Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Kan du ikke bare godta det da? :filer:

Anonymous poster hash: 8422b...4bd

Hvis du ser på AB koden så er det ikke meg :) Men jeg forstår bare ikke hvorfor noen drar opp et innlegg skrevet for 6 måneder siden bare for å krangle flere innlegg nedover om en matvare fåes i glass eller ikke. Herr. e. gud.

Anonymous poster hash: f44c3...81a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ser på AB koden så er det ikke meg :) Men jeg forstår bare ikke hvorfor noen drar opp et innlegg skrevet for 6 måneder siden bare for å krangle flere innlegg nedover om en matvare fåes i glass eller ikke. Herr. e. gud.

Anonymous poster hash: f44c3...81a

...Nei nei. Poenget er:

surstrømming og sursild er faktisk ikke det samme.

EOD

Anonymous poster hash: 8422b...4bd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for faen, drit nå i å krangle om den jævla surstrømmingen da! Blir like glad hver gang jeg ser det har kommet et nytt innlegg i tråden og så er det bare surstrømming, surstrømming, SURSTRØMMING!

Anonymous poster hash: 55e09...5e2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for faen, drit nå i å krangle om den jævla surstrømmingen da! Blir like glad hver gang jeg ser det har kommet et nytt innlegg i tråden og så er det bare surstrømming, surstrømming, SURSTRØMMING!

Anonymous poster hash: 55e09...5e2

Eller barnslige sutreinnlegg som dine. Kutt ut!

Anonymous poster hash: 8422b...4bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer også å finne gullkorn fra Facebook når jeg ser det ligger nytt innlegg her. Også er det bare en fortsettelse på den der evinnelige surstrømming-diskusjonen.

 

Jeg driter langt i hvem av dere som har rett, og surstrømming interesserer meg midt i ræva. Jeg foreslår at en moderator kommer og rydder i avsporingene deres, og at dere starter en ny tråd om surstrømming på dertil egnet forum, nemlig mat og drikke, så kan dere fortsette å krangle der.

 

EOD.



Anonymous poster hash: 83b7b...cdd
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"I dag har jeg handla i en coop-butikk. (Jeg er medlem og synes det er en glimrende ide at overskuddet går tilbake til medlemmene).

I det jeg skal betale, blir jeg gjort oppmerksom på at det tilbud på karbonadedeig og at det ville lønt seg å kjøpe fire pakker i stedet for tre. Ellers takk, jeg kjøper det antallet jeg har tenkt. For øvrig er jeg heller ikke så overvettes begeistret for tilbudskupongene som flagrer: "Vi vet hva du kjøper og nå kan du få noe gratis eller nedsatt."
Det er kjempefint at Coop setter pris på sine medlemmer og la det gjerne lønne seg enda mer å handle hos Coop , men jeg vil selv bestemme hva jeg skal kjøpe og hvor mye!"

 

Merkelig, jeg ville blitt kjempeglad om den i kassa gjorde meg oppmerksom på det. Men vi er alle forskjellige........



Anonymous poster hash: f6c55...97f
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Så rart

Jeg ser bare positivt om kassadamen sier at det lønner seg å ta med x antall fler

Det er jo ikke lureri. Kjøttdeig kommer jeg uansett til å kjøpe igjen senere, så om jeg får en pakke gratis eller mye billigere så lønner det seg jo

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

TV 2 Nyhetene:

"de fleste ikke bergensere Hater TV2.jævla kryp.skaff dåkk en utdannelsle,og et fotballag!!!!!"

 

..ok?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei. Kjøpte en liten snøglobe hos *butikk* på Amfi i Sandnes for 1 time siden. Etter å ha satt den fram tok min eldste datter den og holdt den i hendene, noen sekunder senere knuser den i hendene hennes, noe som ressulterer i et dypt kutt i tommelen og hun får glass over seg. Ser at glasset er syltynt, og det skal nok ikke mye til for at dette skjer igjen med andre nysgjerrige små barn mot julen. Råder dere til å fjerne dette produktet fra hyllene. "

 

Wow... Snakk om å sy puter under armene på barna altså.. Skal man slutte å selge alt som ungen din kan skjære seg på (når du ikke følger med)?? Snøkuler er gjerne lagt av glass, og skal IKKE klemmes på, ELLER lekes med av små barn. *Oppgitt*

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei. Kjøpte en liten snøglobe hos *butikk* på Amfi i Sandnes for 1 time siden. Etter å ha satt den fram tok min eldste datter den og holdt den i hendene, noen sekunder senere knuser den i hendene hennes, noe som ressulterer i et dypt kutt i tommelen og hun får glass over seg. Ser at glasset er syltynt, og det skal nok ikke mye til for at dette skjer igjen med andre nysgjerrige små barn mot julen. Råder dere til å fjerne dette produktet fra hyllene. "

 

Wow... Snakk om å sy puter under armene på barna altså.. Skal man slutte å selge alt som ungen din kan skjære seg på (når du ikke følger med)?? Snøkuler er gjerne lagt av glass, og skal IKKE klemmes på, ELLER lekes med av små barn. *Oppgitt*

Det hadde jeg søren meg kommentert var jeg deg! Herlighet, at det går an. Egentlig burde jo alt forbys, siden barn potensielt kan skade seg på det meste, om de får fatt i det. :roll:

Anonymkode: 83b7b...cdd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StripeyPanda

Kiwi:

-Hvorfor må Kiwi på Hvalstad ha en sinna tigger utenfor hver dag? Unicef er jo bedre da?

