Gå til innhold

Gullkorn fra Facebook-sider


Sommernatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Legger seg flat"

Det er så typisk norsk presse. Folk legger seg flate, og alt er i orden. Eller? Han løy og hevdet at noen hadde stjålet telefonen, etter å indirekte kalt kunden for tjukk for plagget... Nei og nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns beklagelsen hans var veldig bra formulert da! Må jo bare se det morsomme i dette.

Synes den var patetisk jeg.

Adressere henne med alder, skylde på sin seksuelle legning og tøffe oppvekst samt snakke om at han har ansatt en som gitt på Nav?

Atte hæh?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var patetisk jeg.

Adressere henne med alder, skylde på sin seksuelle legning og tøffe oppvekst samt snakke om at han har ansatt en som gitt på Nav?

Atte hæh?

Leste den nettopp og stussa på hele greia sjæl. Det var en godt innpakka "beklagelse".

Anonymous poster hash: 96324...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ER det han driver med egentlig?! I går ante han ingenting og skylte på at mobilen hans var stjålet! Så flaks at tyven viste så mye om akkurat denne kjolen og hvordan de jobbet med den akkurat da kunden skrev inn klage da.

Så skal han i dag skrive en beklagelse, men ender opp med å skrive en hel stil hvor hans første setning er at han gjorde feil grunnet seksuell legning?! Så legger vidre til at han ofte feirer seg selv med champagne og duftlys fordi han er så flink, elsker teater og musikk, er glad i Peer Gynt, Wenche foss og romerske søyler?? Så prøver han å høste sympati for (hvor han utleverer med navn) den flinke 50årige NAV-klienten fra Palestina som fikk jobbe hos han, se så snill er jeg. Og innimellom alt så reklamerer han for seg selv og bedriften om hva de lager og at de selger dresser. Hva har kundebehandling med alt dette å gjøre?? Hva har alt dette bytting av glidelåsen til kunden å gjøre? Så skal han invitere buekorps inn i lokalene til House of Singles for å gjøre opp og stas på seg selv og bedriften igjen.

Dette er ingen unnskyldning i det hele tatt. Han fremstiller seg selv som veldig egoistisk, små narsisstisk, som at han alltid er et offer, alle andre gjør feil og derfor ikke kan klandres for at han oppførte seg så utrolig usmakelig.

Anonymous poster hash: f44c3...81a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Wow. Jeg trodde fotballfrue var god til å skrive buhu offer-beklagelser når hun ble tatt i løgn/juks, men her har hun virkelig møtt sin overmann! :fnise:

Endret av hulderjenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, den der beklagelsen burde bli tatt inn i pensum for studenter for hvordan en beklagelse ikke skal være. Det er jo helt ut på viddene usaklig. Jeg begynner nesten å synd i han daglige lederen, for man skulle ikke tro det var mulig å tråkke så jævlig langt ut i salaten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ferdig å avspore snart eller?



Anonymous poster hash: b60d2...b4c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dritt-reklame!!!! Heldigvis går det an å bytta kanal. Tippa det er det som er hensikten med "dikt-samlinga" til Spar"

Skjønner ikke at han gidder å skrive dette på Spar sine sider :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"mitt 3g funker ikke skru det på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 nå får jeg ikke sendt tekst melding heller fiks det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1"

Med så mange utropstegn så må jo mobiloperatøren ha fått lagt inn en "fiks alt"-knapp, tror du ikke?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"mitt 3g funker ikke skru det på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 nå får jeg ikke sendt tekst melding heller fiks det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1"

Med så mange utropstegn så må jo mobiloperatøren ha fått lagt inn en "fiks alt"-knapp, tror du ikke?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei.

