Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Reklame for nytt boligområde hvor det står "Har du lyst til å bo på XXX? Prøv vår boligvelger", en i kommentatorfeltet skriver:

"NEI JEG HAR SLETT IKKE LYST Å BO SØR OM TRØNDELAG OM JEG SÅ FÅR GRATIS HUS.HVORFOR BO I KANINBUR SAMMEN MED GRINETE SØRINGER NÅR DET ER PLASS NOK HER NORD"

 

:fnise:

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

En "fin" (og jævlig) provoserende en:

"Varmer hjertet mitt når eg ser noen bli gla for en enkel liten cheese burger fra MC Donald. Og man får en go varm klem og et stort smil og bladet asfalt i retur."

Og så masse med likes og skryt om hvor hjertegod denne personen er, så hun følger opp med:

"Eg hadde kjøpt meg 2 cheese burgere. Og greide kje begge 2. Og han som sto og solgte bladet asfalt så litt sulten ut. Og det er jo bedre å gi dem litt mat enn noe annet. Er 2 gang eg gir noen mat av de som selger det bladet."

Ja, for det var jo så jævlig snilt å ta i mot et blad som koster 100 kr fra en rusavhengig, mot at han fikk en cheeseburger til 15 kroner tilbake - siden du ikke orket den selv... ("Asfalt" er det bladet tidligere/ nåværende rusavhengige selger til 100 kr på vestlandet. De kjøper det selv inn til 50 kr). Jeg hadde skjems. Hvis du er så jævlig snill så betaler du vel selgeren for bladet!!

Anonymkode: 6b55d...40c

Og det hadde jeg faen meg kommentert på statusen til vedkommende også! For et egosentrisk menneske!

Anonymkode: 83b7b...cdd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Seriøs kommentar til TVNorge:

"Hadde kanskje vært greit om dere fremhevet i media at de Ikke Bare er Canal Digital-kunder dette går ut over, men også Viasat-kunder!!! Synes det har vært Veldig fokus på Bare Canal Digital-kunder!!! Vi som sitter med Viasat føler oss litt glemt i alt dette!! Canal Digital.kunder får kompensasjon for dette ( selv om det ikke er all verden), mens Viasat ikke kommer med noen tilbud til sine kunder!!"

 

Skulle tro det var en parodi, men er dessverre seriøst.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amananas skrev:

Seriøs kommentar til TVNorge:

"Hadde kanskje vært greit om dere fremhevet i media at de Ikke Bare er Canal Digital-kunder dette går ut over, men også Viasat-kunder!!! Synes det har vært Veldig fokus på Bare Canal Digital-kunder!!! Vi som sitter med Viasat føler oss litt glemt i alt dette!! Canal Digital.kunder får kompensasjon for dette ( selv om det ikke er all verden), mens Viasat ikke kommer med noen tilbud til sine kunder!!"

 

Skulle tro det var en parodi, men er dessverre seriøst.

Sånne her folk... de aner bare ikke hvor godt de har det. Enn å KLAGE til et selskap som sliter akkurat nå, om at Viasat ikke får nok oppmerksomhet? Altså? "Viasat kommer ikke med tilbud til sine kunder!" sier han, og det er TVNorge sin skyld fordi..???? KUNDER ALTSÅ. BLIR PISSED AV Å LESE INNPÅ HER. Men er avhengig av den daglige dosen dumhet... 

Anonymkode: f6c55...97f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Dette her synes jeg faktisk er ganske sykt.