Ja jøss. Kiwi plasserer tiggeren utenfor hver morgen, og flytter h*n inn på lageret ved stengetid. Samme visa hver dag. Ikke alle Kiwier har dette dessverre, kun utvalgte eksklusive butikker..! :ironi:

To Kiwi-poster til:

-På Kiwi Økern selger man bananer med sprekker i. Kanskje har det kommet bananfluer og lagt egg i sprekkene. Slike bananer burde være endel av fruktgarantien.Bananer uten sprekker burde gis bort til kunder som er så snille at de plukker ut samme antall friske bananer som skadede.

-Kjøpte firstprice bratwurst hos dere, og sier det rett ut. Om jeg noe gang ser en av dere i kiwiledelsen, kommer jeg til å tre disse bratwurstene langt ned i halsen på dere, så får dere smake dritten selv, svindlere. Var så mjuke at det var bare å spytte ut, fytterakkern

:overrasket:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der bildet med blå roser som har blitt delt så hyppig i dag, med teksten "Kjære pappa i himmelen. Gratulerer med farsdagen din. Jeg savner deg, og skulle ønske du var her..." Delt av damer på 50-60 år og sånn. :roll:

(Helt greit å savne faren sin selv om man er godt voksen, og spesielt på farsdagen, selvfølgelig, men å dele sånt blir bare klissete for meg, og minner mest om oppmerksomhetsbehov.)

Anonymkode: 83b7b...cdd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke like teit som alt annet som har stått i tråden, men altså:

"Jeg var på Kiwi og handlet idag, og når jeg ser på prisene rundt omkring i butikken, så lurer jeg veldig på HVILKE varer dere har satt ned prisene på ?
For de varene jeg kjøpte idag, de var gått OPP i pris siden siste jge var på Kiwi og handlet. Ett eksempel er Eldorado frossen bringebær, i sommer kostet den 14.90, ,for ca 14 dager siden kostet den 18.90 og i dag koster den 21.90. Dette er vel ikke å sette ned prisen?"

Hvorfor GIDDER folk å bruke tida si på dette? Ånei, varen har steget 3 kroner i pris liksom... Da må jeg skrive til Kiwi!

Og har ikke folk fått med seg enda at den norske kronen bare synker og synker?? Hva forventer de? -.-

Anonymkode: 6b55d...40c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke like teit som alt annet som har stått i tråden, men altså:

"Jeg var på Kiwi og handlet idag, og når jeg ser på prisene rundt omkring i butikken, så lurer jeg veldig på HVILKE varer dere har satt ned prisene på ?
For de varene jeg kjøpte idag, de var gått OPP i pris siden siste jge var på Kiwi og handlet. Ett eksempel er Eldorado frossen bringebær, i sommer kostet den 14.90, ,for ca 14 dager siden kostet den 18.90 og i dag koster den 21.90. Dette er vel ikke å sette ned prisen?"

Hvorfor GIDDER folk å bruke tida si på dette? Ånei, varen har steget 3 kroner i pris liksom... Da må jeg skrive til Kiwi!

Og har ikke folk fått med seg enda at den norske kronen bare synker og synker?? Hva forventer de? -.-

Anonymkode: 6b55d...40c

Jeg forstår det heller ikke. Jeg ser omtrent aldri på prisen når jeg handler, så sant det ikke er varer hvor jeg vet prisen kan variere enormt avhengig av produsent.

Anonymkode: 83b7b...cdd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke like teit som alt annet som har stått i tråden, men altså:

"Jeg var på Kiwi og handlet idag, og når jeg ser på prisene rundt omkring i butikken, så lurer jeg veldig på HVILKE varer dere har satt ned prisene på ?
For de varene jeg kjøpte idag, de var gått OPP i pris siden siste jge var på Kiwi og handlet. Ett eksempel er Eldorado frossen bringebær, i sommer kostet den 14.90, ,for ca 14 dager siden kostet den 18.90 og i dag koster den 21.90. Dette er vel ikke å sette ned prisen?"

Hvorfor GIDDER folk å bruke tida si på dette? Ånei, varen har steget 3 kroner i pris liksom... Da må jeg skrive til Kiwi!

Og har ikke folk fått med seg enda at den norske kronen bare synker og synker?? Hva forventer de? -.-

Anonymkode: 6b55d...40c

Og pris på frukt og bær er gjerne sesongbasert...er det ikke ganske vanlig at bær og sesongfrukt er dyrere om vinteren?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og pris på frukt og bær er gjerne sesongbasert...er det ikke ganske vanlig at bær og sesongfrukt er dyrere om vinteren?

Jordbæra er i hvertfall dyrere de første ukene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere mobilselskap har gått ut med info om at alle deres kunder kan bruke mobilen til og fra Frankrike uten kostnad i en periode, det er visst IKKE greit å informere om...

Trist at dere bruker denne tragedien til å skaffe dere selv "positiv" PR.... Dere kunne gjort dette for kundene deres uten å skape blest rundt det.. Men hva med alle andre som blir rammet av tragedie andre steder i verden...?!

For hvis man skal gi ut noe gratis så skal man ikke informere om det så folk faktisk kan ta nytte av det, og gjør man noe godt så er det sjeldent godt nok :opplyser:

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dere tør ikke hvite sannheten. NetCom Er Svindlere av høyeste grag og burde bkitt satt bak lås og mur. Useriøst til de grader"

Jeg bare elsker hvordan folk kaller alle mulige operatører for svindlere. De som skriver det virker litt mindre begavet, så jeg tror at det ofte er en enkel feil som kan rettes opp i, brukerfeil eller en misforståelse fra kundens side. Kunder klikker for alt mulig :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...