Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

På 9.7.2017 den 19.16, MalloryK skrev:

Rema 1000:

Hei,..Dere Må Gjerne 'Snakke/Konversere' med Dybden i Selve Dataskjermen,..dette er ikke Ulovlig(Skal Aldri Bli Det, Heller*,:, fordi er ikke Utdødd, for Pikene på Broen vinner, og Klovnene 'Over' Broen Besvimer, og skriver sine egne Kommentarer på Facebook,..(De lager Hele Verden om til Neste Planet i den 'Kirgianske' Oppslagstavle, som Presidentene er SÅ Stolte over,..(nb.nb) 😝🤡Alle disse 2 delene er ikke uten Meg, Nei*,..så ta en annen Vending enn den forventede Mini-Serien, som Tydelig vil)

Denne personen må være psykisk syk...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, rebella81 skrev:

Denne personen må være psykisk syk...

Vet om flere som skriver slik, men det er når de er rusa på ett eller annet 😂 

Skal ikke se bort ifra det :-) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, rebella81 skrev:

Denne personen må være psykisk syk...

Kanskje dopet på et eller annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, penny_ skrev:

https://www.facebook.com/yourmindas

Facebooksiden til denne bedriften er rett og slett full av gullkorn både fra "kundene" og bedriftseierne selv. Her har dere underholdning for resten av lørdagen. 

Hva i alle dager er dette? Tuller de???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Hva i alle dager er dette? Tuller de???

Nei, dessverre :P De blir jo latterliggjort i kommentarfeltet under hvert eneste innlegg. 

Endret av penny_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, penny_ skrev:

https://www.facebook.com/yourmindas

Facebooksiden til denne bedriften er rett og slett full av gullkorn både fra "kundene" og bedriftseierne selv. Her har dere underholdning for resten av lørdagen. 

Jeg får ikke tak i hva slags bedrift det er. Hva selger/gjør de?

Anonymkode: 4eea0...e69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ikke tak i hva slags bedrift det er. Hva selger/gjør de?

Anonymkode: 4eea0...e69

Nei, det kommer ikke så klart frem. De driver visst med motivasjonskurs, Forever Living og den slags.

Endret av penny_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, penny_ skrev:

Nei, dessverre :P De blir jo latterliggjort i kommentarfeltet under hvert eneste innlegg. 

Fikk store smerter i ordboken min av å lese det de skriver. De må jo helt mangle gangsyn

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Fikk store smerter i ordboken min av å lese det de skriver. De må jo helt mangle gangsyn

For ikke å snakke om videoene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, penny_ skrev:

https://www.facebook.com/yourmindas

Facebooksiden til denne bedriften er rett og slett full av gullkorn både fra "kundene" og bedriftseierne selv. Her har dere underholdning for resten av lørdagen. 

Hva er det de driver med?  😂😂😂

Anonymkode: f824d...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hva i alle dager er dette? Tuller de???

Haha logoen er jo den grønne dingsen på "the sims" 😂 

 

Men haha så harry de er xD 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De virker jo ikke særlig motiverende heller. Når de snakker høres det ut som om de er deprimerte og det er ikke et smil å se

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk til @penny_  for flere timers underholdning. Lenge siden jeg har ledd så fortvilet i flere timer :nordvesta:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, penny_ skrev:

https://www.facebook.com/yourmindas

Facebooksiden til denne bedriften er rett og slett full av gullkorn både fra "kundene" og bedriftseierne selv. Her har dere underholdning for resten av lørdagen. 

Stemmer for en egen tråd for den facebooksiden, etter å ha lest gjennom store deler av "firmaets" poster 😂😂😂

Anonymkode: f824d...67f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer for en egen tråd for den facebooksiden, etter å ha lest gjennom store deler av "firmaets" poster 😂😂😂

Anonymkode: f824d...67f

Den fb-siden er fantastisk underholdende :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema 1000 igjen, vedkommende klager på at det er bilde av dame på brødskjæremaskinene, og det er diskrimerende

Hei igjen Rema 1000. Jeg skrev til dere for noen dager siden angående klistremerket på brødskjæremaskinen deres, (i butikken på Eidsvoll Verk) og at jeg opplevde det som kjønnsdiskriminerende. I dag har jeg vært på alle de andre matbutikkene på Råholt. Vedlagt (og i kommentarene) finner dere bilder av brødskjæremaskinene til Spar, Coop Extra og Kiwi. Ingen av de andre butikkene har det samme klistremerket som dere har. Hvorfor det Rema 1000? Merk også at alle de andre har samme maskinleverandør som dere (Foodtech). Jeg antar at dere har en eldre versjon og Foodtech har skjønt at dette klistremerket er teit og utdatert og dermed setter de det ikke på maskinene deres lenger. Kanskje dere kunne også fått tak i noen av de nye klistremerkene?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff fikk bare vondt av de på your mind, jeg. Skjønner vel knapt at de blir latterliggjort engang, bare trist å lese. :(

Anonymkode: 11d17...fce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...