Til Europris (fra juletider):

"Hei hadde et lite trivelig hendelse i en av butikkene deres nærmere sakt Europris Rakkestad. Som dere ser står fakkel boksene alt for nærme inngangen, å når jeg skal gå ut etter jeg hadde handlet.kom det en dame inn med handlevogn å jeg ut med barnevogn som da resulterer i at en tråkker oppi boksen og spruter stearin ut over hele vognen og i ansiktet på min 6måneders gamle sønn. Noe som kunne vært veldig farlig. Fordi det er alt for trangt der boksene står. Å når jeg da går inn for å få snakke med sjefen for å få høre hva vi skal gjøre å forklarer saken, dessverre var ikke hun på jobb. Å en av de som jobber der ringer til henne. Å det var ikke en hyggelig samtale der jeg får oppleve at dette er vår egen feil å vi måtte snakke med den kunden som kom inn når vi gikk ut. Synest det er skremmende at det er lov å ha fakkel bokser så tett på inngangen."

Og så har hun lagt med bilde av inngangen, som bare viser to fakkelbokser satt opp på hver side av inngangen på helt vanlig måte. HVORDAN ER DETTE BUTIKKENS FEIL? HVORFOR ER DU SJOKKERT FOR AT BUTIKKEN MENTE DET VAR DIN EGEN FEIL? Kjære menneske, det ER jo din feil!
Dette er altså verdens takk for at man prøver å gjøre det koselig for kunder å handle i mørketidene, da skal man faen meg ha skylda for at noen klarer å tråkke rett oppi dem også. For det er jo sykt vanskelig å se en lysende fakkel i mørket? Og kunden insinuerer jo selv at dette var den andre kundens feil, siden hun skulle gå forbi samtidig. (Svaret her er jo at begge var typiske kunder, egoistiske, som ikke kunne slippe den andre forbi først. Dermed endte det med at de pressa hverandre ut.)

 

Jag hadde vært flau om jeg hadde skyldt noe slikt på butikken, det kunne ALDRI falt meg inn. Dessverre skriver hun også senere på kommentar at hun hadde fått penger i kompensasjon for det som skjedde. Blir jo nesten USA-tilstander dette. KUNDER ASS -.-

Anonymkode: 6b55d...40c

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette her synes jeg faktisk er ganske sykt.

Til Europris (fra juletider):

"Hei hadde et lite trivelig hendelse i en av butikkene deres nærmere sakt Europris Rakkestad. Som dere ser står fakkel boksene alt for nærme inngangen, å når jeg skal gå ut etter jeg hadde handlet.kom det en dame inn med handlevogn å jeg ut med barnevogn som da resulterer i at en tråkker oppi boksen og spruter stearin ut over hele vognen og i ansiktet på min 6måneders gamle sønn. Noe som kunne vært veldig farlig. Fordi det er alt for trangt der boksene står. Å når jeg da går inn for å få snakke med sjefen for å få høre hva vi skal gjøre å forklarer saken, dessverre var ikke hun på jobb. Å en av de som jobber der ringer til henne. Å det var ikke en hyggelig samtale der jeg får oppleve at dette er vår egen feil å vi måtte snakke med den kunden som kom inn når vi gikk ut. Synest det er skremmende at det er lov å ha fakkel bokser så tett på inngangen."

Og så har hun lagt med bilde av inngangen, som bare viser to fakkelbokser satt opp på hver side av inngangen på helt vanlig måte. HVORDAN ER DETTE BUTIKKENS FEIL? HVORFOR ER DU SJOKKERT FOR AT BUTIKKEN MENTE DET VAR DIN EGEN FEIL? Kjære menneske, det ER jo din feil!
Dette er altså verdens takk for at man prøver å gjøre det koselig for kunder å handle i mørketidene, da skal man faen meg ha skylda for at noen klarer å tråkke rett oppi dem også. For det er jo sykt vanskelig å se en lysende fakkel i mørket? Og kunden insinuerer jo selv at dette var den andre kundens feil, siden hun skulle gå forbi samtidig. (Svaret her er jo at begge var typiske kunder, egoistiske, som ikke kunne slippe den andre forbi først. Dermed endte det med at de pressa hverandre ut.)

