ressten langt vekk dere er stengt men hvis vi klarer res til imorgen bare at da er skudde løst og one call kunn skyldig i nå offentlig avtaging av menneske jeg er Hallesby av Lunde Einar Nrk"

Noen som vil prøve seg på en oversetting?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MalloryK skrev:

One Call:

"Halo one call og facebook følger Detta er rettslig svik også straffemedvirkning til fengsel hils who ever nå ligger telefon ah deres abonent tilbudt så jævlig tynnt ann dere nå burde skyndte dere i forsvar denne sak ferdig tiltale lure menneske av praktisk og jobb til kunn prate med sleiker det betyr at dere er nå skyldige i drift kanselering av offentlig og norsk konge dømme gå å pakk ressten langt vekk dere er stengt men hvis vi klarer res til imorgen bare at da er skudde løst og one call kunn skyldig i nå offentlig avtaging av menneske jeg er Hallesby av Lunde Einar Nrk"

At det var...

HÆ?????

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2017 den 15.26, penny_ skrev:

https://www.facebook.com/yourmindas

Facebooksiden til denne bedriften er rett og slett full av gullkorn både fra "kundene" og bedriftseierne selv. Her har dere underholdning for resten av lørdagen. 

Dette er en humorside da.. 😉 'for moro skyld'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Dette er en humorside da.. 😉 'for moro skyld'

Ingen humorside. Så ekte som det går an å bli!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...