Det står så fint på deres side at dere ønsker å oppleves som utradisjonelle, kreative og en kjede som liker å overraske og gjør hverdagen både kjapt, billigere og enklere for folk flest.
-ja, jeg fikk meg en overraskelse da jeg var hos dere å handlet i dag. Men dere gjorde IKKE min hverdag enklere og kjappere..
Fordi dere på KIWI har bestemt dere for å umyndiggjøre meg, et voksent menneske på 30 + da jeg skulle kjøpe nesespray.
Jeg mener selv jeg kan ta gode og riktige avgjørelser som gagner meg og min helse. Men der har dere tatt en avgjørelse på at jeg ikke er i stand til å ta vare på meg selv og at jeg, 30 + , ikke er i stand til å ta helsemessige beslutningene på egen hånd. Dere har bestemt at fordi det kan være usunt å bruke nesespray pga virkestoffene så får jeg kun lov å kjøpt 1 stk flaske.. Jeg skulle ikke ha 8 pk sigaretter eller en kasse med øl, noe dere ikke ville nektet meg (som er mer skadelig og usunt.) Når jeg og min samboer sitter her med hver vår snue ønsker dere at vi skal dele på denne flasken. Dere ønsker å ta vare på min helse, noe jeg bestemt mener jeg klarer helt fint selv, etter 30 + års erfaring.. Men takk, takk for overraskelsen, takk for at dere ønsker å gjøre min hverdag enklere ved å måtte gå til en annen butikk eller på et apotek hvor jeg får kjøpt flere enn 1 stk nesespray, takk for at dere er utradisjonelle og kreative! Takk for meg!"

Kiwi har forsåvidt svart hyggelig og kommet med løsningsforslag.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Hei.

Det står så fint på deres side at dere ønsker å oppleves som utradisjonelle, kreative og en kjede som liker å overraske og gjør hverdagen både kjapt, billigere og enklere for folk flest.

-ja, jeg fikk meg en overraskelse da jeg var hos dere å handlet i dag. Men dere gjorde IKKE min hverdag enklere og kjappere..

Fordi dere på KIWI har bestemt dere for å umyndiggjøre meg, et voksent menneske på 30 + da jeg skulle kjøpe nesespray.

Jeg mener selv jeg kan ta gode og riktige avgjørelser som gagner meg og min helse. Men der har dere tatt en avgjørelse på at jeg ikke er i stand til å ta vare på meg selv og at jeg, 30 + , ikke er i stand til å ta helsemessige beslutningene på egen hånd. Dere har bestemt at fordi det kan være usunt å bruke nesespray pga virkestoffene så får jeg kun lov å kjøpt 1 stk flaske.. Jeg skulle ikke ha 8 pk sigaretter eller en kasse med øl, noe dere ikke ville nektet meg (som er mer skadelig og usunt.) Når jeg og min samboer sitter her med hver vår snue ønsker dere at vi skal dele på denne flasken. Dere ønsker å ta vare på min helse, noe jeg bestemt mener jeg klarer helt fint selv, etter 30 + års erfaring.. Men takk, takk for overraskelsen, takk for at dere ønsker å gjøre min hverdag enklere ved å måtte gå til en annen butikk eller på et apotek hvor jeg får kjøpt flere enn 1 stk nesespray, takk for at dere er utradisjonelle og kreative! Takk for meg!"

Kiwi har forsåvidt svart hyggelig og kommet med løsningsforslag.

Ja, all logikk tilsier at det ALLTID er butikken som kommer med sånne kreative forslag, siden de elsker å selge mindre........ :klaske:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, all logikk tilsier at det ALLTID er butikken som kommer med sånne kreative forslag, siden de elsker å selge mindre........ :klaske:

Ja absolutt. Bare Kiwi som velger å følge reglene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte grave frem regelverket det nå, for jeg husker å ja lest noe om dette, og joda:

"For enkelte legemidler kan utsalgsstedet kun selge én pakning med samme virkestoff per kunde."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Rimi

"tell ur workers not to bring the stench of cigarette smoke after their smoking breaks - some stench up the place something awful inside the shops. Make it a general rule! think healthy habits!"

En fin tilbakemelding og jeg er enig! Men svaret fra en random person derimot :fnise:

"Lær deg norsk!" Så svarer han som postet igjen;

"jo, jeg har det men velger av og til å skrive på engelsk. Tu gran hijo de puta!"

Venter nå på svar igjen hahah

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...