 

Jag hadde vært flau om jeg hadde skyldt noe slikt på butikken, det kunne ALDRI falt meg inn. Dessverre skriver hun også senere på kommentar at hun hadde fått penger i kompensasjon for det som skjedde. Blir jo nesten USA-tilstander dette. KUNDER ASS -.-

Anonymkode: 6b55d...40c

Det ER farlig å sette fakkelbokser rett på bakken. Folk som tråkker i dem kan få alvorlige brannskader. Så her bør faktisk butikken ta kritikk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det ER farlig å sette fakkelbokser rett på bakken. Folk som tråkker i dem kan få alvorlige brannskader. Så her bør faktisk butikken ta kritikk.

ALT er farlig; "jo mer idiotsikkert du gjør noe, jo større idioter produserer verden".

Anonymkode: 38dbe...d2b

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ALT er farlig; "jo mer idiotsikkert du gjør noe, jo større idioter produserer verden".

Anonymkode: 38dbe...d2b

De kunne jo fulgt vanlig praksis og fjernet åpen flamme fra innganspartiet til butikken sin, og brukt noen av de flotte lyktene sine i stedet...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 timer siden, Tøytigern skrev:

Det ER farlig å sette fakkelbokser rett på bakken. Folk som tråkker i dem kan få alvorlige brannskader. Så her bør faktisk butikken ta kritikk.

For det er jo alt for mye å forlange at folk ser hvor de går.....

Anonymkode: b9183...36a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

For det er jo alt for mye å forlange at folk ser hvor de går.....

Anonymkode: b9183...36a

Det er jo brannfare, i forbindelse med åpen flamme. Og man skal faktisk tenke over at ikke alle ser hvor de går, når det står en fakkelboks på bakken. Derfor bør man få den opp i et fakkelboks-stativ. De er i handelen. Eller man kan sette boksen inn i en større lykt.

 

Uansett, dette er en avsporing, så jeg kommer ikke til å bruke mer plass i tråden på akkurat dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Én kunde til nille:
Jeg syns Nille alltid har vært en bra butikk, med mye fint til fine priser. Men dessverre må jeg få si at juletiden i butikkene er skuffende. Så klart skal man selge juleting, men hvorfor HELE butikken bare jul? Det er jo komplett umulig å kjøpe en julegave der. Når jeg skal kjøpe julegave gidder ikke jeg å kjøpe noe som har med jul å gjøre. Jeg vil jo at de personene som får gave skal kunne bruke det hele året, og når man får vite hva folk ønsker seg kan man ikke gå i butikkene deres for det er jo bare julepynt/dekorasjoner. Det syns jeg er veldig dårlig. Slik var det ikke hos dere før.

 

En annen kunde litt lenger nede på sida:
Hei. Jeg lurer på, er all julepynt kommet ut i butikkene nå?? Var innom butikken på Brekstad, men må si jeg ble skuffa.....Har aldri sett så lite pynt før. Men synes det har blitt litt mindre av juleting i butikkene deres de siste årene, det syns også andre jeg har snakket med.

 

Det skal jammen godt gjøre å gjøre alle til lags!

Anonymkode: 6b55d...40c

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så kan man ikke få betalt regninger eller noe idag heller..
Nå er dette en vits hele greien..
Kanskje en ide å få det fikset,og ikke bare beklage...???7
-Dere oppnår bare og få en masse irriterte kunder!!!!
----------------------------------------------------------
Hei Kari, 

Takk for at du skriver til oss her på Facebook :)

Vi får få tilbakemeldinger på at det ikke skal være mulig å betale regninger fra nettbanken. Hva opplever du som feil når du forsøker? Ta gjerne kontakt med oss via en innlogget chat fra nettbanken din eller ring på telefon 04800 - så skal vi selvfølgelig se på saken. 

Ha en videre fin dag! /Matz
----------------------------------------------------------
Nei jeg har gitt opp dette tullet,det koster penger å ringe..da betaler dere regninger som ikke jeg får betalt da..og så tar jeg kontakt med media,om dette ikke gir seg..nå er jeg pisselei dette..Eneste grunnen til at jeg ikke har skiftet bank er at da må jeg huske nye koder..
----------------------------------------------------------
Hvis du får logget deg inn i nettbanken, så start gjerne en chat med oss så du slipper å ringe. Vi vil veldig gjerne se om vi ikke får løst dette. /Matz
----------------------------------------------------------
Nei jeg har gittt opp,jeg er som sagt pisselei. :-) det er alt for ofte feil :-(

_______________________________________________________________________________

Kan ikke si jeg har mye medfølelse for personen når man er så uvillig til å ta imot hjelp

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Orbis skrev:

Og så kan man ikke få betalt regninger eller noe idag heller..
Nå er dette en vits hele greien..
Kanskje en ide å få det fikset,og ikke bare beklage...???7
-Dere oppnår bare og få en masse irriterte kunder!!!!
----------------------------------------------------------
Hei Kari, 

Takk for at du skriver til oss her på Facebook :)

Vi får få tilbakemeldinger på at det ikke skal være mulig å betale regninger fra nettbanken. Hva opplever du som feil når du forsøker? Ta gjerne kontakt med oss via en innlogget chat fra nettbanken din eller ring på telefon 04800 - så skal vi selvfølgelig se på saken. 

Ha en videre fin dag! /Matz
----------------------------------------------------------
Nei jeg har gitt opp dette tullet,det koster penger å ringe..da betaler dere regninger som ikke jeg får betalt da..og så tar jeg kontakt med media,om dette ikke gir seg..nå er jeg pisselei dette..Eneste grunnen til at jeg ikke har skiftet bank er at da må jeg huske nye koder..
----------------------------------------------------------
Hvis du får logget deg inn i nettbanken, så start gjerne en chat med oss så du slipper å ringe. Vi vil veldig gjerne se om vi ikke får løst dette. /Matz
----------------------------------------------------------
Nei jeg har gittt opp,jeg er som sagt pisselei. :-) det er alt for ofte feil :-(

_______________________________________________________________________________

Kan ikke si jeg har mye medfølelse for personen når man er så uvillig til å ta imot hjelp

Det er så mange dumme bankkunder at jeg får helt vondt. Hvorfor ikke bare ta kontakt via tlf eller chat, istedet for å bruke tid på å surve på facebook. 

Anonymkode: 125f2...d1b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rema 1000:
Hei. Jeg har gått en kraftig reaksjon i både hodebunn og ansiktet pga det vaskepulveret dere som heter rema 1000. Takk skal dere faen meg ha.

 

Anonymkode: 82985...10b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop Obs: 

I dag kom jeg for å handle hos dere dere er veldig hyggelige og jeg synes det er koselig å kom til dere å handle men i dag var det en dame som fulgte etter meg hun hadde langt hår med hestehale og lav som person jeg vet ikke hvorfor hun gjorde det jeg har ikke gjordt noe galt jeg vil gjerne forsette å handle hos dere jeg liker ikke at folk går ryggen på meg for da tror jeg at det har skjedd noe galt og jeg har ikke noe galt

Anonymkode: cdf4e...a32

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2016 den 2.04, AnonymBruker skrev:

Rema 1000:
Hei. Jeg har gått en kraftig reaksjon i både hodebunn og ansiktet pga det vaskepulveret dere som heter rema 1000. Takk skal dere faen meg ha.

 

Anonymkode: 82985...10b

HAHHA. 

Det gjelder jo alle typer vaskemiddel. Hva i svarte. Skyld på rema likosm.. 

Anonymkode: f6c55...97f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

HAHHA. 

Det gjelder jo alle typer vaskemiddel. Hva i svarte. Skyld på rema likosm.. 

Anonymkode: f6c55...97f

Hvordan vet du at vedkommende reagerer på alle typer vaskemiddel? :klo:

Anonymkode: 9bdee...dc9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...